Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Од мене си добио плус. Од остатка форума...видећемо. По неком мом искуству, опљувати кинезе је јерес овде и ускоро ће ти неко очитати лекцију :roll:
Како то није страшно, па мало је то одступање на оволикој дужини, па нису кинези градили мост и на крају...какви смо не треба ништа ни да нам праве :D

Откинуо би им од прихода колико год сам у могућности. Све просто не бих платио никада. Још касне 2 месеца (у ствари поштују нови рок за који смо ми криви а могли су они и 9 месеци раније да све направе) :wink:
Поздрав!
 
micccha67":3okbchs0 je napisao(la):
Kažu da: "konac delo krasi"
"Skarabudženo" naš stil

Pazi i ovi snimci su sa maximalnim zumom pa imaš kompresiju prostora.
Kada se gleda uživo sve ovo se ne primećuje :)
Dakale na neki način optička varka, kako reče admin.

E sada neka građevinci objasne da li je moguće da na velikim rastojanjima i ovakvoj gradnji
ovakvih objekata sve bude pod konac.
Ja sam sprat niže pa nisam iz te priče :mrgreen:
 
Алтернатива је укидање окретнице, да се продужи или скрати 17 на неку постојећу окретницу (најбоље скратити скроз до ужег језгра Земуна када би се нашао начин) и забрана скретања из ЦД у Банатску, у коју може да се крене 150 метара раније, без гужве. То су мере које могу потпуно да укину тај семафор, у том случају нема више ни укрштања смерова а све без трошкова. Писао сам већ о томе.
 
Ма алтернатива је кружни ток уместо раскрснице и онда лепо 17 око кружног тока окрене. Ал' кад су људи у власти оперисани од кружних токова...
 
vlasta":3rxax9tb je napisao(la):
nnikolic1986":3rxax9tb je napisao(la):
Slikane 24.11 oko 10
Sad ova vaznija:

Kaži nam samo jedno - jel sve asfaltirano?


Zrenjaninac jeste prosiren i spreman, ostalo je jos samo da se nabodu bandere izmedju traka. A sto se same petlje tice ima jedna slika uspona na petlju gde se vidi da jeste asfaltiran uspon,a dal je gore sve spremno nemam pojma. Petlja kod Zbega je jedina za koju mogu da tvrdim da nije asfaltirana posto nije ni spojena do kraja.
 
vlasta":37ue9j8m je napisao(la):
pexon1974":37ue9j8m je napisao(la):
Takodje mi nije jasno čemu onolika krivina u delu od lakta ka mostu, moglo je to mnogo blaže!

Odgovor - imovinsko pravni odnosi. Plus sa desne strane imaš, a ovde se ne vidi, konjički klub, zatim Institut za primenu nuklearne tehnologije u poljoprivredi i na kraju poveće staro naselje zvano "majmunjak".
"Institut za primenu nuklearne tehnologije u poljoprivredi", ma zezaš? :lol:
 
Tačan naziv - Institut za primenu nuklearne energije. Nekad je u nazivu bila pominjana i poljoprivreda.
 
Sto je najgore od svega, i da usklade te semafore nekako, pri prvom kvaru ili nestanku struje na tim semaforima, poremetice se sinhronizacija i proci ce meseci dok to neko opet ne namesti.

Sent from LG G2
 
pexon1974":3enn1g9p je napisao(la):
vlasta":3enn1g9p je napisao(la):
pexon1974":3enn1g9p je napisao(la):
Takodje mi nije jasno čemu onolika krivina u delu od lakta ka mostu, moglo je to mnogo blaže!

Odgovor - imovinsko pravni odnosi. Plus sa desne strane imaš, a ovde se ne vidi, konjički klub, zatim Institut za primenu nuklearne tehnologije u poljoprivredi i na kraju poveće staro naselje zvano "majmunjak".
"Institut za primenu nuklearne tehnologije u poljoprivredi", ma zezaš? :lol:

vlasta":3enn1g9p je napisao(la):
Tačan naziv - Institut za primenu nuklearne energije. Nekad je u nazivu bila pominjana i poljoprivreda.

Институт за примену нуклеарне енергије ИНЕП
Делатност: природне науке, биологија, хемија, физика, биохемија, ветерина
Земун, Банатска 31б, тел: 619-252, факс 618-724
http://www.inep.co.rs/

Сви институти: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1555
 
Gledao sam emisiju o zračenju useva u bivšem SSSR-u,posle čega su dobijani znatno veći prinosi.Čak su jednom bili zagubili posudu sa izvorom zračenja.Na posudu su bili naleteli neki radnici koji nisu imali pojma o čemu se radi,proveli su neko vreme u blizini posude,nakon čega su bili pečeni od radijacije.U početku se nije znalo o čemu se radi,ali je na kraju došla ekipa stručnjaka,i pomoću dugačkog štapa i na smenu puno njih,uspela da posudu ubaci,u olovni kontejner na kamionu.Svaki od rukovalaca štapom,je smeo samo određen broj sekundi da nosi posudu sa radijacijom,i za to vreme primio godišnju dozu radijacije.Oni radnici koliko se sećam nisu preživeli bliski susret sa toliko jakim izvorom radijacije.Sada ste me zaintrigirali da potražim na netu tu emisiju.Inače bila je na tv-u.
edit:upravo sam ukucao na googlu"zračenje useva u sssr-u",i pronašao članak"sreća u nesreći",gde se kaže da je pepermint i crveni grejp dobijen zračenjem.U članku se dalje pominje kobalt 60 kao izvor zračenja.
edit2:pade mi nešto na pamet.Ako su zračili njivu između Cara Dušana i lakat krivine,da li sada ta njiva zrači?Možda su ona brda zemlje radioaktivni otpad.Ako ono zelenilo koje sade bude raslo ko blesavo,da li je to neki znak?Možda su zato doveli one iz Novog Sada jer nemaju pojma gde se nalaze.Ma neverujem,sve mi to zvuči nekako neverovatno.
 
Jel postoji mogucnost da se krisom predje most kolima? Bas bi se provozao, kao Janko po batajnickoj petlji ! Ili da to zadovoljstvo prepustimo Vlasti i Mr.Notizenu , oni su nas najvise obavestavali u poslednje vreme!
 
Институт за примену нуклеарне енергије ИНЕП
Делатност: природне науке, биологија, хемија, физика, биохемија, ветерина
Земун, Банатска 31б, тел: 619-252, факс 618-724
http://www.inep.co.rs/
Сви институти: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1555
Priznajem, malo sam ih potcenio, ali ipak zašto poreski obveznici ovo finansiraju, treba to na tržište!
 
108150851020551401291256.jpg


108139621020551401271256.jpg


106832691020551401303256.jpg
 
pexon1974":1je48feh je napisao(la):
Институт за примену нуклеарне енергије ИНЕП
Priznajem, malo sam ih potcenio, ali ipak zašto poreski obveznici ovo finansiraju, treba to na tržište!

Pa oni se uglavnom samofinansiraju.
Npr. rade egzotične biohemijske medicinske pretrage. Plaćanje unapred.
 
Sreda oko 13h:

Krećemo od LK:
p1040604.jpg

p1040605.jpg

p1040606.jpg

p1040607.jpg

p1040610.jpg

p1040608.jpg


Trotoar asfaltiran do LK iz smera CD.
p1040611.jpg


p1040609.jpg

p1040612.jpg

p1040613.jpg


Šta će sa ovim brdom:
p1040614.jpg

p1040615.jpg

p1040616.jpg


Šaht od toplovoda, ima ga sa obe strane puta, oba nezatvorena:
p1040617.jpg


p1040618.jpg


Kod onih kuća izgleda da rešavaju problematičnu banderu:
p1040619.jpg


Trotoar spreman za asfalt, i kod Pežoa:
p1040620.jpg


I kod Amana se privodi kraju:
p1040623.jpg


p1040621.jpg


Postavljene šipke za saobraćajne znakove:
p1040625.jpg

p1040627.jpg

p1040628.jpg


Premeštaju materijal za opločavanje kosina, kako bi oslobodili površine kod levog vidikovca za istu radnju:
p1040629.jpg

p1040630.jpg

p1040647.jpg

p1040646.jpg

p1040633.jpg

p1040635.jpg


Priprema za asfaltiranje trotoara kod mosta:
p1040645.jpg


I trafo stanica dobila ivičnjak:
p1040644.jpg


Aleksandar i Violeta:
p1040640.jpg

p1040637.jpg

p1040642.jpg

p1040638.jpg


Desni vidikovac poravnat:
p1040643.jpg


p1040650.jpg


Povratak:
p1040655.jpg

p1040656.jpg

p1040658.jpg


Evo zašto je napravljen veliki luk posle LK prema CD, neko se pitao zašto:
p1040664.jpg

p1040661.jpg

p1040660.jpg

p1040659.jpg
 
Otkriću Ameriku, ali ovo daje potpuno novu dimenziju ovom delu grada!
Nego, nemamo nikakvih informacija kako se napreduje sa kružnim putem ka Pančevu, da li je završena eksproprijacija?
 
A znak je bas debilno postavljen ! Em je nisko em je na pesackom !!! Ma sto nestave neki veci al pored puta !
 
Mislim da znak tako nisko stoji dok se stegne podloga cevi - nosaca, a da ce ga kasnije podici na propisanu visinu.
 
Žiko biće osvetljenje i na mostu i sve do lakat krivine, zasebno za pešačku stazu.
Samo da stignu majstori sa banderama :)
 
U nedelju sam imao tu sreću da se pojavim baš kad je novom mladom čuvaru na početku mosta dosadilo da tera ljude, pa je počeo da ih ignoriše. Tako sam posle toliko vremena najzad uspeo da malo prošetam i vidim kako izgleda kad ste na njemu, a ne uvek i jedino pored. Naravno, to nije dugo trajalo. Ubrzo stigla kaznena ekspedicija sa drugog kraja, pa smo svi morali da idemo. Srećom ne pre nego što sam snimo ove fotografije.

Most je praktično završen. Ostalo je nešto posla na spojnicama, pa oko njih još nema ograde. Takođe, uz pomoć improvizovanog metalnog držača koji se postepeno pomera, radnici se spuštaju između dva segmenta mosta i u međuprostor postavljaju betonske blokove koji će držati stubove osvetljenja.

Pošto je sam most u vizuelnom pogledu relativno jednoličan, na fotografijama sam više pažnje posvetio okolini. To je, uostalom, skoro nemoguće izbeći. Za ovoliki grad ambijent je nestvarno lep, a most se, upravo svojom nepretencioznom jednostavnošću, savršeno uklapa u raskoš okolnog pejsaža. Zelenilo, priroda, i maltene neograničeni vidici vas ubrzo "uhvate" i ne puštaju. Zbog toga sam se odlučio za prilično veliki broj fotografija, jer bi se inače izgubio utisak kretanja i kontinuitet. Jedan, bar ovaj prvi put, neodoljivi utisak putovanja i prelaska u nešto sasvim drugačije.

Slike su podeljene u dva dela. Odlazak, nizvodna stana mosta, u ovoj poruci, i povratak, uzvodna, u sledećoj.

IMG_7264_resize.jpg

IMG_7265_resize.jpg

IMG_7267_resize.jpg

IMG_7262_resize.jpg

IMG_7284_resize.jpg

IMG_7291_resize.jpg

IMG_7292_resize.jpg

IMG_7294_resize.jpg

IMG_7312_resize.jpg

IMG_7313_resize.jpg

IMG_7318_resize.jpg

IMG_7321_resize.jpg

IMG_7324_resize.jpg

IMG_7327_resize.jpg

IMG_7329_resize.jpg

IMG_7331_resize.jpg

IMG_7335_resize.jpg

IMG_7340_resize.jpg

IMG_7342_resize.jpg

IMG_7344_resize.jpg

IMG_7345_resize.jpg

IMG_7349_resize.jpg

IMG_7373_resize.jpg

IMG_7374_resize.jpg

IMG_7376_resize.jpg

IMG_7365_resize.jpg

IMG_7368_resize.jpg

IMG_7383_resize.jpg

IMG_7384_resize.jpg

IMG_7393_resize.jpg

IMG_7396_resize.jpg

IMG_7398_resize.jpg

IMG_7399_resize.jpg

IMG_7400_resize.jpg

IMG_7401_resize.jpg

IMG_7403_resize.jpg

IMG_7404_resize.jpg

IMG_7407_resize.jpg

IMG_7409_resize.jpg

IMG_7414_resize.jpg

IMG_7417_resize.jpg

IMG_7419_resize.jpg

IMG_7420_resize.jpg

IMG_7421_resize.jpg

IMG_7425_resize.jpg

IMG_7426_resize.jpg

IMG_7427_resize.jpg
 
Vrh