Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

па ипак су се одлучили да иду линијом мањег отпора, тј. лакше градње
 
Па шта сте очекивали, да ће ићи деоницом где већ постоји коридор и где не треба да се гради још један мост, а да њихова земља остане неисплаћена?
 
Vucko je postavio ovu sliku na 1. strani

e8e-qq.jpg


Zanima me, posto postoji onaj plan za nastavak J.Gagarina i Vojvodjanske koje se spajaju u jednom momentu ali u pravcu Vojvodjanske i taj pravac ne izlazi na ukrstanje ovog autoputa sa obilaznicom , da li će to da se sad menja?

Ako su vec odlucili da povezuju N. Beograd sa obilaznicom zar nije sad logicnije da se to spajanje napravi kod ove petlje za autoput prema Obrenovcu, a ne da prave dve petlje?

Takodje, ne vidim na ovoj slici da li će biti nekih uključenja na autoput iz Jakova i Boljevaca. Bilo bi dobro kad bi postojalo bar jedno uključenje/isključenje između ta dva naselja.
 
@Њиле


autoput sremskom stranom je jeftiniji sa sve mostom i tim zemljištem nego šumadijskom stranom. na šumadijskoj strani se nalazi ogromno klizište jedno od najvećih u evropi + dosta kuća je na trasi auto puta.

5 godina bi svi kamenolomi u srbiji trebalo da rade da se napravi dovoljna količina kamena da se to sanira. tako da je sasvim razumljivo što su odabrali ovu stranu....

jedino će veliki smor biti žiteljima umke koji kada se i ako se izgradi ovaj auto put jedino što preostaje je da čekaju da se klizište aktivira i da ih sve skupa pošalje u savu.
 
Све то што си навео знам и све стоји. Такође знам и да разлика у цени није баш толико велика да се не би исплатило санирати за сва времена то клизиште. Сем тога, на шумадијској страни је већ провучен коридор аутопута до Барича. Није ми јасно зашто су га уопште провлачили кад се за то клизиште знало?

Због свега тога ипак мислим да је ту у питању нечији лични интерес. Можда параноишем, али све што се дешава у овој земљи у последњих 70 година натера човека да постане параноичан.
 
A ja mislim da je to zato sto se Alpina uvaljuje za jos jedan most na levoj obali dok u desnoj nema mosta,time nema ni alpine. ;)
 
Лични интерес, како год да окренеш. Што Алпине, што тајФуна који по свој прилици имају земљу на сремској страни.

Као да нам не треба више ни један градски мост, а да нема ни моста на обилазници. Тако ће се на извесним потезима Сава прелазити двапут на пар километара. :bash:
 
Da je Sremska strana jeftinija, to je glupost proizasla iz kratkorocnog razmisljanja.

Koliko kosta saniranje Obrenovackog puta kroz kliziste Duboko dva puta godisnje? Alo, DVA PUTA GODISNJE!!!!

Da ne govorimo o tome da je eksprorpijacija za sumadijsku stranu odavno izvrsena, koridor ostavljen, svi nadvoznjaci vec uradjeni....koliko je tu bacenih para??!!

Koliko je porodica ugrozeno, a sumadijskom stranom bi bilo spaseno? Kad im se kuce uruse, naravno da ce drzava da sanira iz budzeta, kao i Kraljevo.

Plus sto vise kosta odrzavanje mosta nego obicog asfalta.

Mozda je sremska strana jeftinija sutra, ali vec preksutra postaje skupa, a naksutra papreno skupa.

Ovo je iskljucivo odluka zbog nekih njiva nekog guzonje koji treba ovime da ojadi budzet. Svaki razum govori u prilog sumadijskoj strani

Sramota!!!!
 
што се мене тиче, могу да га граде и преко Марса, само нека га изграде да путујем до Гуче сат времена, а не два и по сата
 
Onda ce i dalje ljudi iz starog dela BG-a ici ibarskom na jug,ko da ce neko na obilaznicu pa do NBG pa na autoput.Ili preko puta za obrenovac preko onog relija u Umci do autoputa u Obrenovcu :bash:
 
Nikola":34x6v8az je napisao(la):
Vucko je postavio ovu sliku na 1. strani
e8e-qq.jpg

Јесте ли сигурни да је ова траса у игри. Појављује се и план по коме аутопут заобилази Јаково са западне стране и укршта се са обилазницом код Сурчина. У најновијем ГУП-у саобраћајница у наставку Гагаринове и/или Војвођанске иде према том укрштању

Ако иде левом обалом, траса из старе везије ГУП-а је много боља (укрштање са обилазницом одмах после Остружничког моста). Овако би онај ко иде из центра Обреновачким путем морао много да заобилази да би наставио према Пожеги.
 
Moram da se samo kvotujem da ne mislite da se ja zalažem za izgradnju na LOS. samo smatram da se za izgradnju na DOS treba koristiti neka druga argumentacija, a ne da je skup most na savi....


MilisaV":djam0gqg je napisao(la):
da me ne shvatiš pogrešno ja sam za izgradnju na desnoj strani ali ne iz razloga zato što je jeftinije nego zato što bi se saniranjem klizišta ne bi dobio samo auto put već bi se dobilo oživljavanje celog tog kraja koji trenutno samo čeka da se klizište aktivira i sve ih skupa pošalje u reku. znači saniranje klizišta nije bitno samo za auto put nego i za te ljude koji žive tamo. a ako kojim slučajem auto put ne prođe tuda umka ostaje zauvek slepo crevo ovog grada.

a što se surčina tiče verujem da su oni već u mnogo boljoj poziciji i u blizini im se nalazi auto put i obilaznica tako da su oni već sad infrastrukturno na jednoj od najboljih poziciji u gradu a prolazak dva auto puta pored njih i plus obilaznica bi bila perverzija.
 
vucko":2kk052hf je napisao(la):
Onda ce i dalje ljudi iz starog dela BG-a ici ibarskom na jug,ko da ce neko na obilaznicu pa do NBG pa na autoput.Ili preko puta za obrenovac preko onog relija u Umci do autoputa u Obrenovcu :bash:


a ako se odluče za LOS onda bi bilo dobro da produže jurija gagarina do obilaznice odnosno do mesta na ovoj slici gde je ovaj čvor. i onda neko ko bi išao iz centra prešao bi novi most ili gazelu ili brankov pa pravac gagarinovom bez skretanja sve do bara....
 
Perverzija, perverzija... tacno tako...
Ali
kad imas mogucnost da kupis njivu (obradivo zemljiste po smesnoj cifri, a potom da trasiras auto put tuda, pa od drzave dobijes lovu, pa potom preprodas to isto zemljiste, jer ono sad nije njiva, nego odlicno zemljiste uz jedan od glavnih pravaca u Srbiji ???
Eto dobrog motiva .
I dosta mi je celnika koji mi pricaju o ceni ovoga i onoga, a onda se izabere idejno resenje mosta koje je 3x skuplje jer "mojih 5% na 240.000.000 je logicno 3x vece nego mojih 5% na 80.000.00

Interes je tu po sredi, samo interes. ne Beograda i beogradjana. Licni interes!!!
 
Све то сувише личи на причу са Прокопом. Урађена је већина посла, па су се генијалци који су направили овај ретроградни ГУП сетише да ГЖС остане у функцији. Тако и овде. Направише велики део посла на шумадијској страни, а затим се сетише да аутопут ипак протерају сремском страном.

И сад, какав секс наилази кад се тим аутопутем долази у Београд и даље? Ко иде у стари део Београда и ка Банату, прелази Саву, па се враћа поново преко Саве. Једино ко профитира овом трасом је сремски део.
 
Arnorian":3h11mb36 je napisao(la):
Јесте ли сигурни да је ова траса у игри. Појављује се и план по коме аутопут заобилази Јаково са западне стране и укршта се са обилазницом код Сурчина...

sve gore od goreg..kako je krenulo koridor 11 ce vezati sa koridorom 10 negde kod simanovaca... juce sam prvi put isao sa vidikovca na novi beograd i tek mi sad nista nije jasno. da bi sa obilaznice iz pravca nisa dosao na novi beograd postoje tri opcije, i ne zna se koja je losija.. najpametnije je iskljuciti se kod ostruzinice i ondapored ade, kroz grad stici gde treba na nbg-u. druga opcija je kroz surcin, tu sam ja izabrao i trebalo mi je nekih 25 minuta od obilaznice do ulaska u blokove a treca lepo do dobanovaca pa na autoput...

ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
 
razgradjevinar":bibdrlxn je napisao(la):
ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
Или га од Уба уместо ка Обреновцу скренути удесно па повезати на Ибарску према Београду (само не знам колико је то изводљиво због угљенокопа).
 
Takođe kao dodatni argument protiv Leve obale, niko ne pominje da će se klizište kod Umke sanirati i bez izgradnje autoputa, ili drugačije rečeno, izgradnjom na desnoj obali se i sanira klizište, a na levoj obali, ostaje problem i dalje.
 
Wile E. Coyote":31gndw8s je napisao(la):
razgradjevinar":31gndw8s je napisao(la):
ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
Или га од Уба уместо ка Обреновцу скренути удесно па повезати на Ибарску према Београду (само не знам колико је то изводљиво због угљенокопа).
U potpunosti je neizvodljivo koliko znam.
 
GOJE":3o0zf2tm je napisao(la):
Takođe kao dodatni argument protiv Leve obale, niko ne pominje da će se klizište kod Umke sanirati i bez izgradnje autoputa, ili drugačije rečeno, izgradnjom na desnoj obali se i sanira klizište, a na levoj obali, ostaje problem i dalje.
А што би на Умци санирали клизиште? Па није то Нови Београд. Нека цела Умка отклиза у Саву.
vucko":3o0zf2tm je napisao(la):
Wile E. Coyote":3o0zf2tm je napisao(la):
razgradjevinar":3o0zf2tm je napisao(la):
ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
Или га од Уба уместо ка Обреновцу скренути удесно па повезати на Ибарску према Београду (само не знам колико је то изводљиво због угљенокопа).
U potpunosti je neizvodljivo koliko znam.
Онда занемарите то што сам рекао. :D
 
GOJE":2wvw52u5 je napisao(la):
Takođe kao dodatni argument protiv Leve obale, niko ne pominje da će se klizište kod Umke sanirati i bez izgradnje autoputa, ili drugačije rečeno, izgradnjom na desnoj obali se i sanira klizište, a na levoj obali, ostaje problem i dalje.

kada pricaju o novom mostu na adi spominju cifre koliko ce vozaci vremena i benzina ustedeti i onda na godisnjem nivou to je neko cudo. ako cemo tu da ustedimo koliko cemo izgubiti ako u cacak i dalje porsecan stanovnik beograda mora da ide preko surcina? trebalo bi traziti analizu koliko ce se vise vremena i benzina potrositi ako se izabere ta opcija, plus procena koliko ce se izgubiti na putarini na relaciji bgd-obrenovac-ub zbog ogromnog broja beogradjanja koji ce prepreciti ibarskom ili preko obrenovca.

ja prosto ne mogu da verujem da se o ovome uopste diskutuje, a ne da "vlada pokazuje javni interes"!! i sta to uopste znaci, to proglasenje, sta sledi.. kolika je tezina ove odluke?

druga stvar koja mislim da je prilicno hitna je direktno spajanje obilaznice i novog beograda, od dr ivana ribara pa nadalje, bez obzira gde ce koridor 11 biti trasiran
 
razgradjevinar":29mrypqp je napisao(la):
kada pricaju o novom mostu na adi spominju cifre koliko ce vozaci vremena i benzina ustedeti i onda na godisnjem nivou to je neko cudo. ako cemo tu da ustedimo koliko cemo izgubiti ako u cacak i dalje porsecan stanovnik beograda mora da ide preko surcina? trebalo bi traziti analizu koliko ce se vise vremena i benzina potrositi ako se izabere ta opcija, plus procena koliko ce se izgubiti na putarini na relaciji bgd-obrenovac-ub zbog ogromnog broja beogradjanja koji ce prepreciti ibarskom ili preko obrenovca.
Апсолутно. Плусчина.
 
Vrh