Današnje stanje oko 11h:
Postavljeni ivičnjaci i na traci T6 koja ide od T raskrsnice.
Uklanjaju se ostaci ranijih ivičnjaka za skretanje/jednog dana/ka Ugrinovačkoj i radi se na spajanju trotoara koji ide pored PTT centra.
Iskopi instalacija zatvoreni zabetonirani, vrši se čišćenje td će uskoro i da asfaltiraju ovaj deo-od ZP ka Kvantašu.
Formirano novo ostrvo i skretanje od ZP ka Kvantašu, postavljeni i temelji stubova za samafore.
Sa ove strane ka mostu samo još treba da se asfaltira ovaj deo za pešake-a radi se i na spajanju novog i starog trotoara u pravu ka ZP.
U smeru ka mostu, vrši se završno nasipanje i nivelacija podloge trotoara-postavljeni i spolnji ivičnjaci do pred fabriku betona.
Sa završetkom trotoara radi se i na postavljanju instalacija za stubove rasvete za isti.
U drugom smeru-od mosta, postavljeni su svi ivičnjaci i takođe nastaje proširenje trotoara, samo nešto bliže TR.
Sanacija i odnošenje zemlje na ovom delu polja se privodi kraju, napreduje i postavljanje drvoreda, u smeru ka mostu su stigli do posle konjičkog kluba, u drugom smeru su iskopane rupe za sadnice.
Smer ka TR i dokle se stiglo sa drvoredom.
Teren sa ove strane-ka Zemunu je potpuno sređen i formirana je padina nasipa uz zasađeno rastinje.
Konjički klub je formirao novo odlagalište "bio otpada".
I sa ove strane puta ostao edan nezavršeni šaht na najdubljem mestu nasipa.
Zanimljivo da otprilike u sredšnjem delu nekadašnje njive sa obe strane postoji prekid u drvoredu oko 20-ak metara-meni se čini kao da planiraju u budućnosti nove ulice sa obe strane za komercijalnu zonu sa obe strane puta.
Evo i sa druge strane, tačno je ostavljeno po 20-ak m/meni deluje nešto veća praznina prema Galenici nego prema Zemunu/možda je u pitanju dugorćni plan, ali barem neće biti seče drva.
Idemo dalje, veliko brdo zemlje prema Galenici za sada ostaje tako/ a i dalje se naleće na bušotine kontrole kvaliteta po asfaltu tu i tamo.
Postavljeni ivičnjaci trotoara ka mestu suženja ispred onih kuća, sad se i jasno vide pozicije budućeg semafora za polukružno skretanje.
Sa druge strane trotoar je u potpunosti završen/sa površnim slojem asfalta/ sve do CD.
Pogled ka TR na već završeni deo puta i trotoara/ovo suženje je pitanje da i će nasuti zemljom.
Ispred kuća postavljeni spoljni ivičnjaci trotoara-do samih njihovih prizemnih terasa.
Na ovoj bočnoj ulici još ostaje da srede vodovodne instalacije, ali i na tome se radi-vidi se da zidaju šaht pa kad to završe tek onda će proći trotoar.
Dalje ispred Pežoa su postavili prvi sloj asfalta, a ovde kod skretanja za parking još malo sređuju ivičnjake.
U međuvremnu na raskrsnici sa CD počinje asfaltiranje ostrvaca između traka-imaju mini finišer koga pune ovako sa bagerom pa to ide malo sporije-ali ide.
Trouglasti delovi između bočnih skretanja su već asfaltirani završnim slojem asfalta.
Trotoar na spoju CD od okretnice su završili, ali je usko da može da prođe samo jedan čovek/makar da su ovaj stub skinuli pa bi bilo malo više mesta.
Sa druge strane privode kraju i spajanje trotoara ispred Amana, dok je okolni teren već sređen/nasut zemljom.
One problematične vodovodne instalacije što su virile pored Amana sređuju-doziđuju šaht da ih prekrije.
Trotoar je sada spojen sa mostom/sa obe strane/i zavšen sa površnim slojem asfalta.
Spojni deo puta i mosta se takođe radi, završeni su ivičnjaci kao i prvi sloj asfalta, ostaje samo još habajući sloj na ovom kratkom delu što fali.
Između mostova postavljeni nosači stubova rasvete, a postavljeni i kablovi kroz nosač.
Most sa uzvodne strane sa starog vidikovca.
Sređene bočne kosine i na uzvodnoj strani mosta uz betonske natkapnice.
Ispod mosta radovi završeni, onaj deo ispucalog lesa što je virio ovde dole posle kiša su malo skinuli i zakosili.
Završen asfalt i oko trafoa.
Nizvodne kosine su već bile pokrivene, sad su i one dobile natkapnice.
Pogled na spoj mosta sa vidikovca kod stuba i izgled obrađenih kosina.
Nizvodna strana mosta-i dalje se radi na izvlačenju metalnih cevi oko stubova.
Na sredini mosta-pogled ka Gardošu, dok su Kališ i Dorćol u izmaglici/vetar je ovde jak, a na kopnu ga i nema/biće zanimljivo kad Košava udari svom silinom-ono oprez pri vožnji tada.
Banatski deo mosta-ima dosta radnika koji udaraju završne poteze na mostu; pošto su već zabranjivali dalje, krenusmo nazad u Srem.
Nazad ka Zemunu, na po 100-ak m su šahtovi za instalacije u vođicama koje će provući kad bude trebalo.
Jedina spojnica između glavnog raspona i zemunske obale mi deluje završeno-ostaje još da se postavi nedostajući deo ograde.
Pogled na uzvodni deo sređene kosine iz ove perspektive.
Evo i sa potpornim zidom na nivou reke oko koga ima još da se radi-kad se Dunav malo spusti.
Stari vidikovac stoji, ali sad vidim da će ga Dunav pre ili kasnije obrušiti
U međuvremenu radi se završni sloj asfalta i na ostrvcima između traka raskrsnice CD.
Na spoju CD sa Banatskom i okretnicom 17-e prema nasutoj zemlji kod okretnice deluje da neće biti pešačkog prelaza sa te strane-bilo bi dobro da postave i neku ogradu da spreče one što bi pretrčavali.
Radovi su pri kraju, nema šta, ostali su još manji poslovi i po prognozi koja kaže sneg oko 12-13-og deluje da će stići da završe glavne radove oko puta i pešačkih staza.