Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ljudi kako se kace slike, posto nisam to nikada radio, pa taman da vam stavim 4 slike sa koridora 11 kako sam obecao
 
Окачи на imageshack ili dodaj.rs, па постави овде линкове које добијеш.
 
Slike od 7.7. 2011.


U pozadini ove slike se vide stubovi i kran, tu se gradi neki most preko Kolubare valjda

 
Просторни Планер, укњижен плусићћћ за слике. Лепо је видети да напредују радови, па макар и корак по корак. Ипак се креће и "окреће" !
 
@prostorni planer
+ 1 :) Lepo , lepo

Ne vidim nigde one žute daske na koima piše ,,Doko,, pri podizanju stubova (koriste se kod Ade i Batajnice)
jel to ima neke bitne razlike u tehnologiji gradnje? Po slikama vidim da izgleda isto.
Verujem da ce tek Kinezi (za novi most) imati neki svoj treci sistem za dizanje stubova,
što čini jedan lep interesantan šareniiš za pracenje gradnje.
 
Биће то аутопут који не води никуда и не почиње нигде... Али добро... Ваљда ће ускоро и остало доћи на ред, па ће и пут смрти да престане да то буде...
 
Da se makar umesto deonice ub-lajkovac gradi deonica obrenovac-lajkovac pa da se ja kad oću da idem na tu stranu sjurim surčinskim putem do surčina, pa odatle novim mostom kod obrenovca pređem reku i onda na auto put. ovako stvarno ne vidim poentu tog frtalja auto puta.
 
Tu im je bila najlaksa ekspropriacija.Zamisli koliko trebaju u Obrenovcu da rade :shok:
 
Hvala na plusevima, u svakom slucaju bolje ista nego, doci ce na red i ostale deonice, mozda pred sledece izore, ali se nadam da ce do 2020. izgraditi do Cacka...
 
mislim da je to neki realan rok za tu deonicu, bio bih vise nego iznenadjen da u roku od 10 godina zavrse sve do uzica. druga varijanta je da dignu ruke od svega a ovo sto sad grade ostane kao spomenik nasem mentalitetu
 
Не верујем да ће дићи руке, јер је Ибарска магистрала катастрофа. Може да се само деси да не буде готов цео пут до Ужица, али до негде ће свакако стићи. Сад, колико ће имати смисла пут који не иде бар до Чачка, друга је прича.
 
boca-ica":29m86vll je napisao(la):
@prostorni planer
+ 1 :) Lepo , lepo

Ne vidim nigde one žute daske na koima piše ,,Doko,, pri podizanju stubova (koriste se kod Ade i Batajnice)
Боцо то је "Дока" !

Пошто ми у Србији волимо да се шалимо са именима, шта мислите како би се звала ова фирма кад би додали на латинично слово "d" ону попречну цртицу ? :lol:
 
zna li ko sta je definitivno leva ili desna obala save. iskreno meni odgovara leva :kk:
 
nbgd":1rccongu je napisao(la):
zna li ko sta je definitivno leva ili desna obala save. iskreno meni odgovara leva :kk:

Da li je desna ili leva obala neke reke gleda se od njenog izvora ka njenom ušću.
 
Besmislena je Mrkina prica o izgradnji autoputa Beograd - Juzni Jadran, jer ne uzima u obzir da su Srbija i Crna Gora danas dve nezavisne drzave. Potrebno je prvo izgraditi put do Cacka i Uzica, pa od Cacka do Pojata (Krusevac), a tek kasnije prikljucak na Matesevo i granicni prelaz sa Crnom Gorom, kada crnogorci doteraju autoput do granice.

Tako su npr. uradili Slovenci, prvo su povezali sve svoje kljucne gradove, a tek sada zavrsavaju prikljucke ka Hrvatskoj. Sa EU su se povezali jos na pocetku izgradnje, jer je EU dala pare...

Grcka je npr. bila svesna tog "problema" pa je u malo srecnija vremena formirala tzv. Hellenic plan koji je imao za cilj da ko-finansira izgradnju puteva ka Grckoj kroz Srbiju i BJRM, jer je njihov interes mozda i veci nego interes Srbije i BJRM da se ti putevi zavrse.

Naravno, Crna Gora nema kapacitet da sagradi autoput, jer niko na komercijalnoj bazi nece da se upusti u izgradnju auto-puta bez vozila, a drzava Crna Gora nema 2 milijarde eura. Mislim, Crna Gora deset godina gradi za 100 miliona USD put Zabljak - Risan koji je na pojedinim deonicama kozja staza, a ne moderna saobracajnica. Ibarska je za to Autobahn.

Srpska megalomanija koja dolazi iz glave Mrke o potrebi povezivanja sa lukom Bar je besmislica i na kraju ni njemu nece niko dati pare za takvu glupost. Dobro da nismo vise u komunizmu, jer bi se tada naslo par pametnjakovica u Beogradu da na patetiku, mimo ekonomske logike, progura pricu Koridora 11 i da to sve plate gradjani Srbije, a crnogorci ubiraju pare od povecanog broja turista.

Dakle, stvar je prosta - Srbija treba da poveze Cacak i Uzice sa Beogradom i Nisom, a kasnije kada Crna Gora dotera put do Mateseva, lako ce se taj postojeci srpski autoput povezati na Matesevo i dalje ka primorju.
 
Апсолутно. Правац до Ужица је приоритет, а што се тиче даље трасе, Црна Гора има већи интерес од Србије за тај правац, па нека уради као и Грчка.
 
+
kada bi se nasao neko pametan i zvanicno ovako izlozio planove i objasnio prioritete prestali bi i glupi komentari da mi crnogorcima pravimo autoput kao da bi on kroz srbiju isao podzemno i bez prikljucaka.
 
Vrh