Nikola '93
Higher intermediate
BMC 18-ice poredjane na placu za slikanje...
Vrv u narednih dan-dva primopredaja
Vrv u narednih dan-dva primopredaja
Da,malo napred.77 svratio na svoju stru okretnicu.
Valjda je tu negde bio teerminus za 76 i 77 do 1992. godin
Remontovan skoro i rashodovan, klasično bacanje para jer je očigledno da će samo japanci koji su remontovani u srboautu ostati i to po neki. Danas sam se vozio sa 1312 na 17 i baš mu je lepo odrađen remont, unutra skroz sređen, čak su postavljene i kamere kod vozača, kao i svetlo koje se pali kad vozač otvori vrata i stoji sve dok ih ne zatvori da bi vozač znao da li je zatvorio sva vrata, a ugrađen je i novi volan koliko sam video.Јапанац 877 расходован.
Sent from my LGL322DL using Tapatalk
#148 jadni bi stvarno trebao.Мислио сам и на ИК103 и Конекто. Биће у свим погонима сеча соло возила у мањој или већој мери, као што је било и по доласку Солариса.
91, 96 su rashodovani nedavno.148 и 168 су на издисају, али су зато 165, 174, 175 и 176 одлична кола. Има и добрих ИК103Ф као 77, 81, 84, 91, 96 и 98.
Nisu još, bar ja nisam video nijednog, a taj 175 je sasvim solidan bus, ide dobro. A 91 je bio jedan od najboljih ik 103F, ali mislim da svi oni završavaju do kraja godine kako stvari stoje, kao i ik 103Ja #175 ne pamtim po dobrom, nisam se ni skoro vozio sa njim, pa vam verujem. Video sam ga pre neki dan na 307.
Jesu li IK112M iz Zemuna došli u Kosmaj ili čekaju zglobne Turke?
Još su M-ovi u Zemunu.Ja #175 ne pamtim po dobrom, nisam se ni skoro vozio sa njim, pa vam verujem. Video sam ga pre neki dan na 307.
Jesu li IK112M iz Zemuna došli u Kosmaj ili čekaju zglobne Turke?
Ако је ова информација тачна, то значи да смо изгубили два више него пристојна возила. Ово кажем, јер је 91 ишао сасвим солидно и у њему је ниво буке био знатно нижи у односу на остале, што ме је пријатно изненадило. Чуло се, дакле, само тихо и мелодично брујање Мечкиног ОМ447 мотора. Тај 91 се одавно није покварио. И 96 је машина, његов мотор је у другој брзини изгурао успон на Бањици, док остали једва да и у првој могу! Значи, реч је о бољем возилу, које се између осталог опет изузетно ретко кварило.91, 96 su rashodovani nedavno.
ne znam kad su dogovorene, ali na 3106, 3158, 3150 su pre 10ak dana stavljene potpuno nove reklame preko stakala. maxpol i telekom. cak niko i ne pominje bilo kakva sklanjanja reklama.Pa verovatno treba neko vreme dok se sve to poskida.
Jedino ako im je otišla šasija ima logike, kao što je na ik 112 N gb. 506 pukla šasija pa su ga pre 3 nedelje rashodovali, ili ih je previše pojela korozija, npr ik 103 gb. 497 je bio mašina od busa, vukao je bolje od svakog Conecta pa ide u rashod jer ga je pojela korozijaАко је ова информација тачна, то значи да смо изгубили два више него пристојна возила. Ово кажем, јер је 91 ишао сасвим солидно и у њему је ниво буке био знатно нижи у односу на остале, што ме је пријатно изненадило. Чуло се, дакле, само тихо и мелодично брујање Мечкиног ОМ447 мотора. Тај 91 се одавно није покварио. И 96 је машина, његов мотор је у другој брзини изгурао успон на Бањици, док остали једва да и у првој могу! Значи, реч је о бољем возилу, које се између осталог опет изузетно ретко кварило.
odlicno je sto si ovo pomenuo. solarisa je stiglo tad 200 komada i to je bila vrlo kvalitetna nabavka + se tada bolje rukovodilo gsp-om pa je opet ubrzo moralo da se vrati 20ak zglobova. vracala su se kola i po dolasku jao mile kineza. e tad je imalo sta da se vrati, a sada sve odmah navrat nanos seku i nose na otpad. jedno vizionarsko i domacinsko rukovodjenje.Мислио сам и на ИК103 и Конекто. Биће у свим погонима сеча соло возила у мањој или већој мери, као што је било и по доласку Солариса.