Није могуће због мотора. Морао би да буде потпуно високоподан или да има ону буџевину од мотора напред. Необус има модел који је напред нископодан, а позади високоподан што је до некле и логичније.Firebird-011":j4uub9ms je napisao(la):Таман сам хтео да се сложим са Вебом по питању беле боје (+ још неке), ал' нећу више о бојама, види шта се направи! :shock:
Него, да поставим питање као потпуни лаик, ал' и свакодневни корисник јавног превоза, пре свега друмског:
Пошто је експлоатација нископодних аутобуса проблематична због преоптерећења и неодговарајућих путева, рецимо да се за потребе Београда пројектује зглобни аутобус комбиноване висине пода: предњи део (пре зглоба) би био класични високоподан и у њему би било смештено моторно-трансмисионо одељење. Иза зглоба би то возило било нископодно, што ниже. Шта би у том случају било пробмелатично, осим великог степеника негде код зглоба (проблем проходности возила и ергономски, можда и безбедносни проблем) и вероватноће да се на клизавим подлогама приколица претвори у "псећи реп" који млати около...? Да ли би такав аутобус био добар за Бг?
По мом мишљењу, он је добар за приград
http://img814.imageshack.us/img814/6942/dscf1035h.jpg