Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Znači pogrešan je bio moj utisak da reklame toliko vole da drže, između ostalog, i zato što štiti limariju. U stvari mislim da je možda neko to pomenuo ovde na forumu, pa mi ostao takav utisak. Hvala na objašnjenju.
 
У праву си Винча, за шасију.

Сећам се да је ИК103Ф 91 имао трагове рђе и прокишњавања, мада је то више до лимарије. Несрећни 96 је већ почео полако да се криви надоле, као класичне ИК103. Види се на неким фотографијама да су каросерије и у ових бусева ипак почеле да се полагано деформишу.
 
Znači pogrešan je bio moj utisak da reklame toliko vole da drže, između ostalog, i zato što štiti limariju. U stvari mislim da je možda neko to pomenuo ovde na forumu, pa mi ostao takav utisak. Hvala na objašnjenju.

Mislio sam da oštećuju lak kad se skidaju. Ovako, ako se karoserija dobro očisti pre postavljanja folije, može da i da joj bude zaštita. Folije se neretko stavljaju i na kola umesto da se ofarbaju. Atraktivnost zavisi od kvaliteta samih folija, a inače može biti prilično skupa intervencija.
 
IMG_1941.jpg
Eto i od mene nesto,nisam dugo postavljao nista.Svratio danas do Mašinoprometa da ih slikam pre nego sto izadju na ulice.Na placu je 50 komada trenutno,sve na stranu prelepi su😍
Nadajmo se da ce se bolje pokazati od onih ih Novog sada...
IMG_1910.jpg
 
Mislim da im je ovo prvi put za punih 16 godina rada da su zalazili toliko na sever. :)
Ikarbus IK103F by Conecto NS, on Flickr
Ево фотографије која показује да ни Фап није имун на велика оптерећења БГ саобраћаја. Види се линија крова, види се и линија пода, блага деформација али ипак приметна.
 
@solecar
Pogledaj kako izgleda vozilo posle reklame.
A ako misliš na skidanje onih “reklama” koje su imale sve nove trole - stvarno su bile farbane posle skidanja njih, a možda bi sada bile u boljem stanju da imaju originalnu boju iz procesa proizvodnje
 
Mislim na originalne folije koje su bile neka vrsta promo materijala, poput murala / grafita na nekim autibusima gde se mogu videti SJP logo, stajališne table i tekst na kome piše "Beograd". @Bender Rodriguez je kačio fotografije tih trolejbusa sa prvobitnim folijama.​
 
Kako stići od želežničke stanice Resnik do želežničke stanice Prokop autobusom koje linije idu i koliko se vremenski putuje? Pitam u slučaju većeg ukrštanja a žurim da stignem na voz na Prokop.
 
Kako stići od želežničke stanice Resnik do želežničke stanice Prokop autobusom koje linije idu i koliko se vremenski putuje? Pitam u slučaju većeg ukrštanja a žurim da stignem na voz na Prokop.

БГВ до Карађорђевог парка па одатле можеш и пешке или на 36. а ако баш хоћеш аутобусом, онда на мртви 47, па опет код Карађорђевог парка на 36, ако икада стигнеш
 
Na 47 do Banjičke pijace, pa na 40 ili 41. Postoji i varijanta prelaska sa 47 na 34 kod Pere Velimirovića, ali to ti ne bih preporučio, zato što je danas nedelja i 34 ide na 35 minuta, iako 34 ide direktno do ulaza u Prokop.
 
Nije bilo tako, kada su skidali one prvobitne Volim BGD ili kako već folije, BKMovi su spolja izgledali kao novi. Sećam se dobro, jer bih svakog dana viđao novi BKM u čistoj crvenoj boji umesto sa bangavim nalepnicama i izgledali su odlično. Kod ovog Solarisa su verovatno bili isuviše lenji da skinu ostatke lepka ili je možda druga, gora folija u pitanju. Pa ostali tragovi.
 
Poslednja izmena:
БГВ до Карађорђевог парка па одатле можеш и пешке или на 36. а ако баш хоћеш аутобусом, онда на мртви 47, па опет код Карађорђевог парка на 36, ако икада стигнеш
Tu mu je potrebno da zna red vožnje 36, kako bi znao na koju stranu treba da ide, a da pita nekoga u okolini, ne bi znali da mu kažu, u 99% slučajeva.
 
БГВ до Карађорђевог парка па одатле можеш и пешке или на 36. а ако баш хоћеш аутобусом, онда на мртви 47, па опет код Карађорђевог парка на 36, ако икада стигнеш
Како мислиш мртви 47?
 
Не знам, једино у смислу постојања турских кршева на потезу Бирчанинова-Миљаковац-Кијево-Ресник, могу рећи да је 47 "мртва" линија.
 
Vrh