Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1432139

Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације за инфилтрационо извориште на левој обали реке саве - локација "Зидине", општине Сурчин

Ovo izvoriste je ono koje ce biti ugrozeno izgradnjom leve varijante autoputa bg pozega,valja videti da li je na planu ucrtan autoput ili ne
 
Ima li nekih novih informacija o radovima. Planeru završen je zimski raspust, šalji informacije. :)
 
da prebacimo ovaj deo clanka sa B92 sa teme Koridor 10 i ovde:

Kasni i Koridor 11, radi se u Nepričavi

Radovi na izgradnji budućeg autoputa Beograd - Južni Jadran, na deonici od Lajkovca do Uba, koje je u julu prošle godine pompezno otvorio ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić, debelo kasne.

Zbog finansijskih problema PZP Beograd, člana konzorcijuma koji gradi tu deonicu, došlo je do zastoja radova u ubskoj opštini.

Na deonici dugoj 12,6 kilometara radi se jedino u Nepričavi. "Izvođači radova su u dugom zimskom snu i radovi su posustali", kaže zamenik predsednika opštine Ub Sava Sarić. U Nepričavi je angažovano 250 radnika, a do sada su postavljeni šipovi za šest mostova.

Zvaničnu informaciju o tome zašto kasne radovi nismo uspeli da dobijemo. U preduzećima koja izvode radove kažu da im je zabranjeno da govore, dok se Ministarstvo infrastrukture, pored obećanja da će nam dostaviti odgovore na brojna pitanja, nije oglasilo.

Kako nezvanično saznaje Pres, novi nosilac projekta na izgradnji deonice od Lajkovca do Uba, „Putevi Užice", tražiće izmenu postojećeg projekta, što bi dodatno produžilo rok za završetak radova.
Kakva sad izmena projekta?
 
Relativno često kod nas se traži izmena projekta zbog nekih nepredviđenih okolnosti, to su uglavnom dosad bile "sitnije" prepravke, ali bilo bi bolje da neki građevinac odgovori na to.
 
Ma da na nekom mestu ne moze da se realizuje po projektu iz odredjenih razloga koje gradjevinac nije uzeo u obzir, a ti razlozi pojavljuju se u samoj realizaciji projekta, pa projekat mora da se izmeni...
 
Данас сам ишао у Ваљево са једним пословним партнером и ево направих неколико слика на брзину, нисмо имали пуно времена. Слике нису баш нешто, али барем да се види тренутно стање. Наравно због празника није било живе душе од грађевинара. Ово је део код села Рубибреза, а између Лајковца и Ваљева.

Правац према Лајковцу и Ибарској магистрали:

Машина за побијање шипова:

У приличној даљини се види део градилишта Коридора 11, које је са леве стране магистралног пута према Ваљеву. Слика је зумБирана:

Правац према Ваљеву:

Са десне стране магистралног пута се налази "паркинг" са грађевинском машинеријом, а на једној од слика у позадини се види табла са рендером и машине за побијање шипова:

 
@ Gaga +1 za slike

Obilaznica, Koridor 10, Koridor 11, UMP u Beogradu..., sto bi rekli u filmu Ivkova slava: Srbija nezadrzivo srlja u progres :lol::cool:
 
+1 за Гагу, а - бесконачно за паметњаковиће који ће протерати аутопут сремском страном.
 
По тектовима из дневних новина од пре неких 22 и 16 година, које сам поставио, видеће се да су постојале многе варијанте будућег аутопута Београд-Бољаре (до границе са ЦГ) или како се некад у плановима звао Београд-Јужни Јадран.

Било је укупно предлагано 21. варијанта траса овог аутопута што се полако смањивало, да се на крају (2009. године) дошло до две варијанте које су у "игри". За коју варијанту ће се стручњаци или можда политичари одлучити, видећемо средином ове године. Типујем на државне и локалне политичаре (на жалост) из разлога што ће бити уски интереси у питању, а приближавају се и избори, те ће и то имати утицаја ! Једино у свему овоме је добро је то, што ће Србија имати још један аутопут. Овај аутопут је значајан из више разлога, привредно-економски, безбедносни и туристички.

Лично сам за варијанту преко Пештера, не само због тога што је нешто краћа и на тај начин јефтинија за градњу, пошто иде "равнијим" делом, него и због привредно-туристичког развоја градова и области где ће проћи траса ове варијанте аутопута. Са аутопутем по овој варијанти се могу спојити магистралном саобраћајницом 2+2, Нова Варош, Пријепоље, а зашто да не и Чајетина. Ужице би ионако било спојено аутопутем већ постојећом Ибарском магистралом до Пожешке петље. Са "друге стране" аутопута би се исто повезали магистралом 2+2, Краљево, Рашка, Нови Пазар и Тутин, а са тиме и Косовска Митровица и остали делови АП Космета.

Мислим да би ова варијанта оживела те крајеве Србије, кад би траса аутопута ишла овуда !

Код првог текста из Политике од 24. децембра 1989. године "Аутопут до мора", сам морао да га скенирам из два дела. Скенер ми је формата А4, а текст је био нешто већи и морао сам да га исечем у два дела ! Извињавам се што ће те морати ради читања истог, морати код прве "слике" са прве вертикалне колоне (шлајфне) да идете на другу "слику" да би прочитали краћи наставак текста, па опет назад на прву "слику" да прочитате другу колону итд., али већ ће те се снаћи:


Политика, 9. април 1996. године, "Србија рачуна на аутопут Београд-Бар":

Политика ЕКСПРЕС, 14. децембра 1996. године, "Краће и брже до мора":

Новости, 17. јун 2009. године, "Аутопут до Бара":
 
I Uzice ce imati autoput jer treba da se izgradi autoput Pojate - Visegrad dolinom Zapadne Morave
 
+ за текстове. Гага. :kk:
 
Bravo za slike Gaga, prava si riznica informacija, a dobio sam i šlagvort od prostornog planera:

Koridor 11 - Mrkova slava
 
prostorni planer":1eo2dodh je napisao(la):
I Uzice ce imati autoput jer treba da se izgradi autoput Pojate - Visegrad dolinom Zapadne Morave
Просторни Планер плусииић за ову вест. Да ли имаш можда неку скицу или где може да се погледа траса тог будућег аутопута ?
 
Gde je plusic? :D Pa ja sam je gledao na prezentaciji Puteva Srbije koju smo imali pre godinu i po dana na faxu, nikad je nisam trazio na internetu, ne znam da li ima, ali uradjen je valjda idejni projekat ukoliko sam ih dobro razumeo... Tu sam trasu video i na Predlogu plana Prostornog plana opstine Bajina Basta koji radi juginus, ali samo za deo kroz opstinu Uzice, tu sam se neprijatno iznenadio kada sam video da auto put teba da ide kroz park prirode Mokra Gora...

Mada mogu ti reci cega se secam, cini mi se da u tom idejnom projektu od Pojata trasa auto puta ide levom stranom Zapadne Morave, tj severno od Krusevca, Trstenika, Kraljeva, pa izmedju Mrcajevaca i Konjevica pralazi na desnu stranu Zapadne Morave, pa ide juzno od Cacka i Ovcara pa pored Lucana i juzno od Pozege. Kod Gorobilja se planira petlja gde se ukrsta sa auto putem Beograd - Juzni Jadran, pa nastavlja do Sevojna gde skrece juzno ka Mackatu, pa preseca put Uzice - Zlatibor negde u rejonu sela Bela Zemlja, pa nastavlja juzno od jezera Vrutci i izbija kod Kremana gde prelazi na juznu stranu puta Uzice - Visegrad i tom stranom ide sve do granice. Koliko me pamcenje sluzi, to je bilo tako, mada mozda sam nesto zaboravio i pobrkao...
 
Po novom regionalnom planu grada Beograda koji je skoro bio na javnom uvidu jasno se vidi i kaze da jos nije odluceno koja ce verzija autoputa biti od Obrenovca do obilaznice oko BG-a,jasno su i ucrtane obe verzije

namena.jpg
 
pa da, takva su pravila prostorni planeri su duzni da stave sve varijante jer oni ne odlucuju kojom ce trasom ici autoput
 
Страшно... Само нека они граде непотребан мост, а у граду гужва... Али то смо и очекивали...
 
Je li postoji neka varijanta da od Umke put ode prema jugu i tako zaobiđe oba klizišta?
 
Meni samo nije jasno gde bi se taj auto-put ,,proterao'' Poajte-Visegrad uz Zapadnu Moravu, a da nisu veoma skupi radovi, puno uklanjanja brda i ko zna sta jos, jer, cini mi se, tu je jedva prosao i postojeci put.
Opet, postavlja se i pitanje broja vozila, jer ako u doglednoj buducnosti nece biti dovoljnog broja vozila na takvom putu - zasto ga praviti.....
 
alibaba":3ng27g11 je napisao(la):
Meni samo nije jasno gde bi se taj auto-put ,,proterao'' Poajte-Visegrad uz Zapadnu Moravu, a da nisu veoma skupi radovi, puno uklanjanja brda i ko zna sta jos, jer, cini mi se, tu je jedva prosao i postojeci put.
Opet, postavlja se i pitanje broja vozila, jer ako u doglednoj buducnosti nece biti dovoljnog broja vozila na takvom putu - zasto ga praviti.....

Pa i nije baš... od Pojata do Čačka ti je put skoro kao kroz Vojvodinu - ravno i pravo, a to važi i za deonicu od Požege do Sevojna... Nije problem ni gore preko Kremne pa sve do Šargana...

Problemi ($$$) su u Međuvršju, oko Užica i Mokre Gore... uz eksproprijaciju na celoj trasi koja bi bila prilično skupa, naročito u istočnom delu tog autoputa...

Uglavnom, meni nije jasno kako niko ne vidi potencijal spajanja niškog AP sa Sarajevom, preko 2m ljudi iz centralne Bosne sa jakim vezama sa Istanbulom i Sandžakom... Bosna uvozi masu robe iz Turske (svih vrsta), šleperi bi samo tutnjali tom trasom...

Ja bi prvo krenuo u izgradnju Pojate-Mokra Gora, pa tek posle spajao Preljinu sa Beogradom.
 
Zato sto svi putevi vode u Beograd,to je u sklopu one decentralizacije koju svi reklamiraju :p
 
Vrh