Четвртак, 11. jануар 2007.
Ове године још 160 нових возила у јавном градском превозу
Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.
Житељи овог земунског насеља ће од понедељка имати много бољу саобраћајну везу са центром града јер је аутобуска линија 81 продужена до Блока 70А. На овој линији путнике ће превозити осам аутобуса у интервалу од по 10 минута. Градски менаџер је нагласио да градска власт брине о приградским насељима једнако као и о центру Београда, рекавши да се од 700 километара улица које су у 2006. години асфалтиране готово две трећине не налази у централној зони. Улагања у комуналну инфраструктуру Алтине биће настављена и у овој години, па ће ово насеље добити нове улице, водоводну мрежу и јавно осветљење.
– Наш циљ је да становници приградских општина и насеља имају једнак квалитет живота као и житељи центра Београда. Верујемо да то можемо постићи у наредне две до три године, а велики помак биће направљен већ током 2007. године, јер је у плану интегрисање приградског превоза у јавни градски превоз. То практично значи да ће житељи приградских општина са једном маркицом моћи да се возе и у возилима „Ласте” и у возилима ГСП „Београд”. Грађанима ће таква одлука донети знатне новчане уштеде, а разлика, која ће износити између 700 милиона и милијарду динара, биће финансирана из градског буџета. Када ће нови тарифни систем заживети, зависи од брзине формирања нове републичке владе и усвајања буџета – рекао је Бојан Станојевић.
Град Београд има добру вољу да у интегрални тарифни систем укључи и „Беовоз”, али реализација тог пројекта зависи од одлуке Министарства за капиталне инвестиције.