Šta je novo?

Metro

Pa to nije u vlasništvu Arapa ili od koga već treba da se otkupi po 100x većoj ceni od one po kojoj je prodato.
 
До сада све карте које су приказивале прву линију метроа са депоом у Макишу, међутим, оно што никада нисам никада видео ни на једном приказу - то су техничке станице нешто типа окретница.

Јер, шта ће се десити ако се нешто поквари на возу а Воз се налази у Миријеву. На пример блокирају се колица? Хоће ли тако покварен воз да шлепају кроз све тунеле до Макиша?

Гледам како је направљен Моксвски метро. Он има нешто где могу да пакују возове кроз сваке две-три станице.
 
Sa tviter naloga "Epic Maps":
 

Prilozi

  • 20241112_115504.jpg
    20241112_115504.jpg
    59,8 KB · Pregleda: 112
U Mirijevu po projektu ide tunel još nekoliko stotina metara ili beše skoro kilometar koloseka da stoje na njemu vozovi koji služe i da koliko razumem se čekaju prvi polasci ujutru.
 
Таман ко Србијица...

А и тих 6 милиона, само лети, кад сви дођу да обиђу фамилију са печалбе. Као и Србијица уосталом.
 
Таман ко Србијица...

А и тих 6 милиона, само лети, кад сви дођу да обиђу фамилију са печалбе. Као и Србијица уосталом.
Panama nema celih 3,5 miliona stanovnika, njen glavni grad broji samo 880.000 stanovnika, a metro ima.
 
Šta si zagrizao za tu prvu metro liniju, osmišljenu da vodi ljude iz njive u njivu. Nije poenta izgraditi bilo kakav metro, već metro po meri stanovnika grada, koji će im pomoći da brzo i efikasno dolaze iz tačke A u tačku B.

Ceo tvoj argument je "daj šta daš", a radi se o infrastrukturno najvećem projektu u Beogradu ikad. Kakvo je to razmišljanje?
 
Šta si zagrizao za tu prvu metro liniju, osmišljenu da vodi ljude iz njive u njivu. Nije poenta izgraditi bilo kakav metro, već metro po meri stanovnika grada, koji će im pomoći da brzo i efikasno dolaze iz tačke A u tačku B.

Ceo tvoj argument je "daj šta daš", a radi se o infrastrukturno najvećem projektu u Beogradu ikad. Kakvo je to razmišljanje?
Zagrizao sam zato što nema metroa na svetu čiji depo za održavanje nije na njivi ili poljani, a nema ni prve izgrađene faze koja je u startu povezala ceo grad. Niti ima grada ove veličine sa ovako lošim prevozom kojem su od metroa preči bogataški cirkus EKSPO i nepotrebni megalomanski stadion, takav bolesni prezir prema sopstvenom narodu nisu ispoljavale ni latinoameričke CIA hunte od pre 50 godina.

Ako se držimo argumenta "sve ili ništa", prva faza prve linije metroa mora povezati svaku ulicu ili ne trebamo izgraditi ni metra, naravno da ćemo dobiti jedno veliko ništa, odnosno delfinarijum i vašarski leteći taksi od par milijardi evra da im se divimo iz 150% popunjenih buseva kao u Indiji i Bangladešu.
 
Онда се немаш ради чега бринути: биће то изграђено. Не баш у року - то су лагали масно - али на крају хоће, типа за 15 година.

А али, оно што треба, то неће бити. Јбг.
 
Za 15 godina će biti izgrađena prva faza M1 Železnik-Dunav, cela M1 do Mirijeva, M1 + prva faza M2 Bežanijska Kosa-Merkator ili celokupne prve 2 linije? Sumnjam da će ovi išta od metroa započeti i još manje izgraditi, nije tu u pitanju više samo ni ekspopljačka, naprdni novoobogaćeni hohštapleri preziru putnike javnog prevoza već na iracionalnom nivou. To je jedan od razloga zašto godinama ne kupuju ni tramvaje, ni trolejbuse, ni nove BG vozove, ni krštene autobuse, niti grade metro.
 
Ма не, само прва фаза прве линије, можда и мало више. Али те две комплетне линије, то је реда величине 10 милијарди евра. То ће бити кроз 30 година.

Али и пре тога - "имаћемо метро"! То је битно :)
 
Trgovačka, Požeška, Vojvode Mišića, Kneza Miloša, Cvijićeva, Despota Stefana, Višnjička, sve linije koje tim ulicama voze će prodisati ako samo i taj patrljak dobiju. Ali to što će možda izgraditi za 15 godina bi bez megalopovskog projekta ekspo mogli izgraditi za 5 ili 6.
 
Poslednja izmena:
Bez brige, sve će prodisati kad dobijemo leteći taksi.
 
Ne, nego će prodisati kad spojimo Železnik sa Sajmom.
Reci mi, gde bi ti uglavio metro-depo sa 20 koloseka i 10 garaža negde usred Žarkova ili Banovog Brda? Ima li tamo prostora za toliki objekat, pa da prva linija bude Žarkovo-Mirijevo bez Železnika? Pošto inače prva linija ili njena prva faza mora sadržati i depo gde će vozovi boraviti onda kada ne saobraćaju, svuda u svetu je tako pa i u našem komšiluku.
 
A lokacija depoa je, pretpostavljam, uklesana u kamenu kao 11. božja zapovest? Ili ti meni hoćeš da kažeš da se depo prosto nije mogao fizički nigde drugde locirati osim u makiškim njivama, pa je eto bilo neophodno da se prva linija nacrta tako da izbegne sve naseljene delove grada od Petlovog brda do Žarkova, Prokop i KCS?
 
A lokacija depoa je, pretpostavljam, uklesana u kamenu kao 11. božja zapovest? Ili ti meni hoćeš da kažeš da se depo prosto nije mogao fizički nigde drugde locirati osim u makiškim njivama, pa je eto bilo neophodno da se prva linija nacrta tako da izbegne sve naseljene delove grada od Petlovog brda do Žarkova, Prokop i KCS?
Lokacija depoa nije božja zapovest, isti je mogao biti i na Orlovači, ali ako je sada već projektovan na Makišu i ako je ugovor sa Kinezima potpisan još pre godinu i jače dana, ispravljanje krive Drine bi značilo prolongiranje izgradnje za još ko zna koliko godina, a Beograd ih nema za bacanje. Ako je pre par meseci potpisan ugovor vezan za prvu fazu M1 trebalo bi da je potpisan pošto sa ovim šibicarima nije jasno da li je ugovor o izgradnji ili ugovor o izradi ugovora o izgradnji, to onda valjda ima neku težinu. Prva faza kao što rekoh nigde još nije pokrila ceo grad ili većinu grada, postoje načini da se stanica Mostar poveže sa KCS-om pa i sa Prokopom, pošto pri projektovanju ni pod razno nisu želeli da odstupe od 2 stanice uz BGH20. Ako već moram birati između protajkunskog metroa i najlošijeg prevoza u Evropi, onda biram ovo prvo jer je manje zlo.

Po cenu da me svi režimski mediji proglase za rušitelja sopstvene države, ovde javno pozivam kompanije Pauer Čajna, Alstom i RATP da pred međunarodnim arbitražnim sudom tuže beogradski režim ako mu padne na pamet da sada odustane od izgradnje metroa u korist Narkoonalnog Stadiona i EKSPO kičeraja. Potpisali su 3 obavezujuća međunarodna ugovora, i sad imaju da grade makar tu prvu fazu jer inače slede penali. Tu je realna pretnja da kao država platimo odštetu i još decenijama ostanemo raspali geto Trećeg Sveta bez metroa, a ne Rio Tinto sa kojim još nije potpisano ništa vezano za eksploataciju. Umesto jadarita, iskopajte metro i Tita!
 
Poslednja izmena:
Lokacija depoa nije božja zapovest, isti je mogao biti i na Orlovači, ali ako je sada već projektovan na Makišu i ako je ugovor sa Kinezima potpisan još pre godinu i jače dana, ispravljanje krive Drine bi značilo prolongiranje izgradnje za još ko zna koliko godina, a Beograd ih nema za bacanje.​
Bolje je baciti i nekoliko godina, nego nekoliko decenija na ispravljanje krive Drine. Kome god nije jasno da će zaobilaženje velikog broja naselja sa ne tako malim brojem stanovnika proizvesti kontraefekat sa povećanjem automobilskog saobraćaja, taj se baš i ne razume najbolje u funkcionisanje gradskog prevoza. Nije ovo 1924. godina sa gomilom njiva, već 2024. sa gomilom izgraðenih naselja.​
 
Bolje je baciti i nekoliko godina, nego nekoliko decenija na ispravljanje krive Drine. Kome god nije jasno da će zaobilaženje velikog broja naselja sa ne tako malim brojem stanovnika proizvesti kontraefekat sa povećanjem automobilskog saobraćaja, taj se baš i ne razume najbolje u funkcionisanje gradskog prevoza. Nije ovo 1924. godina sa gomilom njiva, već 2024. sa gomilom izgraðenih naselja.​
Zašto je prva faza prve linije u Sofiji zaobišla 95% svih stambenih naselja u gradu, imala je samo depo Obelja i 5 stanica koje su sve van centra kada je otvorena? To je bilo početkom 1998. godine, Sofija se od tada nije nešto mnogo proširila, ali se njen metro do zadnjih otvaranja 2022. udevetostručio po kilometraži i broju stanica. Pandan tome bi bio kada bismo u Beogradu otvorili prvu fazu Železnik-Makiš-Žarkovo-Bele Vode-Trgovačka, sa tim stanicama, a ne svih 14 stanica od Železnika do Dunava.
 
Vrh