Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Е па, имао си лакат кривину код Нове Галенике 40 година, сад ће овде бар једно 25... Стрпи се 8)
 
Potkovicasti nadvoznjak je ukljucenje i izkljucenje za groblje Zbeg. Slicno tome ima gore na slici za SC Kovilovo. Sto se tice krivine meni iz aviona deluje bas ostro, prosto sokantno u ovakvoj ravnici da naprave tako nesto.
 
Ta lakat krivina je projektovana , po mojoj slobodnoj proceni za nekih 100 do 120 km/h , ali posto je ogranicenje na citavoj ovoj saobracajnici 80 km ,a negde i 50 km/h , onda nece biti nikakav problem , ako ste u ovim brzinama .

Mislim da je veca krivina od ove , ona koja se nalazi na autoputu , posle naplatne rampe Bubanj potok prema Beogradu , na onom delu gde pocinje uzbrdica.
 
Ууууххх... Ајде и висина са које је сликано и све, али не бих рекао да је ова кривина за 100-120 км/х, никако.

Него, зна ли се колико ће бити ограничење? Све мање од 80 км/х од моста (укључујући и мост) па до ове кривине је сулудо, а сигурно би могло и 100 км/х.
 
Biciklistkinja":2pi5aa3z je napisao(la):
Šta mislite koliko će ljudi ovde poginuti u prvoj godini? :violina:
20141129_150740.jpg


Čemu služi ovaj potkovičasti nadvožnjak?
20141129_151250.jpg

Ti čudni laktovi koliko sam primetio postoje samo u bivšim komunističkim zemljama.

Potkovičasti nadvožnjak sigurno zbog razdelnog ostrva i nemanja levog skretanja. Brza saobraćajnica u ravnici ne trpi semafore. :D
 
relja":3bvshdel je napisao(la):
Pa pretpostavljam da je tako. NIkada se neće dogoditi da mostom prelaze kolone kipera natovarenih šljunkom, a dovoljno tenkova koji bi mogli da preopterete most više i nemamo (i ne daj bože da nam ikada zatrebaju)...
Опуштено, Загреб је на другу страну. :D
 
koridor11.jpg

Evo čemu služi taj lakat.Već sam pominjao nekoliko puta,a sada sam pronašao i obećani članak iz 2012-te godine.Malo su bili preveliki optimisti što se tiče rokova,ali to je plan.Znači koridor 11 će ići preko mosta Zemun-Borča.Što takođe znači da je prvih 10-ak,kilometara koridora 11,već završeno(za 15-ak dana).
 
Žika":3boam343 je napisao(la):
Biciklistkinja":3boam343 je napisao(la):
Ti čudni laktovi koliko sam primetio postoje samo u bivšim komunističkim zemljama.

Херр Жика :wink: , зашто мислиш да само у бившим комунистичким земљама постоје петље у облику потковице !?

Петља у облику потковице у Немачкој, одмах уз петљу облика детелина на укрштању аутопутева А 57 и А 40 у близини Дуисбурга. Прошао сам петљом детелина 2008. године, аутопутем А 57 из правца Дизелдорфа, излаз на рампу па на А40 (лево), па у Холандију градић Велно.

http://www.bing.com/maps/?mkt=de-de&cp= ... 899&lvl=16

Само 15-так километара даље аутопутем А57, код градића Рајнберга (Rheinberg) има још једна петља потковица. А на ових 15-так км има неколико петљи различитог облика, а међу њима и две мање потковице.
 
Gaga, ne petlja u obliku potkovice već lakat krivine.
 
Подржавам подједнако борбу против лакат кривина, као и све друге законске и моралне обавезе...попут наших тенкова на свим легитимним правцима.
Ако треба, шаљем са Делијом и свој мозак у космос. Само да одморим мало од ваших неких мозгова.
 
Leković Đorđije":1sr9cbzs je napisao(la):
koridor11.jpg

Evo čemu služi taj lakat.Već sam pominjao nekoliko puta,a sada sam pronašao i obećani članak iz 2012-te godine.Malo su bili preveliki optimisti što se tiče rokova,ali to je plan.Znači koridor 11 će ići preko mosta Zemun-Borča.Što takođe znači da je prvih 10-ak,kilometara koridora 11,već završeno(za 15-ak dana).

Na ovoj mapi nije ucrtan SMT tako da ne verujem da je ta lakat krivina napravljena zbog spajanja koridora 11 preko surcina i buduceg autoputa Beograd Vrsac.
 
Spatio, samo zamisli čuvene beogradske spirale koje toliko voliš :D SMT bi kod ovog lakta petljom trebalo da se razdvaja na dva dela - jedan bi išao ka novom mostu preko Dunava kod Ade huje, a drugi bi se kod Pančeva spojio sa obilaznicom koja bi tuda trebalo da stigne preko mosta kod Vinče.

Evo nađoh ovu sliku u arhivi foruma:
ne3-SAOBRA.png
 
Ово уопште није опасна кривина за нормалне воуаче. бу**** је било и увијек ће бити, ако не прикочи исправиће је, за такве немам саосјећања, нека се скркају ко их ј..бе.
 
Izvinjavam se ako je vec napisano ( ali iskreno ne cita mi se unazad) kada ce biti pustanje mosta u saobracaj?

Imam neku slavu u decembru u Borci pa da znam :)
 
Ja sam cuo dva datuma 07.12 sto je nerealno blizu I 17.12 sto je po medijima. Oba su pre sv. Nikole tako da ces ako tu slavu planiras imati cast. Ako pogledamo koliko je zavrseno cini mi se da komotno mogu sve da zavrse za 10 ak dana (samo je rasveta ostala) ali ipak nisam toliko strucan, mislim da su mnogo otegli koliko ih je vreme posluzilo. Ne smem da zamislim da je bilo kise, snega ili niskih temperatura.
 
Pošto se samit Kine i zemalja centralne i istočne Evrope održava 16. decembra, a najavljeno je da bi most trebalo da otvori kineski premijer, onda 17. decembar zvuči kao pravi datum :) ali nije Sveti Nikola jedina slava u decembru...
 
07.12 je rok za izvodjace dok je rok za otvaranje verovatno sredina decembra kako se vec usklade. Mada ne sumnjam da ce i posle 07.12 biti radjena dodatne aktivnosti na uredjenju i sredjivanju saobracajnica objekata i okoline.
 
Nakon današnjeg obilaska i odlaska do Banatske obale evo šta treba da se uradi-završi:

Na mostu: kompletna rasveta; koliko sam video nije ni položena el.instalacija u celoj dužini; farbanje betonske ograde (veći deo, počev sa Banatske strane urađen); spajanje ograde na pešačko-biciklo stazi, obostrano, na spojevima segmenata mosta (čini mi se da ih ima 4)

Raskrsnica sa CD: znakovi i portalni semafori, rasveta.

Od CD lo LK: rasveta, trotoar isped onih kuća.

LK: horizontalna i vertikalna signalizacija, rasveta, završeci trotoara sa obe strane
 
Hvala na odgovorima, slava je Sv Nikola tako da idem novim mostom :) a to je lijepo :)
 
Danas oko 15h.

Lakat krivina, smer iz Batajnice pripremljen za asfaltiranje:
p1040705.jpg

p1040706.jpg

p1040707.jpg

p1040708.jpg

p1040709.jpg


Ispred onih kuća ništa novo nije urađeno. A ispred Amana čudna biljka raste:
p1040710.jpg


Oko raskrsnice u CD svi trotoari i ostrva imaju drugi sloj asfalta:
p1040711.jpg


Ona zavrzlama od vodovodne instalacije kod nekadašnjeg Subarua dobila novo ruho:
p1040712.jpg

p1040713.jpg


Kamioni i danas jure mostom, čeka ih kombi za povratak kući:
p1040715.jpg

p1040714.jpg

p1040717.jpg


Danas raj za šetače:
p1040718.jpg

p1040719.jpg

p1040720.jpg


Situacija ispod vidikovca:
p1040721.jpg


p1040722.jpg

p1040723.jpg

p1040724.jpg

p1040725.jpg

p1040726.jpg


Idemo do kraja!
p1040727.jpg

p1040728.jpg

p1040729.jpg

p1040731.jpg

p1040732.jpg

p1040734.jpg

p1040733.jpg


Čačani počeli da spajaju ogradu na spojevima:
p1040737.jpg

p1040738.jpg


p1040739.jpg

p1040740.jpg

p1040741.jpg

p1040743.jpg

p1040744.jpg

p1040745.jpg

p1040746.jpg

p1040747.jpg


Ko nezna ovo je ...
p1040748.jpg


p1040749.jpg


China town:
p1040750.jpg

p1040751.jpg

p1040754.jpg

p1040755.jpg


Raj za sekundarce:
p1040756.jpg


Temperatura 5.5C, slaba košava.
 
Današnje stanje oko 11h:
20141130_095937.jpg

Postavljeni ivičnjaci i na traci T6 koja ide od T raskrsnice.
20141130_100135.jpg

Uklanjaju se ostaci ranijih ivičnjaka za skretanje/jednog dana/ka Ugrinovačkoj i radi se na spajanju trotoara koji ide pored PTT centra.
20141130_100043.jpg

Iskopi instalacija zatvoreni zabetonirani, vrši se čišćenje td će uskoro i da asfaltiraju ovaj deo-od ZP ka Kvantašu.
20141130_100240.jpg

Formirano novo ostrvo i skretanje od ZP ka Kvantašu, postavljeni i temelji stubova za samafore.
20141130_100456.jpg

Sa ove strane ka mostu samo još treba da se asfaltira ovaj deo za pešake-a radi se i na spajanju novog i starog trotoara u pravu ka ZP.
20141130_100232.jpg

U smeru ka mostu, vrši se završno nasipanje i nivelacija podloge trotoara-postavljeni i spolnji ivičnjaci do pred fabriku betona.
20141130_100649.jpg

Sa završetkom trotoara radi se i na postavljanju instalacija za stubove rasvete za isti.
20141130_100502.jpg

U drugom smeru-od mosta, postavljeni su svi ivičnjaci i takođe nastaje proširenje trotoara, samo nešto bliže TR.
20141130_100852.jpg

Sanacija i odnošenje zemlje na ovom delu polja se privodi kraju, napreduje i postavljanje drvoreda, u smeru ka mostu su stigli do posle konjičkog kluba, u drugom smeru su iskopane rupe za sadnice.
20141130_100836.jpg

Smer ka TR i dokle se stiglo sa drvoredom.
20141130_101015.jpg

Teren sa ove strane-ka Zemunu je potpuno sređen i formirana je padina nasipa uz zasađeno rastinje.
20141130_101102.jpg

Konjički klub je formirao novo odlagalište "bio otpada".
20141130_101335.jpg

I sa ove strane puta ostao edan nezavršeni šaht na najdubljem mestu nasipa.
20141130_101238.jpg

Zanimljivo da otprilike u sredšnjem delu nekadašnje njive sa obe strane postoji prekid u drvoredu oko 20-ak metara-meni se čini kao da planiraju u budućnosti nove ulice sa obe strane za komercijalnu zonu sa obe strane puta.
20141130_101453.jpg

Evo i sa druge strane, tačno je ostavljeno po 20-ak m/meni deluje nešto veća praznina prema Galenici nego prema Zemunu/možda je u pitanju dugorćni plan, ali barem neće biti seče drva.
20141130_101508.jpg

Idemo dalje, veliko brdo zemlje prema Galenici za sada ostaje tako/ a i dalje se naleće na bušotine kontrole kvaliteta po asfaltu tu i tamo.
20141130_101827.jpg

Postavljeni ivičnjaci trotoara ka mestu suženja ispred onih kuća, sad se i jasno vide pozicije budućeg semafora za polukružno skretanje.
20141130_101952.jpg

Sa druge strane trotoar je u potpunosti završen/sa površnim slojem asfalta/ sve do CD.
20141130_102002.jpg

Pogled ka TR na već završeni deo puta i trotoara/ovo suženje je pitanje da i će nasuti zemljom.
20141130_102112.jpg

Ispred kuća postavljeni spoljni ivičnjaci trotoara-do samih njihovih prizemnih terasa.
20141130_102059.jpg

Na ovoj bočnoj ulici još ostaje da srede vodovodne instalacije, ali i na tome se radi-vidi se da zidaju šaht pa kad to završe tek onda će proći trotoar.
20141130_102215.jpg

Dalje ispred Pežoa su postavili prvi sloj asfalta, a ovde kod skretanja za parking još malo sređuju ivičnjake.
20141130_102328.jpg

U međuvremnu na raskrsnici sa CD počinje asfaltiranje ostrvaca između traka-imaju mini finišer koga pune ovako sa bagerom pa to ide malo sporije-ali ide.
20141130_102442.jpg

Trouglasti delovi između bočnih skretanja su već asfaltirani završnim slojem asfalta.
20141130_102625.jpg

Trotoar na spoju CD od okretnice su završili, ali je usko da može da prođe samo jedan čovek/makar da su ovaj stub skinuli pa bi bilo malo više mesta.
20141130_102725.jpg

Sa druge strane privode kraju i spajanje trotoara ispred Amana, dok je okolni teren već sređen/nasut zemljom.
20141130_102828.jpg

One problematične vodovodne instalacije što su virile pored Amana sređuju-doziđuju šaht da ih prekrije.
20141130_103025.jpg

Trotoar je sada spojen sa mostom/sa obe strane/i zavšen sa površnim slojem asfalta.
20141130_103121.jpg

Spojni deo puta i mosta se takođe radi, završeni su ivičnjaci kao i prvi sloj asfalta, ostaje samo još habajući sloj na ovom kratkom delu što fali.
20141130_103606.jpg

Između mostova postavljeni nosači stubova rasvete, a postavljeni i kablovi kroz nosač.
20141130_103337.jpg

Most sa uzvodne strane sa starog vidikovca.
20141130_103347.jpg

Sređene bočne kosine i na uzvodnoj strani mosta uz betonske natkapnice.
20141130_103355.jpg

Ispod mosta radovi završeni, onaj deo ispucalog lesa što je virio ovde dole posle kiša su malo skinuli i zakosili.
20141130_103722.jpg

Završen asfalt i oko trafoa.
20141130_103651.jpg

Nizvodne kosine su već bile pokrivene, sad su i one dobile natkapnice.
20141130_103916.jpg

Pogled na spoj mosta sa vidikovca kod stuba i izgled obrađenih kosina.
20141130_103931.jpg

Nizvodna strana mosta-i dalje se radi na izvlačenju metalnih cevi oko stubova.
20141130_104604.jpg

Na sredini mosta-pogled ka Gardošu, dok su Kališ i Dorćol u izmaglici/vetar je ovde jak, a na kopnu ga i nema/biće zanimljivo kad Košava udari svom silinom-ono oprez pri vožnji tada.
20141130_104614.jpg

Banatski deo mosta-ima dosta radnika koji udaraju završne poteze na mostu; pošto su već zabranjivali dalje, krenusmo nazad u Srem.
20141130_104518.jpg

Nazad ka Zemunu, na po 100-ak m su šahtovi za instalacije u vođicama koje će provući kad bude trebalo.
20141130_104944.jpg

Jedina spojnica između glavnog raspona i zemunske obale mi deluje završeno-ostaje još da se postavi nedostajući deo ograde.
20141130_105058.jpg

Pogled na uzvodni deo sređene kosine iz ove perspektive.
20141130_105052.jpg

Evo i sa potpornim zidom na nivou reke oko koga ima još da se radi-kad se Dunav malo spusti.
20141130_105200.jpg

Stari vidikovac stoji, ali sad vidim da će ga Dunav pre ili kasnije obrušiti
20141130_105603.jpg

U međuvremenu radi se završni sloj asfalta i na ostrvcima između traka raskrsnice CD.
20141130_110002.jpg

Na spoju CD sa Banatskom i okretnicom 17-e prema nasutoj zemlji kod okretnice deluje da neće biti pešačkog prelaza sa te strane-bilo bi dobro da postave i neku ogradu da spreče one što bi pretrčavali.

Radovi su pri kraju, nema šta, ostali su još manji poslovi i po prognozi koja kaže sneg oko 12-13-og deluje da će stići da završe glavne radove oko puta i pešačkih staza. :vops:
 
spatiotecte":3gmvqvax je napisao(la):
Biciklistkinja":3gmvqvax je napisao(la):
Šta mislite koliko će ljudi ovde poginuti u prvoj godini? :violina:
20141129_150740.jpg

To je ta neshvatljiva nova lakat krivina SMT-a koja nema ni svrhe ni logike.

Otprilike radijus krivine sa Google


upoređen sa ibarskom magistralom između Rušnja i skretanja za Ripanj
 
vlasta":22t3g8wy je napisao(la):
Ko nezna ovo je ...
p1040748.jpg

Napokon dobra signalizacija, treba primeniti svuda.

Bolje je:

Дунав
Danube

nego:

Дунав
Dunav
Danube

mislim, ova poslednja jeste najinformativnija, ali nema potrebe. Naravno, tamo gde nac. manjina ima preko određenjog procenta u ukupnom stanovništvu administrativne jedinice, obavezno je i na njihovom jeziku, npr. u Bezdanu (ako ima tamo Mađara uopšte, ne znam, lupio sam):

Дунав
Duna
Danube
 
Žika":o1hib36h je napisao(la):
Otprilike radijus krivine sa Google


upoređen sa ibarskom magistralom između Rušnja i skretanja za Ripanj

Ako je isti radijus kao na ibarskoj pre skretanja za Ripanj onda moze da se vozi 190 (sto devedeset) na sat. (verovatno i malo brze)

Ja isprobao na toj deonici pre par godina. :D
 
Vrh