Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

ACR":sz97kd72 je napisao(la):
Pogledao sam video za londonsku Bank stanicu i uz svo dužno poštovanje mislim da je situacija na Tošinom bunaru mnogo gora od toga... Svugde drugde rupa postoji, ali ne široka pola metra - pa čak i na drugoj strani te iste stanice... Eventualna opaska da je tako urađeno da se akomodira širi voz ne može da stoji, jer je na suportnoj strani i na ranijim stanicama razmak daleko manji.

Jbg, možda zanovetam ali meni je to deal breaker, stvarno ne mogu da razmišljam da li će neko iza mene da me slučajno gurne u rupu dok ja pokušavam da uhvatim onaj rukodržač.
Не може ближе због кривине. Због кривине мора да постоји нагиб пруге и одатле цела "незгодација". Једино да се станица помери даље од тунела, ал то је тренутно научна фантастика (финансијски).
 
Vozih se danas BG vozom od buvljaka do Vuka. Jes da je stanica bila kao iz Pripjata, jes da vozovi izgledaju kao vremeplov u 80te, jes da se sve klacka, klima i bazdi na WC, no voznja je trajala ne vise od 10 minuta, ako i toliko. To samo pokazuje da i ovako bedan, sinski saobracaj ima neuporedive prednosti u odnosu na sve ostale. To ce valjda shvatiti gradski oci... za jedno 30-70 godina.
 
Egzakli!

PUno ljudi se zali da se osecaju kao wc vagoni od kada je trasa produzena proslog meseca :notok:
 
Jel ste znali za ovo drugari?Odusevilo me je :)

The picture shows the entrance to the tunnel Vracar, which is equipped with many safety systems and the most interesting of these are doors designed to close the entrance of the tunnel from both sides, in the event of nuclear war. Station Vukov Spomenik is located near the middle of the tunnel and it is a nuclear shelter in case of war.

9893.1282573357.jpg


http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=335539
 
и врачарски и дедињски тунели су планирани да се користе као нуклеарна склоништа

едит: станица НБГ не изгледа тужно и ружно. она је гора од тога :bash::bash:
 
Stanica NBG je primer kako ce izlgedati stanice koje prezive nuklearni rat :)

Da su je na vreme projektovali da prezivi nukleranu bombu sada bi bila u izvanrednom stanju.
 
Gledano sa te strane Beograd ima sistem za slučaj nuklearnog rata kao Pragu,s tim što su tamo verovali ili ne su zaboravili da zatvore vrata kada je bila velika poplava takao da su im tuneli bili potopljeni.. :kafa:
metro_0.jpg
metro_krytx.jpg
 
a znate li da stanica vukov spomenik nece verovatno nikada biti registrovana jer nema adekvatan sistem u slucaju pozara ili nedaj boze teroristickog napada.
 
Otprilike sam nagadjao jer ima samo jedan izlaz i to onaj u ruzveltovoj,a mislim da takve stanice trebaju da imaju bar 2 izlaza ili tako nesto.
 
Trebalo bi da ima dva protivpozarna izlaza, po jedan na svakom kraju perona, onaj na daljem kraju izlazi na Ruzveltovu. Sto se tice onog na strani prema Vracaru, njega nisam probao, mada vidim da postoje vrata koja su bila zatvorena, ne znam kuda bi ona trebala da vode?

Zanima me da li neko mozda ima plan stanice, to bi bilo zanimljivo za pogledati :)
 
Ne bi trebalo otvarati drugu liniju sve dok ne isprave ovde navedene nedostatke
inače ce se ti nedostaci preneti i na drugu i sve ostale linije pa čak i na buduce projekte jer ce znati da im tako prolazi.
Nedostaci su vrlo jasno napisani u mnogim postovima od promotivnog perioda a nisu otklonjeni. :dil:
 
Ukov spomenik ima dva protiv pozarna izlaza i dva lifta takodje ima prskalice i protivpozarni sistem najsavremenije sto je nasa industrija mogla da proizvede 1995 cak su i kamere video nadzora ei nis :kafa:
 
Kamere za video nadzor uglavnom ne postoje, tj. postoje samo kucista bez kamera u njima, pogledajte malo bolje. Jedina kamera na stanici koja je jos uvek u kucistu je ona sto gleda ka pokretnim stepenicama, mada mislim da i ona nicemu ne sluzi.
 
direktor":nz24tmdm je napisao(la):
Ukov spomenik ima dva protiv pozarna izlaza i dva lifta takodje ima prskalice i protivpozarni sistem najsavremenije sto je nasa industrija mogla da proizvede 1995 cak su i kamere video nadzora ei nis :kafa:
Nije problem sto su kamere domace, cak i je pohvalno da su tada bar hteli da montiraju nesto proizvedeno u Srbiji, cija se industrija do danas svela na maline i rostiljsko meso. Falinka je u tome sto ceo sistem u proteklih 15 i kusur godina nije odrzavan, a ista prica bi bila da su montirali najmodernije Simensove elektronske kerefeke.
 
Tošin Bunar dnas oko 19:20.
Kao prvo stepenice koje vode na perone su kataStrašne. Evo snimak stepenica
http://www.youtube.com/watch?v=meOMDSojLfQ
Očekivan voz koji sam čekao u 19:36 nažalost se nije pojavio :) ali sam ostao da sačekam sledeći u 20:05 ja mislim.
No u medjuvremenu oko 19:40, iznenadio me je jedan putnički voz koji je dolazio iz tunela ka novom beogradu. Na sekundu sam pomislio da sam u Japanu pošto je taj voz kroz stanicu prošao sa preko 110 km/h, što iskreno prvi put vidim na prugama u Beogradu :) nažalost nisam snimio taj detalj :(
Voz koji sam očekivao u 19:36 pojavio se oko 19:55. Pošto je kasnio bio je prilično brz, pa je do nbg stanice došao za ne puna 2 minuta. Posle stanice Novi Beograd pa sve do prokopa voz je išao suporotnim kolosekom ne znam zbog čega.
http://www.youtube.com/watch?v=lhPxMkn5HRs
Takodje do prokopa mu je trebalo oko 3 minuta, posle do karadjordjevog parka možda 1 ipo. Što bi značilo da umesto 9 minuta koliko mu obično treba, došao za 5-6 minuta (zadržavanja na stanici ne više od 30 sekundi)
 
Pa verovatno ako guraš kolica, da ti hodaš tu a kolica idu po ovim tunelčićima levo i desno
 
Dobra ideja je to oko stepenica,koristilo bi na buvljaku,ja sam teglio sa buvljaka neki dzak od 20 kila.Isao bi bg vozom da ima to na stanici NBG.

Evo nove slike iz novina.Yugo volan wins!Overite i JAT nalepnicu na retrovizoru

1807_ocp_w380_h300.jpg
 
lento":2irw0oov je napisao(la):
vucko":2irw0oov je napisao(la):
Dobra ideja je to oko stepenica,koristilo bi na buvljaku,ja sam teglio sa buvljaka neki dzak od 20 kila.Isao bi bg vozom da ima to na stanici NBG.

Evo nove slike iz novina.Yugo volan wins!Overite i JAT nalepnicu na retrovizoru

http://www.danas.rs/upload/images/news/2011/5/24/1807_ocp_w380_h300.jpg
Izvinite sto pitam, ali cemu sluzi volan u vozu? :|
Za Jugonostalgiju,because JAT stickers are sometimes not enough :lol:
 
Доста дуго већ пратим писања на овом форуму али сам се тек сада регистровао и ево имам једно питање,додуше нисам сигуран да ли је неко већ писао на ту тему али на неких 30 страница ове теме колико сам ја читао нисам нашао објашњење....Наиме желим да питам,а надам се да нећу тиме навући неко пљување,јер тек од скоро сам се заинтересовао за БГ железницу,занима ме дакле у кратким цртама зашто не би било добро да се постојећи железнички чвор надогради,тј да се изгради још неколико тунела у више праваца који би водили до неких конкретних локација,и да се тренутно батали идеја метроа,јер је евидентно да овај данашњи пројекат неће донети ништа ново и спектакуларно.....вероватно гомила вас може то да ми објасни,па би замолио бар неког кога не мрзи.Јер гледано из мог угла,то није неизводљиво а и видео сам да је још некоме пала на памет идеја о изградњи тунела до трга републике,моја идеја би била можда изградња тунела до врха Устаничке.....поздрав и надам се да ће се неко исцимати да ми одговори.... :kafa:
 
Cek, cek... Tunel do trga... Tunel do ustanicke... To sve kosta koliko i metro, ustvari bi i bio isto sto i metro, sem... sto ako sam ja dobro razumeo, postojalo bi racvanje na stanici Vukov spomenik u ta dva pravca, a pozeljno je da svaka metro linija bude nezavisna od ostalih.

Znaci

1) To nije nista jeftinije

2) Linije nisu nezavisne jedna od druge, vec ima ukrstanja
 
Vrh