Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Delija":7v13zztf je napisao(la):
Сада су многи Спатови ставови по разним питањима на форуму куд и камо јаснији.

Mislim da sam prvi put lajkovao tvoj post, ali sad se stvarno totalno slazem...
 
spatiotecte":nswtfrxl je napisao(la):
Kad nema nikog nocu, ako znas da vozis i ako imas ispravna kola nije nebezbedno voziti 190km na sat na toj deonici.

I onda naletiš na taktor s prikolicom koja nema osvetljenje. Ja kad se jednom nisam podvukao tako,..Hteo sam da izađem ispred njega i stanem i izvadim 2 pajsera i olešim ga ko vola a išao sam upola sporije. Za takve treba oduzimazi traktor pa nek sadi nosem. Ovo je bilo pre par godina a nadam se da je sada malo bolja situacija. Spasilo me samo što sam upalio duga po pravilu inače da nisam,..a mnogi zaborave na duga. I koji je to šok kad sam upališ duga svtela a ono prikolica.. :o

Isto tako mi reče neko da je jurio 200km/h niz Kneza Miloša, al dobro to je normalna pojava bila a možda je i sad.
Nadam se da su se iživeli svi koji su hteli(al ne verujem) a ako im je do toga nek odu negde na stazu pa nek gaze.

Ljudi nemaju osećaj brzine sem vizuelnog kad je dostignu. Ubrazvanje i usporavanje je to što stvara osećaj al treba imati i osećaj na vreme reagovati pri toj brzini. Problem je što neki ne bi stigli ni da osete a već je kasno. Meni je dovoljno kad Punta nagazim malo u 3-ćoj i osetim kako povuče sa 40 na 80+km/h iako je 60KS i to kad zatreba a ostalo me ne zanima.
Kad se vozi od 3-4k obrtaja a crveno mu je u doplo od toga a sa 5k ima tek 60KS-a. E zato sam sa jednim friziranim seicetnom ostavljao po gradu sve na semaforu kakav je zvrk bio. Ko karting da voziš.
 
arsa.arsa":7d1inuga je napisao(la):
Delija":7d1inuga je napisao(la):
Сада су многи Спатови ставови по разним питањима на форуму куд и камо јаснији.

Mislim da sam prvi put lajkovao tvoj post, ali sad se stvarno totalno slazem...

Suditi o necijim postovima i opstem nacinu razmiljanja na osnovi toga sto je rekao da je vozio 190km na sat pre 7 godina na jednoj odredjenoj deonici je potpuno suludo. Nema nikakve veze sa zdravim razumom ni sa stvarima o kojima pricamo ovde na forumu.

Ja ne podrzavam nikako nasilnicku voznju ni u kom slucaju.

Mnogo ljudi ovde vole da prebacuju ali malo njih ce ovde imati hrabrosti da priznaju koliko su oni vozili.

Kad bi svako ovde sto me napao rekao koliko je najbrze vozio u svom zivotu videli bi ste da bi onda svi zasluzili da nam oduzmu dozvolu, ali lakse je osudjivati druge za nasilnicku voznju nego priznati neke stvari jel da?
 
I onda se neko cudi na koje sve raznolike nacine ljudi uspeju da poginu u saobracaju...
@ Spatio
Postoji jedna lepa nasa poslovica: Cega se pametan stidi, bu**** se ponosi. U pravu si, svi su nekada prekrsili ogranicenje, ali prekoraciti brzinu za 20 i 120 nije bas isto. NIje poenta da li je neko vozio 160 ili 180 najbrzi, vec gde je razvio tu brzinu i za koliko je prksio ogranicenje koje tu stoji sa razlogom a ne da zamara i usporava gospodu sa "besnim" automobilima. Gomila ljudi kod nas predje iz Yuga ili Punta u neku Insigniju ili Cromu sa 150Ks i 350Nm i dobije lazni osecaj snage i sigurnosti koji ih vuku na brzu voznju...
Ova nova lakat krivina ne bi smela da predstavlja problem, osim ljudima koji ce da poteraju 190... Cini mi se da je krivina na pocetku Mirijevskog bulevara slicnia ovoj, a na njoj brzina od 60-70 km/h ne predstavlja nikakav problem.
 
Nisam nikakav automobilski lobista.Za 8 godina koliko vozim kola prešao sam samo oko 12000km,a na bajsu duplo više.Ja sam pre biciklistički lobista i ljubitelj prirode.Posadio sam ko zna koliko drveća,ali drveću nije svugde mesto.Protivnik sam da se u gradu,pušta drveće da raste previše u visinu,nego ga treba redovno orezivati.Eno na egzitu su se čudili,kako je mogla grana da padne sa drveta,da pobije onaj narod,kada su oni sve pregledali i nije bilo trulih grana.Umesto da skrate drveće da ne ide previše u visinu,posetioce egzita su premestili na golu livadu da ih prži sunce.Pobornik sam toga da kad drvo u gradu previše poraste,treba ga odseći pa posaditi novo,mlado,drvo.Em bi rasadnici bolje radili,em bi posečeno drveće mogli da daju socijalnim slučajevima da se greju.Stanovnici Zemuna će leti da uživaju u šetnjama i vožnjama bicikla po nasipu sa borčanske strane.Leti je tu pravi raj na zemlji.Na nasipu je moguće postaviti ćebe i napraviti piknik,jer po nasipu nema kola(postoje rampe).Neretko se tu raspali i roštilj.Isto se nadam da se tu neće ništa graditi,jer bi se uništio taj raj na zemlji.
 
laki72":1dv4o1h0 je napisao(la):
uh. koliko laznih moralista i pravednika!!!! :D ;)

redovno u J. Gagarina ili Kneza Milosa 80 umesto ogranicenih 50, a verujem i da u zonama skole svi vozite 30km/h :kafa:
Sta navaliste sa tim `stubom srama`

@spatio
ipak olabavi malo na magistrali :grand:


u zoni škole ne prelazim 30, a ako je preglednost loša vozim i manje od toga.....
 
Leković Đorđije":235k61am je napisao(la):
Nisam nikakav automobilski lobista.Za 8 godina koliko vozim kola prešao sam samo oko 12000km,a na bajsu duplo više.Ja sam pre biciklistički lobista i ljubitelj prirode.Posadio sam ko zna koliko drveća,ali drveću nije svugde mesto.Protivnik sam da se u gradu,pušta drveće da raste previše u visinu,nego ga treba redovno orezivati.Eno na egzitu su se čudili,kako je mogla grana da padne sa drveta,da pobije onaj narod,kada su oni sve pregledali i nije bilo trulih grana.Umesto da skrate drveće da ne ide previše u visinu,posetioce egzita su premestili na golu livadu da ih prži sunce.Pobornik sam toga da kad drvo u gradu previše poraste,treba ga odseći pa posaditi novo,mlado,drvo.Em bi rasadnici bolje radili,em bi posečeno drveće mogli da daju socijalnim slučajevima da se greju.Stanovnici Zemuna će leti da uživaju u šetnjama i vožnjama bicikla po nasipu sa borčanske strane.Leti je tu pravi raj na zemlji.Na nasipu je moguće postaviti ćebe i napraviti piknik,jer po nasipu nema kola(postoje rampe).Neretko se tu raspali i roštilj.Isto se nadam da se tu neće ništa graditi,jer bi se uništio taj raj na zemlji.

Apsolutno se slažem da su drvoredi blizu magistralnih puteva jasna opasnost, koliko god znali lepo da izgledaju. Ko izleti i udari u drvo ima mnogo manje sanse da prezivi posto su ove prepreke najopasnije. Nema potrebe na ovim putevima da se sade,osim ako nije zaista daleko od kolovoza, a nešto sumnjam da će se država otvoriti za takav pojas.

Off topic - Jurija Gagarina, do 70, Kneza Miloša nikako 70, jednostavno ulica bez razdelnog ostrva sa parkiranim vozilima sa obe strane, nije bezbedno.

Đorđije, imate malo sreće što nije nasip asfaltiran pa je manja navala divljaša (mada već vidim brojne i nove sojenice sa zemunske obale), dođi savskog nasipa uz blokove, koji je bio isto takav pre 7-8 godina. Sada već možeš da čitaš u novinama na šta liči.
 
bazinga":lm6ydfyp je napisao(la):
I onda se neko cudi na koje sve raznolike nacine ljudi uspeju da poginu u saobracaju...
@ Spatio
Postoji jedna lepa nasa poslovica: Cega se pametan stidi, bu**** se ponosi. U pravu si, svi su nekada prekrsili ogranicenje, ali prekoraciti brzinu za 20 i 120 nije bas isto. NIje poenta da li je neko vozio 160 ili 180 najbrzi, vec gde je razvio tu brzinu i za koliko je prksio ogranicenje koje tu stoji sa razlogom a ne da zamara i usporava gospodu sa "besnim" automobilima. Gomila ljudi kod nas predje iz Yuga ili Punta u neku Insigniju ili Cromu sa 150Ks i 350Nm i dobije lazni osecaj snage i sigurnosti koji ih vuku na brzu voznju...
Ova nova lakat krivina ne bi smela da predstavlja problem, osim ljudima koji ce da poteraju 190... Cini mi se da je krivina na pocetku Mirijevskog bulevara slicnia ovoj, a na njoj brzina od 60-70 km/h ne predstavlja nikakav problem.

Ako se misli na prvu krivinu , odmah posle ulice Vitezova Karadjordjeve zvezde , ona je cak opasnija od ove " lakat " krivine , jer joj je precnik manji ...
 
DusanBG":3hswlmg4 je napisao(la):
Leković Đorđije":3hswlmg4 je napisao(la):
Nisam nikakav automobilski lobista.Za 8 godina koliko vozim kola prešao sam samo oko 12000km,a na bajsu duplo više.Ja sam pre biciklistički lobista i ljubitelj prirode.Posadio sam ko zna koliko drveća,ali drveću nije svugde mesto.Protivnik sam da se u gradu,pušta drveće da raste previše u visinu,nego ga treba redovno orezivati.Eno na egzitu su se čudili,kako je mogla grana da padne sa drveta,da pobije onaj narod,kada su oni sve pregledali i nije bilo trulih grana.Umesto da skrate drveće da ne ide previše u visinu,posetioce egzita su premestili na golu livadu da ih prži sunce.Pobornik sam toga da kad drvo u gradu previše poraste,treba ga odseći pa posaditi novo,mlado,drvo.Em bi rasadnici bolje radili,em bi posečeno drveće mogli da daju socijalnim slučajevima da se greju.Stanovnici Zemuna će leti da uživaju u šetnjama i vožnjama bicikla po nasipu sa borčanske strane.Leti je tu pravi raj na zemlji.Na nasipu je moguće postaviti ćebe i napraviti piknik,jer po nasipu nema kola(postoje rampe).Neretko se tu raspali i roštilj.Isto se nadam da se tu neće ništa graditi,jer bi se uništio taj raj na zemlji.

Apsolutno se slažem da su drvoredi blizu magistralnih puteva jasna opasnost, koliko god znali lepo da izgledaju. Ko izleti i udari u drvo ima mnogo manje sanse da prezivi posto su ove prepreke najopasnije. Nema potrebe na ovim putevima da se sade,osim ako nije zaista daleko od kolovoza, a nešto sumnjam da će se država otvoriti za takav pojas.

Off topic - Jurija Gagarina, do 70, Kneza Miloša nikako 70, jednostavno ulica bez razdelnog ostrva sa parkiranim vozilima sa obe strane, nije bezbedno.

Đorđije, imate malo sreće što nije nasip asfaltiran pa je manja navala divljaša (mada već vidim brojne i nove sojenice sa zemunske obale), dođi savskog nasipa uz blokove, koji je bio isto takav pre 7-8 godina. Sada već možeš da čitaš u novinama na šta liči.


Душане, између два Дунавска моста већ постоје стотине објеката унутар насипа. Овај део уз сам Пупинов мост је просто предалеко па је зато сачуван, а није био доступан ни за уживање, сем баш љубитељима природе.



Успут сам мазнуо сличицу са теме модернизација железнице јер се види мост преко пруге и канала у Крњачи који је део овог пројекта а сам по себи не мали (610метара, сава да се премости комотно) најмање је сликан.

mvbg1":3hswlmg4 je napisao(la):
15305757203_bb27e6ee11_b.jpg
 
spatiotecte":3uaajthw je napisao(la):
arsa.arsa":3uaajthw je napisao(la):
Delija":3uaajthw je napisao(la):
Сада су многи Спатови ставови по разним питањима на форуму куд и камо јаснији.

Mislim da sam prvi put lajkovao tvoj post, ali sad se stvarno totalno slazem...

Suditi o necijim postovima i opstem nacinu razmiljanja na osnovi toga sto je rekao da je vozio 190km na sat pre 7 godina na jednoj odredjenoj deonici je potpuno suludo. Nema nikakve veze sa zdravim razumom ni sa stvarima o kojima pricamo ovde na forumu.

Ja ne podrzavam nikako nasilnicku voznju ni u kom slucaju.

Mnogo ljudi ovde vole da prebacuju ali malo njih ce ovde imati hrabrosti da priznaju koliko su oni vozili.

Kad bi svako ovde sto me napao rekao koliko je najbrze vozio u svom zivotu videli bi ste da bi onda svi zasluzili da nam oduzmu dozvolu, ali lakse je osudjivati druge za nasilnicku voznju nego priznati neke stvari jel da?


Evo ja sam vozio 140 najvise u zivotu, i to na autoputu (domacem i stranom), nikad po gradu tom brzinom, nikad po ibarskoj ili bilo kom drugom regionalnom putu, pa proceni da li je za oduzimanje dozvole... ali mislim da smo odlutali od teme zbog jedne slike o krivini koja nece biti toliki problem uopste, al ajde.
 
Drvored!
Ljudi moji, pa zaboravili ste najbitniji detalj dok komentarisete drvored!
Drvored nije na magistrali.
Mogu oni da ga 'krste' SMP, mogu i da ga nazovu (sto i rade) delom K11 (?!) (Bar - Temisvar), ali je cinjenica sledeca.
To je ulica, gradska ulica!
Sve sa tim drvoredom, sve sa salonom i servisom automobila, sve sa stabenim objektom tik do trotoara (kao po centru) i sve sa semaforom na oba kraja i ogranicenjem 50.
I nece puno vode proteci Dunavom, a imacemo ovde jos salona, magacina, prodajnih objekata, ali i stambenih zgrada.
Zato drugari, nema potrebe da vam smeta drvored. Bas je dobro sto je na vreme posadjen, pre nego 'divljaci' naprave prikljucke iz svojih buducih objekata.
 
Uravo.
Ovo je ulica, ranga Bulevara Nikole Tesle. Nema bankina, nema belih stubića, postavljen je ulični ivičnjak.
 
Никад ми неће бити јасни људи који сањају нове аутопутеве и магистрале у градској средини.
 
relja":1zteel5y je napisao(la):
Uravo.
Ovo je ulica, ranga Bulevara Nikole Tesle. Nema bankina, nema belih stubića, postavljen je ulični ivičnjak.

Upravo to, ova ulica ce biti najobicniji gradski kruzni bulevar sa po 3 trake u svakom smeru i sa nekim deonicama koje su denivelisane a neke ne.
 
Kad se planira pustanje deonice od Zrenjaninskog puta do Zemuna ?
 
Utorak 02/12/2014, oko 13h.

LK asfaltirana:
p1040760.jpg

p1040761.jpg

p1040762.jpg

p1040763.jpg

p1040764.jpg

p1040766.jpg


... kao i završeci trotoara:
p1040767.jpg

p1040768.jpg


Spoj sa trotoarom ka Ugrinovačkoj:
p1040792.jpg


Kablovi se spremaju za bandere:
p1040769.jpg

p1040791.jpg


Konačno položeni stubovi za rasvetu :mrgreen:
p1040770.jpg

p1040772.jpg

p1040778.jpg

p1040779.jpg

p1040790.jpg

... sve do mosta.

Kod onih kuća završavaju trotoar:
p1040773.jpg

p1040775.jpg

p1040776.jpg

p1040777.jpg


Oko starog vidikovca gotovi radovi:
p1040780.jpg

p1040781.jpg

p1040782.jpg

p1040783.jpg

... dakle sve poravnato i uklonjen višak materijala. Zadatak ispunjen.

p1040784.jpg

... mada mi nije jasan ovoliki šareniš upotrebljenog materijala.

Zaljubljeni par i dalje pod mostom:
p1040787.jpg


Jaka košava danas:
p1040788.jpg


Gužva na stazi:
p1040789.jpg
 
U jeee, da li je moguće da su barem na nekim mestima uspeli da stave sutbove za javnu rasvetu VAN profila trotoara...
 
Delija":lydbmqga je napisao(la):
Никад ми неће бити јасни људи који сањају нове аутопутеве и магистрале у градској средини.

Zato što verovatno nikada u životu nisi vozio auto. 8)
Ali, 'ajde što nisi, jaka stvar...nego nemaš osnovna shvatanja automobilskog saobraćaja...ti da se pitaš svi bi išli masovnim sredstvima transporta (bus, tramvaj, metro) ili biciklom/peške. Srećom pa to nikada neće biti praksa nigde na planeti...pa ni u Beogradu. A, pošto neće biti, onda svako ko ima mozga planira dalji razvoj infrastrukture za putnički saobraćaj ličnim prevoznim sredstvima.

spatiotecte":lydbmqga je napisao(la):
Mnogo ljudi ovde vole da prebacuju ali malo njih ce ovde imati hrabrosti da priznaju koliko su oni vozili.

Kad bi svako ovde sto me napao rekao koliko je najbrze vozio u svom zivotu videli bi ste da bi onda svi zasluzili da nam oduzmu dozvolu, ali lakse je osudjivati druge za nasilnicku voznju nego priznati neke stvari jel da?

Slažem se.
Bezveze ste potrčali da napadnete spatiotecte.
Čovek je lepo rekao kad je tako prošao tom deonicom...3 ujutro kada nema nigde nikoga osim njega na toj deonici.
A, kao što znamo, svako je gospodar svog života. Svako sa svojim životom može da radi šta hoće. Šta se vi kao više brinete za njega nego on sam??? :D
Svako sme da ugrozi svoj život. Sme da skače padobranom, sme da se bavi ekstremnim sportom, sme da skače u reku okačen o elestični kanap sa nekog mosta...sve su to rizične stvari, može da se slomi ruka, noga ili pogine.
Isto kao i atraktivna/brza vožnja. Ako njome ugrožavaš samo sebe, onda je to potpuno ok, imaš pravo na to.
 
A ti pomalo smaraš sa netrpeljivosti prema Deliji, neprođe jedan njegov komentar a da se ti ne javiš sa elaboratom.
 
Tačno.
A, najbolji dokaz ispravnosti tvoje tvrdnje da idem za njim i odgovaram na postove je kad pogledaš njegov broj postova, i moj broj postova na forumu. :D :D 3856 prema 151 :kk:
Svaka čast na zaključku koji si doneo.

-----------------------------------------

Zaboravih za stabla...
Zar nije bila priča početkom godine da baš zbog toga što nema drvoreda (posečeni) na Zrenjanincu i drugim sličnim pravcima po ravnom terenu, lako imamo smetove na njima...pa onda mora onaj Supermen lično da spašava ljude. :mrgreen: Sneg okolo, jači vetar dune...a, stabla koja bi zaustavila da put bude zavejan nema. Ovde su ih barem zasadili.
 
Ja nisam primetio da Neshaoct proganja Deliju ili da ga juri na bilo koji nacin ali zato Delija zna itekako da odgovara ljudima na agresivan nacin.
 
Ma ja sam bu**** što sam to i napisao, kao da neznam šta sledi posle toga. Iz tog razloga se i držim samo postavljanjem slika.
 
Одакле пријатељу ова самоувереност кад не располажеш апсолутно ни једном чињеницом којом би поткрепио ове будалаштине?

neshaoct":1cstwtzv je napisao(la):
Zato što verovatno nikada u životu nisi vozio auto. 8)
Нетачно, положио пре 6 година, возио повремено две године а од како сам се финансијски осамосталио рационалније располажем својим новцима. У овом тренутку ми се не исплати поседовање и одржавање кола.
neshaoct":1cstwtzv je napisao(la):
nego nemaš osnovna shvatanja automobilskog saobraćaja...
Опет неко потпуно неутемљењно нагађање.
neshaoct":1cstwtzv je napisao(la):
ti da se pitaš svi bi išli masovnim sredstvima transporta (bus, tramvaj, metro) ili biciklom/peške.
Иста ствар. Ја не знам може ли бити нижи ниво дискусије од овог? Да неко измисли неку тезу, оптужи неког за став који никада није изнео и онда да гради неку причу на томе.

Дакле, бесмислица. Убудуће нећу ни одгаварати на ове ствари. И дефинитивно је тачна она мисао да је поглед на свет из аутомобила сужен, барем код оних који су интелектуално довољно рањиви да им сам чин поседовања аутомобила ствара осећај важности и сужава поглед на свет, односно средину у којој су. Но, знамо да је у Србији толика беда да је превозно средство просечном Србину један од кључних животних циљева, средство упознавања животних сапутника, ствар друштвеног статуса, престижа...

Прејадно.
 
Vrh