Ali bi bilo dobro da na tom mestu BUDE frekventan biciklistički saobraćaj, da bi automobilski bio MANJE frekventniji... U perspektivi. Preduslov za to je KVALITETNA biciklistička infrastruktura, a ovo što su oni napravili to NIJE.
U ovom slučaju, uopšte nisu morali ni da troše farbu, jer je sam trotoar "pristojne širine", kako ti kažeš. Napraviću malu analogiju: ja mislim da je npr. ovaj put sasvim pristojne širine za vožnju automobila i on to i jeste - može da prođe automobil.
Ali, pretpostavimo da tu nije frekventan automobilski saobraćaj, pa zašto bi ovaj put onda bio prilagođen mojoj tetki koja je malo manje habra vozačica automobila nego što je moj ćale, kome bi bilo OK da protera ovuda. Nije frekventno, moja tetka neće imati potrebe da vozi auto tim putem.
Isto tako je meni OK da vozim bicikl po biciklističkoj stazi na Mostu na Adi i na Pupinovom mostu (iako ni meni nije najprijatnije kada mi u susret ide pešak ili drugi biciklist), ali ovakva infrastruktura ne predstavlja apsolutno nikakvo unapređenje za bicikliste u odnosu na postojeće stanje i u tome je cela poenta. Možda čak znači i pogoršanje, jer su sklonili bicikliste na trotoar, ako bude neke raskrsnice kao što je u slučaju Mosta na Adi ona ka Topčiderskom parku, gde ja ako idem biciklističkom stazom ne mogu da nastavim pravo nego mogu samo ka Savskom jezeru da se vrtim u krug.
Imam utisak da si taj odgovor napisao sam radi toga - da bi nešto napisao. Molim te, nemoj da opravdavaš neinženjersku infrastrukturu. Ovo nije planirano, ovo je ad-hoc zafarbano i ovo nije pristojna širina, pogotovu ne za deljenu pešačko-biciklističku stazu koja bi, pretpostavimo, trebalo da bude udobna za sve korisnike u svakom trenutku. Ovo ne bih poželeo ni jednom gradu, ni jednom mostu ikada igde, a ovakve idiotarije se mom gradu ne dešavaju prvi put. Samo se gomilaju stvari na spisak za popravku, unapređenje, a novo. Ja se pitam može li bilo koja saobraćajna infrastruktura da bude napravljena kako valja u ovom gradu jednom.