Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Više sam za saniranje klizišta pod uslovom da nije mnogo skuplja varijanta, jer ipak finansije su presudne. Videćemo šta kaže i "nezavisna" komisija.
Planeru, nažalost mislim da tamo ima kuća kojima je država dala gradjevinsku dozvolu i te kuće naravno treba i da platimo.
 
prostorni planer":2tgnog9c je napisao(la):
A i do kada imati sazaljenja za porodice koje su mimo svih urbanistickih i prostornih palnova gradile bespravno kuce na klizistima? Da nisu mozda dobili dozvolu za to i jos sad treba drzava da ih zali.
Kada su gradjene, drzava ih nije rusila, ali im je redovno naplacivala prikljucke za vodu, struju, telefon. Ne treba biti inteligentan, pa skontati da objekat ne moze dobiti nikakav prikljucak ukoliko nema dozvolu za gradnju.

Drzava i samo drzava je kriva za sadasnje stanje.I kao krivac, mora da plati sanaciju, a ne da se pravi mutava.
 
Управо тако. Мени би, искрено, што идем ка Црној Гори из правца Братиславе више одговарало, да аутопут иде сремском страном (ипак би било ближе) али и тако подржавам идеју, да Е-763 иде десном обалом Саве. Једноставно, ако држава дозволила усељавање у област клизишта, њена обавеза је да то санира. Тако да по мени треба да победи баричко-умчанска варијанта, без сумње.
 
Jos jedan interes pored svih postojecih je da ovi lezilebovici iz TENT-a lakse idu do aerodroma pa se zato forsira leva strana.Zvucim negativno i iditoski ali,da ste bili u tent-u makar jedan dan znali bi ste o cemu se radi i do kojoj meri je tamo korupcija,a takodje i u opstini Obrenovac.Korupcija u ostalim gradskim opstinama je smesna u odnosu na nivo tamo.
 
@stf

Ti ljudi nisu mogli dobiti dozvolu da grade na klizistu. Prosto, niko im takvu dozvolu ne bi dao cak ni u ovako korumpiranoj zemlji kao sto je Srbija. Stoga moraju da nose posledice svoje odluke da izgrade kucu na terenu koji nije pogodan za gradnju. Placanje usluga kao sto je telefon ili struja nema mnogo veze sa cinjenicom da je objekat nelegalan. Prema tome sto ti kazes drzava sad treba da potrosi desetine miliona evra da bi stabilizovala teren za par stotina nelegalnih kuca. Ne samo da to nije prihvatljivo, nego pokazuje da se ilegalna gradnja isplati, i jos povrh svega je samar svima koji su gradili sa dozvolama i nama poreskim obaveznicima cijim ce novcem biti finansirana sanacija. Samo oni koji imaju sve papire mogu dobili odstetu.
 
Вуче, корупција је свугде, негде мало мање, негде више, негде највише... Не може то тако да се гледа (ко што би Аџа рекао) :D То јесте, ту нека генерализација неће ићи до сржи. Али, довољно је да се прочита реченица о "каменоломском лобију" (ко да не знамо шта је то ТЕНТашки лоби, још и блате противнике) и све ће да буде јасно...
 
Podrzavam Diogena i mislim da u ovoj zemlji najbolje prodju oni sto se ogluse na zakone. Da su dosli da im ruse kuce, kada su ih zapoceli, svi bi popljuvali vlast i rekli ruse jadnim ljudima. U normalnim zemljama bi im srusili kucu, a u mnogim bi i otisli u zatvor ti sto su tako gradili. Sada drzava treba da ulozi tri puta vece pare nego sto je vrednost njihovih kuca, da bi bezobraznici imali stabilne kuce. Najveci broj tih kuca je vec i sada za rusenje. Ja ne znam da li ste vi bili tamo, ali sta oni imaju od kuca koje stoje nakrivo, i imaju sve ispucale zidove? I da se izvrsi sanacija klizista, one su neupotrebljive i ne mogu dobiti upotrebnu dozvolu. Uvek su najbolje prolazili oni koji su trazili rupe u zakonu ili ga nisu postovali. Dok jedni plate porez i carinu za kola, drugi su pre par godina uvezli ta kola preko cg, za dz, pa se bunili, dok drugi traze dozvolu za kucu, rade projekat, treci zidaju gde hoce i kako hoce, pored reka, na klizistima, pa onda drzava da im nadoknadi stetu. Jos ce sad i legalizacija da im bude dzabe, a ja sto sam prvi uradio legalizaciju vikendice i platio (jer je moj otac zapoceo 80tih kao i 1000000 drugih) sam bu****. Dok jedni palcaju komunalije drugi se greju dzabe, trose vodu. Do kada ce u ovoj drzavi biti budale oni koji izmiruju svoje obaveze i postuju zakone??? :notok: I jos treba da zalimo te druge koji misle da su pametni i smeju nam se jer su sve u zivotu resili laksim putem i sada imaju vise nego 90% na ovom forumu. Dokle vise??? :bash:
 
Planeru, slažem se za divlju gradnju i u tom pogledu verovatno imam oštriji stav i od tebe. Ali kažem da sam još ranije pročitao da je odredjeni broj kuća u Umci dobio gradjevinsku dozvolu. Na koji način su dobili te dozvole ne znam ali zbog toga pravim razliku izmedju njih.
 
kuce sigurno imaju dozvole,ne sve ali deo sigurno ima.Tako je i u zvezdarskoj sumi.Posle gupa 1972 su date dozvoel kucama u sumi da se grade na klizistu.Cim su ljudi videli da neki legalno dobise mogucnost da grade mnogo vise ljudi je pomislilo mozemo i mi na mufte i eto.Sigurno je ovde takva prica.

Nego,ne radi se samo o klizistu vec o tome sto je kraci put,sto je jeftinije odrzavanje puta nego mosta,sto dobijamo zemljiste da se koristi(ako se ide levom trasom ko zna koliko hektara zemlje ce samo da sleti u Savu a i put do umke ce verovatno sa njime).Takodje ce biti i ugrozeno vodoizvoriste i unisteni hektari oranica na sremskoj strani.
 
Slazem se da mozda ima ljudi sa dozvolom i njih treba obestetiti. A sto se tice odrzavanja, ne verujem da ce biti jeftinije, s obzirom da ne verujem da ce kliziste biti u potpunosti dobro sanirano. Jedino mi je zao vodoizvorista, a sto se tice hektara oranica, u Srbiji je na desetine hiljada hektara poljoprivrednog zemljista zapusteno i vec se ne obardjuje toliko oranica, tako da zbog ovih par stotina hektara necemo umreti. I onako nas je sve manje, a i niko nece da se bavi poljoprivredom, tako da je bolje da ih asfaltiramo, mislim te oranice :D
 
@ Diogen i Prostorni planer Mislim da ste bas preostri. Ti ljudi nisu ni malo krivi sto imamo nesposobnu drzavu, kojoj je bitan samo profit. Divlja gradnja je krivac, sto imamo urbanisticki i infrastrukturni haos. Ali za divlju gradnju je krivac drzava i niko drugi.

Kada smo posetkom dvehiljaditih krenuli da gradimo vikendicu na Zlatiboru, i kada smo uvodili struju, da bismo uopste dobili pravo na prikljucak, bilo je potrebno da dostavimo gradjevinsku i urbanisticku dozvolu. U protivnom, nismo mogli dobiti prikljucak.

Prema tome,zasto je drzava dozvolila nelegalnim objektima da dobiju mimo svih zakona prikljucke za struju, vodu i telefon, a onda im godinama sve to najnormalnije naplacivala, a pritom da dodamo i racune za odnosenje smeca, i naravno porez na nepokretnosti.
To ne moze preko veze, jer nema 500 porodica vezu. A zasto su ljudi masovno gradili bez dozvole? Jer za takvu treba da se sapatis 2 godine,poplacas gomilu dazbina. A nije moralo. Jer drzavu nije bilo briga.
 
Moj cale je isto bez dozvole i projekta dobio i prikljucak za struju i vodu, na Tari, jer je bio takav zakon koji je omogucavao da prikljucis samu parcelu, a ne objekat. Moj stric ima plac preko puta mene i nema nikakav objekat, a ima sahtu i prikljucak za vodu, tako da mislim da su to same opstine regulisale. Tek 2006 je to strozije zabranjeno, do tada si mogao da se prikljucis...
 
Mislim da je u pitanju tkz, gradjevinski prikljuci, koji su privremeni i traju dok se objekat ne zavrsi. To sto su ljudi masovno, kacili objekte na tu struju, opet je kriva drzava, koja to nije kontrolisala. Koliko sam upucen,racuni za takve prikljucke ne stizu na t adresu, jer tu zakonski ne postoji objekat, vec na drugu, prijavljenu adresu. Naravno,ako racuni ipak stizu na tu adresu, kao sto se i desava,opet je kriva drzava, koja je to dozvolila.
 
Naravno, meni racuni stizu u BG, za postara moja kuca i ne postoji :) . Mada sad je legalizovana :kk:
 
Ја само размишљам о томе да нема довољно мостова и уместо да се изгради још неки градски мост, они ће да граде овај.

А такође и Савска магистрала, која је већ провучен коридор аутопута, испада да је џабе рађена.

Наравно, ако клизиште не може да се санира, нема дилеме. Ако може да се санира, такође нема дилеме.
 
A, zasto taj auto put ne ide preko Zeleznika (obilaznice) i iza Sremcice i da se tamo iza nastavi na vec planiranu deonicu prema Ubu?
 
Pitao sam ja pre nekog inzenjera iz puteva Srbije i ljude iz CIP-a, jer je i meni bilo logicno, ali su mi rekli da ne moze da se rusi toliko kuca, pa mora tako naokolo. Mada ko ide ka Valjevu sa npr Cukarice bice mu brze da krene starom magistralom, jer dok dodje do auto puta, pa preko Obrenovca i Uba, vec ce doci do petlje Lajkovac i magistralom, a nece platiti putarinu
 
Размишљам да ли постоји могућност да се Ибарска магистрала између Мељака и Барајева повеже са Убом? Прикључак Ибарске на обилазницу је ОК, а и траса је до Мељака мање-више независно вођена.
 
Vajli, između Meljaka i Uba imaš ogromna polja površinskih kopova (Radljevo)... I ova nesrećna ibarska će biti izmeštena u delu između Stepojevca i Lazarevca. ;)
 
I to ce biti izmestana 2 puta, prvo ce ici levo od Stepojevca, gledano iz pravca BG, kroz Vreoce i Crljane, a posle 20 godina, bice izgradjena konacna varijanta, od Stepojevca ce se odvajati desno i uz reku Kolubaru ce ici
 
– Ако се прихвати пројекат аутопута кроз Србију, туда ће се наставити и једна спона која ће ићи на обилазницу, тако да ће та саобраћајна инфраструктура бити много боља него што је данас – рекао је Драган Ђилас.

U vesti o vojvodjanskoj.Dakle ovaj autoput forsiraju na NBG.
 
Па то смо били начисто. Што науме, то остваре и не јебу никог. :rant: Биће и ЛРТ на крају, видећете. :grand:
 
Mene najviše zanima cena saniranja klizišta i novog mosta tj. razlika u ceni izmedju leve i desne varijante.

Inače koliko sam primetio većina stranaka je za sremsku varijantu, sem Velje.
 
Vrh