Nikola":34x6v8az je napisao(la):Vucko je postavio ovu sliku na 1. strani
MilisaV":djam0gqg je napisao(la):da me ne shvatiš pogrešno ja sam za izgradnju na desnoj strani ali ne iz razloga zato što je jeftinije nego zato što bi se saniranjem klizišta ne bi dobio samo auto put već bi se dobilo oživljavanje celog tog kraja koji trenutno samo čeka da se klizište aktivira i sve ih skupa pošalje u reku. znači saniranje klizišta nije bitno samo za auto put nego i za te ljude koji žive tamo. a ako kojim slučajem auto put ne prođe tuda umka ostaje zauvek slepo crevo ovog grada.
a što se surčina tiče verujem da su oni već u mnogo boljoj poziciji i u blizini im se nalazi auto put i obilaznica tako da su oni već sad infrastrukturno na jednoj od najboljih poziciji u gradu a prolazak dva auto puta pored njih i plus obilaznica bi bila perverzija.
vucko":2kk052hf je napisao(la):Onda ce i dalje ljudi iz starog dela BG-a ici ibarskom na jug,ko da ce neko na obilaznicu pa do NBG pa na autoput.Ili preko puta za obrenovac preko onog relija u Umci do autoputa u Obrenovcu :bash:
Arnorian":3h11mb36 je napisao(la):Јесте ли сигурни да је ова траса у игри. Појављује се и план по коме аутопут заобилази Јаково са западне стране и укршта се са обилазницом код Сурчина...
Или га од Уба уместо ка Обреновцу скренути удесно па повезати на Ибарску према Београду (само не знам колико је то изводљиво због угљенокопа).razgradjevinar":bibdrlxn je napisao(la):ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
U potpunosti je neizvodljivo koliko znam.Wile E. Coyote":31gndw8s je napisao(la):Или га од Уба уместо ка Обреновцу скренути удесно па повезати на Ибарску према Београду (само не знам колико је то изводљиво због угљенокопа).razgradjevinar":31gndw8s je napisao(la):ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
А што би на Умци санирали клизиште? Па није то Нови Београд. Нека цела Умка отклиза у Саву.GOJE":3o0zf2tm je napisao(la):Takođe kao dodatni argument protiv Leve obale, niko ne pominje da će se klizište kod Umke sanirati i bez izgradnje autoputa, ili drugačije rečeno, izgradnjom na desnoj obali se i sanira klizište, a na levoj obali, ostaje problem i dalje.
Онда занемарите то што сам рекао.vucko":3o0zf2tm je napisao(la):U potpunosti je neizvodljivo koliko znam.Wile E. Coyote":3o0zf2tm je napisao(la):Или га од Уба уместо ка Обреновцу скренути удесно па повезати на Ибарску према Београду (само не знам колико је то изводљиво због угљенокопа).razgradjevinar":3o0zf2tm je napisao(la):ukratko, trasa zapadno od jakova ne odogvara cak ni onima sa novog beograda i stvarno je cis lopovluk i bezobrazluk ako na kraju izaberu tu opciju. opcija desnom obalom save jednostavno nema alternativu a jedina dilema koju mogu imati je da li vezati koridor na ostruznicu li ga zbog tih klizista, ako im bas toliko smetaju pomeriti jos desno i vezati na orlovacu ili negde izmedju ove dve petlje.
GOJE":2wvw52u5 je napisao(la):Takođe kao dodatni argument protiv Leve obale, niko ne pominje da će se klizište kod Umke sanirati i bez izgradnje autoputa, ili drugačije rečeno, izgradnjom na desnoj obali se i sanira klizište, a na levoj obali, ostaje problem i dalje.
Апсолутно. Плусчина.razgradjevinar":29mrypqp je napisao(la):kada pricaju o novom mostu na adi spominju cifre koliko ce vozaci vremena i benzina ustedeti i onda na godisnjem nivou to je neko cudo. ako cemo tu da ustedimo koliko cemo izgubiti ako u cacak i dalje porsecan stanovnik beograda mora da ide preko surcina? trebalo bi traziti analizu koliko ce se vise vremena i benzina potrositi ako se izabere ta opcija, plus procena koliko ce se izgubiti na putarini na relaciji bgd-obrenovac-ub zbog ogromnog broja beogradjanja koji ce prepreciti ibarskom ili preko obrenovca.