Ako je linija 52 "solodno popunjena" toliko da ne može vrata da zatvori kako na njoj treba da izgleda "nesolidno popunjen" autobus? Da se čeka sledeći kao na 53 sa solo? Isto bi bilo kao na 75 sada. Upravo sam ja kritikovao skidanje zglobova sa iste, ali i upozoravao na stalan pad broja zglobnih autobusa. Došlo se do tačke da ne mogu da pokriju ni 17 i 95, kamoli 52 i 75. Popravkom jedne linije pokvarićeš drugu jer je Šapić dočekao Vesićevu zaostavštinu u vidu bušnog bureta od juavnog prevoza.
Lajali ste, dobili ste dve popravljene, a više upropaštenih linija. Evo juče 741 na 88. To nisu običnji solo, to je jednim točkom na otpadu. Na šta bi ta praksa ličila kad bi je primenili na Srbijavoz? U nedostatku vozila skineš KISS sa Sokola da bi pokrio Vrbnicu jer između Požege i Zlatibora treba obezbediti više sedišta, a Gorbačov pošalješ na Soko. Nije da nismo takav cirkus gledali na Eko1 (umesto elektro šalje se CNG ili dizel, oba ne zna se koji je gori i stariji).
Naravno da ne može tako. Ne samo da si u obavezi da obezbediš odgovarajuća vozila za linije pokrivene vozilima malog kapaciteta bez promene takta, već i da obezbediš veći broj vozila lećeg kapaciteta na linijama koje ih već imaju, a preopterećene su i takve. Toliko je bljuvotina poteklo sa ovog foruma, a oni koji prosleđuju nekompetentnim nadležnima su gori od vas. To što neki počev od Bendera ne mogu da shvate da racionalizacija ne znači isključivo kontrakciju već neophodnu optimizaciju mreže radi smanjenja parazitskih troškova i neefikasnosti, ne znači da i uz minimalna ulaganja nije moguće primetno popraviti trenutne prilike u sistemu javnog gradskog prevoza.