Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Скинути 5 зглобова са 52 да се покрију остале много оптерећеније линије на које упада соло а солаће ставити на 52 у сменце. И решен проблем.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
U 601 u špicu ko udje do Arene ušao je posle ide samo guranje na vrata od Vizure a na tosinom bunaru je lutrija tužno je ono jako busevi toliko ispadaju iz reda vožnje stoje na okrenricama čekaju nešto boga pitaj šta pa ih nema po 15 min u špicu lično sam pratio surčinske linije par dana
Linija 72 preopterećena mnogo ispadaju novi busevi unaocp čak upadao sa 84 , 75 uvek prepuna od opštine novi Beograd, ka Bežaniji, u 71 se može nekako i disati privatnici rade ali opet mali autobusi veliki interval, i tu gužva velika kad nema 601 a 72 ide na svaki nikad
ako su zglobovi gde potrbni to nije 52 nego 601, 72 i 75, prevoz za Surčin nije human sa svim malim autobusima, ljudi stoje i po 15 km i više čak do Surčina,
kako linija za Aerodrom nema zglobne autobuse koja još i napaja celokupne Ledine i novu Bežaniju, gde je tu zdrav razum ?
Linija 52 ??! O čemu se ovde priča linija uvek solidno popunjena gužva jedinio kad nema 56 i 53 napuni se na Brdu i Adi i julinom brdu ko čeka za Zelenjak.
 
ИК203 322 преместити моментално на Дорћол поред САНОСа и Рабе 298.
Нема смисла да даље вози, јер тако хоће само да га максимално изнуре.
 
Рабе 298 више нема.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
ИК203 322 преместити моментално на Дорћол поред САНОСа и Рабе 298.
Нема смисла да даље вози, јер тако хоће само да га максимално изнуре.
Ja iskreno ne znam šta je u tom pogonu gore, ti prastari IK201 i IK203 koje je odavno pregazilo vreme ili oni IK218M iz 2013.
Ti busevi su do te mere uništeni, unakaženi i razoreni da trenutno izgledaju kao da su sklopljeni od nekih delova koji su nadjeni na obližnjem otpadu. Kad god udjem u njih neka jeza me uhvati koliko su masakrirani do poslednjeg atoma, žao mi ih je i ako ni malo nisam njihov ljubitelj. Obišao sam celu Evropu i njihove javne prevoze i vozila, ali nigde ni približno nisam video stanje kao ovo u kakvom se nalaze ovi stariji IK218M. Horor u svakom smislu te reči. Oni obični 218 se još i nekako drže, ali ovi drugi su užas živi. Higeri su već katastrofalni, a o onom skandaloznom stanju njihovih IK103 da ne pričam, što voze bez brisača, maglenki, farova, sa neispravnim ručnin kočnicama, unakaženim zadnjim stenema, sa izvadjenim displejima i tako dalje…
 
#1041-29A

OUYvedn.jpg


POrUUEG.jpg


zzhynML.jpg
 
Da li se radi nešto na samoj okretnici na Crvenom krstu ili je ona prohodna?
 
Znači okretnica je prohodna i tu može da se okreće autobus, nevezano što zbog radova na skveru ne može da dođe do iste ulicom Cara Nikolaja?
 
U 601 u špicu ko udje do Arene ušao je posle ide samo guranje na vrata od Vizure a na tosinom bunaru je lutrija tužno je ono jako busevi toliko ispadaju iz reda vožnje stoje na okrenricama čekaju nešto boga pitaj šta pa ih nema po 15 min u špicu lično sam pratio surčinske linije par dana
Linija 72 preopterećena mnogo ispadaju novi busevi unaocp čak upadao sa 84 , 75 uvek prepuna od opštine novi Beograd, ka Bežaniji, u 71 se može nekako i disati privatnici rade ali opet mali autobusi veliki interval, i tu gužva velika kad nema 601 a 72 ide na svaki nikad
ako su zglobovi gde potrbni to nije 52 nego 601, 72 i 75, prevoz za Surčin nije human sa svim malim autobusima, ljudi stoje i po 15 km i više čak do Surčina,
kako linija za Aerodrom nema zglobne autobuse koja još i napaja celokupne Ledine i novu Bežaniju, gde je tu zdrav razum ?
Linija 52 ??! O čemu se ovde priča linija uvek solidno popunjena gužva jedinio kad nema 56 i 53 napuni se na Brdu i Adi i julinom brdu ko čeka za Zelenjak.

Ako je linija 52 "solodno popunjena" toliko da ne može vrata da zatvori kako na njoj treba da izgleda "nesolidno popunjen" autobus? Da se čeka sledeći kao na 53 sa solo? Isto bi bilo kao na 75 sada. Upravo sam ja kritikovao skidanje zglobova sa iste, ali i upozoravao na stalan pad broja zglobnih autobusa. Došlo se do tačke da ne mogu da pokriju ni 17 i 95, kamoli 52 i 75. Popravkom jedne linije pokvarićeš drugu jer je Šapić dočekao Vesićevu zaostavštinu u vidu bušnog bureta od juavnog prevoza.

Lajali ste, dobili ste dve popravljene, a više upropaštenih linija. Evo juče 741 na 88. To nisu običnji solo, to je jednim točkom na otpadu. Na šta bi ta praksa ličila kad bi je primenili na Srbijavoz? U nedostatku vozila skineš KISS sa Sokola da bi pokrio Vrbnicu jer između Požege i Zlatibora treba obezbediti više sedišta, a Gorbačov pošalješ na Soko. Nije da nismo takav cirkus gledali na Eko1 (umesto elektro šalje se CNG ili dizel, oba ne zna se koji je gori i stariji).

Naravno da ne može tako. Ne samo da si u obavezi da obezbediš odgovarajuća vozila za linije pokrivene vozilima malog kapaciteta bez promene takta, već i da obezbediš veći broj vozila lećeg kapaciteta na linijama koje ih već imaju, a preopterećene su i takve. Toliko je bljuvotina poteklo sa ovog foruma, a oni koji prosleđuju nekompetentnim nadležnima su gori od vas. To što neki počev od Bendera ne mogu da shvate da racionalizacija ne znači isključivo kontrakciju već neophodnu optimizaciju mreže radi smanjenja parazitskih troškova i neefikasnosti, ne znači da i uz minimalna ulaganja nije moguće primetno popraviti trenutne prilike u sistemu javnog gradskog prevoza.
 
Ako je linija 52 "solodno popunjena" toliko da ne može vrata da zatvori kako na njoj treba da izgleda "nesolidno popunjen" autobus? Da se čeka sledeći kao na 53 sa solo? Isto bi bilo kao na 75 sada. Upravo sam ja kritikovao skidanje zglobova sa iste, ali i upozoravao na stalan pad broja zglobnih autobusa. Došlo se do tačke da ne mogu da pokriju ni 17 i 95, kamoli 52 i 75. Popravkom jedne linije pokvarićeš drugu jer je Šapić dočekao Vesićevu zaostavštinu u vidu bušnog bureta od juavnog prevoza.
Nije tako. Ume da bude baš prazna ili taman pristojno popunjena tako da je 52 odavno zrela za solo.
 
Данас сам ишао до Црвеног крста са 83, измењеном трасом. Соларис није имао проблема да се провуче Синђелићевом улицом. Првог дана нове године сам приметио Солариса на 31, који је скренуо са Јужног булевара у Максима Горког према Душановачкој пошти. Касније тога дана сам видео обавештење да је ишао Струмичком улицом као 26, а то је једна од најуских улица, где пролази аутобус уопште у Београду, иако што је једносмерна.

Наравно да не треба ризиковати пролазак одређених типова возила на местима где нису баш адекватни услови за сам пролазак возила, али треба свакако проверити да ли може да прође овом или оном улицом, пре свега због потенцијалних радова редовних траса, али и позитиван знак да такво возило може да саобраћа на линији, на чијој се траси тестира. Поменути примери за 31 и 83 ми делују да никаква провера није урађена.

Да ли постоји неки акт у којем се наглашава да Х возило не може на Х улице?
 
Poslednja izmena:
Данас сам ишао до Црвеног крста са 83, измењеном трасом. Соларис није имао проблема да се провуче Синђелићевом улицом. Првог дана нове године сам приметио Солариса на 31, који је скренуо са Јужног булевара у Максима Горког према Душановачкој пошти. Касније тога дана сам видео обавештење да је ишао Струмичком улицом као 26, а то је једна од најуских улица, где пролази аутобус уопште у Београду, иако што је једносмерна.

Наравно да не треба ризиковати пролазак одређених типова возила на местима где нису баш адекватни услови за сам пролазак возила, али треба свакако проверити да ли може да прође овом или оном улицом, пре свега због потенцијалних радова редовних траса, али и позитиван знак да такво возило може да саобраћа на линији, на чијој се траси тестира. Поменути примери за 31 и 83 ми делују да никаква провера није урађена.

Некада су редовно возили зглобни аутобуси на 26 и пролазили су без проблема кроз Струмичку, Синђелићеву и остале улице тако да има простора, једино је мало проблематично скретање из Струмичке у Крушевачку. Мислим да је већи проблем што стајалишта нису довољно велика и адекватна за зглобна возила.
 
Ako je linija 52 "solodno popunjena" toliko da ne može vrata da zatvori kako na njoj treba da izgleda "nesolidno popunjen" autobus? Da se čeka sledeći kao na 53 sa solo? Isto bi bilo kao na 75 sada. Upravo sam ja kritikovao skidanje zglobova sa iste, ali i upozoravao na stalan pad broja zglobnih autobusa. Došlo se do tačke da ne mogu da pokriju ni 17 i 95, kamoli 52 i 75. Popravkom jedne linije pokvarićeš drugu jer je Šapić dočekao Vesićevu zaostavštinu u vidu bušnog bureta od juavnog prevoza.

Lajali ste, dobili ste dve popravljene, a više upropaštenih linija. Evo juče 741 na 88. To nisu običnji solo, to je jednim točkom na otpadu. Na šta bi ta praksa ličila kad bi je primenili na Srbijavoz? U nedostatku vozila skineš KISS sa Sokola da bi pokrio Vrbnicu jer između Požege i Zlatibora treba obezbediti više sedišta, a Gorbačov pošalješ na Soko. Nije da nismo takav cirkus gledali na Eko1 (umesto elektro šalje se CNG ili dizel, oba ne zna se koji je gori i stariji).

Naravno da ne može tako. Ne samo da si u obavezi da obezbediš odgovarajuća vozila za linije pokrivene vozilima malog kapaciteta bez promene takta, već i da obezbediš veći broj vozila lećeg kapaciteta na linijama koje ih već imaju, a preopterećene su i takve. Toliko je bljuvotina poteklo sa ovog foruma, a oni koji prosleđuju nekompetentnim nadležnima su gori od vas. To što neki počev od Bendera ne mogu da shvate da racionalizacija ne znači isključivo kontrakciju već neophodnu optimizaciju mreže radi smanjenja parazitskih troškova i neefikasnosti, ne znači da i uz minimalna ulaganja nije moguće primetno popraviti trenutne prilike u sistemu javnog gradskog prevoza.
Na 18 je danas vozio baš taj 741 mislim mali Ikarbus je bio, na 88 jedan novi turski i jedan stari mali Ikarbus, na 85 isto neki iz serije 741, što je najgore taj sa 18 nije bio sihta. Pre neki dan na 17 mali stari Ikarbus od početka zimskog reda vožnje to je postala normalna stvar,daj šta daš bolje išta nego nerealzovan polazak a kad puste nove zglobne turske opet će biti isto jer će povući sve dotrajale autobuse prvo, i zamenice ih novima, ništa se specijalno neće promeniti toliko na potezu surčinskih linija opet, i one bede od prevoza tamo, a negde će sigurno biti bolje verovatno bez upadanja solo na 16, 23, 17, 85, 95, 18
Ali po meni ako linija 72 za aerodrom i dalje bude solo to će biti jedna velika sramota šta će prvo turista da pomisli o Beogradu kad trba da se nagurava u autobus ili u njega uopšte ne može da udje, da bi došao do aerodroma koji itekako nije blizu.
Možda će zemun malo progledati pogotovo Batajnica koja je isto totalno kriminalna sa niskopodnim Ikarbus autobusima koji da su sa kao sa otpada sastavljani.
 
Некада су редовно возили зглобни аутобуси на 26 и пролазили су без проблема кроз Струмичку, Синђелићеву и остале улице тако да има простора, једино је мало проблематично скретање из Струмичке у Крушевачку. Мислим да је већи проблем што стајалишта нису довољно велика и адекватна за зглобна возила.
Moram da napomenem da su samo određeni tipovi zglobnih vozila prolazili tuda, odnosno radili na 26, tako da nije baš da mogu zglobovi tek tako da prolaze tuda.
 
Na 18 je danas vozio baš taj 741 mislim mali Ikarbus je bio, na 88 jedan novi turski i jedan stari mali Ikarbus, na 85 isto neki iz serije 741, što je najgore taj sa 18 nije bio sihta. Pre neki dan na 17 mali stari Ikarbus od početka zimskog reda vožnje to je postala normalna stvar,

Da sumiramo jučerašnji dan:

16: 3 solo autobusa
17: 2 solo autobusa
18: 2 solo autobusa
27: isto neki haos sa solo šihtašima, ne znam koliko ih je ali primetno je da ih je više nego ranije.
52: 2 ili 3 solo autobusa
56: 2 solo autobusa
65: Veći je broj solo nego zglob
73: Karaburmini Solarisi sa 95 odradili nekoliko polazaka jer Zemun nema vozila
77: 1 solo autobus
83: 2-3 solo autobusa
85: 2 solo autobusa
88: 3 ili 4 solo autobusa
Na linijama 704/706/707 je bilo angažovano 4 ili 5 Cobri od Unacopa.

Ovakav haos ja do sada na linijama nikad nisam video, ne zna se koji je pogon u gorem stanju sa vozilima.
I gde su više ti BMCi, zašto i dalje ne dolaze? Na placu stoje mesecima….
 
A ljudi ovde sanjare o elektrošporetima, punjačima, plinskim bocama na točkovima, baterijama, vodoniku, hoverkraftima, hoverciklima, cepelinima, gliserima...
 
Poslednja izmena:
Na 15 juče na zelenjaku dva ikarbusa sa drvenim sedištima, crvenom je zadnji deo spao skoro da asvalta, veoma deluje nebezbedno...a žuti je sav truo i rdja izbija,
 
Vrh