Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
becks89":a88n8d5c je napisao(la):
Pa to ti je ista fora kao što smo kupili 10 CNG Buseva, a da nemamo pumpu. Tako i kupujemo niskopodne autobuse, da ih vozimo po kraterima i rupama.
Daleko od toga da je problem samo u proizvodnji, Ikarbus je neozbiljan, jer mu je to dozvoljeno!

GSP kupuje niskopodne autobuse (trolebuse i tramvaje) zato što je u obavezi zbog nekog donetog zakona koji je protiv diskriminacije osoba sa invaliditetom. Privatnici nisu obuhvaćeni ovim zakonom.
 
И онда поскидају све рампе за улазак особа у колицима. Толико буке око прилагођавања станица за ЦАФ трамваје, а ниједан не стане вратима на место обележено за инвалиде.
 
pa nije snajperista da nanisani tacno na mesto gde je obelezeni :) a recite mi ima li sanse da vidimo one nove liaz, il kako se vec zovu oni rusku busevi,na nasim ulicama ?
 
Pored nasih kofa u GSP-u sad nam samo jos i ruske kofe fale. Nije problem samo u rupama, oslanjanje je predvidjeno da izdrzi to, mozda ce biti cesce menjanje gumica lezajeva itd ali to je smesno u poredjenju sa onim sto se desava sa nasim vozilima. A za to sto se kod nas desava najveci krivac je preopterecenje u kombinaciji sa rupama, plus se tu doda GSP-ov princip odrzavanja vozi dok ne stane, i pranje vozila jednom godisnje i dodjemo do toga da se N serija krivi u stranu zato sto ima 3 kg skorelog blata na senzoru visine a ABS ne radi zato sto je i senzor abs-a zaprljan toliko da cak i ne registruje da se vozilo krece. O redovnom servisu nema govora, a preventivno odrzavanje je neko spasnko selo za koje je mozda jedan radnik cuo dok je zena gledala neku spansku seriju.... Kad se sve ovo spoji Ikarbus ispadne sasvim ok bus, i ni jedan kvar koji se desi ne treba da cudi.
Ja se nadam da kad i Solarisi krenu da se raspadaju da ce neko shvatiti da bez detaljnih promena u funkcionisanju celog GSP-a nema price o opstanku preduzeca, koje ima sve preduslove da bude vrlo profitabilno.
 
Pa rekao je jedan direktor Ikarbusa, da oni ne mogu da naprave takav autobus kakav odgovara GSPovom načinu rada :D
Kad se malo bolje sagleda to i nije daleko od istine. Ali, o čemu mi pričamo jedan Miljuš je premeštan iz tri pogona sa mesta direktora, i to po kazni. Sa direktorsko na direktorsko, aman ljudi pa dokle više? Imamo direktore, koji dolaze na posao jednom u 15 dana i to da bi uzeli platu, a o dešavanjima u pogonu sam ja više upoznat nego on sam. Tako da sve dok takvi vode, možemo da zamišljamo samo kako bi to trebalo da izgleda!
 
solecar":2igtrfio je napisao(la):
GSP kupuje niskopodne autobuse (trolebuse i tramvaje) zato što je u obavezi zbog nekog donetog zakona koji je protiv diskriminacije osoba sa invaliditetom. Privatnici nisu obuhvaćeni ovim zakonom.
Tako je! Retko ko je pomislio na to, uglavnom svi misle da je neka zavera :roll: Naime svi drzavni organi, opstinske uprave, kao i gradovi, pri bilo kakvoj javnoj nabavci ne smeju da diskriminisu bilo koje ugrozene grupe. U suprotnom, prilikom nabavke visokopodnih vozila, udruzenja osoba sa invaliditetom, svaki invalid ponaosob, kao i poverenik bi mogli da tuze i grad i gsp i da dobiju odstetu zbog toga, a sam tender bi propao.
1111":2igtrfio je napisao(la):
И онда поскидају све рампе за улазак особа у колицима. Толико буке око прилагођавања станица за ЦАФ трамваје, а ниједан не стане вратима на место обележено за инвалиде.
crveno
Nisam siguran da li su poskidane, uglavnom je problem kod mehanickih rampi ruckica za podizanje koje je uglavnom izvadjena. Neke su jos uvek u funkciji, neke ne. Koliko sam upoznat,a i licno video, vozaci pruzaju pomoc pomoc pri ulasku i izlasku iz vozila. Niskopodnost vozila to svakako olaksava. Kod novijih vozila, ugradjuju se automatske rampe, tako da problema kao kod mehanickih nema.
crno -ostatak teksta
Tacno bila je akcija prilagodjavanja stajalista, pre svega na trasama gde saobraca tramvaju CAF. Po pravilu vozilo se zaustavlja na stajalistu u nivou stajalisnog stuba, pa je na osnovu toga obelezeno mesto za ulazak osoba u kolicima. Medjutim nije problem ako nestane bas na to mesto. Problem je druge vrste. Vozacima tramvaja je usmeno zabranjeno primanje osoba u kolicima, jer cak i da udje na neko stajaliste, postoji mogucnost da na neko ne moze da izadje, primer stajaliste kod Cvetka u smeru ka Ustanickoj.
 
milanche":3u0yzrrw je napisao(la):
solecar":3u0yzrrw je napisao(la):
GSP kupuje niskopodne autobuse (trolebuse i tramvaje) zato što je u obavezi zbog nekog donetog zakona koji je protiv diskriminacije osoba sa invaliditetom. Privatnici nisu obuhvaćeni ovim zakonom.
Tako je! Retko ko je pomislio na to, uglavnom svi misle da je neka zavera :roll: Naime svi drzavni organi, opstinske uprave, kao i gradovi, pri bilo kakvoj javnoj nabavci ne smeju da diskriminisu bilo koje ugrozene grupe. U suprotnom, prilikom nabavke visokopodnih vozila, udruzenja osoba sa invaliditetom, svaki invalid ponaosob, kao i poverenik bi mogli da tuze i grad i gsp i da dobiju odstetu zbog toga, a sam tender bi propao.
A te odštete su izuzetno visoke. Razlog je u tome što se javne nabavke realizuju od javnog novca koji su izdvojili svi a ne samo ljudi bez kolica i štaka.
 
20jul-2-003.jpg

20jul-2-004.jpg
 
Hahahaha nasmeja me slatko! :laugh:
Pitam jer vidim da ima neki papir na sredini.
 
ma ima i na onom drugom sa leve strane u uglu :D al da je crkao ne bi radio valjda ne bi pisalo gsp beograd ili je to neka nova fora gspa :D *
 
Nije pokvaren već nije kodiran za Ada linije.
 
Kad vec rece "Ada", a da, zaboravio sam da kazem da je ikarbus "senior" zbog necega stajao ispraznjen.
 
остале Аде нису. пролази кроз Јерковић АДА3, на дисплејима пише само ГСП Београд а на папиру је налепљено АДА3
 
bazinga":3clh0o7a je napisao(la):
... A za to sto se kod nas desava najveci krivac je preopterecenje u kombinaciji sa rupama, plus se tu doda GSP-ov princip odrzavanja vozi dok ne stane, i pranje vozila jednom godisnje i dodjemo do toga da se N serija krivi u stranu zato sto ima 3 kg skorelog blata na senzoru visine a ABS ne radi zato sto je i senzor abs-a zaprljan toliko da cak i ne registruje da se vozilo krece...
Ja se nadam da kad i Solarisi krenu da se raspadaju da ce neko shvatiti da bez detaljnih promena u funkcionisanju celog GSP-a nema price o opstanku preduzeca, koje ima sve preduslove da bude vrlo profitabilno.
Па рупе на путу су последица преоптерећености возила, а после се захваљујући рупама возила још више оштећују, и то је зачарани круг.

Једино мудро системско решење је развој шинских система, и другачијих система управљања аутобуским саобраћајем. Многима су на овом форуму пуна уста метро-а, а занемарују да ће он решити проблеме у само неким деловима града. Једно од решења је и да се за оптерећеније линије купују аутобуси са ојачаним шасијама, а да се жуте траке у појединим улицама ураде на бетонским плочама, те да се уводи више бетонских плоча у зонама стајалишта и семафора. Треба размотрити и троосовинске соло аутобусе за линију као што је 50, због могућности већег оптерећења и расподеле масе на тај начин да се пут не преоптерећује, а зглобне четвороосовинске.
 
Uh, sad mi je zao sto ce da dodje kod nas. Ovo je prelepota za nas, a ocekujem da se vec u prvoj nedelji sve isprlja i zamasti i isvrlja.
 
Samo zbog jedne stvari me raduje cinjenica da gradske boje nece jos dugo biti u ovoj kombinaciji, a to je nada da ce se nekom novom rukovodstvu smuciti zuto-plava kombinacija i da ce se odrediti neka normalna kolor sema za gradska vozila. Cak i crveno-crna bi bila bolja od ovoga.
 
angry bird":1491xane je napisao(la):
Samo zbog jedne stvari me raduje cinjenica da gradske boje nece jos dugo biti u ovoj kombinaciji, a to je nada da ce se nekom novom rukovodstvu smuciti zuto-plava kombinacija i da ce se odrediti neka normalna kolor sema za gradska vozila. Cak i crveno-crna bi bila bolja od ovoga.
to bi bilo najmocnija kombinacija :)
 
Kako ti autobusi stizu u Beograd? Jel ih voze iz Poljske (ili gde je vec fabrika) ili ih tovare na voz ili ima neki drugi system?
 
мислим да ће да их возе, јер су и Јапанци вожени из Турске до Београда
 
Vrh