Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Vidim stoji jedan mutant u garaži sa skinutim tablicama, čini mi se da je 106, do sad su od septembra izlazili samo 70, 77, 78, 84 i 86 i 90, ostali verovatno idu u rashod
 
Изашао неки ИК103Ф на потез 400, малочас пројурио кроз Јајинце.
 
@Kesha Da li mozda znas odakle se napajaju reklamni displeji u autobusima? Da li imaju svoje neke baterije koje se nocu pune u depou ili kako?

Pitam zato sto upravo vidim nove reklamne dislpleje koje su stavili u Solarise, ima ih 5 ukupno. Jedan na zidu kabine, drugi obostrani ispred sedista na srednjoj osovini i treci obostrani ispred sedista na zadnjoj osovini.

Ono sto je dobro je da nisu odvrnuli osvetljenje na 9000 tako da su podnosljivi. Pretpostavljam da ce ovo postati standard u svim vozilima i kao zamena za spoljne folije koje su ukinute. Pa se zapitah odakle ce sve to da se napaja, odnosno kako?
 
Možda Branik to bolje zna. Ne verujem da imaju svoje baterije. Kablovi se mogu provlačiti kroz šipke, kao za aparate bus plusa, mada nisam obraćao pažnju dal ima kablova uopšte. Ne bi trebalo da su to tako veliki potrošači. Ako jedan takav zglobni autobus napaja preko dve velike baterije, i tri alternatora, tolike sisteme, plus klime, verujem da može i te displeje. Naravno, podrazumeva se da su svi alternatori ispravni. Punjenje nije problem, jer motor često ide u obrtaje po gradu.
 
Za kablove svakako znam, video sam kako su provučeni kroz šipke još kad su se uvodili prvi BusPlus aparati. Nego me zanimalo odakle dobijaju struju. Hvala na odgovoru. :)
 
90 radi na 30 sad, tako da je neki od tih 5 što sam naveo, oni jedini izlaze u saobraćaj
Тај 90 је обавио и два круга на линији 401. То је тај што сам га видео око 14:55.
Они их увек скидају око поднева са 30, за потребе 401/2.

П.С. Жалио се један возач познанику на немогуће услове рада, прековремене сате, два некаква топла оброка током радног дана са све ненормално ниском зарадом.
 
Poslednja izmena:
Тај 90 је обавио и два круга на линији 401. То је тај што сам га видео око 14:55.
Они их увек скидају око поднева са 30, за потребе 401/2.

П.С. Жалио се један возач познанику на немогуће услове рада, прековремене сате, два некаква топла оброка током радног дана са све ненормално ниском зарадом.
Znači #194 nije otišao na željeni prekopotrebni remont.
Tuga 😭
 
194 je jош жут, био је данас на 405. И ИК103 495 је био на 405, чини ми се да је одрадио два круга и вратио се у гаражу, као и Фап 90.
 
Nema nikakav razlogcda displeji, niti bilo koji drugi uređaj na busu ima svoje baterije. Sve se kači na instalaciju i baterije vozila.
Čak i da imaju svoje napajanje, kako bi se te baterije punile? Za to su svakako odgovorni alternatori. Jedan autobus je prava električna centrala - rasveta, displeji, ventilatori grejanja i ventilacije, klime i svi ostali uređaji... Ne treba da čude česti požari sa katastrofalnim posledicama na autobusima - mnogo češći nego na kamionima. Zamislite samo koliko je kablova u jednoj dobro opremljenom autobusu, dok jedan kamion nema mnogo veće potrebe za strujom od automobila, ne računajući mnogo veću snagu startera i zbog njega kapacitetnije akumulatore
 
Нови БМЦ камион трешти и арлауче, прави већу галаму од ТАМ стодесетке.
 
Poslednja izmena:
A najveću spoljnu buku pravi visko ventilator kad se vozilo dobro ugreje. Na autobusu je pozadi i dobro je ušuškan, dok se na kamionu nalazi napred, odmah iza maske hladnjaka. Pri vožnji nizbrdo visko takođe radi punom parom jer se neke vrste retardera hlade preko hladnjaka
 
Лично сам чуо како звучи ТАМ 110, значи није рекла казала.
БМЦ камион/аутобус небитно шта, није на висини задатка.
 
Videćemo kako se gasni pokazati jer oni imaju nešto drugačije motore - smesu ne pale kompresijom, već svećicama, poput benzinaca, pa bi posledično trebalo da budu tiši od dizela.
Trenutno u Užicu radi nekoliko gasnih manpva, posmatram ih svakodnevno i zaključujem da im je zvuk nešto mekši, mada u gradu ventilator radi stalno, rade i zuje ventilatori klime na krovu pa zatrpavaju zvuk motora.
Zanimljivo jw da turski teretni prevoznici vrlo retko koriste bmc i ford kamione u međunarodnom saobraćaju, bar ka Evropi. Oni uglavnom rade domaći saobraćaj. Ne znam šta šalju ka istoku, s obzirom da su na raskranici i granici dva sveta/kontinenta.
 
Kakav je ovo šareniš na liniji 52 danas sam brzinski mislim video solo higera a može biti i da je bmc, sasvim sigurno ovih dana solo N i zglobove N, M, Solaris i Japance.
 
Vozio sam se novosadskim Bmc busevima i stvarno su tiši u odnosu na ove naše solo koji bruje da posle vožnje ti uši pište kao da si izašao u klub ili kafanu
 
Najjači 3052 na liniji 83 uz izmenu trase
1663112829761.jpeg
 
Evo ga IK #752 sa 305,pre Kaluđerice... Otpao mu zadnji branik, stoji nepomično.
Da li ga je neko zveknuo ili je otpao od truleži, pitanje je.
 
Vrh