Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

vucko

Professional
Učlanjen(a)
20.04.2008.
Poruke
24.319
Pohvaljen
24.890
Lokacija
Zvezdara
Presek stanja na izgradnji Koridora 11, na dan 10.06.2018

Surčin - Obrenovac (17,6km) -planiran završetak Nov. 2019
Most preko Save (1,6km) i Kolubare u izgradnji, stubovi mosta pobodeni od strane Obrenovca do Save, kao i od surčinske strane ka Savi. Trenutno se rade stubovi mostova u Savi.
Nepoznat status radova na čvoru Obrenovac, čvoru Surčin i naplatnoj rampi Jakovo.
Po svim izveštajima nema kašnjenja

Obrenovac - Ub (26,2km) -planiran završetak Nov. 2018
14 mostova/nadvožnjaka urađeno, Petlja Ub urađena. Radi se na asfaltiranju i uređenju. Izgleda da nema iznenađenja. Ovo bi moglo da bude brzo završeno. Koja je kritična aktivnost?

Ub - Lajkovac (12,5km) - završeno u Nov. 2014 nije puštena u saobraćaj
Popravke asfalta u toku. Put nikad korišćen.

Lajkovac - Ljig (Dići) (24km) - poslednji zvanični rok je Nov. 2018
Svih 16 mostova/nadvožnjaka urađeno, ali nisu sve pristupne rampe. Petlja Lajkovac urađena, povezuje se pristupnim rampama. Tunel Brančič (950m) probijen, u toku je opremanje tunela. Asfaltiranje trasa u toku. Kritično za otvaranje trase je samo završetak tunela.

Ljig (Dići) - Preljina (40km) - puštena deonica 2016
Petlja Takovo nije u upotrebi. Trasa Petlja Takovo - Gornji Milanovac u dužini 4,6km planirana da se radi 2019.

Preljina - Požega (31km). Početak planiran krajem 2018, rok zavrsetka kraj 2021 godine, u taj period nije ukljuceno projektovanje.
Preljina - Prijevor (8,3km)
Prijevor - Lučani (15,5km sa 20 mostova + tunel Laz od 1750m)
Lučani - Požega (7km sa 3 mosta + tunel 2040m)
Nema podataka o započetoj eksproprijacija i rašćišćavanju terena. Ugovor sa kinezima (CCCC (China Communications Construction Company Ltd.) u dec. 2017. Postoji neki projekat CIP-a, pitanje da li će Kinezi raditi po njemu.

Požega - Kotroman / granica BIH (60km)
Finansiraće kao Turci, projektuje Cip
Status: Samo bajke o skorom početku.

Požega - Boljare / granica CG (107km)

Mozganje koju od tri trase odabrati traje od mar. 2018. Verovatno rade Kinezi (CCCC)
Status: Samo bajke o skorom početku.
 
Postoji tema auto-put Horgoš - Požega koncesija a ovo treba da bude Vršac - Boljare tj. od Vatina a donji izlaz verovatno Boljare.
 
Mislim da je bolje da zaboravimo onu temu, jer je puna prepucavanja i problema i zapocnemo novu veseliju, jer se radovi stvarno izvode. Prosao sam tuda bar 10 puta od otvaranja radova u avgustu i uvek su radili kad sam nailazio, tj nisam nikad primetio da su masine povucene, kako je pisalo u nekim novinama. Tamo nek se prepucavaju o trasi - Umka ili Sremska strana, a ovde da pisemo o napretku radova...
 
Slažem se, ipak je praćenje radova najbitnije.
 
:lol: :laugh: :lol:
Super ime Jagnječi put
:lool: :lol: :laugh:
 
23. 12. 2010. 10:20h | Tanjug
Pregovori s "Kolinom" o izgradnji koridora 11

Ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović najavila je da će danas u Beogradu početi zvanični pregovori sa turskom kompanijom "Kolin" za učešće u izgradnji autoputa Beograd - Južni Jadran, na delu od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, u dužini od 53 kilometra.

"Danas je prvi sastanak pregovaračkog tima sa 'Kolinom' za nastavak izgradnje koridora 11", rekla je Kalanovićeva novinarima.

Ona je kazala da je Vlada Srbije u prošli četvrtak osnovala pregovarački tim za te pregovore i da će se od danas razgovarati o utvrđivanju cene i izvođačkog ugovora.

Kalanovićeva je navela da će već započete radove na delu od Uba do Lajkovca u dužini od 12,7 kilometara nastaviti da finansira država.

Ministarka za NIP je rekla da je u prethodnom periodu već nudila turskim firmama "Kolin", "Makiol" i "Juksel" da uđu u taj projekat koncesijom, ali da su njihovi predstavnici smatrali da takav poslovni aranžman ne bi bio isplativ u ovom trenutku.

Klanovićeva je podsetila je sa tim kompanijama potpisan memorandum o razumevanju za koridor 11 za deonice Obrenovac - Uba i Lajkovca - Ljiga, Ljig - Preljina i Preljina - Požega.
 
malo šale sa predloženim nazivom puta bez namere ikakvog ličnog ili drugog veđanja ikog ili ičega



23. 12. 2010. 10:20h |
Pregovori s "Xxxx" o jagnjecem putu

Xxxxx za investicioni plan V. K. najavila je da će danas u Beogradu početi zvanični pregovori sa turskom kompanijom "Xxxx" za učešće u izgradnji jagnjećeg puta, za 53 kom.

"Danas je prvi sastanak pregovaračkog tima sa 'Xxxxx, za nastavak jagnjećeg puta ", rekla je K. novinarima.

Ona je kazala da je xxxxx u prošli četvrtak osnovala pregovarački tim za te pregovore i da će se od danas razgovarati o utvrđivanju cene i izvođačkog ugovora.

K. je navela da će već započete radove 12,7 komada nastaviti da finansira država.

Xxxx za IP je rekla da je u prethodnom periodu već nudila turskim firmama "Xxxx", "Xxxx" i "Xxxx" da uđu u taj projekat koncesijom, ali da su njihovi predstavnici smatrali da takav poslovni aranžman ne bi bio isplativ u ovom trenutku.

Kl. je podsetila je sa tim kompanijama potpisan memorandum o razumevanju za jagnjeći put za deonice Obrenovac - Uba i Lajkovca - Ljiga, Ljig - Preljina i Preljina - Požega.
:) :lol: :)
 
Domaće kompanije žučno protestuju, jer smatraju da je umesto tradicionalnog Prasećeg, odluka o Jagnjećem putu doneta pod pritiskom moćnog lobija koji na tenderu gura turske kompanije koje nemaju iskustva s prasetinom..
 
Dakle koridor 10 praseci put
Virtuelni koridor 11 jagnjeci put

:kk:
 
Нисте ми јасни. Човек покрене тему због тога што је слична због оваквих ствари пропала, а ви исто. Уместо да кажете - "Хвала на информацијама", ви супротно. Шта ме брига како га ко зове. Пут је важан за Западну Србију и ради се.
 
U pravu je cgmiki, mislim da je ovo forum o projektima i gradilistima, a ne o politici. Ni ja nisam zadovoljan trenutnom politikom, ali hajde ovde da pratimo gradnju. Mislim da nije vise virtuelni koridor, jer rezultati na terenu su vidljivi. Zeleo sam da obavestim sve one koji nisu prolazili putem Valjevo - Lajkovac u skorije vreme o napretku radova i trenutnom stanju... i voleo bih da se i ostali ukljuce, pa ko bude prolazio ponovo tuda, da stane i slika radove ako je u mogucnosti. Hvala!
 
:lol: ;) :lol:
Kad jaganjci utihnu , buuu
:laugh: :lool: :laugh:

hvala za informaciju ako može bez ljutnje
lepo je kad se radi i lepo je da se šali ;)
 
A gde je PLUS (+) Boca - ico, plusevi se dele samo za slike, kao da je forum fotografa, a slikoviti izvestaj sa teritorije opstine Ljig se zavrsava na HVALA :lol: :laugh: :laugh:
 
evo ako je tehnički izvodljivo
neko mi okačio četiri uzmi sve
oni nisu ni bitni , važno je da se radiiiii kad vec nam gule kožu sa leđa
sa sa pričom za boolje (malo) sutra

Edit
stisno sam ovo desno dugme +
:)
 
Nisam je samo razumeo u clanku, pise da je to auto put sa tri trake, dve za saobracanje i zaustavna... pa jel se radi poluprofil ili pun profil?
 
Auto-put.jpg


Каменоломи навијају за Коридор 11

Различита мишљења куда би требало да прође траса будућег Коридора 11 од Београда до Обреновца. – Ако иде десном обалом Саве треба много камена и шљунка да се санира клизиште Умка–Дубоко

Да ли ће се од Београда до Обреновца стизати будућим Коридором 11 с десне или леве обале Саве мораће да одлучи независна комисија, коју ће највероватније формирати Национални савет за инфраструктуру. Држава се на овај корак одлучила зато што, наводно, постоји снажан „каменоломски лоби” за трасу преко Остружнице, Умке и Барича (односно преко клизишта). Јер за санирање клизиште Умка–Дубоко, према прорачуну нашег извора из Владе Србије, потребно је да каменоломи непрекидно раде две године. Да би били сигурни да су одабрали најбоље решење, чланови Националног савета су преко „Путева Србије” ипак наручили израду још једне варијанте аутопута од Сурчина, Новог Београда, моста на Сави до Обреновца.

У време када је трасиран аутопут Хоргош – Пожега, који су концесијом требало да граде аустријске фирме Алпина и Пор, чланови кабинета тадашњег министра Велимира Илића пресекли су дилему и одлучили да аутопут иде десном обалом Саве. Институт за путеве је, по министровом налогу, пре пет година сачинио идејни пројекат. Изградња је, према том прорачуну, требало да кошта око 110 милиона евра. Да би умирили клизиште, пројектанти су предвидели изградњу камене бране посред Саве за коју је потребно око 1,3 милиона кубика камена и нешто мање од девет милиона кубика шљунка и песка. Концесионари су, међутим, имали примедбе на то идејно решење, јер су се плашили да им банка неће обезбедити паре за аутопут преко клизишта.

Одмах потом, случајно или не, аустријски Алас холдинг купио је четири каменолома, међу којима су и они на Руднику и Фрушкој гори. Да ли је то учинио због изградње ове трасе Коридора 11, ипак је у домену спекулације. Додуше и заинтересованост француског Лафаржа за куповину Предузећа за водне путеве ПИМ, управо се везује за потенцијал каменолома Крчедин и Голубац, актуелних у време када се у земљи граде стотине километара аутопута.

Како год, Саобраћајни институт ЦИП до половине фебруара требало би да уради идејни пројекат за аутопут од Обреновца левом страном Саве, коју прескаче мостом и иде ка Сурчину и Новом Београду, где се улива у улице Војвођанску и Јурија Гагарина. Тако настаје најкраћа веза јужне Србије са аеродромом, али и са будућим мостом Земун–Борча.

Према објашњењу Драгољуба Јарића, шефа пројектног тима ЦИП, ова варијанта била би за три километра дужа и коштала би око 107 милиона евра. На њој нема објеката за рушење и била би урађена према свим урбанистичким параметрима. Док би на десној обали Саве, уколико туда буде пролазио аутопут, морале да буду уклоњене стотине кућа. Ова варијанта блиска је делу професора Грађевинског факултета, али и руководству Београда, како се може чути.

Милутин Игњатовић, директор ЦИП, тврди да кроз клизиште Дубоко не може да се гради аутопут. Стабилност, каже он, мора да буде загарантована и уверава да се аутопутеви никада не граде преко клизишта ако то не мора.

– Умка и Дубоко убрајају се међу највећа клизишта на Балкану. А постоје и секундарна клизишта за која је потребан новац да би се умирила. Проблем је како набавити предвиђену количину камена и шта ако не буде могао да се довезе реком. Транспорт копненим путем је далеко скупљи. Померањем Саве на другу страну потпуно би се променио ток рени бунара – каже Игњатовић и упозорава да би се сав саобраћај са ове деонице слио код Београдског сајма.

С друге стране, Драгутин Калезић, директор Завода за пројектовање траса у Институту за путеве, каже да су пре двадесетак година проучили све варијанте повезивања Београда са Обреновцем и изабрали поменуту преко Остружнице и Умке као најбољу.

– Њен ефекат огледа се у томе што би клизишта била санирана за век векова. Тако би опстало 500 кућа. У супротном, морале би да буду порушене. Нетачно је да на клизишту не може да се гради аутопут јер му онда у Србији, која их је препуна, нигде не би било згодно место – каже Калезић и додаје да би заустављањем клизишта значајно били повећани пловидбени капацитети Саве.

Без обзира на мишљења да каменоломи не могу да произведу довољно камена, Калезић каже да Институт има уверавања да домаћи каменоломи могу да произведу потребну количину камена. У закључцима Инжењерске академије, Удружења грађевинских инжењера и Српског друштва за путеве (који подржавају изградњу ове варијанте аутопута) наводи се да је она краћа за 9,1 километар, да би се трошкови путовања смањили за 30 милиона евра, а трошкови одржавања аутопута били би мањи за 5,7 милиона евра.

Маријана Авакумовић
објављено: 25.12.2010
 
Kamenolomski lobi :lol: Samo u srbiji.

Nego,ajd ovako desna verzija ima prednost sto se sanira kliziste i 500 porodica ostaje sa krovom iznad glave.Koliko god kamena da se stavi da se sanira kliziste opet je jeftinije na duze staze i zbog manje duzine trase a i jer ce biti jeftinije odrzavanje takvog puta u odnosu na most.Takodje,niko ne pominje vodoizvoriste tacno izmedju natpisa e-763 leva obala save i Deonice 1.
 
Ovo sam ja pisao za klizista, sto sad kaze i direktor CIP-a, a ovde vecina navalila da autoput ide desnom obale Save. Znao sam da su vas sve podplatili vlasnici kamenoloma ;). A i do kada imati sazaljenja za porodice koje su mimo svih urbanistickih i prostornih palnova gradile bespravno kuce na klizistima? Da nisu mozda dobili dozvolu za to i jos sad treba drzava da ih zali.
 
Vrh