Šta je novo?

Preuređenje dunavske obale

Ekskluzivni kvart na Dorćolu

Prostor od oko 140.000 kvadrata, kaže Dejvid Erikson, vlasnik kompanije „Capital investment and consultancy”, uključuje zelene površine, šetališta, parkinge, garaže i sedam kupola za 600 stanova i kancelarije. Nije isključena mogućnost da se pod njihovim svodovima, oko marine nađu hotel, restorani i pabovi. U zasebnom natkrivenom delu kompleksa može se očekivati dosta malih elitnih prodavnica i supermarket za snabevanje budućih stanara, ali ne i šoping mol u pravom smislu te reči.

– Obnovićemo kran koji je nekada vozio ugalj do stare centrale i crpnu stanicu koja se tamo nalazi. Taj prostor će biti korišćen kao galerija da bi pokazali istoriju ovog mesta koje je švajcarska firma „Light and Craft” podigla 1932.godine. Grad će sagraditi novi most za pešake preko postojećih koloseka. Proširiće,takođe, i podvožnjak kako bi što više automobila, biciklista i pešaka mogli ubuduće da ga koriste – objašnjava Erikson, koji smatra da je ovo najveća pojedinačna investicija te vrste u Srbiji.

Kako se dodaje u Politici, Neimar, kako je precizirano ugovorom sa Direkcijom za građevinsko zemljište, najpre će urediti marinu, obaloutvrdu, parking, šetalište i infrastrukturu, a potom ih predati gradu na korišćenje.

ceo text http://www.agmagazin.co.yu/index.php?option=com_content&task=view&id=288&Itemid=77

Ima tu još dosta da se radi ........dok ne uplovimo u Marinu. :)
 
Jeli ima mogucnost da ce Beovoz da prolazi blizu dunava??
Kad preuredaju, to znaci da ce one stare, zardale brodove da sklone?? Jeli ce ocistiti vodu u Dunav?? Jeli ce da isteraju sve lutalice??
 
Ovi poslednji renderinzi nemaju mostic za pesake koji vodi od jedne obale marine do druge. Steta ako ga stvarno ne bude bilo. Mislim da bi to bila mala atrakcija za posetioce same marine i za setace obalom. To bi ujedno bila prilika za vlasnike buducih kafica i lokala tamo da se privuce veci broj ljudi.
 
^^ to je radna verzija ove zadnje verzije tako da su razlike u sledećim stvarima

- Zadnja verzija ima mostić
- Drugacija organizacija parka (meni se više svidela verzija parka u radnoj verziji)
- Drugaciji materijali za šetalište oko marine.
 
Здраво свима.
Нешто не могу да се сетим најбоље тог дела града, па ме интересује: Хоће ли моћи бициклом од 25. маја до нове марине?
 
^^ Бициклистичка стаза већ постоји, почиње код марине и иде до Аде а у овом делу од базена до марине је одвојена од шеталишта
 
Novo lice dunavske obale

PLAN - U zapuštenom i prljavom delu grada, od Marine „Dorćol" do Ade Huje umesto deponija, nehigijenskih naselja i šljunkare „doći će" stambene zgrade, škole, vrtići i trim staze, planiraju gradski urbanisti.

Prokopavanje kanala između Luke Beograd i Ade Huje i izmeštanje železničkog i lučkog saobraćaja je prvi korak.
Naša ideja je da potpuno promenimo namenu prostora, da Beograd spustimo na Dunav i da racionalno iskoristitimo građevinsko zemljište. U ovom delu grada može da se sazida i do 700.000 kvadrata poslovnog i stambenog prostora - rekao je glavni gradski arhitekta Ðorđe Bobić.

Oživljavanje ovog dela Dorćola moguće je ako se preko Ade Huje izgradi novi most, nizvodno od Pančevačkog.
Ovaj plan „ide" na odobrenje u Sekretarijat za urbanizam i Direkciju za građevinsko zemljište, a potom pred gradske odbornike.
http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=8163

Prvi korak - komentar

Malo realniji stav prema izgradnji područja ada Huje iz kojeg se vidi da će biti prvo 'promena namene zemljišta', da bi mogli da se rade projekti za komercijalnu zonu.
A potom 'prvi korak' : prokopavanje kanala između Luke Beograd i Ade Huje i izmeštanje železničkog i lučkog saobraćaja.
Prvo idu 'Pripreme za prvi korak' . ko će to da plati, kako će da se finansira tako obiman posao.....za koji još ne postoji ni projekat.
Uz'put treba i oživeti taj deo grada kada se preko Ade Huje izgradi novi most !....sitnica.

Taj 'Prvi korak' sigurno neće biti ove decenije, tj. izmeštanje Luke Bgd.
Naravno treba raditi na planovima i projektuma, kako je i predviđeno GUP-om, na izmeštanju Luke na levu stranu Dunava.Kao i na projektu mosta na ada Huji sa prilaznim SMP-om.
Ali, ne treba stvarati utisak u javnosti da će to biti 'sutra', već dati realne rokove.
 
Prvi korak je vec poceo. U toku je rasciscavanje zemljista za izgradnju dorcolske marine.
Investitori ce (na srecu) pritiskati gradske vlasti da ubrzaju sa papirima kako bi mogli da iniciraju razvojne projekte na tom podrucju. Smatram da ce projekat "treci Beograd" kako se kolokvijalno zove biti parcijalno realizovan mnogo brze. S druge strane, slazem se da nece biti sveobuhvatno razvijan te da to prevazilazi realne domete grada trenutno.
 
Marina Dorćol je zaseban projekat i to je samo priprema zemljišta.
Izgradnja može da počne i da se završi dosta brzo, ali to nema veze sa 'Prvim korakom'.....koji je izmeštanje Luke .itd ( pročitaj gore)

O 'Trećem Bgd' ovde nema ni reči, jer na njemu se ozbiljno i ne radi...to je samo vezba za studente i 'vizionare', a realno se gradi kanalizacija na banatskoj strani po divljim naseljima.
 
Drugaciji zakljucak se moze izvesti ako se izadje iz okvira gradjevine i arhitekture. Raspitajte se i pokusajte da "kupite" (makar telefonski) zemljiste na tom potezu. Sve je prodato. To je mnogo indikativniji podatak od ma kakvih objavljenih planova. Sto se tice marine, ona ce biti direktni generator dalje izgradnje na tom potezu, s obzirom da ce povuci investicioni fokus na stranu koja je do sada bila potpuno zapostavljena.
 
andrejp":1toiwrba je napisao(la):
Drugaciji zakljucak se moze izvesti ako se izadje iz okvira gradjevine i arhitekture. Raspitajte se i pokusajte da "kupite" (makar telefonski) zemljiste na tom potezu. Sve je prodato. To je mnogo indikativniji podatak od ma kakvih objavljenih planova. Sto se tice marine, ona ce biti direktni generator dalje izgradnje na tom potezu, s obzirom da ce povuci investicioni fokus na stranu koja je do sada bila potpuno zapostavljena.
E Dragane lepo sam ti ja rekao da kupimo zemljiste sa te strane a ti zapeo za Aerodrom :lol:

Salim se naravno, cinjenica je da je to jako aktuelna lokacija u buducnosti. Ali treba prvo srediti infrastrukturu, tacnije izgradtiti je posto prakticno i ne postoji :D Samo da ne krenu da grade ova primitivna prizemno-nehigijenska naselja i da upropaste priliku za dobar razvoj.
 
andrejp":1vtrpk64 je napisao(la):
... pokusajte da "kupite" (makar telefonski) zemljiste na tom potezu. Sve je prodato.
Na bilo kojem 'potezu' moze da se kupi zemljište, ako platiš određenu cenu.
Ako si mislio na desnu obalu Dunava, MarinaD.-ada Huja, tu su za sada samo korisnici parcela i one se ne prodaju.Morao bi da kupiš objekat ili celu firmu da bi došao do lokacije.
Na tom delu će biti intenzivne izgradnje kad sklone šine, a možda će Marina D. ubrzati sređivanje tog dela.

Ako si mislio na levu obalu, tzv.Treći Bgd., banatski, to je daleka budućnost.
Sve do nasipa je rit, korito Dunava, a iza podvodno zemljište kde je izniklo 'divlje' naselje.To je posao za sledeće decenije.

trecibgdqk9.jpg


trecibgdgb7.jpg


Prvo da sredimo Prvi i Drugi Bgd. da siđe na obale reka.
 
A na koje to naselje mislis? Jel mozes da das Google Map lokaciju posto sam ja pokusao da lociram to naselje po tvom opisu pa mi ne ide bas. :)
 
3bgaab6.jpg


Do nasipa je korito Dunava,rit,a iza je podvodno zemljište.

Sve to nasuti, znači suziti korito Dunava na i onako uskom mestu - naspram Marine Dorćol.
Setite se da reka svakih 10-tak god. ima izuzetno visok vodostaj,kao prošli put.

Treći Bgd. već niče iza nasipa i sve to treba srušiti jednog dana da bi se gradilo prema onom planu koji sam dao gore.To je posao za dalju budućnost.
 
Ускоро луксузна градња на Дунаву
Компанија „Енгел марина Дорћол”, која је на јавном тендеру закупила 2,5 хектара земљишта за око две милијарде динара има обавезу да најпре изгради марину, обалоутврду, шеталиште и паркинг, а потом их преда граду на управљање
N22763_N6vMstiKe6WEuIxY4b4IO9Q0z5jI8Sjkhit.jpg


Уређење дорћолске марине за 150 чамаца, мањих бродова и јахти почеће овог лета. То ће означити и званични почетак изградње луксузног пословно-стамбеног кварта на престижној локацији, уз десну обалу Дунава. Неимари су већ оградили градилиште, а од пре неколико дана уклањају шут и равнају земљиште у приобалном појасу сконцентрисаном око пристаништа, где ће у наредних пет година нићи нова елитна четврт. Силазак Београда на реке, на велико изненађење многих, десиће се управо на овом месту, премда су деценијма све наде полагане у Савски амфитетар, који је означаван као пожељно место „сусрета” града са реком. Стога је реализација пројекта „Марина Дорћол”, вредног 160 милиона евра, од изузетног значаја за Београд, па се не треба чудити откуда толико интересовање јавности.

Инвеститор, компанија „Енгел марина Дорћол”, која је на јавном тендеру закупила 2,5 хектара земљишта за око две милијарде динара, планира да гради у фазама, како је уосталом и назначено у уговору са Дирекцијом за грађевинско земљиште. Ова компанија, заједништво фирми - израелске „Engel East Europe”, регистроване у Холандији (која тренутно гради у Мађарској, Чешкој, Бугарској и Пољској) и „Capital investment and consultancy”, регистоване у нашој земљи, има обавезу да најпре изгради марину, обалоутврду , шеталиште и паркинг, а потом их преда граду на коришћење.

Према речима Дејвида Ериксона, бизнис менаџера „Енгел марине Дорћол”, реализација прве фазе, односно изградња марине, требало би да буде завршена до следеће године.

Градска управа ће највероватније, како је најављено, расписати конкурс за оператера коме ће марина бити поверена на управљање. Места за везове би требало да буду додељивана на конкурсу. Сваки вез ће имати прикључак за воду, струју и телефон. Осим продавница, у којима ће власници пловила моћи да се снабдевају, биће саграђени сервис за ремонт, бензинска пумпа за чамце и јахте и наутички клуб.

Пројектом је предвиђена и изградња покретног пешачког моста, који ће бити постављен на улазу у марину.

У простор од око 140.000 метара квадратних, у залеђу пристаништа уклопиће се кафићи, ресторани, зелене површине, шеталишта, паркингизи, гараже и седам купола за шест стотина станова и канцеларије.

Већ је најављивано да ће станови по квалитету и квадратури бити изнад просека, а због локације на самој обали Дунава, вероватно ће добити на ексклузивности.

Станови, међутим, каже Дејвид Ериксон, још нису у продаји, али интересовање купаца постоји за најмање 25 одсто планираних стамбених јединица.

Када је реч о пословном простору, додаје он, „планирамо да саградимо једну кулу површине око 11.000 метара квадратних, вероватно за издавање, али коначну одлуку ћемо оставити нашем маркетиншком агенту”.

Пројектом израелског архитекте Рамија Вимере и домаћих консултаната Бранислава Митровића и Ратка Салатића, професора Архитектонског факултета, предвиђено је да у приземљима зграда буду отворене продавнице и пословни локали, намењени угоститељству и туризму.

На питање да ли ће бити саграђен и хотел, будући да је најављиван као могућност, Дејвид Ериксон, одговара потврдно.

–У овом тренутку смо окупирани изградњом прве фазе (преуређење марине прим.аут). Планирамо да изградимо хотел, али то долази на ред тек у трећој фази реализације пројекта. До тада ћемо имати довољно времена да одлучимо о појединостима – каже бизнис менаџер „Енгел марине Дорћол”.

Инвеститор ће обновити кран којим је некада транспортован угаљ до „старе централе” – термоелектране „Снага и светлост”, подигнуте 1932. године, као и црпну станицу која се тамо налази, као сведочанство прошлости овог места и репрезентативни примерак индустријске архитектуре 20. века. Тај простор, који је под заштитом државе, биће коришћен као уметничка галерија.

Простор око марине Дорћол, без сумње , значајан је потенцијал Београда будући да представља логичан наставак изградње на обали Дунава и спону центра града са реком.

Може се очекивати да ће, када буде завршен, овај модерни кварт на Дорћолу представљати праву туристичку атракцију, а живети и радити у њему биће сигурно ствар престижа.

На десној обали Дунава тек треба очекивати новине. Изградња марине Дорћол само је почетак уређења Дунавског амфитетара, који је бацио у сенку грандиозни пројекат надомак Саве, око садашње аутобуске и железничке станице. Будући да ослобођање 80 хектара тог драгоценог земљишта, заробљеног слепим колосецима не иде тако глатко, градска управа се „бацила” на комерцијализовање индустријске зоне, од дорћолске марине марине до шпица Аде Хује на Дунаву, где би требало наредних година да израсте нови градски центар.

Реч је о изузетно перспективном, али тренутно запуштеном, приобалном појасу, смештеном на раскршћу међународних коридора, чију ексклузивност одређује близина центра града. Имајући све то у виду урбанистима је била најближа идеја да простор од око 480 хектара, заузет магацинима, уџерицима, луком и пругом, претворе у место становања, пословања, спорта и туризма.

Низводно од марине Дорћол, на месту садашње„ Луке Београд”, која је од недавно у власништву компаније „Делта”, требало би да буде подигнут још један луксузни пословно стамбени комплекс. Услов је да лука и пруга буду измештене на леву обалу Дунава, покрај Панчевачког пута у зони Крњаче, што ће вероватно бити учињено јер су преговри градских челника и надлежних из „Железнице Србије” у поодмаклој фази.

Између Панчевачког моста и Аде Хује планиран је стамбени блок са доста зеленила, док би лево и десно од моста био формиран зелени појас, јер на том простору није дозвољено зидање. Ада Хуја ће налик Ади Циганлији, бити рекреативни и туристички центар, а иза залива би требало да буде направљена велика марина.

-----------------------------------------------------------

Власници чамаца ће бити намирени

Чамци су још укотвљени на дорћолском пристаништу, а њихова селидба ће, како кажу њихови власници почети оног момента када почне чишћење базена марине. Градска управа би требало, како је обећано, да им обезбеди привремени смештај у суседним маринама код Небојшине куле и у Вишњици. Чамџије се нерадо селе, јер неки од њих сумањају да неће испунити конкурсне услове за везове у новој марини. Осим тога они размишљају и о новцу који ће морати да издвоје за чување чамаца у луксузној марини, али то је питање договора са градском власти.

Градоначелник Ненад Богдановић је приликом прошлогодишњег давања у закуп грађевинског земљишта компанији „Енгел марина Дорћол” обећао власницима пловила да ће се град побринути за смештај њихових чамаца. Том приликом је рекао да ће надлежне градске службе наћи одговарајућу алтернативу за све оне који су до сада тамо држали своја пловила, без обзира на то да ли су имали то право или не. Град за њих мора наћи одговарајуће решење, казао је тада, јер се ни од кога не може захтевати да се одрекне свог пловила. Те речи су деловале умирујеће на дестине власника чамаца које је вест о пресељењу прилично узнемирила.

Из Дирекције за грађевинско земљиште су обећали да ће ова градска служба заједно са Наутичким клубом „Дорћол” организовати пресељење пловила и нико од власника неће претрпети никакву штету.
Politika
 
^^Ako me secanje ne vara cini mi se da sam to negde video..... :)
 
Izgleda da 'Politici' nedostaju teme kada opet daju 'vest' od pre više meseci.

Ovde je prava vest da su i oni primetili da posao oko Savskog amfiteatra не иде тако глатко, pa se gradska vlast „бацила” na Dunavski, који је бацио у сенку грандиозни пројекат надомак Саве, око садашње аутобуске и железничке станице.

Kod Save treba izmestiti Želj.stanicu, a na Dunavu Luku...pa videćemo šta će pre da se uradi.
 
1268748_Pancevacki_rit_v.jpg


Уторак, 20. март 2007.
Завршена трећа етапа чишћења мелиорационих канала
у Панчевачком риту



Водопривредно предузеће „Сибница” завршило је ових дана трећу етапу чишћења мелиорационе каналске мреже у Панчевачком риту. Чишћење је обављено у дужини од 5,65 километара на каналу Себеш кроз насеље „Попова бара” са огранцима овог канала, а очишћени су и одговарајући пропусти на овим каналима. Вредност радова који су финансирани из градског бутета је 7,1 милион динара.

Пошто је ово измуљивање дало резултате, током године ће бити спроведена и четврта етапа, која ће обухватити чишћење и замену свих пропуста, као и чишћење канала обраслих шибљем и растињем, а вредност радова ће бити 10 милиона динара.

Прва фаза радова на измуљивању мреже реализована је од 2003. до 2005. године у насељу Крњача и каналу Каловита у укупној дужини од 32 километра, као и у мелиорационим каналима сливова Бељаница, Борча, Дунавац, Беланош, Јабука и Овча у укупној дужини од 64,7 километара. Радови су коштали 52,3 милиона динара.

Друга етапа чишћења мелиорационе каналске мреже је 2006. године обухватила 14 километара на сливу канала Преток, делу канала Визељ, каналу 4-5 и каналу Суви Себеш (деоница од Зрењанинског пута до канала Мокри Себеш). Вредност радова је била 15,3 милиона динара.

Радови на чишћењу канала у Панчевачком риту реализују се на локацијама које је Штаб за заштиту од елементарних и других непогода општине Палилула означила као приоритетне, а стручни надзор над радовима обавља ЈП „Србијаводе”.
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1268744
 
Još jedan čl. o silasku na Dunav i prelasku na banatsku stranu.....tamo gde se nalaze desetine Km. odvodnih kanala zbog podzemnih voda, tamo gde su bare i ritovi, tamo gde nikad nije postojao grad, ni selo, jer nije za život !

Beograd postao tesan graditeljima - prostor od Marine "Dorćol" do Ade Huje najatraktivniji

Zainteresovanim investitorima glavni grad može da ponudi sve manje slobodnih, a opremljenih lokacija za gradnju. Prostor od Marine "Dorćol" do Ade Huje, kako prognozira gradonačelnik Nenad Bogdanović, u narednih 8 godina postaće najatraktivnije zemljište u Beogradu.

Na tih 480 ha moćiće da se sagradi 700.000 m2 stambenog i poslovnog prostora. Pošto će se narednih godina istrošiti i slobodno građevinsko zemljište na Novom Beogradu,
Grad već priprema izmene Generalnog urbanističkog plana.

Sva buduća ulaganja u prestonicu prebaciće se na drugu stranu Dunava.
Najatraktivniji deo Beograda sada je zauzet besmislenim magacinima. To će se uskoro promeniti, moramo da kupujemo zemljište od privatnika da bi smo pokrenuli investitore – rekao je Bogdanović.

On je naglasio da bi se u Beogradu narednih 7-8 godina uradilo sve što treba, potrebno je uložiti od 6 do 8 miljardi EUR.
Beograd trenutno ima bužet od 550 mil EUR, a svega polovina ide u investicije.
http://www.ekapija.com/website/sr/page/96743

Ako je tačno da imaju nameru da " Sva buduća ulaganja od 6-8 Mild. potroše na drugu stranu Dunava " ..
.odma ih treba smeniti."Oprosti im Bože - ne znaju šta rade".....ili možda znaju?Možda je to dobar posao...za njih.
Zanose se ko'mala deca, umesto da završavaju poslove sa ove strane Dunava.
 
Strasno je to sto su istripovali da na Novom Beogradu nema gde da se gradi. Zanose se sa tako krupnim stvarima a nisu resili ni ove do sada zapocete projekte.
 
Ma smesno. Projekti izmestanja glavne zel. st. i luke beograd nisu ni blizu pocetka a oni razmisljaju gde da nadju 8 milijardi da krenu da grade novi grad preko dunava. Dajte ljudi da im poklonimo jedan Sim City primerak da se malko igraju na kompjuteru...
 
>Na bilo kojem 'potezu' moze da se kupi zemljište, ako platiš određenu cenu.<

Slazem se, samo postavlja se pitanje racionalnosti i svsishodnosti takvog koraka. Ako je recimo cena nekog zemljista 1000 eura po aru, a neko trazi 10.000 eura po aru, tramsakcija mozda i moze da se obavi ali definitivno ima nizak ROI (Return On Investment) koeficijent, sem ako ce neko da koliko sutra na tom mestu izradi najskuplje apartmane u Srbiji... a nece.

Usput, slazem se da bi po zdravoj logici prvo trebalo zavrsiti izmestanje sina i "spustanje" Beograda na Savu medjutim problem sa zeleznicom nije ni malo lak, vreme ce pokazati koji ce se grandiozni projekat pre realizovati, makar i parcijalno.
 
Kad bih morao da uložim u potencijalnu lokaciju ovaj moj milion evra...
koji sam negde zaturio pa ne znam gde mi je...
pre bih ga uložio u savski anfuteatar, staro Sajmište
ili Privrednu zonu autoput-aerodrom, nego u ritove i bare na banatskoj strani.
 
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=262

„Treći grad“ na obali Dunava
Gradnja već za tri godine
Autor: S. Palić | 19.03.2007 - 10:40

Spuštanje Beograda na Dunav, na potezu od Marine „Dorćol“ do Ade Huje, trenutno je najveći urbanistički projekat u gradu. Na tom projektu rade gradske vlasti, ali su veoma angažovani i novi vlasnici Luke „Beograd“. Oni imaju jak interes da se 250 hektara zemljišta, čiji su korisnici postali kupovinom Luke, što pre urbanizuje.

Sređivanje 467 hektara najatraktivnije i najskuplje lokacije u Beogradu, koja je praktično centar grada, zahteva ozbiljne infrastrukturne zahvate. Rečna luka treba, u narednih pet godina, da se preseli nizvodno od Pančevačkog mosta. Železnička pruga da bude preseljena na levu obalu Dunava. Treba da se, po planu, do 2009. godine izgradi novi most preko Ade Huje, novcem od povoljnog kredita japanske vlade. Najpre će se kopati kanal od luke do rukavca Ade Huje kako bi se ekološki uništena rečna uvala oživela. Za sve to treba pripremiti planove, doneti mnogobrojne odluke...

- Grad ima jasan interes da se ovaj zapušteni deo Beograda uredi i urbanizuje. Sa druge strane, postoji interes privatnih investitora da grade. Oba interesa treba uskladiti, nijedan ne sme da bude marginalizovan. Šanse da projekat uspe samo tako postaju realne - rekao je nedavno Đorđe Bobić, glavni gradski arhitekta.

Najzainteresovaniji investitori u ovom delu grada već su poznati. To su novi vlasnici Luke „Beograd“ (formalno luksemburški investicioni fond „Vorldfin“, a suštinski domaća „Delta“), koji su septembra 2005. godine kupili nerentabilno rečno pristanište za oko 40 miliona evra i time postali korisnici čak 250 hektara zemljišta. Otkad su kuplili Luku, oni ne sede skrštenih ruku već u saradnji sa gradskim vlastima intenzivno rade na tome da zapuštena lokacija što pre oživi.
- Nakon prve faze, koja je podrazumevala razmatranje površina na koje će se implementirati novi sadržaji, Luka „Beograd“ je u saradnji sa gradskim vlastima ušla u drugu fazu koja podrazumeva izradu analize za najbolju namenu prostora - kaže za „Blic“ Nataša Bojanić, izvršni direktor za marketing i PR Luke „Beograd“.

Za ove namene Luka „Beograd“ angažovala je i strane konsultante koji su već radili na projektima uređenja priobalja u nekim evropskim gradovima.
- Ceo projekat realizovaće se fazno. Prve tri godine podrazumevaju pripreme i izradu planova, dok bi sama izgradnja počela od 2010. godine, a kraj kompletnog projekta planiran je za 2020. - kaže Nataša Bojanić.

Međunarodni konkursi
Za budući arhitektonski izgled ovog dela Beograda raspisivaće se i međunarodni arhitektonski konkursi.
- Nama je u interesu da dobijemo što kvalitetnija rešenja kako bi, u konačnom ishodu, ovaj deo Beograda zaista ličio na evropske gradove koji su se već spustili na reke, na zadovoljstvo Beograđana i gostiju koji dolaze u Beograd - kaže Nataša Bojanić.
 
Vrh