Šta je novo?

Metro

Pa valjda se sećam da sam tada kao sada @Užice bio daj samo da se gradi. Ti si jedan od forumaša koji je uticao na mene pre svega po pitanju denivelacije što jeste opravdano ali smo se upleli u priču oko težine jel dovoljno težak ili nije pošto je u diskusiju ubačen Jovin i njegove tadašnje izjave i projekat koji "samo što nije počeo".
 
Sada listam, zanimljivo od 248 pa nadalje:


U jbt Đuka i Jovin.
 
Poslednja izmena:
Pa valjda se sećam da sam tada kao sada @Užice bio daj samo da se gradi. Ti si jedan od forumaša koji je uticao na mene pre svega po pitanju denivelacije što jeste opravdano ali smo se upleli u priču oko težine jel dovoljno težak ili nije pošto je u diskusiju ubačen Jovin i njegove tadašnje izjave i projekat koji "samo što nije počeo".
А ја сам и тада био против лаког метроа јер је био по цени тешког + је подразумевао укидање постојећег трамваја у свим својим кључним деловима. На крају је у претпоследњој Ђиласовој години ежис избацио цели план где је лрт мало отежао, постао потпуно независан систем али са капацитетом солидног ЛРТ-а и подразумевао је тобогане.
Ххехех, колико је то мучна расправа била.

Јбг, ни један план није могао да буде добар јер су сви чиниоци били негативни. Сад су још негатвнији а град је, рекао бих, неповратно уназађен.

И увек то неко фрљање са пројектима док вамо не могу једну кривину нормалну за трамај да направе већ скоро читав век, не могу ни да одржавају постојеће а камоли да унапреде или продуже системе.

Ево да коригујем став о метроу у складу са реалношћу:

Изричит сам противник градње било каквог новог шинског система док се постојећи не доведу у пристојно стање.
Јер у противном, јасно је да мотив за градњу новог није унапређење транспорта, дакле живота људи у овом граду, него испуњење страних и домаћих мафијашких интереса.
 
Dešava li se išta ovde? Red bi bio, ugovor o izgradnji depoa je ipak parafiran pre tačno 13 meseci. Kako samo vreme leti...

 
Poslednja izmena:
Kakva vizuelizacija za to vreme!

Nije možda sjajan plan, ima mana, ali danas bi se lakše disalo sa time.
Podseća me na RandstadRail!
Pre 20 godina sam bio protivnik ovog plana, sad mi se čini da i nije tako loš. Bar je bolji od ovog sadašnjeg koji ide u puustare, zaobilazi Prokop i druge važne centre.
Treba mu određene dorade.
 
Од 1938. само пројекти, пројекти.. И пројекти.

g5qmeYj.png
 
Од 1938. само пројекти, пројекти.. И пројекти.

Pogledajte prilog 217890
Od 1883. najstariji dokumentovani planovi za metro.
Ето, ускоро ће и градња... и градња... и градња...
Daj bože, malo za promenu.
Nema metroa, nema problema...
Nema problema ni u Beogradu..........

333675.jpg
 
Изричит сам противник градње било каквог новог шинског система док се постојећи не доведу у пристојно стање.
Zavisi o kojim šinskim sistemima govorimo. Beogradski tramvaj se bez metroa ne može dovesti u pristojno stanje, mogu samo neke najvažnije deonice tako što će se semafori na njima podesiti da tramvaji na njima ne gube vreme, i to će biti od koristi samo onda kada nije gužva u Resavskoj i Bulevaru Oslobođenja, a skoro uvek je. Ako bi u ovom trenutku celokupnih 47 kilometara tramvajske mreže dobilo privilegovanu signalizaciju, to bi dovelo do definitivnog i trajnog kolapsa svega ostalog što se po gradu kreće, trole, busevi, automobili više ne bi funkcionisali ni na kašičicu kao danas.

BG Voz bi se mogao dovesti u pristojno stanje kada bi se nabavile nove garniture i kada bi se pronašao način da teretnjaci više ne uzurpiraju BŽČ, ali i tada bi njegova loša distribucija u užem gradskom jezgru ostala kao nerešiv problem.
 
Једино што је та дистрибуција заправо одлична, јер покрива главнину кључних праваца у старом делу града (не покрива само Булевар војводе Мишића, Макензијеву и Димитрија Туцовића).
 
Poslednja izmena:
Izduvao ga metro


Sudeći po pomenutim dokumentu, i Beogradski metro će sačekati da se sagradi Nacionalni stadion i EKSPO. Rebalans budžeta podrazumevao je izdvajanje za metro od 31,1 milijardu dinara u 2025. a čak 110 milijardi u 2026. godini. Umesto toga, Fiskalna strategija planira samo liniju 1, i to fazu 1 i 2, a izdvajanja za njih su daleko manja. Po 6,5 milijardi dinara u naredne dve godine.
 
Тешко је било за очекивати да ће моћи да се граде таква два капитална објекта истовремено. Ипак ми немамо ту финансијску моћ.

Са друге стране, сва та прича о мотреоу, а поготову у нашем случају имала је само једну позадину - а то је да се подигне цена земљишту и да се држи та иста цена тим неким причама о метроу.

Вашариште звано ЕКСПО, је ипак далеко јаснија прича него метро, где много режимских папана може да пије крв Србији, на метро проеку - не могу. Осим наравно предузећа БМВ што је смешна пара. Јасно је да ће експо бити у жижи док се потуно не изгради. А даље, биће питање да ли ће Србија моћи да сервисира дугове, па ће вероватно и метро да падне у воду, што са садашњим плановима и није нека штета.

Сви ови "растови" бидипи џидипи и идими дођими, се увек и неминовно завршавају крзиом и падом цена, што ће се десити и Србији. Штета је једно што ће пацови који су то коло водили да нестану, а остаћемо сами са опљачканом и у суштини колонијализованом државом.
 
Izduvao ga metro

Očekivano od vladajuće Sociopatske Neobogataške Sekte, j..... ih i EKSPO i Onalni Stadion. Za kamere gladac, a kad kamere odu jadac, šminkanje mrtvaca je zapravo suština njihove politike. Beograd 2027. za kamere mora da sija ko Dubai, pa makar imao gori javni prevoz od Kabula. Nemate hleba, jedite kolače. Nemate metro, uživajte u delfinarijumu i vašarskim letećim taksijima. Teši me jedino što je sa liste prioriteta skinut i natovsko-narkodilerski autoput Niš-Merdare.

Iz samog teksta doduše nije jasno da li je prvobitnih 110 milijardi u 2026. bilo planirano za obe linije metroa, ili samo ovu jednu? I da li su ovih 6,5 milijardi po fazi u naredne 2 godine, ili za obe faze M1 zajedno? Ako je ovo što su potpisali pre par meseci ugovor o izgradnji prve faze M1 i ako je depo potpisan još pre godinu dana, valjda ih to obavezuje da makar započnu tu fazu od Železnika do Dunava, i ona bi za Beograd bila hleb nasušni kada bi se realizovala. Dabogda ih Kinezi i Francuzi tužili ako je zbog prokletog EKSP-a ne započnu. Ako je i ne završe, neka iole normalnija vlast koja bi došla posle njih bi je kad-tad završila, sigurno ne bi ostavila napušten tunel i započete stanične rupe da skupljaju otpad i pacove.
 
valjda ih to obavezuje da makar započnu tu fazu od Železnika do Dunava, i ona bi za Beograd bila hleb nasušni kada bi se realizovala

Taj segment se ne bi osetio u gradu. Nadam se i da neće početi da ga grade. Još ima nade da se ovaj besmisleni projekat razbuca pre nego što krene.
 
Taj segment se ne bi osetio u gradu. Nadam se i da neće početi da ga grade. Još ima nade da se ovaj besmisleni projekat razbuca pre nego što krene.
Jedno stotinu metro-projekata u zadnjih 140 godina smo razbucali i usrećili se kao grad samo tako, koliko još decenija treba da crtamo projekte bez kopanja? Ako je prva faza Železnik-Dunav besmislena, koja bi onda bila smislena? Petlovo Brdo-Sajam ? Bežanijska Kosa-Merkator? Ili da se mi lepo i u 22. vek odvezemo tramvajima iz 20. veka po ulicama iz 19. i 18. veka, ali ipak sa najvećim stadionom na Balkanu ?
 
Poslednja izmena:
Vrh