Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Nenad

Expert
Učlanjen(a)
10.01.2007.
Poruke
5.269
Pohvaljen
23
Lokacija
Hamburg
Evo jedne nove teme - mozda postane interesantna u blizoj buducnosti!

Сутра презентација Нацрта плана за спољни магистрални прстен
Среда, 11. јул 2007.
У скупштинској сали општине Вождовац сутра у 14 часова одржаће се презентација Нацрта плана детаљне регулације за саобраћајницу спољног магистралног прстена, која обухвата насеља Браћа Јерковић, Падину и Трошарину. Презентацији ће присуствовати главни општински архитекта Весна Пешић и представници Урбанистичког завода Београда.

Спољна магистрална тангента обухвата подручје од аутопута, поред Митровог брда, дуж улице Браће Јерковић према Кумодрашкој, од Кумодрашке до улице Војводе Степе, па све до Црнотравске улице на Трошарини.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1282347
 
Bilo je nekih pitanja o ovoj temi, pa prenosim par postova :

nikola_vukas":229x2zbr je napisao(la):
Da li se zna u kojoj je fazi izgradnja Spoljne magistralne tangente SMT koja bi trebalo da poveze Adu-huju odnosno buduci most preko Mirijeva i M.M.Luga sa auto putem BG-NIS? ...
dragan":229x2zbr je napisao(la):
Завршени радови на обилазници од Миријева до Смедеревског пута

Код окретнице аутобуса 27 у Миријеву – улица Михајла Бугалкова, сутра у 13 часова, биће обележен завршетак радова на обилазном путу који спаја Миријево са Смедеревским путем.

Пројекат завршетка обилазнице, дуге око два километра финансирао је Град Београд, док су радови били поверени Холдинг компанији „Ратко Митровић”.

Обилазница која спаја Миријево са Смедеревским путем од великог је значаја за растерећење саобраћаја у централној звездарској саобраћајници – Булевару краља Александра, као и улазa у Београд из правца Калуђерице, Болеча и Гроцке.
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1261944
Siniša":229x2zbr je napisao(la):
Ako se ne varam, taj put od Mirijeva do Smederevskog puta bi trebao da bude deo magistralnog puta-obilaznice oko Beograda koja bi se nadovezivala na novi most preko Ade Huje.
Zaokruženo :
spobilet2.png
nikola_vukas":229x2zbr je napisao(la):
samo da odgovorim Draganu da ta obilaznica od Mirijeva
do Smederevskog puta lici na sve osim na ozbiljnu saobracajnicu. ...
A, što meni da odgovoriš? :) ....ja sam samo preneo vest sa sajta, a 'Siniša' je napisao
text i postavio mapu, jer ja nisam znao gde se to nalazi - zemunac retko tamo zalazi. :)

Čini mi se da su rekli na TV da je to Prva faza SMP-a ( SpoljnjegMagistralnogPoluprstena ).
Zao mi je ako je u takvom stanju, ali mi je i drago što skraćuje vreme putovanja, pa jednog dana.....
 
Super - sada imamo sve informacije na jednoom mestu! :)

Inace, dosta se prica o metrou, o UMP-u, o Obilaznici, a o SMP i ne bas... Ne znam da li i za to postoji vec neka vrsta projekta (verovatno da) i strategije - u javnosti se tome ne pridaje velika paznja.
 
Poluprstenima brže do centra
Dušan Milanović: Saobraćajnica je dobrim delom već izgrađena, a ideja je da već začete pravce spojimo u jednu celinu i da obezbedimo prvu fazu izgradnje
Treći od četiri beogradska poluprstena, koji imaju zadatak da obezbede alternativne mogućnosti za prolazak kroz centar grada, saobraćajnica spoljne magistralne tangente (SMT), predstavljena je juče u opštini Voždovac. Dušan Milanović iz Urbanističkog zavoda rekao je da, ako želimo da iz južnih delova grada odemo ka severnim obavezno moramo da prođemo kroz najuže centralno područje, a da ovim rešenjem to može da se izbegne.
- Saobraćajnica je dobrim delom već izgrađena, i ideja je da već začete pravce spojimo u jednu celinu i da obezbedimo prvu fazu izgradnje, od Borske do petlje Lasta. Dužina trase je 4.300 metara, a skoro 56 odsto je već realizovano u jednoj formi koja uz minimalne rekonstrukcije može da se dovede do ranga magistrale - rekao je Milanović.

Saobraćajnica SMT je urađena prema rešenju iz generalnog plana Beograda za 2021. i podeljena je na šest sektora. Prva deonica kreće od Borske ulice do Ulice Bulevara oslobođenja. Na ovom potezu Crnotravska ulica će se rekonstruisati. Druga deonica, od Bulevara oslobođena pa do Vojvode Stepe će pretrpeti promene, a zatim kreće neizgrađeni deo trase. Novi deo prolaziće kroz današnju kasarnu "Stepa Stepanović" i sred ulice Kumodraške, gde se planira nova četvorokraka raskrsnica sa razdelnim ostrvima. Kumodrašku i Braće Jerkovića spajaće novi most dug 250 metara. Sve do Ulice Dragice Končar biće sitnijih promena, a na zahtev GSP-a na Medakoviću će se rekonstruisati okretnica kojom će se razdvojiti stajalište za trolejbuse i autobuse. Od okretnice kreće nova deonica koje će se spuštati niz naselje Medaković pa do Lastine petlje.

- S obzirom da smo poslednjih godina dobili veliki broj inicijativa da se stanovnicima naselja Mali Mokri Lug omogući regularna veza preko petlje ka centru grada ovom rekonstrukcijom to će u budućnosti biti moguće - rekao je Dragan Mihajlović iz Urbanističkog zavoda i dodao da nijedan stambeni objekat ovim projektom neće biti srušen.
Izvor: Glas Javnosti
Link: http://arhiva.glas-javnosti.co.yu/arhiva/2007/07/13/srpski/bg07071201.shtml


I mala dopuna vesti:

"Projekat košta oko dve i po milijarde dinara."
Izvor: 24sata
Link: http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=11880
 
Vidim da fali tema:)



TADIĆ PRIMIO PREDSTAVNIKE JAPANSKE KORPORACIJE ITOČU
EKONOMIJA - PRIVREDA - Ponedeljak, Septembar 10, 2007 15:26

Predsednik Srbije Boris Tadić je u razgovoru sa potpredsednikom japanske korporacije 'Itoču' Sumitakom Fujitom izrazio spremnost da podrži buduće aktivnosti te korporacije u Srbiji, posebno za dobijanje kredita od japanske vlade za izgradnju mosta na Dunavu, na putu Beograd-Pančevo.

Kako je saopštila Pres služba predsednika Srbije, u razgovoru je ocenjeno da se perspektiva privredne saradnje ogleda u hemijskoj industriji, izvozu hrane iz Srbije u Japan i proizvodnji automobilskih delova.

Tadić je predstavnicima japanske korporacije preneo svoju punu podršku za otvaranje predstavništva u Srbiji.

'Itoču' je jedna od tri najveće japanske korporacije, sa godišnjim obrtom od približno 100 milijardi dolara.
 
Nisam znao da je Itochu u pitanju. To je jedan ogroman konglomerat - rade sve i znaju sve i sto je jako bitno, vrlo su ozbiljni!
 
Post sa ,Pančevački most' :
dragan":cryc8w51 je napisao(la):
Grad je zadužen samo za most na Savi,sve mostove na Dunavu gradi Republika Srbija :

Изградња саобраћајница ...
Република Србија почиње са израдом генералног пројекта за изградњу
моста преко Дунава код Винче, који ће коштати око два милиона евра, а
потом ће финансирати и његову градњу.

Град из сопствених средстава финансира мост преко Саве, а на његову иницијативу
су почели и преговори са јапанском владом о повољном кредиту за мост који ће се
градити километар и по низводно од Панчевачког моста.

Република ће дати гаранцију за овај кредит и финансирати градњу моста.
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1242706
adahujamostnn0.jpg


Most na ada Huji će biti deo SMP-a ( SpoljniMagistralniPoluprsten)
 
Ubijte me ukoliko ova korporacija nema veći obrt sredstava od čitave Srbije zajedno :lol: .
Ja bih volela da Japanci počnu sa ozbiljnim ulaganjem u Srbiju. Znam da je to teško dostižno jer oni zahtevaju da je sve čisto i jasno, ali eto...
Možda da ovo bude neki probni balon. Oni su jedni od retkih koji bi nas mogli da dovedu u red i disciplinuju.
 
Da li ce povezivanje novog mosta kod Ada Huje i autoputa ciniti jos jedan prsten, kako izgleda? :)
 
Pa o tome mostu se i radi. Japanci bi trebalo da finansiraju taj most kod Ade Huje.

@HenkMan
Taj most je nastavak na Spoljni magistralni prsten (koje preko Mirijeva, pa MM luga, Medaka, Banjice itd. ide do Miljakovca)
 
@dziggy
Ne most na Adi Huji nije deo obilaznice koja dosta dalje nizvodno izlazi na buduci most kod Vince i nastavlja sve do Panceva. Ovaj most na Adi moze da bude deo spoljne gradske magistrale.
 
Spoljasni MP? Da li si to ti sklopio ime ili je to zvanici projekat?
Da li ce se to produzavati posle preko Zarkova ili Banovog brda i posle jos jednog mosta preko Save(bez obzira da li hje ec o veoma dugorocnim planovima)? Gde moze da se nadje vise o tom "Spoljasnom magistralnom prstenu"?
 
^^O SMP se pricalo i ovde na forumu a to jeste zvanican naziv.
 
JAPANCI
Već tri godine Vlada Japana radi na projektu mosta preko Dunava kod ade Huje, koji će biti sastavni deo unutrašnjeg magistralnog prstena. Urađena je "fizibiliti" studija.
- Problem je u tome što smo mi u međuvremenu povećali bruto domaći proizvod i više nemamo pravo na kredit po uslovima koje smo imali pre tri godine - objašnjava Đilas. - Most nizvodno od "Pančevca" treba da se gradi i pregovaramo sa japanskom vladom o drugom kreditu, naravno povoljnom. Videćemo da li možemo da obezbedimo prisustvo japanskih izvođača na tom projektu. Ukoliko, međutim, do dogovora ne dođe, ne odustajemo od ovog mosta. Zajam ćemo potražiti na drugoj adresi.
Beograd danas izgleda drugačije, iako se mnoge stvari ne vide na prvi pogled. Ulagano je u infrastrukturu posle dugog "sušnog" perioda. I danas, posle šest godina, kada su rešeni mnogi problemi, poput grejanja, vodosnabdevanja, kanalizacije... Ovaj grad sa bezmalo dva miliona stanovnika može da se okrene velikim projektima. Đilas objašnjava da je Nenad Bogdanović mnogo toga uradio što će omogućiti gradonačelnicima posle njega da nastave sa razvojem Beograda. Tako je gradska Direkcija za puteve počela da radi na projektu mosta Borča - Zemun.
- Možda u ovom trenutku deluje da izgradnja tog mosta preko Dunava nije neophodna, ali moramo da razmišljamo unapred, da se za četiri ili pet godina opet ne bismo "hvatali za glavu" - navodi Đilas. - Beograd se razvija. Novi Beograd je skoro popunjen. Nove lokacije vidimo na levoj obali Dunava, i tu je veliki potencijal. Tuda će proći i obilaznica, jer želimo kompletan spoljni prsten oko grada. Ne samo preko Dunava kod Vinče do Pančeva već i dalje. Beograd i građane želimo da zaštitimo od tranzitnog i teretnog saobraćaja, kojem su danas izloženi. U svakom slučaju Beogradu jedan novi most nije dovoljan. Potrebna su bar tri. Mostovi, metro, zdravstvo i obrazovanje su prioritet Beograda u naredne četiri godine.
Izvor: Novosti
Link: http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=113515&datum=2007-12-30
 
Metro!? Haha, ajmo Jovo nanovo... Ta prica o metrou je vec toliko puta koriscena da je postalo potpuno demode da se koristi u politicke svrhe.
 
Mislim da ipak misli na LRT, Nenad je razbio članak na više delova. Na drugom mestu jasno govori o LRT-u..
 
^^ pa pazi, procitao sam na ssc da jos uvek ne znaju da li ce se graditi laki ili obican zbog izuzetno velikih razlika kod raznih faktora koji odlucuju, sto je dobra vest, s obzirom na to da ako se nastavi ovakav trend razvoja, bitno je doneti pravu odluku. Verovatno ce ona pasti ako prodje jos jedno 3-4 godine bez pocetka gradnje na teski metro, a onda se treba ocekivati novo projektovanje, ili pak pokretanje onih starih projekata. Dakle ja ocekujem pocetak gradnje u roku od jedno 10 godina, sto je u poredjenju sa prethodnih 35-40 dosta manje :)
 
Ambassador":11l7bme6 je napisao(la):
Mislim da ipak misli na LRT, Nenad je razbio članak na više delova. Na drugom mestu jasno govori o LRT-u..
Nebitno je da li je tezak metro ili LRT. I jedan i drugi su im toliko u ustima kao da ce oba poceti sutra da se grade.
 
између ова три потенцијална моста на дунаву (земун-горњи град, ада хуја и винча) ја бих као приоритетни изабрао земунски. чини ми се да би се њиме највише допринело смањењу гужве у граду. саобраћај из правца новог сада би се прбацио ка борчи, крњачи и панчеву.
шта ви кажете, који је ваш приоритет?
 
Most izmedju Zemuna i Borce je ok, ali je problem u tome sto taj most ne podrazumeva samo prelaz preko reke, vec i pristupne saobracajnice istom. Da bi se taj most povezao sa autoputem za Pancevo, potrebno je napraviti "severnu"obilaznicu oko Beograda, sto znaci, oko Borce, Ovce. Troskovi svega toga bi bili cist luksuz koji je Beogradu sada nepotreban.

S' obzirom da se juzna obilaznica oko Beograda vec gradi, i s'obzirom da kruzni put moze nju momentalno na odredjenim deonicama da zameni, po meni je najbitniji i apsolutni prioritet most kod Vince, jer bi on isto kao i most u Borci preuzeo saobracaj izmedju NS i Panceva, kao i sa svih ostalih pravaca.
 
Nenad":2831crau je napisao(la):
Most izmedju Zemuna i Borce je ok, ali je problem u tome sto taj most ne podrazumeva samo prelaz preko reke, vec i pristupne saobracajnice istom. Da bi se taj most povezao sa autoputem za Pancevo, potrebno je napraviti "severnu"obilaznicu oko Beograda, sto znaci, oko Borce, Ovce. Troskovi svega toga bi bili cist luksuz koji je Beogradu sada nepotreban.

S' obzirom da se juzna obilaznica oko Beograda vec gradi, i s'obzirom da kruzni put moze nju momentalno na odredjenim deonicama da zameni, po meni je najbitniji i apsolutni prioritet most kod Vince, jer bi on isto kao i most u Borci preuzeo saobracaj izmedju NS i Panceva, kao i sa svih ostalih pravaca.
ок, али ако размишљамо мало унапред, "северном обилазницом" би се стизало и до нове луке београд која се планира низводно од панчевца, до индустријске зоне која ће се тамо оформити. по мени, само је прилаз будућој луци довољан аргумент за ту солуцију. не могу се отети утиску да је та наша бољка- то је немогуће, немамо толко пара, и слично, нешто што нас и задржава у овој позицији тренутно. каснимо, много каснимо за остатком балкана који је већ поодавно испред нас.
била је нека репортажа о обилазници око скопља, такође северној. они су то одрадили перфектно. ми муку мучимо са једним јединим тунелом, страшно. панчевачки рит, или београдски део баната је раван ко тепсија, тамо макар нема таквих захвата типа тунели, мостови...
 
Mostom kod Vince bi se doslo do Panceva, pa onda pancevackom obilaznicom i autoputem Pancevo-BG lepo islo do luke i industrijske zone. Put je par kilometara duzi, ali kao sto rekoh, ako se vec juzna obilaznica gradi, prvo da se ona zavrsi pa onda da se krece sa ostalim pravcima. Nema potrebe pocinjati na nekoliko razlicitih mesta i na kraju imati jednu gomilu nezavrsenih saobracajnica.
 
Vrh