Šta je novo?

Metro

Sigurno ne pomeraju rokove jer im se tako ćefnulo već iz objektivnih razloga. Očigledno izrada dokumentacije traje duže nego predviđeno što nije ništa neuobičajeno za projekte ovog tipa. Svakako će se završiti pre 2033 i tjt, novca trenutno ima
Što im se ne bi ćefnulo, kad ih u njihovim medijima niko neće pitati koji je razlog pomeranja svih rokova po deseti put? Kako je za ovu prugu do Surčina dokumentacija završena maltene preko noći i radovi krenuli punom parom, a evo pune 3 godine otkako su krenuli sa drljanjem Makiša ne mogu da počnu makar i izgradnju prve 2 nadzemne stanice na M1 ?

Aj, ja bih voleo da ovo bude pre 2033. makar i faza Železnik - Trg Republike, ali ne razumem odakle im 20 milijardi i za to, i za EKSPO, i za stadion. A te mondenske građevine u Dubai stilu su za novobogataški režim svakako veći prioritet od metroa koji će ako se napravi koristiti samo sirotinja koju jašu.
 
Sigurno ne pomeraju rokove jer im se tako ćefnulo već iz objektivnih razloga. Očigledno izrada dokumentacije traje duže nego predviđeno što nije ništa neuobičajeno za projekte ovog tipa. Svakako će se završiti pre 2033 i tjt, novca trenutno ima

Pomeraju da počne izgradnja tamo pred izbore, taman da natempiraju novi mandat.
 
@Mladic I da i ne. Kao što se vidi na snimku iznad ili je u pitanju nastavak izgradnje kolektora u sklopu depoa ili i kolektora i drumskih saobraćajnica u okviru budućeg naselja i depoa. Infrastruktura za metro u užem smislu (koloseci, stanice, napajanje) ne bi trebalo da ima interakcija sa Novim obrenovačkim putem ali u širem smislu ovo što se radi jeste deo tog megaprojekta.

Železnik Obilaznica zbog METRO-a​

Hvala puno!
 
Mislim da u taj projekat od 20 milijardi spadaju autoput BG-ZR-NS, Expo, Stadion i ostali projekti po Srbiji. Pitanje je samo koliko para mi imamo stvarno kao država od tih 20 milijardi:)
Činjenica je da će se obnoviti dosta puteva i uraditi puno stvari do Expo-a, ali problem je šta posle? Opet nećemo da održavamo do sledećeg većeg događaja?
 
20 Milijardi koštaju EKSPO, Nacionalni Stadion i metro zajedno, a metro im je poslednja rupa na svirali.
Експо и стадион су ти заједно 2 милијарде, а метро - колко успеју да потроше; до 2033. можда милијарду и по.
 
Mislim da u taj projekat od 20 milijardi spadaju autoput BG-ZR-NS, Expo, Stadion i ostali projekti po Srbiji.
Spadaju jos i pruga BG-Nis, motoput kroz Vojvodinu... bog zna sta sve jos ne, koje nikakvr veze nemaju s EXPO, ali nekim sibicarenjem se vode kao takve
Ovo vredi ponavljati, jer se preko svih organa vlasti i svih medija vodi dezinformacija; surcinska glupost nije tako basnoslovno skupa (da se razumemo i desetina toga je mnogo, al nije 20 milijarde)
 
1. Кад се каже, одакле им 20 милијарди, или штазнам колико, то су све наше паре, а не њихове.
2. То је новац који ће се трошити годинама, па и деценијама.
3. Експо је обухватио све велике инфраструктурне пројекте по Србији, искључиво да би се избегле процедуре јавних набавки.
4. Метро ће се реализовати, баш зато што је језиво скуп, а може да се експлоатише у јавности као нешто што се ето коначно ради, још откако је Аја Јунг купила прву карту. Сваке године по пола милијардице... док за десет година не добијемо неку линију.
 
Državna milionerka Aja Jung je prvu metro kartu kupila u predizbornoj kampanji 2018. čak 3 i po godine pre nego što je počelo nasipanje Makiša.
Ne znam kako čak i oni nesrećnici sa nepomenikovog prošlogodišnjeg kontramitinga koje je intervjuisao Šarović mogu poverovati da se metro "gradi", a da ni depo, ni stanice, ni tuneli nisu započeti ni na kašičicu. Javljaju Hepi, Pink , ostala industrija laži da je izgradnja metroa počela, al opet nema nikakvih snimaka iz tunela i sa gradilišta njegovih stanica, nema čak ni nepomenika sa njegovom svitom da se malo provoza buldožerom po tunelu u direktnom prenosu Pinka, kao što to ima običaj da radi pred otvaranje nekog autoputa. Jedino što vrte u nedogled kada se priča o metrou su kompjuterske animacije vozova i onih par stanica za čiji dizajn su svojim partijašima podelili koji miliončić još pre neku godinu. Mislim da bi čak i primati uočili razliku između animacije i video snimka.
 
Е, па, ето, и аутопут је стигао до Пожеге за Никољдан 2021. Боже мој.

Коме је битно да "има метро", неће му бити касно ни са деценијом кашњења; мени је, са друге стране, кад год ово направили - прерано.
 
Prerano nam je da dobijemo metro, i gužve u saobraćaju su nam premale, i busevi i tramvaji su nam preveliki, i ulice preširoke, i mostovi previše načičkani jedan do drugog, i BG Vozovi prečesti i prerazgranati, i redovi vožnje prepouzdani, i semafori prepametno instalirani. Blago nama, treba nam u svih 17 opština po jedan Nacionalni Stadion, a ne samo jedan u Surčinu.
 
Poslednja izmena:
Сада се прича о градњи аутомобилске обилазнице Београда са 4 траке од Калемегдана које тражи трајно уништење зидина старих од 3 до 6 векова као некаквом решењу…

Имали смо готову пругу од Панчевца па до Аде на коју је само требало поставити ширококолосечни трамвај. Она се касније без експроприације надземно могла продужити до Карабурме и Вишњичке бање са једне стране, и Чукаричке падине и Жаркова са друге стране.

Али има се може се. Ми чупамо готову железничку инсраструктуру, градимо нову аутомобилску… Док је то у САД и имало неког смисла јер су имали аутомобилаки лоби великих произвођача, код нас се пре свега ради о неукости, глупости, бризи искључиво за провизију и пљачку…
 
Сада се прича о градњи аутомобилске обилазнице Београда са 4 траке од Калемегдана које тражи трајно уништење зидина старих од 3 до 6 векова као некаквом решењу…

Имали смо готову пругу од Панчевца па до Аде на коју је само требало поставити ширококолосечни трамвај. Она се касније без експроприације надземно могла продужити до Карабурме и Вишњичке бање са једне стране, и Чукаричке падине и Жаркова са друге стране.

Али има се може се. Ми чупамо готову железничку инсраструктуру, градимо нову аутомобилску… Док је то у САД и имало неког смисла јер су имали аутомобилаки лоби великих произвођача, код нас се пре свега ради о неукости, глупости, бризи искључиво за провизију и пљачку…
Тако је. Француско-режимска М1 је заправо линија која у највећој мери покрива оно што је покривала пруга коју су почупали.

Ето, Карло, ја и многи други људи, инжењери који су се јавили 2013е по најави наводног београда смо све на време предложили, нацртали. Сећам се да сам радио неке рендере ЛРТ-а у СА, негде код садашње Саванове, хахаха.

И онда је лично жвалави испиновао наш предлог и говорио нам је како смо ретроградни и против развоја, да смо за очување складишта, пацова и наркомана у центру града,
 
У међувремену овај град је изгубио толико потенцијала, остао без највреднијих ресурса, земљишта, железнице и обрадивог земљишта (ПКБ) и сазнали смо да не можемо ништа против мрачних сила које владају.

Сазнали смо да су у Урбанистичком заводу полтрони, да су на Саобраћајном факултету дилетантни, да интелектуалну елиту егзистенцијална питања друштва просто не занимају и да је у тим околностима отворен пут за оваква иживљавања неуких штеточина на власти, иживљавања која ми плаћамо.
 
Porazavajuci tekst Le Monde diplomatique kako se resavju geopoliticka pitanja Beogradskog metroa i kako se diriguju akteri (i domaci kao Kantar) unutar tog projekta. Po tekstu dogovor se radi ispod zita, obmanuju svkoga radi profita i interesa. Prevod na nemacki svajcarskog Wochenzeitung. Izjava Kantara, srpski akteri nisu dali potpis Egisu bez pomeranja linija prema BNV. Nije Egis kriv, krivi su domaci subjekti koji su naterali Egis u zeljeni izhod. Kantar sve vreme glumio strucnjaka, kad je samo politicki isvrsilac.
Screenshot 2024-10-29 151336.jpg
 
Poslednja izmena:
Злочиначко удружење.

Инжењери француске компаније, које смо хтели да интервјуишемо у Београду, упутили су нас у амбасаду, која нас је упутила на Министарство спољних послова, које никада није одговорило на наша питања. Међутим, виши службеник амбасаде нам је поверљиво рекао: „Много је на коцки за Егисову репутацију.“
Дабогда изгубили репутацију и пропали.
 
...Kantar sve vreme glumio strucnjaka, kad je samo politicki isvrsilac...


Лепо ја причам: није Кантар све време глумио, него је један од највећих великана глумишта Џин Хекмен, глумио Станка Кантара. Овај трилер тек треба да доживи обрт и спектакуларни завршетак.

1730211661689.png
1730211804311.png
 
Мислим да је било обрнуто. Бавили смо се фенси анимацијама и фенси баштицама трамваја уместо постојећег трамваја.

За свеобухватно унапређење постојећег трамвајског система би свако нормалан и био али његово укидање у кључним деловима само да би био замењен - трамвајем на ширем колосеку мени нема никавог смисла.

Но, из ове перспективе, и тај белам би био мање лош од фртаља умп-а од пола милијарде за који онда срећом не бисмо имали пара.
 
Vrh