Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
To bi znacilo da ce svako vozilo imati konduktera, sto je malo verovatno.
Tu oko 2000te kondukteri su postojali, ali samo u vozilima privatnih prevoznika, kojih je bilo mozda par desetina.
Nije problem sto su kamere domace, cak i je pohvalno da su tada bar hteli da montiraju nesto proizvedeno u Srbiji, cija se industrija do danas svela na maline i rostiljsko meso. Falinka je u tome sto ceo sistem u proteklih 15 i kusur godina nije odrzavan, a ista prica bi bila da su montirali...
Drzava je jako efikasna kada treba pare da se uzmu. To kod nas je tek u samom zacecu, dok napr. u spomenutoj Sloveniji regularno na kucnu adresu stizu kazne koje su zabelezile kamere ili saobracajna policija.
Jedan Ford sa nemackim tablama vec mesecima je parkiran tu kodmene u komsiluku, u...
Sad bas, nisam siguran koliko pena u ruznoj i preplacenoj fontani ugrozava javnu bezbednost... mozda da postave video nadzor :laugh:
A bombe na mostu iz zezanja pokazuju stepen bananicnosti drage nam drzave.
Ta dorcolska pruga jeste u jadnom stanju, ali rekonstrukcija bi verovatno znacila vadjenje kaldrme i stavljanje onog betonskog govneta ili asfalta, kao sto su unakazili trasu oko Kalisa.
Mogu da placaju PR tekstove do sutra, ali dovoljno je videti onu tugu od servisa na slikama da bi se shvatilo zasto autobusi izgledaju tako kako izgledaju.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.