dragan
Professional
Veruj mi na reč, svaki dan bi bila " nova", čista voda u rukavcu iza kanala.
Siniša":kqkmz2wy je napisao(la):Ja takođe mislim da bi trebalo ostaviti one pruge pored obale i pretvoriti ih za gradski prevoz. Dovoljno je da ostanu dve pruge, ne treba sve ostaviti.
А ево и заштоВлада":kqkmz2wy je napisao(la):Ја живим поред тих пруга и једва чекам дан када ће да их склоне.
Само се надам да ћу га дочекати.
WOW, ovo moram da fotkam dok je jos tuВлада":1h3yl2fk je napisao(la):Пролазе углавном теретни возови и тек по неки путнички и то само овим "обновљеним" колосеком док остали углавном служе за паркирање вагона (да ли се неко сећа "цурења" азота пре неколико година )
Е да а има и ово
http://www.x-build.net/4images/data/media/7/PRUGA_DORCOL_feb_2007066.JPG
Dva zelj.koloseka mogu da se premeste na Dedinje-"Dedinjska osmica".dedinje":22jvxsej je napisao(la):Ponavljam, dva zeleznicka koloseka, postavljena kako treba i gde treba nisu i ne mogu biti prepreka silasku grada na reke. Prolazak voza je uvek radostan dogadjaj prvenstveno za decu a i za odrasle. /
Ма екстатичан самdedinje":3pxqtqys je napisao(la):Prolazak voza je uvek radostan dogadjaj prvenstveno za decu a i za odrasle.
To je radost kao za prvi sneg.A mozemo da iskoristimo i za turizam,dovodite decu na Dunav i sine,to nam je moto.dedinje":1zwkzbz8 je napisao(la):Ako neko predlaze da se ostave dva koloseka za beovoz to ne znaci da bi situacija bila kao na slikama gde vidimo 10 koloseka zaraslih u travu sa djubretom okolo. Teretni vozovi bi isli na Vincu i novi most preko Dunava. Ponavljam, dva zeleznicka koloseka, postavljena kako treba i gde treba nisu i ne mogu biti prepreka silasku grada na reke. Prolazak voza je uvek radostan dogadjaj prvenstveno za decu a i za odrasle. Uz prugu na relaciji Dorcol, Dunav stanica, Karaburma treba napraviti siroku aveniju sa drvoredom (prostora ima) , setalistem za pesake i biciklistickom stazom.
Pa upravo o tome i govorim, naravno da se to sve može lepo da sredi. Dva koloseka, elektrifikovana za beovoz ili metro, zašto da ne, ovaj deo je idealan da se lepo preuredi i na jeftin način dobije visokokapacitivni šinski prevoz."dedinje"":isrlc68y je napisao(la):Ako neko predlaze da se ostave dva koloseka za beovoz to ne znaci da bi situacija bila kao na slikama gde vidimo 10 koloseka zaraslih u travu sa djubretom okolo.
Da, lepo je to, samo u Budapestu nisu sine uz celu obalu kao u BGSiniša":1jzi0jqp je napisao(la):Evo lep primer budimpeštanske prigradske železnice (HEV), uz obalu, šta fali?
[url]http://img464.imageshack.us/img464/3850/hevlhre1.th.jpg[/url]
Ali izgleda da ja uzalud pričam, šine smetaju pa smetaju...dobro neka se kompletno izbace, pa jednog dana kada se bude tražila potreba za metroom, videćete koliko će sve to koštati.
Pa zavisi gde. I na savskoj i na dunavskoj strani daljina od obale varira.Siniša":1ehq9cbz je napisao(la):Nisu ni u Beogradu sve šine baš tako blizu obale.
Tramvajska linija bi još i imala smisla - proširena "2".Nenad":30hjqmfk je napisao(la):...Zeleznica mora kompletno da se izmesti, a umesto nje da se stave tramvaji! Cak moze i trasa sadasnjih sina da se zadrzi, i to bi bila cak i fenomenalna turisticka tura - pogleda na Kalemegdan, pored Dunava i Save, Usce, pored nove Marine Dorcol, pored Luke Beograd!