Šta je novo?

Tramvaji

hvala svima na odgovorima
17 mi je oduvek bila uzasno duga linija :D
 
lento":ql17yf7h je napisao(la):
Zna li neko da li ce biti omogucena veza Rakovica - novi most na Adi? Po slikama izgleda da ce tramvaju moci da izadju na most iz pravca Banovog Brda i Sajma, ali ne i iz pravca Rakovice.

Takodje zna li se da li ce se skoro raditi nesto na sinama u Bulevaru izmedju Madere i Vuka, ukljucujuci i raskrsnicu kod Pravnog?
Moze da okrene kod gospodarske mehane pa da se vrati na most.
 
rokitansky":1qeepdys je napisao(la):
lento":1qeepdys je napisao(la):
Zna li neko da li ce biti omogucena veza Rakovica - novi most na Adi? Po slikama izgleda da ce tramvaju moci da izadju na most iz pravca Banovog Brda i Sajma, ali ne i iz pravca Rakovice.

Takodje zna li se da li ce se skoro raditi nesto na sinama u Bulevaru izmedju Madere i Vuka, ukljucujuci i raskrsnicu kod Pravnog?
Moze da okrene kod gospodarske mehane pa da se vrati na most.



Onima koji se tako budu vozili zavrtece se u glavi od krivina. :rolleyes:
 
Upgrade foruma - važno obaveštenje

Poštovani forumaši,

U sredu 25. maja uveče će se obaviti upgrade foruma na novu verziju. Upgrade donosi i jednu nepogodnost a to je da će sve privatne poruke biti izbrisane - nov sistem slanja privatnih poruka nažalost nije kompatibilan sa postojećim.

Ukoliko imate neke važne poruke, molimo vas sačuvajte ih!


Iz predustroznosti obavestenje postavljam i na frekventnijim temama kako bi izbegli mogucnost da neko od korisnika ostane bez sacuvanih vaznijih privatnih poruka

Hvala na razumevanju
 
Cuo sam se danas sa kumom i rekao mi je da od 1 juna prestaju da radi kontrola i ponovo posle nekoliko godina opet se uvode Kondukteri :bash:
 
Ako ce se bez novo zapošljavanja, uvecava operativa, to je dobro ali se obesmisljava E-tiketing koj je skupo placen i polu instaliran...
sve je bolje nego postojece stanje .
Ovi ,,žutaci,, nece ni u tramvajsku prikolicu da uđu i izvrše kontrolu, bar meni nisu još bili ...

Ko zapravo garantuje za tehničku i estecku ispravnost tramvaja - vozilo kao kod svih učesnika u saobracaju ako nema saobracajnu dozvolu i nije registrovano tj. ima samo interni garažni broj ? Gde je u tramvaju kutija prve pomoći, ...
 
Molim da diskutujemo o temi o recimo modernizaciji gsp-a o tome.
 
A razlika izmedju konduktera i kontrolora je...? Racunam da i jedni i drugi naplacuju kazne.
 
Pa kontrola ne prodaje karte , recimo u tramvajskoj prikolici, tamo i nema opcije da se karta kupi kod vozaća :)
pa kondukter bi tu i mogao da proda koju kartu a druga je stvar pitanje renabilnosti takvog radnog mesta
 
vrachar":3rftohi5 je napisao(la):
A razlika izmedju konduktera i kontrolora je...? Racunam da i jedni i drugi naplacuju kazne.
Не. Кондуктер наплаћује карте. То је било актуелно пре једно десетак година, тако да је могућност шверцовања била сведена на минимум. Мислим да је и сада у ноћном превозу таква ситуација.
boca-ica":3rftohi5 je napisao(la):
Pa kontrola ne prodaje karte , recimo u tramvajskoj prikolici, tamo i nema opcije da se karta kupi kod vozaća :)
pa kondukter bi tu i mogao da proda koju kartu a druga je stvar pitanje renabilnosti takvog radnog mesta
Tako je otprilike bilo u vreme Stojadina i Bikova. U tramvaju je bila prodaja karata kod vozača i automati (oni legendarni narandžasti), a u prikolici nije bilo automata, već kondukter.
 
To bi znacilo da ce svako vozilo imati konduktera, sto je malo verovatno.

Tu oko 2000te kondukteri su postojali, ali samo u vozilima privatnih prevoznika, kojih je bilo mozda par desetina.
 
Sumnjam da će se uvesti kondukteri, zar to nije uvođeno prošle godine pa se odustalo. Bilo je 100 konduktera. Uskoro će elektronski sistem naplate karata, tako da ne verujem u priču o kondukterima. Inače, kad se uvede elektronski sistem, u momentu ulaska kontrole, pretpostavljam, uređaji će se blokirati tako da neće moći da se karta poništava po potrebi, kao sada
 
Verovatno neka preraspodela! Sindikatima je obećano da neće biti otpustanje, a opravnici se ukidaju, pa je možda to rezultat povratka konduktera, mada to se čini kao povratak u 1894. kada je prvi električni tramvaj počeo da vozi Beogradom :/
 
Pa zar se ne uspostavlja sistem kontrolora u svakom vozilu na perifernim linijama, samo bi trebalo nastaviti s tim. A drugo, mislim da kad se uvede elektronski sistem, kontrolu će vršiti firma koja ga održava
 
lento":3add54o4 je napisao(la):
A sta se desava s rekonstrukcijom pruge u Karadjordjevoj? Kad je radjena Nemanjina, na okretnici kod bioskopa Partizan je ugradjena skretnica ka Karadjordjevoj, verovatno da bi se omogucilo da i iz pravca Pristanista i Novog Beograda tramvaju mogu da okrenu kod Zeleznicke stanice. Juce sam prosao Karadjordjevom i samo menjaju sine na izgleda najkriticnijim mestima, ali ne rade novu podlogu.

Zna li neko sta se desava s malim bazelskim Schindlerom, mislim da mu je garazni broj 456?
Nema prave rekonstrukcije Karadjordjeve vec je to samo krpljenje sina zbog novog tramvaja.Pominjano je ove godine da ce raditi pravu rekonstrukciju vojvode stepe ili karadjorjdeve,ali ocigledno nista od toga ove godine.Mozda bude sledece,ko zna.Osim tih deonica ostaju im i bulevar oslobodjenja,ruzveltova i one 3 ulice od ruzveltove do okretnice BEKO.
 
Wile E. Coyote":8klyn9fb je napisao(la):
vrachar":8klyn9fb je napisao(la):
A razlika izmedju konduktera i kontrolora je...? Racunam da i jedni i drugi naplacuju kazne.
Не. Кондуктер наплаћује карте. То је било актуелно пре једно десетак година, тако да је могућност шверцовања била сведена на минимум. Мислим да је и сада у ноћном превозу таква ситуација.
boca-ica":8klyn9fb je napisao(la):
Pa kontrola ne prodaje karte , recimo u tramvajskoj prikolici, tamo i nema opcije da se karta kupi kod vozaća :)
pa kondukter bi tu i mogao da proda koju kartu a druga je stvar pitanje renabilnosti takvog radnog mesta
Tako je otprilike bilo u vreme Stojadina i Bikova. U tramvaju je bila prodaja karata kod vozača i automati (oni legendarni narandžasti), a u prikolici nije bilo automata, već kondukter.
Mala dopuna! Pre uvodjenja narandzastih automata, kondukteri su bili i u tramvaju i u prikolici. Oni su otvarali i zatvarali vrata i povlacenjem konopca vezanih za zvono kod vozaca obavestavali da su svi putnici usli/izasli (u Stojadinima i Bikovima kondukteri su imali dugme za zvono). Jedno vreme su postojale "kasice" kod vozaca, gde se ubacivao novac za karte. Kasnije kad su ukidani kondukteri, prodaja karata je prebacena kod vozaca, a u prikolicama su postojali samo automati za ponistavanje, bez konduktera. U dobra stara vremena, dok je "cetvorka" isla od Novog groblja do Secerane u Radnickoj jednokolosecnom prugom kroz podvoznjak kod Sajma, ponekad je na prometnim stanicama bio i stanicni kondukter kod koga su mogle da se kupe karte pre ulaska u tramvaj.
 
Ја се јављам из дванаесте приче, али сам ту да разуверим ваше сумње везане за могућност проласка КАФ-а кроз Булевар.

Без бриге, од катица до ивичњака има око 20-30цм, од катице до бандера више од пола метра, а од крова катице до рекламних паноа такође. Има КАФ да лети Булеваром.
 
Opet ja sa svojim prepotopskim informacijama. U neka stara vremena pricalo se da ce tramvaj ici sve do Malog Mokrog Luga, ali pretpostavljam da se od toga odustalo, posto vec vekovima ne uspevaju da se izbore s Bulevarom od Cvetka do Ustanicke.
 
@ Вучко Ту се нисам баш потрудио да запажам детаље. ;)

Могуће је да би било проблема са две ограде, једне дрвене код Мите Ружића и једне зидане код Радиоиндустрије.
Оно што је сигурно, мораће да се скидају ивичњаци са саме окретнице на Устаничкој, јер приликом проласка преко кривине, размак између катице и ивичњака је пар цм. Ти ивичњаци су огуљени од стране аутобуса 6А, тј од њихових приколица.

@ Ленто и по најновоје ГУП-у тај коридор је испланиран до пумпе на улазу у Луг. Пара нема, а и чекају решење метроа, па да одлуче.
 
Stf,koliko razumeh na gsp forumu pominju da ce caf da okrece na staroj okretnici,zato su tu menjane skretnice ako dobro razumeh.

Da,mene je ta drvena taraba preko puta mite ruzica plasila jer uopste nema trotoara tu.
 
Planira se linija do malog mokrog luga rekao mi je kum

jel nekeo uspeo da uvat da slika CAF-a po novom beogradu posto je receno da ce ove nedelje pustiti CAF u saobracaj da ce da ide samo po novom beogradu.
Blok45-garaza
 
vucko":1ul1178u je napisao(la):
Stf,koliko razumeh na gsp forumu pominju da ce caf da okrece na staroj okretnici,zato su tu menjane skretnice ako dobro razumeh.
Која је па ту логика? Зашто не би ишао до нове окретнице?
То је данас резервна окретница па су је ваљда зато и прилагођавали.
 
Vrh