Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ma ni ne planiraju do kraja da idu.Ali je od zivotne vaznosti da stignu do Cacka autoputem.I to cemo cekati do neke 2020. godine.

Stavio je crazyserb na SSC-u da institut za puteve radi projekat od koridora 10 do Krusevca.
 
2020. zvuci dobro, samo se bojim da, ako sada krenu, nece stici do 2020. da zavrse do Cacka i (eventualno) do Uzica. Nezgodan je teren, sazanali smo skoro da je izrada projekata uzasno tezak posao itd... itd... Smislice se vec neki razlog.

Pravac koji vodi za Pojate iz Cacka je laksi za gradnju, posto bi, kao i autoput Beograd - Nis isao dolinom relativno velike reke (Zapadna Morava)...

Kasnije bi mogli da spuste ovu novu nevidljivu deonicu koji ide od Batocine ka Kragujevcu na Kraljevo i autoput Cacak - Pojate.

Bilo je price i da se poveze Istocna Srbija sa autoputem Beograd - Nis, ali i da se od Uzica jedan krak autoputa poveze sa Republikom Srpskom i dalje ka Bosni i Hercegovini i Sarajevu.

Tada bi mogli da kazemo da imamo dobru putnu mrezu (uz prikljucak ka Temisvaru, mada Rumuni tu nece imati autoput u ovoj deceniji).
 
По мени би један од приоритета требао да буде аутопут из централне Србије ка северу Космета који био доказ да ова држава има дугорочни план за Космет.Наравно,нико о томе ни не размишља.Поред тога и правац БГ-Ужице и Ужице - К10 а све у циљу децентрализације пошто нам остатак Србије убрзано умире и сели се у Бг што је погубно.
 
Erysimum Cheiri":29lmbs0a je napisao(la):
Mislim, Crna Gora deset godina gradi za 100 miliona USD put Zabljak - Risan koji je na pojedinim deonicama kozja staza, a ne moderna saobracajnica. Ibarska je za to Autobahn.

Ne znam jesi li prošao tim putem otkad je urađen, ali sve ovo što je novo (Žabljak - Šavnik i Grahovo - Risan) je za Ibarsku Autobahn. Svaki veći uspon ima dve trake (a tamo su bar usponi svaki čas), a od Risna do brda postoji jedna jedina krivina tipa šnala.

Za put Šavnik - Nikšić možemo da pričamo da nije Bog zna šta, tu ima nezgodnih krivina i asfalt je nešto lošiji, ali ovaj novi deo je odličan. Još kad bude potpuno završen i kad se ukinu idiotska ograničenja, biće bombona.

Početkom jula su postavljane mreže protiv odrona, i još uvek se radi tunel kroz Durmitor. Proći ću verovatno koliko sledeće nedelje, pa i nedelju posle nazad, pa ću moći da vam prenesem.
 
Delija":81bgjbe6 je napisao(la):
По мени би један од приоритета требао да буде аутопут из централне Србије ка северу Космета који био доказ да ова држава има дугорочни план за Космет.Наравно,нико о томе ни не размишља.Поред тога и правац БГ-Ужице и Ужице - К10 а све у циљу децентрализације пошто нам остатак Србије убрзано умире и сели се у Бг што је погубно.
Postoji plan za Nis - Merdare - Pristina - Drac, ali to se i ne moze racunati severom Kosova, jer zaobilazi srpsko stanovnistvo.
 
Siptari su nesto i najavljivali da su poceli da grade autoput Merdare - Tirana i to su kao Amerikanci dobili koncesiju na 25-30 godina....
 
Delija":9cfq5wuz je napisao(la):
По мени би један од приоритета требао да буде аутопут из централне Србије ка северу Космета који био доказ да ова држава има дугорочни план за Космет.Наравно,нико о томе ни не размишља...

ne znam da li neko razmislja o autoputu ali evo ja npr razmisljam o ovome.

http://www.kolikokostakosovo.info/NIPtroskovi.html

unapred da preciziram, da je cifra koju cete videti zaista investirana u privredu, infrastrukturu, zdravstvo ili skolstvo severnog kosova rec ne bih rekao.. umesto da omoguci obicnim ljudima, koji tamo i dan i danas zive u getu, uslove za normalan zivot i neku, kakvu takvu, sigurniju buducnost ova drzava finansira anarhiju i lopovluk
 
medjutim":sdthzj1t je napisao(la):
Erysimum Cheiri":sdthzj1t je napisao(la):
Mislim, Crna Gora deset godina gradi za 100 miliona USD put Zabljak - Risan koji je na pojedinim deonicama kozja staza, a ne moderna saobracajnica. Ibarska je za to Autobahn.

Ne znam jesi li prošao tim putem otkad je urađen, ali sve ovo što je novo (Žabljak - Šavnik i Grahovo - Risan) je za Ibarsku Autobahn. Svaki veći uspon ima dve trake (a tamo su bar usponi svaki čas), a od Risna do brda postoji jedna jedina krivina tipa šnala.

Za put Šavnik - Nikšić možemo da pričamo da nije Bog zna šta, tu ima nezgodnih krivina i asfalt je nešto lošiji, ali ovaj novi deo je odličan. Još kad bude potpuno završen i kad se ukinu idiotska ograničenja, biće bombona.

Početkom jula su postavljane mreže protiv odrona, i još uvek se radi tunel kroz Durmitor. Proći ću verovatno koliko sledeće nedelje, pa i nedelju posle nazad, pa ću moći da vam prenesem.

Prosao pre mesec dana i pokajao se sto sam isao.

Ima ukupno tri deonice koje su nove, na koje se u delovima nastavljaju deonice koje su ocigledno radjene pre desetak godina, ako ne vise i koje su katastrofalne - trule ograde zute boje (to su one jos iz doba SFRJ, odavno vise nema zutih ograda), uzasan teren, serpentine... Smesno je da se oni tamo hvale sa tim putem kao da je ne znam sta, a ustvari je u pitanju po modernim standardima konstrukcijski totalno zastarela, nebezbedna i opasna saobracajnica.

Najsmesnije mi je kada kazu da ce "novi put" smanjiti broj nezgoda lol

Osim toga, na vise mesta ta famozna magistrala prolazi kroz naseljena mesta sto dodatno usporava saobracaj. Nove deonice su takodje veoma opasne za voznju na pojedinim mestima, jer je sa strane puta iskopan kanal dubine 1-1.5m (to je verovatno moralo zbog kisnice). Ako je vec morao kanal sa strane, mogli su kao u Republici Srpskoj da naprave blazi nagib - ovako, ko pri malo vecoj brzini, sleti u taj, naizgled, bezaleni kanal, malo mu je bolje nego da je sleteo niz Platije u Zetu.

Znam, ja dobro sve te puteve, posto su moji poreklom iz CG, pa vozim cesto. Muka ziva stici dole - sada ima tri "nova" puta, a svakim ti treba 9-10 sati da prevalis smesnih 550 km.

Ko ima malo bolja kola i nije mu problem gorivo/putarina, najbolje mu je da se sjuri Dalmatinom do Dubrovnika pa dalje ka Crnoj Gori...

Ja obicno tako idem - stignem brze, iako je u putanju 1100 naspram 500 km kroz ove sulude puteve u Crnoj Gori...

Ibarska je Autobahn za ovo po Crnoj Gori, jer je siroka i da nema tolike guzve i ogranicenja moglo bi se opusteno voziti 100-120 km/h. Naravno, mnogi ljudi misle da je moderna saobracajnica ako ima LED diode i nove ograde, a to sto je uska i sto se konstrukcijski ne razlikuje od puteva koje su gradili austrijanci to je manje bitno... Sta mi znaci 3x 20km novih deonica, sa novim ogradama i novim asfaltom kada se ostatak saobracajnice sastoji od 450 km uzasnih deonica?

PS: Jedino sta su korektno uradili je deo iznad Risna, ali je to tako kratko da je besmisleno na bazi toga ocenjivati ceo put.
 
Delija":2pqc7akb je napisao(la):
По мени би један од приоритета требао да буде аутопут из централне Србије ка северу Космета који био доказ да ова држава има дугорочни план за Космет.

Ma to su neozbiljne i populisticke price - autoput prolazi tamo gde ima ekonomskog interesa i kraj price. Pre ce se Nis povezati na Merdare nego Kraljevo na Jarinje - koja je logika uopste kada sa druge strane nema niti ce biti autoputa.
 
02. 09. 2011.| 11:59
Azerbejdžan želi da gradi Koridor 11

vuk_jeremic_020911.jpg

(Vuk Jeremić)

Ključna tema naših razgovora bila je ekonomska saradnja, izjavio je juče u Bakuu ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić, posle razgovora sa najvišim zvaničnicima Azerbejdžana, izražavajući očekivanje da će Azerbejdžan do kraja 2012. godine biti jedan od najvećih investitora u Srbiji.

- Govorili smo o izgradnji Koridora 11, a Azerbejdžan ima nameru da učestvuje u finansiranju i izgradnji ovog strateškog projekta kroz Srbiju. Govorili smo i o investicijama u nekoliko velikih državnih preduzeća u Srbiji - precizirao je Jeremić.

On je najavio da će, prilikom održavanja međudržavnog komiteta krajem godine, biti potpisani ugovori o investiranju. To će, kako je istakao, biti od velikog značaja, ne samo za odnose dve zemlje, nego i za za srpsku ekonomiju i ekonomiju Zapadnog Balkana.

Jeremić je još jednom podsetio da je odnos Srbije i Azerbejdžana odnos prijateljstva i uzajamne podrške i naglasio da je još jednom potvrđena podrška teritorijalnom integritetu i suverenitetu Srbije.

Predsednik Azerbejdžana Ilham Alijev je rekao da poseta Jeremića predstavlja značajnu prekretnicu u bilateralnim odnosima dve države. On je naglasio da postoje dobri izgledi za dalji napredak međusobnih odnosa Srbije i Azerbejdžana.

Jeremić je domaćinu preneo pozdrave predsednika Srbije Borisa Tadića i istakao da je poseta Iljhama Alijeva Srbiji pre tri meseca bila istorijska, jer je otvorila novo poglavlje u odnosima dve države i njihovih naroda.

Alijev je izrazio zahvalnost za srdačan prijem koji je imao u Beogradu i zamolio Jeremića da prenese pozdrave predsedniku Srbije.

Pored razgovora sa predsednikom Alijevim, srpski ministar spoljnih poslova razgovarao je i sa premijerom Arturom Rasizadeom, ministrom inostranih poslova Elmarom Mamađarovim i ministrom ekonomskog razvoja Šaminom Mustafajavim.

Извор: Е-капија/Блиц
Линк:http://www.ekapija.com/website/sr/page/470005/1
 
A svaki izgradjeni kilometar da posadimo po jedan spomenik...
 
bolje jedan veliki spomenik alijeva kako stoji a između njegovih nogu ide auto put.
 
za Vučka ili Igora: molim vas da promenite naslov teme, takvo nešto kao što je Koridor 11 ne postoji.

Samo bode oči i nervira. Bolje stavite AP BG-UE ili BG-Boljare, BG-Požega, štagod, samo skinite ovu Mrkonjjićevu zabludu.
 
vucko":24nmrh7f je napisao(la):
Molim da se tema preimenuje jer je koridor 11 lazan naziv koji koristi jagnjeca brigada-spiner Mrko
Kartograf,uradjeno je.Ostao je deo u zagradi zbog google pretrage.
Evo,ispostovah i samog sebe,post broj 2 na temi. :)
 
@vucko
И још да ставиш размак испред отворене заграде да ми не боде очи, и све је савршено. :D
 
Done and done :)

Edit:sta fali Azerbejdzanu,pa prokop ce pre Kuvajcani da nam zavrse nego Rusi.Cucete vise o otme na samitu nesvrstanih 5tog i 6tog septembra ;)
 
Projekat izgradnje Autoputa E-763 deonica: Beograd – Ostružnica - Požega – Boljare (granica Crne
Gore

I Pravni okvir Izrade Projekta izgradnje Autoputa E-763, deonica: Beograd –
Ostružnica - Požega – Boljare (granica Crne Gore)


Srbija je kao buduća članica EU, poštujući principe proklamovane u Beloj Knjizi –
Politici transporta u Evropi do 2010.-vreme odluke, u dokumentu donetom od strane
Komisije Evropskih Zajednica, donela 13.1.2008. Strateški dokument: Strategija
razvoja železničkog, drumskog, vodnog, vazdušnog i intermodalnog transporta u
Republici Srbiji od 2008. do 2015. godine. U delu Strategije Razvoj transportnog
sistema –vizija 2015.godine-Dugoročni razvoj mreže javnih puteva, predviĎena je
izgradnja autoputa Beograd –Južni Jadran, kao nastavak autoputa od Rumunske granice –
Vršca – Pančeva – Beograda (E-70; M1.9)...

Линк: http://www.putevi-srbije.rs/strategijapdf/jjlat.pdf
 
vucko":3e6kl27n je napisao(la):
Dobro je pa ne kasne puno sa rokovima :D

Добро је што си ти брже боље потрчао да мењаш назив теме, па лупио...
 
Covek sam,gresim.A i radim ovde ko crnac,nisu me nista platili... :cool:
 
vucko":161mz2fp je napisao(la):
Evo,ispostovah i samog sebe,post broj 2 na temi. :)


Бити модератор је тешко бреме, некад треба и заштити тему од властитог мишљења.
 
LEva obala-NBG it iz!!! :bash: Hebote patak,NBG-u samo fali kosmodorom,inace sve ostalo imaju!

26. 09. 2011.| 14:13
Vlada Srbije proglasila javni interes za eksproprijaciju zemljišta i objekata u zoni Surčina i Obrenovca, za izgradnju autoputa Beograd – Južni Jadran

Quote:
Vlada Srbije je polovinom septembra 2011 utvrdila javni interes za eksproprijaciju, a u cilju izgradnje dela autoputa E – 763 Beograd – Južni Jadran, i to deonice Surčin – Obrenovac, koja se gradi trasom po levoj obali reke Save, na sektoru 1 (Beograd – Ljig).

Trasa je definisana Prostornim planom Republike Srbije od 2010. do 2020. godine, Prostorni planom područja posebne namene infrastrukturnog koridora Beograd – Južni Jadran (deonica Beograd – Požega), na osnovu koga je urađen Idejni projekat sa studijom opravdanosti autoputa E – 763 Beograd – Južni Jadran, deonica Surčin – Obrenovac, trasom po levoj obali reke Save.

Nepokrenosti se nalaze u katastarskim opštinama Surčin, Jakovo i Boljevci, na teritoriji gradske opštine Surčin, kao i u katastarskim opštinama Obrenovac i Mislođin na teritoriji gradske opštine Obrenovac.

"Koridori Srbije" d.o.o., Beograd se određuju za korisnika eksproprijacije.
 
Vrh