Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

На источном делу постоје два сужења, између Ћићевца и Крушевца и код Трстеника, која могу да компликују ствари, али је опет једноставније него траса Ниш-Димитровград. Аутопут Појате-босанска градница би имао два дела, Појате-Прељина и Пожега-граница. Део између би делио са аутопутем Београд-Пожега(-црногорска граница). Међувршје се заобилази, траса иде Чачак-Лучани-Пожега, преко превоја између Јелице и Овчара. Део од Пожеге до граница је веома тежак, и коштао би к'о ђаво.

poatetrstenik.png
 
alibaba":3tkmsonl je napisao(la):
Opet, postavlja se i pitanje broja vozila, jer ako u doglednoj buducnosti nece biti dovoljnog broja vozila na takvom putu - zasto ga praviti.....
Nemoj samo potezati pitanje "protoka vozila", zbog toga smo zauvek taoci katastrofalne saobraćajne infrastrukture!
Ko šta radi naši "stručnjaci" godinama i decenijama prebrojavaju broj vozila da "procene" kakav put će se praviti.
Pa ako se ne napravi put, onda će protok biti uvek NULA!
"Stručnjaci" su predviđali da Beograd neće imati više od 20-30 hiljada vozila, pa pogledajte kakav sada karambol imamo.
Svuda treba da se grade magistrale sa 4 trake, između svih gradova i + autoputevi :grand:
 
Naravno, i lokalni putevi među selima treba da budu u odličnom stanju i dovoljne širine da kamioni i autobusi mogu stati u jednoj traci i da ne ometaju vozila iz suprotnog smera.
 
Dve varijante Koridora 11
T. S. | 20. jun 2011. 20:57 | Komentara: 0

Reviziona komisija razmatra dve opcije ulaska Koridora 11 u Beograd. O trasi će odlučivati „Koridori Srbije“ i Nacionalni savet za infrastrukturu

Srodne vesti

* Izgrađeno samo 60 kilometara
* Koridor 10: Grade već pušten put
* Miniranje usporilo gradnju na Koridoru 10
* Koridor 10: Nerešeni imovinsko-pravni problemi
* Dulić: Trasu Koridora bira vlada

POSLE višedecenijske bitke u kojoj je „pešterska“ pobedila „užičku“ varijantu, autoput Beograd - južni Jadran ponovo je podelio projektante. Dok se Institut za puteve nada da će nova saobraćajnica u glavni grad ući desnom obalom Save, Saobraćajni institut CIP uradio je generalni i idejni projekat koji za to predviđa levu obalu reke, i predao rešenja Republičkoj revizionoj komisiji na ocenu.

- Komisija, koliko nam je poznato, još nije završila posao u vezi sa generalnim i idejnim projektom CIP - kaže, za „Novosti“, Mihajlo Mišić, direktor „Koridora Srbije“. - Oni će utvrditi da li je varijanta koju je CIP uradio tehnički ispravna i dostaviće nam izveštaj. Tu preporuku ćemo, naravno, uvažiti kada budemo odlučivali o konačnoj trasi, a o tome će svoje mišljenje dati i Nacionalni savet za infrastrukturu. Generalnim urbanističkim planom Beograda predviđeno je da trasa ide levom obalom, tako da je ostalo nejasno zašto se u vreme ministra Ilića trasa prebacila na desnu obalu.

CENA
U CIP kažu da će levom obalom Save autoput u dužini od 17 kilometara biti stabilan. Gradio bi se most na Savi, dužine 1.410 metara, a cena izgradnje ove deonice autoputa orijentaciono iznosi 105 miliona evra. Izgradnja autoputa na desnoj obali od Ostružnice do Obrenovca, prema idejnom projektu, koštala bi oko 110 miliona evra.

Trasa deonice autoputa Beograd - južni Jadran, definisana Prostornim planom infrastrukturnog koridora E-763, u zoni glavnog grada ide desnom obalom Save u dužini od 14 kilometara. To je rešenje Instituta za puteve koje je pre nekoliko godina prošlo Republičku revizionu komisiju. Trasa ide preko naselja Barič, Umka i Ostružnica. Od Umke preko klizišta „Umka“ i „Duboko“ projektovana je trasa u koritu Save, sa građevinom od kamena, koja, prema proračunu, svojom težinom treba da zaustavi pomeranje tla i umiri klizanje terena. Zato je potrebno da se ugradi milion i po kubika kamena i iskopa više od sedam miliona kubika peska za izgradnju autoputa i proširenje korita Save. Kamena građevina protezala bi se dužinom od oko četiri kilometra, što je i dužina jednog od najvećih klizišta u Evropi.

Saobraćajni institut CIP, međutim, dobio je nalog od „Puteva Srbije“ da uradi generalni i idejni projekat, koji predviđa da budući autoput od Obrenovca, preko novog mosta na Savi, skrene na levu obalu i da se kod Surčina uključi na obilaznicu oko Beograda. Time bi se izbegla izgradnja saobraćajnice na velikim klizištima „Umka“ i „Duboko“ na desnoj obali.

- Nijedna banka neće dati kredit za trasu autoputa preko klizišta - kaže, za „Novosti“, Milutin Ignjatović, generalni direktor CIP.

- Kraća je tri kilometra, ucrtana je u Prostorni plan.

http://novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.239.html:335112-Dve-varijante-Koridora-11
 
trasa levom obalom ima samo jednu jedinu prednost, a to je da upliv saobracaja sa juga nece direktno opteretiti ionako problematcan pravac od Ostruznice preko Cuk. padine ka gradu, nego ce odmah ici direkt na obilaznicu...

Sa jedne strane to je okej, mnogi koji se upute iz Sumadije i Zapadne Srbije ka Vojvodini i dalje ka Evropi prakticno uopste nece ici kroz grad...

Desnom obalom bi se resilo mnogo vise problema, izbegla bi se gradnja skupog mosta, sredilo kliziste, bla, bla, ali sta da se radi... Kad je jedan Metro mogao da izdejstvuje vracanje semafora na Ibarsku, sta je za ozbiljnijeg tajkuna (vlasnika njiva i livada) da promeni trasu autoputa...
 
^^ lupam, moglo bi sa ostruznicke petlje i kad bi se islo desnom obalom direkt opet na obilaznicu, dakle nema normalnog argumenta za levu obalu Save...
 
Kartograf":341khlig je napisao(la):
trasa levom obalom ima samo jednu jedinu prednost, a to je da upliv saobracaja sa juga nece direktno opteretiti ionako problematcan pravac od Ostruznice preko Cuk. padine ka gradu, nego ce odmah ici direkt na obilaznicu...

Sa jedne strane to je okej, mnogi koji se upute iz Sumadije i Zapadne Srbije ka Vojvodini i dalje ka Evropi prakticno uopste nece ici kroz grad...

sav saobraćaj koji bi išao ovom jadranskom magistralom trenutno koristi ibarsku magistralu. tako se saobraćaj preko čukaričke padine neće dodatno opteretiti već može da ostane samo na istom nivou.

dalje, bilo desnom bilo levom obalom zamišljeni auto put južni jadran svakako udara na beogradsku obilaznicu. samo desnom stranom od obilaznice do trgovačke već postoji put rezervisan za motorna vozila kojim bi se nastavljao od obilaznice do trgovačke ulice, a na levoj obali dunava auto put bi se verovatno ulivao u jurija gagarina tako da bi j. gagarina postala mnogo prometnija ulica nego danas.

Kartograf":341khlig je napisao(la):
Desnom obalom bi se resilo mnogo vise problema, izbegla bi se gradnja skupog mosta, sredilo kliziste, bla, bla, ali sta da se radi... Kad je jedan Metro mogao da izdejstvuje vracanje semafora na Ibarsku, sta je za ozbiljnijeg tajkuna (vlasnika njiva i livada) da promeni trasu autoputa..
leva strana sa sve mostom je jeftinija od desne strane. to je cela poenta. most je skup ali ni iz bliza kao saniranje klizišta na umci....


da me ne shvatiš pogrešno ja sam za izgradnju na desnoj strani ali ne iz razloga zato što je jeftinije nego zato što bi se saniranjem klizišta ne bi dobio samo auto put već bi se dobilo oživljavanje celog tog kraja koji trenutno samo čeka da se klizište aktivira i sve ih skupa pošalje u reku. znači saniranje klizišta nije bitno samo za auto put nego i za te ljude koji žive tamo. a ako kojim slučajem auto put ne prođe tuda umka ostaje zauvek slepo crevo ovog grada.

a što se surčina tiče verujem da su oni već u mnogo boljoj poziciji i u blizini im se nalazi auto put i obilaznica tako da su oni već sad infrastrukturno na jednoj od najboljih poziciji u gradu a prolazak dva auto puta pored njih i plus obilaznica bi bila perverzija.
 
Dobro receno Milisave.

Ja bih dodao i da NBG i surcin sigurno ostaju opstine pod znate cijom vlascu i da im odgovara da tuda poteraju autoput kao dodatni argument a i za svoju politicku korist.Priznacete,izgradnja mosta je veca promocija za politicare nego izgradnja autoput i saniranje klizista koliko god ono bilo korisno za ljude koji zive tamo.
 
MilisaV":bgdegrqj je napisao(la):
da me ne shvatiš pogrešno ja sam za izgradnju na desnoj strani ali ne iz razloga zato što je jeftinije nego zato što bi se saniranjem klizišta ne bi dobio samo auto put već bi se dobilo oživljavanje celog tog kraja koji trenutno samo čeka da se klizište aktivira i sve ih skupa pošalje u reku. znači saniranje klizišta nije bitno samo za auto put nego i za te ljude koji žive tamo. a ako kojim slučajem auto put ne prođe tuda umka ostaje zauvek slepo crevo ovog grada.
Браво, Милисаве! Ово је поента свега! Ово заслужује и много више од +1.
 
Ako naprave auto put preko Umke, na nacin kako se radi u Srbiji, a verovatno hoce, jer ne znaju drugacije, naterao bih posle Vucka i Vila da svaki dan lopatama zatrpavaju asfaltom pukotine koje se pojave, pa da nauce poentu price :D
 
Ali ljudi oni to kliziste moraju sanirati pa moraju meni je naj gore debilno obrazlozenje iz puteva srbije nema dovoljno kamena ,nema dovoljno vagona za dovesti kamen pa ovo pa ono a na rudarsko geoloskom imamo svjedski priznate strucnjake za resavanje klizista.A one divlje kuce na umki na klizistu treba raseliti
 
Zasto se mora resiti, u celom svetu, pa i kod nas zemljiste sa klizistima se ne upotrebljava osim za poljoprivredu. Mnogo je jeftinije napraviti kuce ljudima koji su tu legalno na drugom mestu, a ko ima nelegalne objekte prepustiti ga njegovoj pameti i bezobrazluku...
 
To je vec zanimljivo,da se legalni stanovnici isele na drugu lokaciju a da se ova napusti.Samo znajuci nasu vlast zviznuli bi ih negde ka obrenovcu a to stanovnicima ne bi odgovaralo.

U svakom slucaju dobra ideja.

Koliko uopste kuca ima na tom klizistu?
 
Кум ми живи у Малој Моштаници. Сви који су у том крају кажу да не бацају паре и да раде пут са те стране.
 
Evo i zadnjih vesti,kazu i da se pre neki dan prevrnuo autobus tu

Kilometarske kolone na Obrenovačkom putu »
20. Jun -> 21. Jun, Izvor : Studio B, Komentari: 1 komentari

I posle mesec dana radova još uvek se saniraju posledice aktiviranja jednog od tri klizišta u blizini Umke, kada se kompletno brdo spustilo do pola puta.

I posle mesec dana radova još uvek se saniraju posledice aktiviranja jednog od tri klizišta u blizini Umke, kada se kompletno brdo spustilo do pola puta.

Zbog obnove propalog kolovoza, za saobraćaj je otvorena samo jedna traka, pa se u tom delu grada stvaraju kilometarske kolone.

U Putevima Srbije kažu da će najkasnije u subotu završiti radove na toj deonici i da će odmah početi sređivanje druga dva klizišta bliže Umki, ali priznaju da kompletna obnova dva kilometra puta nije trajno rešenje.
 
To je jedno od najvecih klizista u Evropi, ako ne i najvece. Nismo mi Dubai da se uhvatimo sa tim u kostac. Evo neka ima 1000 kuca, a nema sigurno, racunica je jasna 1000 puta 40 000 e ugrubo, to je 40 miliona evra. Koliko bi kostala sanacija klizista po onim proracunima? Jos ako iskukamo u evropi, predstavimo to kao katastrofu, prikazemo starce kako brisu suze, napravimo reklame suporte for the people of Umka :D mozemo extra da prodjemo.
 
prostorni planer":x09x76sj je napisao(la):
Ako naprave auto put preko Umke, na nacin kako se radi u Srbiji, a verovatno hoce, jer ne znaju drugacije, naterao bih posle Vucka i Vila da svaki dan lopatama zatrpavaju asfaltom pukotine koje se pojave, pa da nauce poentu price :D
Па ако ће, као што предлажеш, преселити људе, то је друга прича.

Али, не верујем.
 
Napreduju radovi na izgradnji deonice auto puta Ljig - Ub. Juce sam prosao pored gradilista i bio prijatno iznenandjen napredkom radova. Izlivena je vecina stubova na buducoj petlji gde ce se ukrstati magistralni put Valjevo - Lajkovac i buduci autoput, a vidi se dosta masina na celoj trasi dokle dopire pogled. Ici cu za 15tak dana ponovo na tu stranu, pa cu da slikam i kacim slike.
 
Uh,a kad nam dodju na zub ko karijes,bice zanimljivo :rolleyes:
 
Milutin Mrkonjić ponudio Kinezima da grade ceo koridor 11

BEOGRAD - Milutin Mrkonjić, ministar infrastrukture i energetike, ponudio je Kinezima učešće u dva velika projekta - koridor 11 i modernizaciju pruge na koridoru 10. Ponuđena im je cela trasa autoputa koridor 11 od Beograda do Bara, sem dela koji Srbija sama radi.

“Oni su uzeli svu dokumentaciju i doneće odluku do oktobra da li žele da se uključe u ovaj projekat”, kaže za “Blic” Mrkonjić.

Vrednost tradova iznosi pet milijardi evra za koridor 11 i četiri milijarde i 600 miliona evra za prugu. Rokovi su sedam godina i na svom komitetu će doneti odluku.

- Radi se o istom aranžmanu kao i za most Zemun - Borča. Da kineska razvojna banka uđe u finansiranje tih projekata, kineske firme rade deo posla pod istim uslobvima kao i za most. Dogovor je postignut da se to radi zajedno sa Crnom Gorom. To će oni potvrditi u utorak, 20. jula, u Beogradu - navodi Mrkonjić.
On je dodao da su Kinezi zainteresovani i za ulaganje u energetiku u Srbiji, posebo u hidropotencijal.

Ministar za infrastrukturu se osvrnuo i na problem sa radnicima „Nibens grupe“, čiji je vlasnik Milo Đurašković juče uhapšen, a koji su juče protestovali ispred Vlade Srbije.

- Vlada Srbije je učinila maksimalan napor da ubedi najveće poverioce, a to su banke, da preuzmu upravljanje „Nibensom“. Ipak, taj dogovor sa bankama se sporo sprovodi iako postoji i banke do sada nisu završile svoj deo posla - navodi Mrkonjić.

Oko 500 zaposlenih u putarskim firmama “Nibens grupe” su od podneva protestovali ispred Vlade Srbije.

Radnici preduzeća za puteve “Vranje”, “Niš”, “Kragujevac”, “Beograd”, “Bačkaput” i “Partizanski put”, uz podršku Samostalnog sindikata putara Srbije, zahtevaju da se odblokiraju računi, reše problemi tih preduzeća, isplate zaostale zarade i da im se omogući da rade.


http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/265551/Milutin-Mrkonjic-ponudio-Kinezima-da-grade-ceo-koridor-11
 
Vrh