Šta je novo?

Kružni tokovi

Где би ми могли тако нешто да направимо?
 
Трговачка-Аце Јоксимовића + Аце Јоксимовића-Репишка-Спасовданска

Раскрсница код Пупиновог моста + Цара Душана-она саобраћајница од АК Коле ка Савићу.
 
Турбо кружни ток у НС је супер. Надам се да ће их бити више по Србији.
 
У улици Партизанске авијације ће се радити дупли кружни токови, један код улазне , а други код излазне рампе, зависи како ко гледа. То је планирано одавно-Секретаријат за саобраћај града Београда, и нема никакве везе са Гангулом. На том делу где ће се радити кружни токови је било доста судара и закрчења саобраћаја, поготово на делу раскрснице ближе Окову. Овде ће се радити к.т.

кружни токови у партизанске авијације.JPG
 
Odlično.

Ovaj "severni" kružni tok će dobro doći jer neki vozači ne gledaju znakove (pravac 11. april - Partizanske avijacije ima prednost), naročito ovi što dolaze sa auto-puta.

A "južni" će doći još bolje naročito za one koji dolaze iz pravca NIS-ove pumpe jer je zaista muka skrenuti levo iz tog smera.
 
Nema nikakve potrebe da se tu stavljaju kružni tokovi, sve dobro funkcioniše, čak ni semafori nikad nisu postavljeni, jer nisu potrebni.

Samo će usporiti glavni pravac, koji sada ima prednost i savršeno je protočan, uključujući autobuse. Neinteligentna kretanja i sabijanja saobraćaja sa autoputa u jednu traku ispod 11. aprila (skretanje od Okova levo u P. avijacije) ne treba olakšavati, već bi bilo dobro i zabraniti ih.
 
Poslednja izmena:
У улици Партизанске авијације ће се радити дупли кружни токови, један код улазне , а други код излазне рампе, зависи како ко гледа. То је планирано одавно-Секретаријат за саобраћај града Београда, и нема никакве везе са Гангулом. На том делу где ће се радити кружни токови је било доста судара и закрчења саобраћаја, поготово на делу раскрснице ближе Окову. Овде ће се радити к.т.

Pogledajte prilog 171971
Gago neki link gde je ovo objavljeno?
 
Znači ovde idu kružni tokovi.

E sad, ovo će biti dobar primer da vidimo teoriju i praksu. Po svim teorijama kružni tok ima svrhu kod ukrštanja dva približno jednako opterećena pravca.

Ovde imamo jedan dominantan pravac (zeleni koji ima prednost) i mnogo manje opterećene crvene pravce koji trenutno imaju problem sa uključenjem (tipa čekaju do 60 sekundi).

Screenshot 2023-09-04 141406.jpg


Živi bili pa vidjeli...
 
Кретање у оба смера означена црвеном бојом треба да буде забрањено. Морамо почети да третирамо Нови Београд као оптерећено градско ткиво, што значи да не може на свакој раскрсници да се скрене гдегод. Управо се мало испод, код "Џакарте", побољшала проточност када је забрањено лево скретање из Тошиног бунара, и то знатно.

Главна последица овде ће бити спорије кретање аутобуса 74 и 75, као и свих возила на главном правцу, који сада функционише без грешке.

Како ли се не сетише да направе кружни ток где калдрма плаче за њим, мало изнад, на раскрсници са Марије Бурсаћ...
 
Poslednja izmena:
Да нема 11. априла сложио бих се с тобом. Овако алтернативни прилаз 11. априлу ако идеш правцем од Змаја је силазак на Тошин Бунар па около до базена а то је доста даље. Оно што ја користим кад видим да се створила гужва на овом црвеном скретању лево је да скренем десно у Партизанске авијације па онда полукружно на првој раскрсници, међутим ако би сви то користили морао би да се продужи зелено на тој првој раскрници за скретање лево које је неопходно за полукружно.

Оно што би овде могло да помогне скретању ка СЦ 11. април је да се направи саобраћајница која обилази продавницу окова и укључује се на Партизанске авијеције баш на том семафору што користим за полукружно.

Што се тиче Марије Бурсаћ ту се апсолутно слажем.
 
Па на аутопуту ти је сада бивша зауставна трака одатле па низбрдо до петље у Тошином слободна за вожњу. Једино би скретање из Тошиног ка 11. априлу могло да буде проблематично, али то није не знам колико возила која стижу аутопутем из правца Змаја а да иду на 11. април. И за њих је губитак времена ту поприлично мали.

А постоји и саобраћајница коју помињеш, само се укључује у ПА мало даље, мада је изрована...
 
Ja mislim da je na ovim lokacijama semafor prava stvar. Ako se uskladi sa postojećim, objektivno to je sa aspekta vremena putovanja kao da ih ni nema.
 
Да, пре је за семафор него за КТ. Мада најбоље кад нема ништа, за правац.
 
Poslednja izmena:
Znači ovde idu kružni tokovi.

E sad, ovo će biti dobar primer da vidimo teoriju i praksu. Po svim teorijama kružni tok ima svrhu kod ukrštanja dva približno jednako opterećena pravca.

Ovde imamo jedan dominantan pravac (zeleni koji ima prednost) i mnogo manje opterećene crvene pravce koji trenutno imaju problem sa uključenjem (tipa čekaju do 60 sekundi).

screenshot-2023-09-04-141406-jpg.172078


Živi bili pa vidjeli...
Zašto nikada nije Partizanske avijace direktno sprovedena na Žorža Matea, a da se ova postojeća ulica kojom trenutno ide gradski prevoz, ukine? Da li bi u takvoj konfiguraciji ulica bio potreban kružni tok na pomenutoj raskrsnici?​
 
Да, пре је за семафор него за КТ. Мада најбоље кад нема ништа, за правац.
Semafor ne bi bilo lose da se postavi na raskrsnici do "Okova" za skretanje levo,napravi se tu cep poprilicno,a tu je problem i levo iz Partizanske avijacije ka auto-putu i dalje ka gradu.
Na onoj drugoj jeste da su nekima znakovi enigma ali nije toliko strasno. Opet,ceo taj kraj je ne znam sta je pisac hteo da kaze,gde je trebala da se zavrsi Partizanske avijacije?
Petlja je nedovrsena,kao ona kod'Zmaja',oni patrljci izmedju auto-puta i Zorza Matea sou program...
 
Zašto nikada nije Partizanske avijace direktno sprovedena na Žorža Matea, a da se ova postojeća ulica kojom trenutno ide gradski prevoz, ukine? Da li bi u takvoj konfiguraciji ulica bio potreban kružni tok na pomenutoj raskrsnici?​
Ko će ga znati. Činjenica je da je tu velika visinska razlika, pa mislim da ne bi moglo da se produži pravo.

Iskreno, rado bih upoznao osobu koja odlučuje o prioritetima u ovom gradu. Da li po slučajnom principu vadi projekte iz fioke? Ima mnogo prečih stvari od ova dva kružna toka.
 
Opet,ceo taj kraj je ne znam sta je pisac hteo da kaze,gde je trebala da se zavrsi Partizanske avijacije?
Pa negde na Dunavu verovatno, uz rušenje pola Zemuna, kao uostalom i Norveška (T4). Ako me brojanje ne vara, Partizanske avijacije bi trebalo da je bila T2... Planirani i izvedeni Beograd - a posebno Zemun - različiti su gradovi.

E sad, Gangula planira ovo mega širenje 11. aprila po Marijin dvoru (Marijenhof), tj. sa druge strane kaldrme. Hoće li onda nastaviti P. avijacije na tu stranu, nadvožnjakom? U tom slučaju bih jedino podržao kružni tok na poziciji bliže 11. aprilu, jer bi bila 4-kraka raskrsnica.
 
Ne znam šta ste ovako zahejtovali??
Ovo je jedna od retkih investicija koje imaju smisla.
Samo onaj ko ne prolazi tuda može da tvrdi da je sve protočno, savršeno, bezbedno, nekonfliktno....

Inače tražnja za levim skretanjima iz Partizanske avijacije ka autoputu je dosta jaka pa se po pitanju saobraćajnog opterećenja oba kružna toka mogu klasifikovati kao trokrake raskrsnice-nije neophodan i četrti krak da bi se gradila raskrsnica sa KT saobraćaja.

Biće ovo dobar odnos uloženo/dobijeno jer ova rekonstrukcija uopšte nije skupa i brzo se izvodi.

Ima li neko projekat?
 
Ја сам "захејтовао" зато што сам десет година (2006-2016) свакодневно пролазио туда, што бусом што колима, а пролазим и даље - дакле, не зато што "никад нисам пролазио", него ето, баш супротно.

И да - на главном правцу, а то је веза Бежанијске косе са градом и траса две најважније аутобуске линије - све је брзо и проточно, увек. Главни правац ће управо бити успорен, посебно аутобуси, а због крајње споредних праваца кретања - то се у оволиком граду једноставно не ради (управо та логика влада у старом делу Београда и ја тражим да се поштује и на НБ, а не да свака доградња саобраћајница значи и спорији аутобус, трамвај и често укупан саобраћај).

Сад, ја знам да је овде на форуму популаран кружни ток, али извините, овде није потребан. 75-ица треба да прође два комада и да је блокирају возила са споредних праваца, а иде, одувек, само право и уз пун приоритет. А има где је потребан још како кружни ток, и то 200 метара одатле.

("Бесконфликтно" у граду не може да буде ништа, па то није ни кружни ток; лево скретање из ПА ка аутопуту такође није тако проблематично - није проблем сачекати који секунд, о не, а још је и 2/3 насеља споједно с аутопутем мимо Партизанске авијације).
 
Saobraćaj u odnosu na početak 2010tih je obimniji bar za 30%, tako je da traženje vremenske praznine za obavljanje levih skretnja sve teže i konfliktnije.

Cilj rekonstruckije treba da poveća nivo usluge rasksnice uz povećanje bezbednosti- ako se postigne to cilj je postignut. Ne može samo komfor jedne strane da bude motiv da se zadrži ili pak menja rešenje.

Pitanje za tebe koliko bi u 75'ici čekao da se na toj raskrnsici desi sudar pa se čeka uviđaj pa je saobraćaj u prekidu?

Za raskrsnicu 200 metara dalje (uključenje u Studentsku) si 100% u pravu, tu je tek čekanje vremenske praznine za uključenje noćna mora i ako to ne reše gužva će se prenositi i na ovaj novi KT.
 
Али "повећање нивоа услуге раскрснице" за кога? Ти који праве хаос - а то су они који се поподне искључују са аутопута јер су улетели у чеп и продужавају једном траком ка Студењаку - треба да буду склоњени са тих раскрсница забранама, а не да им се "повећава ниво услуге"... Тиме ћеш управо за 90% путника ту имати - смањење нивоа услуге.

Због оваквих ствари, кад баш мора кружни ток, се нпр. трамваји по свету проводе кроз центар КТ-а. Хоће ли овде тако аутобуси?
 
Vrh