Šta je novo?

Residence 7+, Zemun

Samo da obradujem buduce komsije, gradi se kruzni tok kod 11og aprila, gore na nadvoznjaku. Jos jedan kad bi napravili sa suprotne strane ka OKOVu i jedan onde kod marije bursac i milina
Градиће се дупли кружни токови. Све о томе сам писао и постављао фоторепортаже на подтеми о кружним токовима https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-68#post-1128924
 
U GUP je planiran nadvožnjak koji bi išao direktno u Zelengorsku. To bi faktički bio produžetak Partizanske avijacije i nadvožnjak bi išao preko onog parkinga (kod 11. aprila) i Studentske. Pišem po sećanju, nisam 100% siguran.
Градиће се и тај надвожњак, али тек након проширења и урбанизације Зелегорске улице.
 
Ko od buducih komsija brine oko dinamike - ne da ljudi rade vikendom, nego biju i nedeljom.
Juce pre podne, za one koji ne vide sa fronta iz Marije Bursac - "ode" kran sa zadnje, tj. zapadne strane R7+.
Klasicno nedeljno jutro oko 8h u tom kraju, mir, tisina, pticice cvrkucu... Dok ne pocese i ne probudise pola Kalvarije demontazom krana :) . Evo i par fotki telefonom iz daljine, zumirano je prilicno, tako da se unapred izvinjavam za kvalitet:

IMG_20230924_090126_resized_20230925_100421370.jpg


IMG_20230924_091339_resized_20230925_100421087.jpg


IMG_20230924_093917.jpg


IMG_20230924_105121_resized_20230925_100421613.jpg


IMG_20230924_110933_resized_20230925_100420837.jpg


Sto se ostatka stanja tice, fotke od petka - skoro da je zavrsena izolacija sa prednje strane, zakljucno sa povucenim spratom:

IMG_20230922_181802_resized_20230922_080955517.jpg


IMG_20230922_181847_resized_20230922_080955850.jpg


Postavili su izolaciju i na isturenom delu objekta, sa severne strane:

IMG_20230922_181740_resized_20230922_080953966.jpg


Trenutno stanje na juznoj strani R7+, za sada stoji samo postavljena skela, jos se nije krenulo sa izolacijom i postavljanjem pripreme za jedinice klime:

IMG_20230922_181908_resized_20230922_080954391.jpg


I na kraju, zadnja, severna strana - takodje se krenulo sa postavljanjem izolacije, montirana priprema za jedinice klime. U medjuvremenu je jos i sklonjen gore pomenuti kran sa te strane.
Imam jos nekih fotografija za 2-3 stvari nedavno pomenute u ovoj temi, a ticu se okruzenja R7+, pa cu postaviti ubrzo.

PS: Dodatak, pomenutih 5 lokalnih, malih prodavnica u blizini R7+, lociranih u krugu oko parka Jelovac (i sesta malo dalje, na uglu Milana Uzelca i Zlatiborske). Tj. pre Prvomajske i gomile ponude svih mogucih delatnosti :) u toj ulici.

Untitled.png
 
Poslednja izmena:
U GUP je planiran nadvožnjak koji bi išao direktno u Zelengorsku. To bi faktički bio produžetak Partizanske avijacije i nadvožnjak bi išao preko onog parkinga (kod 11. aprila) i Studentske. Pišem po sećanju, nisam 100% siguran.
Sudeci po planu iz 2019e, u nastavku ka Zemunu bi se Zelengorska preko nadvoznjaka spojila sa Zlatiborskom. Znacilo bi, jer bi put Zemun - Bezanijska Kosa zaobisao petlju oko autoputa.

1695683157676.png
 
Poslednja izmena:
Imam jos nekih fotografija za 2-3 stvari nedavno pomenute u ovoj temi, a ticu se okruzenja R7+, pa cu postaviti ubrzo.
Sve novopecene cari komunikacije R7+ i Kalvarije sa autoputem. Ono sto je bilo ogromna prednost, pretvorilo se u prilican minus (pogotovo posle asfaltiranja prelaza preko zeleznickog tunela, u nastavku Zeleznicke ulice). Do pre 2-3 godine se cak i u spicu sa Kalvarije izlazilo normalno. Zadnjih godina je visedecenijsko neulaganje u insfrastrukturu i ogroman priliv novogradnje kulminirao totalnim saobracajnim kolapsom i naselja Kalvarija i veceg dela Zemuna.
Ljudi se polako vracaju sa odmora pa je situacija za ovu sezonu sve realnija. Ponedeljak, jos nocu palo malo kisice = kolaps. Kolona se pomeri 2-3 vozila, pa se ceka minut-dva u mestu... I tako od Vinarske do izlaza na autoput (1.2 km) - vremenski oko pola sata, sto se peske predje za nekih 12 min. Citaj, autom 2.5, skoro 3 puta sporije nego peske. Sto je jos gore, situacija je od pola 10 pre podne, zbog toga sam i pomerio odlaske na posao, ali slaba vajda. Ne smem ni da zamislim kako je tek u pravom spicu, ujutru ispred i oko 8h. Evo i par fotki bas oko R7+:

- Prvo jezerce bas ispred samog R7+, na uglu sa Koruskom ulicom. Srecom nije bilo vece kise pa se isusilo, takodje Marije Bursac ko zna koliko puta kopana, razrovana, krpljena, u rupama... Pravio sam odstojanje i izvlacio se ka sredini da bih mogao da slikam, inace sve stoji, bukvalno je auto na autu:

IMG_20230925_092202_resized_20230928_111823013.jpg


- Kolaps preko mostica preko rupe. Dodatan haos za suprotni smer prave ljudi koji se "na divljaka" ukljucuju iz Grmecke i blokiraju raskrsnicu. Retki trenuci kada se ostvaruje brzina pesaka :) , pa sledi stajanje po minut-dva u mestu:

IMG_20230925_092316_resized_20230928_111822574.jpg


- Drugo jezero kod Doma penzionera i okretanja linije 77. Kao sto je receno, nije bilo mnogo kise za jos gore stanje, ali dovoljno da se u smeru ka AP, sa ulice mora prolaziti preko autobuske okretnice. Posto dubina vode u toj traci zna da dodje i do visine vrata kada padne obilnija kisa:

IMG_20230925_092528_resized_20230928_111823407.jpg


IMG_20230925_092540_resized_20230928_111822822.jpg


IMG_20230925_092642_resized_20230928_111823594.jpg


Pravo vozilo za ovakvo stanje na ulicama :) :

IMG_20230925_092657_resized_20230928_111823910.jpg


- I na kraju, pravac niz Marije Bursac ka AP, nekih 600 m kolone koja maltene ne mrda. Dovoljno je da u ovakvom broju vozila i "novopecenom" prilivu od KBC (posle izgradnje prelaza preko zeleznickog tunela) bude i 10% pocetnika, preplasenih, onih koji se slabo snalaze (a ima ih mnogo vise) - i na "T" raskrsnici na skretanju na kaldrmu je totalni cep:

IMG_20230925_092806_resized_20230928_111824202.jpg


IMG_20230925_093027_resized_20230928_111823223.jpg


Jutros sam probao preko Prvomajske - sve je stajalo jos od pre semafora na uglu sa Gornjogradskom 😲 , pored Maxija, niz Prilaz, do Iviceve i Tosing Bunara. Oko 20 min voznje.
Prolaz kroz Ugrinovacku, pa pored Vatrogasnog verujem da je tek pakao, kao i kroz Cara Dusana jer se Glavna jos uvek radi.
Sa Kalvarije je ujutru, od pocetka skolske godine, nemoguce izaci za 20 min do pola sata. I svake godine je nazalost primetno sve gore. Kako ce se sa ovakvim prilivom novogradnje po Zemunu situacija u dogledno vreme tesko menjati na bolje, sta god da se uradi (a nije se radilo maltene nista) - nesto na sta ljudi koji planiraju kupovinu nekretnine u ovom delu svakako treba da se pripreme. Zivce i vreme, pre svega. Izvinjavam se za manje skretanje sa teme oko samog objekta, cisto foto-reportaza aktuelnog stanja za buduce komsije.
 
Poslednja izmena:
Slikaj jos par slika, da imamo foto album ;)

Poceo je da se radi pocetak Glavne (kod Luk Oila) i tako odsecen pristup ulici uz kej, koja je koriscena kao bekap. Ocigledno je saobracaj spontano delimicno preusmeren stranu Marije Bursac i autoput, pa je guzva i tu povecana. U Cara Dusana je takodje ogromna guzva, koje nije bilo. Trajace neko vreme ovakvo stanje, na zalost.
 
Pokusao sam da malo detaljnije prikazem stanje saobracajnica i nivoa guzve oko objekta ;) . Situacija nije bila mnogo bolja ni pre pocetka rekonstrukcije Glavne. Doslo je do toga da maltene nije moglo ni da se udje u naselje sa AP u spicu, sto se nikada nije desavalo. Kreni-stani pored Rasadnika, samo u drugom smeru.
Ocigledno je sve to daleko preraslo mogucnosti celog kraja, cija se infrastruktura ne menja decenijama unazad.
Dodatni problem je sto generalno nece ni biti mesta nekim znacajnijim prosirenjima.
 
Poslednja izmena:
@Kalvarijac Hvala ti što kačiš slike i deliš svoja zapažanja. Svaka informacija je bitna. Da li je uzrok toj velikoj gužvi kiša, ili je to uobičajeno stanje? I kako je moguće da niko ništa ne uradi po tom pitanju?

Nadam se da će nas @Гага uskoro obradovati sa informacijom o početku izgradnje kružnog toga na izlazu iz Marije Bursać.
 
Odgovoriću i ja, pošto kažeš da su ti bitne informacije.

Gužve u MB ima u vreme špica, kao na slikama i kada nije kiša, ali nije konstantna. Van špica nije strašno.

Kada padne kiša, popuni se ulegnuti put, koje @Kalvarijac u postu naziva drugim jezercetom, pa se vozači služe putem oko okretnice. Ali u uslovima usporenog saobraćaja, to i nije problem, jer se kolona i onako sporo kreće, pa je sve jedno sto ima jezera, ili sam samo navikao pa i ne primećujem :)

Ono što sto je možda od značaja je da kome nije autoput jedini izlaz ka odredištu, može lako da prodje kroz Karla Soprona ili Korušku, pa na Zlatiborsku, pa Prilaz(koji je takodje zagušen često u špicu), pa na Tosin Bunar ili ka centru Zemuna. Mada je zbog pomenutih radova na Glavnoj ulici, ceo Zemun u guzvi i to će da traje. Na slici je na primer kolona u Cara Dušana, to je ka Dunavu, ali je samo primer da gužve ima i u drugim krajevima Zemuna.

Proširenje puta bi možda rešilo problem, ali je verovatno nemoguće. Skoro ceo Zemun izlazi na autoput preko MB. To je glavni razlog guzve.

Idealno bi bilo da se napravi jos jedan put iznad, npr paralelan sa MB, koji bi služio da vozači iz gornih delova Zemuna koriste kao izlaz na autoput.

Svi izlazi/ulazi iz Zemuna u vreme špica su u poslednje vreme malo više zagužvani, zavisi od sticaja okolnosti, termina i (ne)vremena. Sredice se Glavna nekada, pa će biti bolje. U svakom slučaju, nije situacija neoubičajena za Beogradske guzve po drugim krajevima grada.
20230925_165634.jpg
 
Hvala ti što kačiš slike i deliš svoja zapažanja. Svaka informacija je bitna.
Nema na cemu naravno, nikakav problem. Kao sto rekoh, zainteresovan sam eventualno za kupovinu jos jedne nekretnine kao ulaganja (konkretno i u R7+ u komsiluku, tako sam dosao do ove teme). A i sam dugo zivim u drugom delu Kalvarije, imam i drugare blizu R7+, tako da mi je najmanji problem da prosetam i fotkam ili opisem stanje na gradilistu. Ili pomognem ako imate nekih nedoumica ili pitanja u vezi svakodnevnog zivota, a na koje eventualno znam odgovor.
Da li je uzrok toj velikoj gužvi kiša, ili je to uobičajeno stanje? I kako je moguće da niko ništa ne uradi po tom pitanju?
Eh, kako je moguce, kao i gomila drugih stvari... Kao sto je u postu iznad navedeno i sa cim se apsolutno slazem - najgore je sto tu nema mnogo mesta za prosirenja, a bez nekih kapitalnijih izmena. I ako se nesto od ulica potencijalno i prosiri gde moze, opet se dolazi do nekog cepa ili uskog grla. A novogradnja samo nice, gde god prodjes je neki pesak, buldozeri, kamioni, biju hiltovke... Vecina Zemuna se od kuca i porodicne gradnje transformise u zgrade sa po nekoliko desetina stanova i isto toliko kola. A sa infrastrukturom istom kao pre ko zna koliko decenija, samo je pitanje kada ce doci to totalnog cepa. Pa evo samo zadnjih 10 godina konkretno na Kalvariji, situacija sa guzvom i parkingom je drasticno gora, a svake godine se primecuje razlika. Cak i uvece oko 20h opusteno bude kolona na kraju Marije Bursac (od nove pumpe do AP, par minuta cekanja), sto ranije nikada nije bio slucaj i prolazilo se bez ikakvog stajanja. Pravi jutarnji spic, racunaj da iz R7+ izadjes pravo na kolonu. I da cekas da te neko pusti, kao sto je od starta slucaj sa onima iz MB bloka malo dalje. Malo jaca kisa ili ne daj Boze sneg - vrlo cesto totalni kolaps.
Ima tu masa sitnih stvari koje bi mogla da se poboljsaju, ukljucujuci i pesacki saobracaj. Za ljude koji koriste GSP, pominjao sam npr. i izuzetno koristan a devastiran i maltene neupotrebljiv pesacki silazak na kraju Grmecke u Tosin Bunar. Veza sa linijama 18, 45, 78, bez bespotrebnog pravljenja "potkovice", setanja do Prvomajske, cekanja po 15-20 min u koloni do Iviceve i eventualnog presedanja. Samo fali neko sa trunkom sluha za tako ocigledne stvari.
Idealno bi bilo da se napravi jos jedan put iznad, npr paralelan sa MB, koji bi služio da vozači iz gornih delova Zemuna koriste kao izlaz na autoput.
Po GUP iz 1972. pametno je bilo predvidjeno upravo nekoliko takvih transverzala, koje bi povezivale NBG sa Zemunom. Mislim da je bas T4 trebala da povezuje Norvesku ulicu na Kosi, ispod autoputa, preko danasnje okretnice 76 i 77 i dalje zemunskom trasom Zeleznicke ulice. Tj. upravo trasa gde su nedavno asfaltirali onaj poludivlji prelaz preko zeleznickog tunela (a koji je opet uzrok vece guzve na kraju MB). Nesto zapadnije bi bila T6, a T1 je npr. trebao da bude nastavak Partizanske avijacije (gde upravo rade kruzne tokove). Dok je danasnja ulica Zorana Djindjica (tadasnji Bulevar AVNOJ), trebala da vodi sve do Zeleznicke stanice Zemun (ono sto se mozda planira potencijalnim nastavkom Pariske komune)... Da ne idem dalje u offtopic - sve to kapitalno planirano a neuradjeno, sa ovako velikim prilivom novogradnje polako dolazi na naplatu.
 
Poslednja izmena:
Mesecni update, zaprljao se krov ali izolacija ide :)
U odnosu na one moje fotke od proslog vikenda - sa izolacijom su odmakli nesto malo tek sa zadnje, zapadne strane.

Unapred se izvinjavam, posto posle prethodne diskusije stvarno nisam imao nameru da vise gusim temu sa okolinom R7+ i saobracajem - ali ovo stvarno moram da podelim sa buducim komsijama.
Juce popodne je prekucana igrica, ceo kraj je bio i bukvalno u totalnoj blokadi. Evo koliko dugo vec zivim na Kalvariji, ovo ni u najludjim snovima nisam mogao da pretpostavim :) (posto je jedna od prednosti lokacije davno bila odlicna i brza komunikacija sa autoputem i preko njega sa drugim delovima grada).
U naselje nije moglo da se udje ni sa autoputa, ni pored Studenjaka, napravim se "pametan", da probam precicom koja uvek pali... Uz Laudanov sanac, tj. Zelengorsku, pa pored Doma penzionera...
Kad tamo... Kraj Pariske komune, semafor kod Devete - sanse nema da se udje u Tosin Bunar:

IMG_20230929_165007_resized_20230929_091342896.jpg


Nekako se jedva skrenulo desno u Tosin, posle 15 min "dogegam" se do Laudona i rupe. Dalje pored "Lidla" do Iviceve naravno kolaps. Zato skrecem konacno levo u Zelengorsku, sa olaksanjem posto odatle uvek sledi gas uzbrdo i nigde nikog do Marije Bursac... Kad tu tek sledi sok - kako sam skrenuo, kolona koja stoji uzbrdo 😳 , sve do Doma Penzionera i MB bloka, citaj kolona od nepun kilometar. Kreni-stani, provlacenje sa nekim strucnjacima koji su krenuli nedozvoljnim smerom nizbrdo, ma totalni haos...:

IMG_20230929_165821_resized_20230929_091343100.jpg


IMG_20230929_170004_resized_20230929_091343355.jpg


Izlaz na pravac ka Domu penzionera, sve stoji. Taksisti ispred je pukao film i krenuo je preko cele kolone, pa tamo izazvao cep iz suprotnog smera...:

IMG_20230929_170209_resized_20230929_091343979.jpg


IMG_20230929_170232_resized_20230929_091343547.jpg


I na kraju, nekako dolazak do Marije Bursac (koja stoji u oba smera) i skretanje desno preko mostica u naselje:

IMG_20230929_170616_resized_20230929_091343751.jpg


Verujem da je najbrze resenje bilo ici dalje autoputem do iskljucenja za TC Zmaj, pa odatle preko tunela, Zeleznicke i Prvomajske napraviti krug i uci sa severa u naselje. Jer je agonija iznad trajala nepunih sat vremena.
 
Poslednja izmena:
Sta je razlog? Šta se trenutno radi u centru Zemuna? Nije gotovo renoviranje Glavne?
 
Juce recimo, uopste nije bilo guzve u 9h pri izlazu iz Zemuna, i bilo je malo guzve u 18h prilikom ulaza, iz bulevara.

Sto se tice zgrade, izlozbeni stan je spreman.
 
Juce recimo, uopste nije bilo guzve u 9h pri izlazu iz Zemuna
U mom slucaju, juce i danas ispred pola 10 - jedino ako bih isao skuterom :) . Stao sam oba puta u kolonu pre mostica, maltene kod R7+. Problem je sto zbog priliva iz smera KBC, kolona u MB sada vise stoji nego sto se krece (u odnosu na ranije). Dok su jos ovi lepi dani, ako vidite da bilo ko ide peske duz Rasadnika - uvericete se da za tih cca 1 km, cak i laganim hodom stize do kaldrme pre vas sa autom, provereno XY puta. Juce sam cak izasao iz kolone na novu pumpu u MB, zbog pada spoljne temperature doduvao sve 4 gume na tenane, vratio se nazad i "izgubio" samo par mesta u koloni. Eto i jos jednog pokazatelja koliko to sporo ide. Povratak oko 17h - zacep sa autoputa, zacep od novog kruznog toka na Kosi, zacep od 11. Aprila levo na kaldrmu (probao sve). Ako se nista iole krucijalno ne uradi u dogledno vreme - ocigledno nova realnost za ceo kraj, verujem i kada zavrse Glavnu (guzve su krenule i mnogo pre starta rekonstrukcije).

Sto se samog R7+ tice, stanje od jutros, maltene je zavrsena izolacija sa zadnje, zapadne strane. Kao i na prednjem kraju, tako da ostaju ove duze strane, severna (na kojoj se vec startovalo) i juzna. Videh u prolazu da jutros istovaraju i metalne razvodne ormane.
Ako je pouzdana informacija za pokazni stan, mogao bih i ja da skoknem da pogledam. Napisah vec da gledam cisto kao potencijalnu investiciju, poredjenja radi, poznanik mi bas za vikend rece da je pazario novogradnju u Cara Dusana, iza Vizure, za oko 2500 EUR/kvm.
 
Poslednja izmena:
Vrh