Šta je novo?

Metro

Pa valjda se sećam da sam tada kao sada @Užice bio daj samo da se gradi. Ti si jedan od forumaša koji je uticao na mene pre svega po pitanju denivelacije što jeste opravdano ali smo se upleli u priču oko težine jel dovoljno težak ili nije pošto je u diskusiju ubačen Jovin i njegove tadašnje izjave i projekat koji "samo što nije počeo".
 
Sada listam, zanimljivo od 248 pa nadalje:


U jbt Đuka i Jovin.
 
Poslednja izmena:
Pa valjda se sećam da sam tada kao sada @Užice bio daj samo da se gradi. Ti si jedan od forumaša koji je uticao na mene pre svega po pitanju denivelacije što jeste opravdano ali smo se upleli u priču oko težine jel dovoljno težak ili nije pošto je u diskusiju ubačen Jovin i njegove tadašnje izjave i projekat koji "samo što nije počeo".
А ја сам и тада био против лаког метроа јер је био по цени тешког + је подразумевао укидање постојећег трамваја у свим својим кључним деловима. На крају је у претпоследњој Ђиласовој години ежис избацио цели план где је лрт мало отежао, постао потпуно независан систем али са капацитетом солидног ЛРТ-а и подразумевао је тобогане.
Ххехех, колико је то мучна расправа била.

Јбг, ни један план није могао да буде добар јер су сви чиниоци били негативни. Сад су још негатвнији а град је, рекао бих, неповратно уназађен.

И увек то неко фрљање са пројектима док вамо не могу једну кривину нормалну за трамај да направе већ скоро читав век, не могу ни да одржавају постојеће а камоли да унапреде или продуже системе.

Ево да коригујем став о метроу у складу са реалношћу:

Изричит сам противник градње било каквог новог шинског система док се постојећи не доведу у пристојно стање.
Јер у противном, јасно је да мотив за градњу новог није унапређење транспорта, дакле живота људи у овом граду, него испуњење страних и домаћих мафијашких интереса.
 
Dešava li se išta ovde? Red bi bio, ugovor o izgradnji depoa je ipak parafiran pre tačno 13 meseci. Kako samo vreme leti...

 
Poslednja izmena:
Kakva vizuelizacija za to vreme!

Nije možda sjajan plan, ima mana, ali danas bi se lakše disalo sa time.
Podseća me na RandstadRail!
Pre 20 godina sam bio protivnik ovog plana, sad mi se čini da i nije tako loš. Bar je bolji od ovog sadašnjeg koji ide u puustare, zaobilazi Prokop i druge važne centre.
Treba mu određene dorade.
 
Од 1938. само пројекти, пројекти.. И пројекти.

g5qmeYj.png
 
Од 1938. само пројекти, пројекти.. И пројекти.

Pogledajte prilog 217890
Od 1883. najstariji dokumentovani planovi za metro.
Ето, ускоро ће и градња... и градња... и градња...
Daj bože, malo za promenu.
Nema metroa, nema problema...
Nema problema ni u Beogradu..........

333675.jpg
 
Изричит сам противник градње било каквог новог шинског система док се постојећи не доведу у пристојно стање.
Zavisi o kojim šinskim sistemima govorimo. Beogradski tramvaj se bez metroa ne može dovesti u pristojno stanje, mogu samo neke najvažnije deonice tako što će se semafori na njima podesiti da tramvaji na njima ne gube vreme, i to će biti od koristi samo onda kada nije gužva u Resavskoj i Bulevaru Oslobođenja, a skoro uvek je. Ako bi u ovom trenutku celokupnih 47 kilometara tramvajske mreže dobilo privilegovanu signalizaciju, to bi dovelo do definitivnog i trajnog kolapsa svega ostalog što se po gradu kreće, trole, busevi, automobili više ne bi funkcionisali ni na kašičicu kao danas.

BG Voz bi se mogao dovesti u pristojno stanje kada bi se nabavile nove garniture i kada bi se pronašao način da teretnjaci više ne uzurpiraju BŽČ, ali i tada bi njegova loša distribucija u užem gradskom jezgru ostala kao nerešiv problem.
 
Vrh