Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Povratak u Zemun.

IMG_7429_resize.jpg

IMG_7431_resize.jpg

IMG_7437_resize.jpg

IMG_7439_resize.jpg

IMG_7435_resize.jpg

IMG_7440_resize.jpg

IMG_7443_resize.jpg

IMG_7447_resize.jpg

IMG_7451_resize.jpg

IMG_7455_resize.jpg

IMG_7456_resize.jpg

IMG_7459_resize.jpg

IMG_7462_resize.jpg

IMG_7463_resize.jpg

IMG_7465_resize.jpg

IMG_7469_resize.jpg

IMG_7470_resize.jpg

IMG_7476_resize.jpg

IMG_7477_resize.jpg

IMG_7478_resize.jpg

IMG_7479_resize.jpg

IMG_7481_resize.jpg

IMG_7485_resize.jpg

IMG_7486_resize.jpg

IMG_7492_resize.jpg

IMG_7495_resize.jpg

IMG_7497_resize.jpg

IMG_7501_resize.jpg

IMG_7504_resize.jpg

IMG_7505_resize.jpg

IMG_7506_resize.jpg

IMG_7508_resize.jpg

IMG_7510_resize.jpg

IMG_7512_resize.jpg

IMG_7513_resize.jpg

IMG_7514_resize.jpg

IMG_7516_resize.jpg

IMG_7523_resize.jpg

IMG_7525_resize.jpg
 
A ja se nadao da će napraviti pristojne biciklističke staze, a ostaje mi samo da se radujem što im je uopšte palo na pamet da ih stave, jer to što su stavili je zakonski minimum od 1m :dil: - da je zakon dozvoljavao uže, verovatno bi to, a barem da su ostavili prostora da se to nekad promeni bez velikih troškova... Pritom je taj zakonski minimum apsolutno kretenski.

Koliko je ovo što su napravili tesno i neudobno sada se već može isprobati na Mostu na Adi, a i ovde se i vidi na fotografijama koliko je to malo prostora. Ovo je biciklistička infrastruktura za ne poželeti da iko osim vas u istom trenutku prelazi taj most biciklom, infrastruktura za stvaranje konlfikta, eto to je. I onda ja nekog početnika na to treba da dovedem i da mu kažem "Vidi kako je lepo biciklirati Beogradom"... :( Nije, znam da nije, ali barem kada bi bilo na mestima gde to infrastrukturno predvide i da to odrade kako valja, ali sutra malo. Ovo je infrastruktura koja biciklistima ne obezbeđuje bolje uslove za saobraćanje, već infrastruktura koja sklanja bicikliste sa kolovoza koji su uvek savršeno dizajnirani i povezani.

Pritom sam prethodno skretaopažnju i na ivičnjake na raskrsnicama koje su obuhvaćene ovim projektom. Jesu niži od klasičnih, ali su nazubljeni. To nije prihvatljiva nivelacija, gde se može izvesti da bude ravno, posebno u ostrvima. Jezivi inženjeri koji ne razmišljaju ni o čemu osim o automobilu, jer samo automobil je saobraćaj. :bash:

EDIT: Listam fotke više puta jer ne mogu da se načudim propustima i onda skontam ovo, pa ako te razvodne kutije ostave tako po sred i to malo jada od biciklističke staze, ja ne znam, nervni slom u najavi :rant:

IMG_7414_resize.jpg
 
@Jlaki
Realno stoji mnogo toga sto si naveo, ali...
Most nije na mestu gde se ocekuje frekventan biciklisticki saobracaj, stoga 1 metar sigurno nece biti neki problem.
1 metar jeste minimum, ali ukoliko su staze jednosmerne, a trebale bi biti jer ih ima sa obe strane, to je sasvim pristojna sirina.
Razvodna kutuja na biciklistickoj stazi?
Idiotarija, svakako, ali na to gledaj kao na 'suzenje puta' ;)
 
Ali bi bilo dobro da na tom mestu BUDE frekventan biciklistički saobraćaj, da bi automobilski bio MANJE frekventniji... U perspektivi. Preduslov za to je KVALITETNA biciklistička infrastruktura, a ovo što su oni napravili to NIJE.

U ovom slučaju, uopšte nisu morali ni da troše farbu, jer je sam trotoar "pristojne širine", kako ti kažeš. Napraviću malu analogiju: ja mislim da je npr. ovaj put sasvim pristojne širine za vožnju automobila i on to i jeste - može da prođe automobil.

cliff.jpg


Ali, pretpostavimo da tu nije frekventan automobilski saobraćaj, pa zašto bi ovaj put onda bio prilagođen mojoj tetki koja je malo manje habra vozačica automobila nego što je moj ćale, kome bi bilo OK da protera ovuda. Nije frekventno, moja tetka neće imati potrebe da vozi auto tim putem.

Isto tako je meni OK da vozim bicikl po biciklističkoj stazi na Mostu na Adi i na Pupinovom mostu (iako ni meni nije najprijatnije kada mi u susret ide pešak ili drugi biciklist), ali ovakva infrastruktura ne predstavlja apsolutno nikakvo unapređenje za bicikliste u odnosu na postojeće stanje i u tome je cela poenta. Možda čak znači i pogoršanje, jer su sklonili bicikliste na trotoar, ako bude neke raskrsnice kao što je u slučaju Mosta na Adi ona ka Topčiderskom parku, gde ja ako idem biciklističkom stazom ne mogu da nastavim pravo nego mogu samo ka Savskom jezeru da se vrtim u krug.

Imam utisak da si taj odgovor napisao sam radi toga - da bi nešto napisao. Molim te, nemoj da opravdavaš neinženjersku infrastrukturu. Ovo nije planirano, ovo je ad-hoc zafarbano i ovo nije pristojna širina, pogotovu ne za deljenu pešačko-biciklističku stazu koja bi, pretpostavimo, trebalo da bude udobna za sve korisnike u svakom trenutku. Ovo ne bih poželeo ni jednom gradu, ni jednom mostu ikada igde, a ovakve idiotarije se mom gradu ne dešavaju prvi put. Samo se gomilaju stvari na spisak za popravku, unapređenje, a novo. Ja se pitam može li bilo koja saobraćajna infrastruktura da bude napravljena kako valja u ovom gradu jednom.
 
Danas oko 14h:

LK:
p1040666.jpg

p1040668.jpg

p1040669.jpg

p1040670.jpg


Ovaj kanal je u povratku bio zatrpan, što znači da do Ponedeljka ovde može da osvane asfalt:
p1040671.jpg


p1040672.jpg

p1040673.jpg


Sa obe strane trotoari se približili samoj krivini:
p1040674.jpg

p1040675.jpg


Uklanja se ovo zaostalo brdašce zemlje:
p1040676.jpg


Trotoar preko puta Pežoa gotov, a sa njegove strane:
p1040677.jpg

p1040700.jpg

p1040678.jpg

p1040679.jpg

p1040680.jpg

p1040681.jpg


Konačno gotovo i ovo ćoše:
p1040682.jpg


... i kod Amana pri kraju:
p1040683.jpg


p1040685.jpg


p1040684.jpg

p1040686.jpg

p1040698.jpg

... kamioni spremni za statička ispitivanja, puni šljunka.

Ova dva se zaletela, a ekipa na sredini mosta meri:
p1040691.jpg

p1040692.jpg

p1040693.jpg

p1040694.jpg


Na kraju su spakovali opremu, a vozači otišli minibusom kući, sutra nastavak:
p1040699.jpg


I ovde trotoar završen:
p1040687.jpg

p1040697.jpg


p1040688.jpg

p1040689.jpg

p1040690.jpg


Montirani nosači-grede za rasvetu na mostu:
p1040696.jpg


p1040703.jpg

p1040702.jpg

... znači biće pre roka.
 

















image hosting 12mb

Прва слика је приказ улице у коју би преусмерио скретање из ЦД ка Банатској из правца града. У сврху укидања срмафора код саобраћајне школе. Било је речи да је уска. Ако се погледа слика види се да има ширину за двосмерни саобраћај, а не смета ни једносмерна да постане. Тада би и аутобуси били лако прихватљиви.

Осталих пар су раскрсница, у пролазу.
 
Пантограф":38afgypc je napisao(la):
Да ли ће мост имати расвету?
Naravno
vlasta":38afgypc je napisao(la):
.....
Montirani nosači-grede za rasvetu na mostu:
p1040696.jpg

......

Samo ne razumem zašto su radili test opterećenja mosta na kojem nisu postavljene bandere....
Da li kiperi natovareni šljunkom "glume" i težinu bandera?
 
Da kompltiramo danasnje izvestaje sa stanjem na Zr petlji ! Radi se i tamo punom parom, nasipaju zemlju u ono razdelno ostrvo izmedju traka duz celog puta, nisu jos obelzene linije po putu a ni bandera jos nema ! Radi se na spajanju puta iz Borce sa novim putem sa dve trake kod zbeg petlje , tj ono ulivanje iz jedne u dve trake i isto to kod Kovilova u duzini otp 50m. Nasuli su lomljeni kamen ,nema jos ni ivicnjaka pa treba to da se alfaltira sledece nedelje. Svakako rok im je 7.Decembar kao sto je vec neko rekao, znaci knapppp.
Nema puno promena naspram onih zadnjih slika, uglavnom sminkanje i ovo spajanje sa starim delom puta.
 
relja":1g2uwchb je napisao(la):
Samo ne razumem zašto su radili test opterećenja mosta na kojem nisu postavljene bandere....
Da li kiperi natovareni šljunkom "glume" i težinu bandera?
Верујем да је тежина бандера потпуно занемарљива...
 
Михаило":ryt9dwox je napisao(la):
relja":ryt9dwox je napisao(la):
Samo ne razumem zašto su radili test opterećenja mosta na kojem nisu postavljene bandere....
Da li kiperi natovareni šljunkom "glume" i težinu bandera?
Верујем да је тежина бандера потпуно занемарљива...

Pa pretpostavljam da je tako. NIkada se neće dogoditi da mostom prelaze kolone kipera natovarenih šljunkom, a dovoljno tenkova koji bi mogli da preopterete most više i nemamo (i ne daj bože da nam ikada zatrebaju)...
 
Slike 29.11 oko 13

Prvo Zbeg:

img20141129132010.jpg


img20141129132013.jpg


img20141129132131.jpg


img20141129132215.jpg


img20141129132218.jpg


img20141129132259.jpg


img20141129132307.jpg


img20141129132326.jpg


img20141129132330.jpg


Sad bitnija petlja:

img20141129132420.jpg


img20141129132449.jpg


Trake su iscrtane:

img20141129132555.jpg


Samo jos da nabodu bandere:

img20141129132606.jpg


img20141129132611.jpg


img20141129132709.jpg


img20141129132714.jpg


img20141129132724.jpg


img20141129132751.jpg


img20141129132754.jpg


img20141129132757.jpg


I ovo kontejnere odnose

img20141129132834.jpg


Sunce smeta, ali postavljaju blokove na nasip oko petlje:

img20141129132842.jpg


img20141129132856.jpg


img20141129132910.jpg


To je sve...
 
Evo konacno I ja nesto da prilozim. Sa Borcanske strane petlja je koliko sam danas video kada sam prolazio kolima potpuno zavrsena (prilazi, bankine itd) na petlji za zbeg se I dalje radi. Nasipa se zemlja u okviru samih "listova dateline" I rade sitni radovi oko bankina. Stubova rasvete jos uvek nema. Evo slika iz aviona:

Deo od petlje SC kovilovo ka Ovci:
20141129_150740.jpg

I nadalje ka pancevackom putu
20141129_150827.jpg

Evo I petlje izbliza:
20141129_151231.jpg

20141129_151250.jpg


Izvinjavam se ali vremenske prilike su bile takve da nije moglo bolje da se slika, prilicno je bila losa vidljivost gore iako je slikano oko 14h. Inace dosta aktivnosti na svim potezima.
 
Супер!
Нису активни баш на свим фронтовима. Ево будуће раскрснице са овчанским путем, без активности.








 
Šta mislite koliko će ljudi ovde poginuti u prvoj godini? :violina:
20141129_150740.jpg


Čemu služi ovaj potkovičasti nadvožnjak?
20141129_151250.jpg
 
Biciklistkinja":1mcbbwsw je napisao(la):
Šta mislite koliko će ljudi ovde poginuti u prvoj godini? :violina:
20141129_150740.jpg

To je ta neshvatljiva nova lakat krivina SMT-a koja nema ni svrhe ni logike.
 
Одатле ће се једног дана продужити пут ка Панчеву, па ће уместо лакат кривине бити петља. Али, до тада... Ваљда ће добро да обележе.
 
Da ali SMT ne ide do Panceva vec se vraca ka Mirijevu i on bi trebao da bude glavni pravac, zato mi je ovaj deo nelogican.
 
Vrh