Šta je novo?

Kružni tokovi

Хвала за планове Гаго, сада ми је јаснија замисао ове раскрснице.
 
1695278232941.png


Наставља се пројектантски опус напредњачких пијаних наркомана - епизода "Тесно ми га скроји нане".
 
Не свиђа ми се нешто овај прелаз на сред надвожњака.
Ако су већ морали кружни ток, требали су турбо кружни ток.
 
"Турбо" елементе смо увелико имали; осим главног правца (Студентски град - Бежанијска коса), који је имао пун приоритет, други по значају правац (Аутопут из смера Београда - Б. коса) имао је потпуно несметан улив у своју траку на надвожњаку, довољно места за преплитање ако се жели у П. авијације, или наставак потпуно бесконфликтног кретања ка Националу и 2. и 3. МЗ Б. косе.

А сад, све једне на друге у тор. Сужавај прилаз насељу! Семафорима - ако је неопходна била регулација - све се могло сачувати.

Невероватно.
 
A, ne, ovo za pravac Autoput-B. kosa je novo. Sad čekam da vidim da li će da ukinu i ulivnu traku u P. avijacije kod Okova, pa ću i to da notiram, ako bude.
 
Sve je to ok sto pricas i ima smisla. S tim sto taj glavni pravac iz PA ka Studenjaku odavno nije glavni pravac po kolicini saobracaja. Broj vozila koja skrecu na autoput (bilo ka centru ili ka Zagrebu) je bar 4-5 puta veci od broja vozila koja skrecu ka Studenjaku. Ko ne veruje neka stane kod Okova pa neka broji. Prolazim tom rutom bar tri puta dnevno.
Dakle, mozda je taj pravac ka Studenjaku glavni u teoriji (zbog javnog prevoza), ali u praksi najvise vozila ide na autoput.
 
Не свиђа ми се нешто овај прелаз на сред надвожњака.
То је привремени пешачки прелаз исцртан на надвожњака изнад ауто-пута. Као што видиш он је жуте боје, а то значи да је привремени пешачки прелаз. О томе сам писао у фоторепортаже, погледај на 69 страни, осма слика по реду https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-69#post-1130210 ,
 
Juce je iskljucenje sa autoputa ka b. kosi, bila guzva konstantno. Ok, raduckali su nesto malo, ajde da vidimo kada skroz zavrse, ali se nesto plasim da ce skretanje posle nadvoznjaka konstantno biti zastoj manji ili veci
 
Фоторепортажа радова - недеља 24.09.2023.

Кружни ток се још увек ради, постављају се ивичњаци на разделним острвима, а после следи асфалтирање и сређивање тротоара, бициклистичке стазе и новог зеленог појаса који ће се урадити на самом надвожњаку. Из тих разлога је и продужен рок завршетка овог кружног тока.

Кружни ток гледано од узбрдице код спортског центра "11.април"
IMG_20230924_123834_resized_20230924_014316487.jpg

IMG_20230924_123912_resized_20230924_014314400.jpg

IMG_20230924_123915_resized_20230924_014315376.jpg
IMG_20230924_123917_resized_20230924_014313879.jpg
IMG_20230924_124000_resized_20230924_014340712.jpg
IMG_20230924_123947_resized_20230924_014315931.jpg
IMG_20230924_124005_resized_20230924_014343373.jpg


Поглед на к.т. дуж Партизанске авијације
IMG_20230924_124049_resized_20230924_014341800.jpg
IMG_20230924_124052_resized_20230924_014342318.jpg
IMG_20230924_124056_resized_20230924_014341243.jpg


Поглед на к.т. од улазно/силазне рампе на/са ауто-пута
IMG_20230924_124207_resized_20230924_014409752.jpg
IMG_20230924_124156_resized_20230924_014410366.jpg


Поглед на к.т. са надвожњака/разделног појаса
IMG_20230924_124355_resized_20230924_014440409.jpg
IMG_20230924_124402_resized_20230924_014440952.jpg
IMG_20230924_124434_resized_20230924_014441465.jpg


Уклањају се бетонске жардињере на обе стране надвожњака. Постављају се и нови ивичњаци на обе десне стране надвожњака. На тим деловима ће сада бити зелени појас
IMG_20230924_124504_resized_20230924_014439358.jpg
IMG_20230924_124517_resized_20230924_014507414.jpg

IMG_20230924_124638_resized_20230924_014505843.jpg
IMG_20230924_124632_resized_20230924_014504558.jpg
IMG_20230924_124730_resized_20230924_014506390.jpg


Поглед са разделног појаса према надвожњаку
IMG_20230924_124904_resized_20230924_014506955.jpg


:sesir:
 
Да ли ће реновирати тротоаре на надвожњаку? Буквално сви тротоари на надвожњацима изнад ауто-пута на НБГ су у ужасном стању.
 
Autobusi koji idu na Bežanijsku kosu će definitivno gubiti neko vreme na gotovom kružnom toku. Ako ja gubim u kolima 10-30 sekundi (koliko mi je trebalo da propustim vozila) autobus će još više.
 
За зглобне је ова шикана оптимизована...

Укидање траке на надвожњаку петље која служи за уливање са/изливање ка аутопуту - еда би се олакшао проток саобраћаја! - јесте неимарски подвиг 21. века.

Направили људи Николе Добровића да буде најшира улица у земљи, уводе засебну траку за десно скретање из НД у Тошин бунар која иде од врха Бежанијске косе (!), мало им ширење пред раскрсницу, а овде сужавају саобраћајне површине на петљи, ивичњацима. Најретардиранији град на свету, наш беееели град.

Сад с нестрпљењем очекујем најављено ново решење КТ код Општине. Да ли ће отићи макар у Нови Сад да погледају како може да се уради, ако не и даље у Аустро-Угарску?
 
Poslednja izmena:
Sudeći po tome da je po vodonačelniku njegov kolega sportista "Srđan Gale Muškatirović" i da se u Africi nalazi Nambija, teško da će se mrdati bilo gde. Odnosno, prevedeno na prost jezik, zna on najbolje šta i kako treba i nema potrebe da ide bilo gde i da konsultuje bilo koga. :D
 
Фоторепортажа радова 27.09.2023.

Данас поново обиђох радове, увелико се ради, а почело се са асфалтирањем разделних острва и ново изграђених тротоара.

Шеф градилишта ми је показао и цртеж који сам сликао, тако да ево и тог плана, мислим да ће се @Пиглет највише обрадовати. Иначе у кружним токовима ће бити по два смера (2х2) и сваки смер је ширине 5,25 метара тј. 4х5,25 метара, а сам центар-пречник острва кружног тока који се сад г/ради је 19 метара. Ево и цртежа, а и увећао сам део где је надвожњак.
IMG_20230927_114230.jpg
увећани део_надвожњак.JPG


Кружни ток гледано од узбрдице код спортског центра "11.април"
IMG_20230927_112031_resized_20230927_125418736.jpg
IMG_20230927_112052_resized_20230927_011400623.jpg
IMG_20230927_112111_resized_20230927_011402296.jpg
IMG_20230927_112116_resized_20230927_011402834.jpg
IMG_20230927_111942_resized_20230927_125420403.jpg
IMG_20230927_111946_resized_20230927_125417006.jpg


Поглед на к.т. дуж Партизанске авијације
IMG_20230927_112215_resized_20230927_011401175.jpg
IMG_20230927_112252_resized_20230927_011432211.jpg
IMG_20230927_112315_resized_20230927_011429982.jpg


Поглед на к.т. од улазно/силазне рампе на/са ауто-пута
IMG_20230927_112431_resized_20230927_011432749.jpg
IMG_20230927_112540_resized_20230927_011431065.jpg
IMG_20230927_112548_resized_20230927_011430600.jpg
IMG_20230927_112618_resized_20230927_011431608.jpg
IMG_20230927_112623_resized_20230927_011500613.jpg
IMG_20230927_112626_resized_20230927_011501080.jpg


На самом надвожњаку ће се обновити и проширити тротоари, наравно остаће и постојећа бициклистичка стаза. Зеленог појаса неће бити (извињавам се на погрешно датом обавештењу!), биће нови и шири тротоари, наравно остаје постојећа бициклистичка стаза, а поставиће се и нове четири жардињере, са сваке стране по две
IMG_20230927_112641_resized_20230927_011501654.jpg
IMG_20230927_111743_resized_20230927_125419772.jpg
IMG_20230927_113500_resized_20230927_011555127.jpg
IMG_20230927_113452_resized_20230927_011554502.jpg


Почеле су и припреме за други кружни ток код МАГ-а, овлашћеног продавца и сервисера Тојота возила. Прошириће се уливна рампа са ауто-пута, а према будућем кружном току и то 80 метара пре кружног тока. Сад ће бити једна трака-смер за скретање десно према Партизанске авијације, а једна трака-смер према самом кружном току и наравно остаје једна трака-смер која води према ауто-путу. Исцртане су линије где ће бити проширење и данас су почели то да раде. Троугласто острво које је било, већ је уклоњено и градиће се ново – уже и дуже. Постојећа уливна рампа у Партизанске авијације, као шро сам раније навео, остаје.
IMG_20230927_111525_resized_20230927_125419269.jpg
IMG_20230927_111832_resized_20230927_125418251.jpg
IMG_20230927_113147_resized_20230927_011527493.jpg
IMG_20230927_112843_resized_20230927_011500032.jpg
IMG_20230927_112852_resized_20230927_011458812.jpg
IMG_20230927_112829_resized_20230927_011459556.jpg
IMG_20230927_113013_resized_20230927_011526946.jpg


:sesir:
 
Zar tu nisu bile velike 4 taste zardinjere sa svake strane po 18 kom tako nesto sto samo nij ne vrate na nove pozicije
 
Kao i za sve drugo, stvar je politike i nista vise. Nije da Zelenilo ne zeli da radi svoj posao, ali da bi se on radio kako treba potrebno je odvojiti odgovarajuci budzet za odgovarajuci broj radnika i masina u Zelenilu. Ako ti za odrzavanje povrsine koja zahteva 50 radnika daju 10 radnika onda je logicno i da odrzavanje bude takvo kakvo je.
 
Zar tu nisu bile velike 4 taste zardinjere sa svake strane po 18 kom tako nesto sto samo nij ne vrate na nove pozicije
@Директоре, нисам те најбоље разумео ово што си написао, али на надвожњаку је било 16 коцкастих тешких жардињера, са сваке стране по 8 комада. Сада ће бити четири правоугаоне жардињере, са сваке стране по две. Погледај цртеж који сам објавио.
 
Znaci smanjuju broj zardinjera ili će nove imati istu površini kao stare uklonjene
Nadam se da te stare nece baciti vec da će isto biti postavljene negdje
 
Hvala ti Gago na printscreen-u projekta, sad je mnogo sagledivija situacija...i vidi se da cemo imati bar jedan element turbo kruznog toka...😎
 
Poslednja izmena:
Vrh