Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Овакав сличан аутобус је стигао у Земун као донација крајем деведесетих. Исто је имао четвора врата и био је прилично погодан за бржу циркулацију путника, мада линија на којој је радио, 67, и није нарочито оптерећена. Носио је гаражни број 295.
 
becks89":yt71mjb7 je napisao(la):
Slusaj, necu da se preterujem sa tobom shvatices jednog dana. Mnogo pricas napamet, malo znas. Nisi glup, cak suprotno, ali neke stvari se prosto ne mogu logicki povezati, ti imas u glavi jedno, a istina je negde sasvim drugde. Potrudicu se da ti sutra detaljnije predstavim svoje razloge.
Замисли да сам ово подебљано рекао ја теби. ;)
 
Александар":1xv8oq70 je napisao(la):
sasa901":1xv8oq70 je napisao(la):
sta je ovo braco mila :D kakvi su ovo mutanti koje li su ti mtacije preziveli :D ? ps ovaj roze je dobro odradjen od napred :)

Kakve mutacije, to je taj autobus. To sa 4 vrata je italijanska fora, to je kod njih jako bilo popularno, sećam se kad sam bio dete Iveco autobusa. Skoro svi u gradu solo autobusi su imali 4 vrata i uvek se ulazilo na prva i poslednja, dok se srednja koristila za izlaz, tako da prednja polovina autobusa uvek izlazi na 2 a zadnja na 3. To je uglavom bila zamisao.

Ovakvi su skoro svi bili, bar ih ja tako pamtim, boja narandžasta, tako u većini gradova je bilo.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... s_3321.jpg
Sećam se i ja istih buseva, na 705 beše neki #304 ili tako nešto, upadljivo ružnog izgleda :D

Somi303":1xv8oq70 je napisao(la):
becks89":1xv8oq70 je napisao(la):
Slusaj, necu da se preterujem sa tobom shvatices jednog dana. Mnogo pricas napamet, malo znas. Nisi glup, cak suprotno, ali neke stvari se prosto ne mogu logicki povezati, ti imas u glavi jedno, a istina je negde sasvim drugde. Potrudicu se da ti sutra detaljnije predstavim svoje razloge.
Замисли да сам ово подебљано рекао ја теби. ;)
Ako imaš dokaz za neku tvrdnju slobodno je iznesi ;) Kao što sam ti obećao potrudiću se da ti dokažem da autobus o kome smo pričali aposlutno nije namenjen za Beograd, za sam početak bi te ispravio, nije model Maz 205, nego MAZ 215. Za sam početak bih ga uporedio sa IK-218M koji mu je najsličniji, dakle iste su dužine odnosno 187500mm (18,75m), iste su mase, sa razlikom u poziciji motora i ne maloj razlici u snazi motora ;) Naime, Maz 215069 (pun naziv) ima 326 konjskih snaga, dok naš IK-218M ima 360, dalje sama konfiguracija sa motorom na sredini zahteva budženje i glupiranje sa hlađenjem motora, na štetu prostora u salonu, i na štetu same visine vozila tako da zbog hladnjaka na krovu vozilo ima visinu od 3.15m, dok Ikarbus sa klimom (koju Maz ne poseduje u osnovnom paketu) ima nešto malo preko 2.8m. Drugo koliko god ti se činilo da pokretna zadnja osovina u Beogradu znači plus značajno se varaš, zašto? Zanošenje!
Sa pokretnom osovinom ona može ići i preko metar, dok sa nepokretnom to se svodi na par cm, a na liniji koju si spomenuo kao idealnu za ovo vozilo svaki cm je od velikog značaja! Dakle, još jedno nagađanje i promašena pretpostavka!
Idemo dalje, Broj sedišta. Ikarbus u osnovnoj verziji ima 48, dok Maz ima značajno manje, 36, to ti je 6 redova sedišta. A tu je i prostranost, koju za razliku od IK-218M ovaj autobus definitivno nema, salon je manje prostran i od IK-218
MAZ_205_1.jpg

Nabudživanje motora u sredinu zahteva i nabudživanja sedišta, tako da ima mnogo ovakvih delova u autobusu
MAZ_205_5.jpg

u kome zaista nisam našao jedan deo koji je odgovarajući za sedenje, ako izuzmemo sam kraj prikolice odnosno popularne "šarage". Ako to sve nije dovoljan razlog pozabavio bi se upravljačkim sistemom vozila, verovatno ne znaš da je kompletna instrument tabla opremljena "soft touch" tehnologijom, a to izgleda ovako :)
MAZ_205.jpg

Da li ti misliš da bi neko umeo da se pozabavi problemom na ovoj tabli, kad ne mogu da reše čisto mehaničke probleme na VDO tablama?
Za sam kraj vozačev prostor, da li vi mislite da je ovo prilagođeno potrebama vozača GSP-a, prvo od grejanja zimi nema ništa, na udaru je hladnog vazduha čim otvori vrata, drugo da li mislite da je ovo bezbedno?
SS853068.jpg

Dakle, mnogo toga nagađa se na osnovu još površnijih informacija, dakle Šomi, nemam ništa protiv tebe, daleko bilo. Samo jednostavno ne volim da mi neko priča o bilo čemu pozivajući se na površne i njemu "logične" podatke. Svako dobro ;)
 
Ako ista Somi uspeo si od Beksa da izvuces i koju lepu rec o M seriji :smile:
 
Becks govori pozitivno o IK218M, spremite se za apokalipse...
Salu na stranu, jedino resenje za 26 je IK201, i po dimenzijama i po polozaju motora i po pokretnoj zadnjoj osovini. Jeste njoj zanosenje oko metar, ali se to pri provlacenju kroz uske ulice malom brzinom nikada ne dogodi. Na kraju krajeva svaki dan bar jedan IK201 radi na 26 pa se provozajte i videcete u cemu je rec...
 
Pa kad porediš sa ovako nečim moraš i IK-218M da pohvališ :D
Bazinga problem je što mnogi ovde pričaju e to bi bilo dobro tamo i tamo, a neki autobus ili trasu linije su videli na slikama ili se eventualno par puta provozali, posle priča o tome kako neko ima nešto protiv nekog i tako se završava cela diskusija...
 
izgleda preruzno i nas i ovaj italijanski mada nas prednjaci :) a delovalo mi je ko da su sekli dva autobusa i spajali zato sam rekao da je mutant
 
becks89":2df828tf je napisao(la):
Ako imaš dokaz za neku tvrdnju slobodno je iznesi ;) Kao što sam ti obećao potrudiću se da ti dokažem da autobus o kome smo pričali aposlutno nije namenjen za Beograd, za sam početak bi te ispravio, nije model Maz 205, nego MAZ 215
Гледао сам спецификације модела 205 на википедији јер су слични, а за 215 нема чланка па сам зато погрешио име.
.
Za sam početak bih ga uporedio sa IK-218M koji mu je najsličniji, dakle iste su dužine odnosno 187500mm (18,75m), iste su mase, sa razlikom u poziciji motora i ne maloj razlici u snazi motora ;) Naime, Maz 215069 (pun naziv) ima 326 konjskih snaga, dok naš IK-218M ima 360, dalje sama konfiguracija sa motorom na sredini zahteva budženje i glupiranje sa hlađenjem motora, na štetu prostora u salonu, i na štetu same visine vozila tako da zbog hladnjaka na krovu vozilo ima visinu od 3.15m, dok Ikarbus sa klimom (koju Maz ne poseduje u osnovnom paketu) ima nešto malo preko 2.8m.
Снага и модел мотора зависи од купца. Хладњак може бити и тањи, али не знам због чега су га направили таквог.
Не видим зашто му је то уопште мана јер не прелази никакву границу висине.
Ни Икарбус у основном пакету не нуди климу..
Drugo koliko god ti se činilo da pokretna zadnja osovina u Beogradu znači plus značajno se varaš, zašto? Zanošenje!
Sa pokretnom osovinom ona može ići i preko metar, dok sa nepokretnom to se svodi na par cm, a na liniji koju si spomenuo kao idealnu za ovo vozilo svaki cm je od velikog značaja!
Поента пратеће осовине је заношење у супротну страну од скретања аутобуса. То му омогућава да скрене под много оштријим углом од возила које не поседује исту. Баш због тога и јесте савршен за 26. ИК 201 кад скреће под великим углом не треба да прелази у другу траку да би скренуо без оштећења, а 218Н/М морају јер би им у супротном приколица прешла преко тротоара. Пратећа осовина помаже зглобном аутобусу и на окретницама јер је возлу са пратећом потребно исто или чак мање места и од соло возила.
Dakle, još jedno nagađanje i promašena pretpostavka!I
Idemo dalje, Broj sedišta. Ikarbus u osnovnoj verziji ima 48, dok Maz ima značajno manje, 36, to ti je 6 redova sedišta.
Сасвим логично јер за разлику од 218М има 5-оро врата.
A tu je i prostranost, koju za razliku od IK-218M ovaj autobus definitivno nema, salon je manje prostran i od IK-218
Простор који мотор заузима надокнађује пространа приколица, 5-оро врата као и мање седишта. Свако ће се сложити да је возило са мање седишта пространије.
MAZ_205_1.jpg

Nabudživanje motora u sredinu zahteva i nabudživanja sedišta, tako da ima mnogo ovakvih delova u autobusu
MAZ_205_5.jpg

u kome zaista nisam našao jedan deo koji je odgovarajući za sedenje, ako izuzmemo sam kraj prikolice odnosno popularne "šarage".
Ок, погрешио сам. Има мало простора за ноге, али верујем да се то може уклонити.
Ako to sve nije dovoljan razlog pozabavio bi se upravljačkim sistemom vozila, verovatno ne znaš da je kompletna instrument tabla opremljena "soft touch" tehnologijom, a to izgleda ovako :)
MAZ_205.jpg

Da li ti misliš da bi neko umeo da se pozabavi problemom na ovoj tabli, kad ne mogu da reše čisto mehaničke probleme na VDO tablama?
То што су ГСП-ови мајстори навикли да све поправљају чекићем је њихов проблем. Не можемо заувек живети у неком заосталом времену и возити се "рабама". Између осталог и то зависи од купца.
Za sam kraj vozačev prostor, da li vi mislite da je ovo prilagođeno potrebama vozača GSP-a, prvo od grejanja zimi nema ništa, na udaru je hladnog vazduha čim otvori vrata, drugo da li mislite da je ovo bezbedno?
SS853068.jpg
Управо су руски и белоруски произвођачи познати по одвојеним возачким кабинама које поседују сва њихова возила на Београдским улицама. А то опет зависи од самог купца.[/quote]
Закључио си да је аутобус лош, а ниси ни помислио да могуће измени при куповини тог возила. Већина ситница које упорно гураш се може изменити и исправити.
 
Nisam toliko obracao paznju, ali npr. evo pogledajte gde se na ovom autobusu u Beču nalazi retrovizor. Dakle, vozač ne gleda kroz vetrobransko staklo u retrovizor, vec desno, kroz krilo vrata?!
wiener-linien-nr-8601w-1026-57165.jpg
 
Au, koliko si ti naporan... Ajde, imam živaca da ti dokažem da pojma nemaš!
Hladnjak može biti tanji :bash:
Klima je standardni deo opreme IK-218M, opciono je ugraditi Webasto sistem ;)
Šomi303":24hah78i je napisao(la):
Поента пратеће осовине је заношење у супротну страну од скретања аутобуса. То му омогућава да скрене под много оштријим углом од возила које не поседује исту. Баш због тога и јесте савршен за 26. ИК 201 кад скреће под великим углом не треба да прелази у другу траку да би скренуо без оштећења, а 218Н/М морају јер би им у супротном приколица прешла преко тротоара. Пратећа осовина помаже зглобном аутобусу и на окретницама јер је возлу са пратећом потребно исто или чак мање места и од соло возила.
E da mi ti ne reče, koja je poenta prateće osovine ja nebih znao. Prikolica na ovom vozilu, Maz 215.069 je kao pero, zašto? Nema opterećenja, ima pokretnu prateću osovinu, zanošenje ti je isto kao na starim trolama. Sa pokretnom osovinom ti je potreban manji prostor za skretanje, to si i sam rekao, ali to je samo prividno, jer šta ti vredi to što ti možeš skrenuti iz svoje trake, kad ti prikolica zanese i opet ulazi u ovu drugu traku? Najvažnija stvar je kontrola iste, pitaj bilo kog vozača koji ima iskustva sa Ik-201 sa motorom napred, i sa IK-218N,IK-218 ili IK-218M svi će ti odgovoriti da je mnogo lakše za upravljanje ovaj sa nepokretnom zadnjom osovinom. Sasvim logično je u autobusu ti imaš mesta za sedenje, a ne prostor za luftiranje, sem njih i čeha, nešto mi se čini da niko još nije pokušao ovako nešto uraditi. A po putnicima se i nebi reklo da je prostranije, jer je valjda koliko se sećam oko 10 putnika razlika između Maza i IK (što se stajanja tiče) a iskreno ni na prvi pogled ne deluje tako....
images

Dakle, ni to to nije opravdano, ili možda može i motor da se izbaci pa da bude više mesta?
Verovatno si mislio, da se uklone veći putnici? Ili si mislio da se ukloni još jedan par sedišta? Možda je ipak najbolje da se uklone sva sedišta, tako bi možda najviše odgovarao?
Šomi303":24hah78i je napisao(la):
То што су ГСП-ови мајстори навикли да све поправљају чекићем је њихов проблем. Не можемо заувек живети у неком заосталом времену и возити се "рабама". Између осталог и то зависи од купца.
Pa jel ti kupuješ autobuse za MPK Poznan ili za GSP Beograd, jel treba da kupiš autobuse prilagođene firmi, ili da promeniš firmu da bi je prilagodio autobusima? Aj uzmi preračunaj šta je isplativije. Drugo ti pojma nemaš šta je "raba", tako da ne uzimaj nešto u usta, a da ne znaš o čemu se radi! Ja odgovorno stojim iza svojih reči, da za ovakve Beograđane, bolji i moderniji od Raba ne trebaju, prvo treba steći kulturu ponašanja u autobusu, pa se onda pozivati na prava na nove i moderne autobuse. Tabla ne zavisi od kupca, a ti opet pričaš napamet, tabla je za model 215.069 dostupna samo u ovom formatu.
A sad veliko finale i dokaz tvog neznanja, Maz u serijama 200, ne pravi više kabina, ukoliko se na tome ne insistira, a za to se doplaćuje dosta velika suma. Ono na šta ti misliš, odnosno GSP modeli i modeli Unacopa, nisu Maz, već BIK autobusi. Odnosno, prerađena verzija Maz 203.069 modela na Maz-BIK 203.06901 CNG verziju. U toj verziji se ugrađuje kabina, ugrađuje se VDO tabla, ugrađuju se rezervoari na krov i prepravljaju se na CNG gorivo. Umesto ZF, ide Alisonov menjač i tako se radi godinama unazad. Rusi i Belorusi godinama unazad teže da se "otvore" tako i kabine na većini buseva namenjenih izvozu bivaju sa otvorenom kabinom, ali za jedno si upravu, ovde se može tražiti odvojena kabina, ali to zadovoljstvo jako puno košta!
Ti si zaključio da je autobus dobar, a video si ga na slikama, ja ne znam šta se ovde može promeniti da to liči na autobus, koji će biti funkcionalan. Plus druže, ja ga ne poredim sa Solarisom ili Volvoom, nego sa smrdljivim IK-218M, koji je isto jako daleko od kvalitetnog modela. Samo ti sebe ubeđuj da si upravu, a iz posta u post me ubeđuješ da si jako površan, kao i da ne znaš o čemu govoriš. Sitnice su, hladnjak od skoro 40cm, sitnice su 36 sedišta (i to je previše u ovom prostoru), sitnica je zanošenje od preko metar, sve su to sitnice, ne smem da pomislim šta je za tebe krupna greška...
Svako dobro ;)
 
becks89":1geg59ef je napisao(la):
]Hladnjak može biti tanji :bash:
И откачи се више од висине возила. Исте је висине као овај што има ГСП.
SS853145.jpg

Klima je standardni deo opreme IK-218M, opciono je ugraditi Webasto sistem ;)
Запео за климу. Као да је битно да ли долази у стандардном моделу. Климу данас узимају сви па није ни битно да ли је у стандардном пакету.
E da mi ti ne reče, koja je poenta prateće osovine ja nebih znao. Prikolica na ovom vozilu, Maz 215.069 je kao pero, zašto? Nema opterećenja, ima pokretnu prateću osovinu, zanošenje ti je isto kao na starim trolama. Sa pokretnom osovinom ti je potreban manji prostor za skretanje, to si i sam rekao, ali to je samo prividno, jer šta ti vredi to što ti možeš skrenuti iz svoje trake, kad ti prikolica zanese i opet ulazi u ovu drugu traku?
Пратећа приколица заноси лево, а "обична" не заноси већ гази површину десно. Шта ћемо сад? Да возимо соло?
Najvažnija stvar je kontrola iste, pitaj bilo kog vozača koji ima iskustva sa Ik-201 sa motorom napred, i sa IK-218N,IK-218 ili IK-218M svi će ti odgovoriti da je mnogo lakše za upravljanje ovaj sa nepokretnom zadnjom osovinom.
Нисам ову тему ни дотакао јер знам да је ИК218 далеко стабилнији. Али није проблем толико у стабилности пратеће колико је проблем у возачима који дивљају. То знам јер се свакодневно возим 31.
Sasvim logično je u autobusu ti imaš mesta za sedenje, a ne prostor za luftiranje, sem njih i čeha, nešto mi se čini da niko još nije pokušao ovako nešto uraditi.
Па шта? Ако нико то до сад није покушао најбоље је да нико ни не покушава?
A po putnicima se i nebi reklo da je prostranije, jer je valjda koliko se sećam oko 10 putnika razlika između Maza i IK (što se stajanja tiče) a iskreno ni na prvi pogled ne deluje tako....
images
Целих 9 ;)
http://www.maz-rus.com/products/passenger_vehicle/2291/
Pa jel ti kupuješ autobuse za MPK Poznan ili za GSP Beograd, jel treba da kupiš autobuse prilagođene firmi, ili da promeniš firmu da bi je prilagodio autobusima? Aj uzmi preračunaj šta je isplativije.
Класичан мозак за ГСП форума. Не треба прилагођавати аутобусе фирми и обрнуто већ прилагодити оба путницима. Видиш, мене не занима да ли у ГСП-у ради неки маторац који не уме да поправи дисплеј на модерном аутобусу. Ј хоћу исправан дисплеј, а не ону таблу коју сваки клинац може да измени и све то само зато што ГСП има неспособне раднике. Маторог отераш у пензију и запослиш младог човека који хоће и уме да поправи дисплеј (пример).
Drugo ti pojma nemaš šta je "raba", tako da ne uzimaj nešto u usta, a da ne znaš o čemu se radi! Ja odgovorno stojim iza svojih reči, da za ovakve Beograđane, bolji i moderniji od Raba ne trebaju, prvo treba steći kulturu ponašanja u autobusu, pa se onda pozivati na prava na nove i moderne autobuse.
Ми који нисмо клинци којима су аутобуси за све криви па их ломе, каменују и шврљају заслужујемо нове аутобусе. Апсолутно ме не занима иза којих речи ти одговорно стојиш ( :lool: ) Да се стално возиш Космајевим аутобусима не би тако нешто "одговорно" тврдио.
Tabla ne zavisi od kupca, a ti opet pričaš napamet, tabla je za model 215.069 dostupna samo u ovom formatu.
Пошто се МАЗ на нашем тржишту продаје као БИК у случају куповине добија нову таблу ;)
A sad veliko finale i dokaz tvog neznanja, Maz u serijama 200, ne pravi više kabina, ukoliko se na tome ne insistira, a za to se doplaćuje dosta velika suma.
Ако хоћеш безбедност возача онда плати. Дакле кабина је могућа, толико о незнању.
Ono na šta ti misliš, odnosno GSP modeli i modeli Unacopa, nisu Maz, već BIK autobusi. Odnosno, prerađena verzija Maz 203.069 modela na Maz-BIK 203.06901 CNG verziju. U toj verziji se ugrađuje kabina, ugrađuje se VDO tabla, ugrađuju se rezervoari na krov i prepravljaju se na CNG gorivo. Umesto ZF, ide Alisonov menjač i tako se radi godinama unazad.
38153302.jpg

Rusi i Belorusi godinama unazad teže da se "otvore" tako i kabine na većini buseva namenjenih izvozu bivaju sa otvorenom kabinom, ali za jedno si upravu, ovde se može tražiti odvojena kabina, ali to zadovoljstvo jako puno košta!
Па ако хоћеш да заштитиш возача то мораш и да платиш.
Ti si zaključio da je autobus dobar, a video si ga na slikama, ja ne znam šta se ovde može promeniti da to liči na autobus, koji će biti funkcionalan. Plus druže, ja ga ne poredim sa Solarisom ili Volvoom, nego sa smrdljivim IK-218M, koji je isto jako daleko od kvalitetnog modela.
Samo ti sebe ubeđuj da si upravu, a iz posta u post me ubeđuješ da si jako površan, kao i da ne znaš o čemu govoriš. Sitnice su, hladnjak od skoro 40cm, sitnice su 36 sedišta (i to je previše u ovom prostoru), sitnica je zanošenje od preko metar, sve su to sitnice, ne smem da pomislim šta je za tebe krupna greška...
Стварно не могу да верујем да ти не схваташ предност пратеће осовине :roll:
Некада сам те ценио и она овом и на сваком другом форуму, више не..
 
Naš koliko meni znači što me je jedna neznalica kao ti ne ceni više, pa ti dečko iz posta u post sam sebe ukopavaš, evo prvo što si napisao je za zatvor.GSPov model je SOLO vozilo, na krovu nije HLADNJAK, već REZERVOAR sa bocama, pošto treba da ti crtam neke stvari, ajde! Pitam se koju si ti to visoku školu završio, pa si tako pametan, višu zaklopačku? Ajde što veze nemaš sa prevozom, autobusima, konstrukcijom i ostalo, nego onda pokušavaš da ispadneš pametan. Znaš koliko si ljudi uvredio tvojom konstatacijom
Šomi 303":154ytcns je napisao(la):
Ми који нисмо избеглице из бивше југославије којима су аутобуси за све криви па их ломе, каменују и шврљају заслужујемо нове аутобусе. Апсолутно ме не занима иза којих речи ти одговорно стојиш ( :lool: ) Да се стално возиш Космајевим аутобусима не би тако нешто "одговорно" тврдио.
da li si ti svestan težine tvojih reči, da li ti imaš ikakvu predstavu o čemu pričaš.Između ostalih, moji roditelji su ti, kao što kažeš izbeglice, proterani zarad stvaranja "hitlervoske" Hrvatske republike, istu tu republiku gradili su moji babe i dedovi naselivši prostore Slavonije nakon drugog svetskog rata, prešavši iz tada siromašne Srbije, u potrazi za korom hleba. Kada su im Srbi podigli ustanove, institucije, izgradili fabrike, onda su isti ti Srbi proterani, moji roditelji su morali da napuste rodno mesto, da napuste roditelje, napuste svoj dom i da krenu u nepoznato sa 2 kofera stvari. Hvala bogu, rat nije dugo potrajao, pa su nekako uspeli da prežive u toj Srbiji, u isto to vreme moj stric i ujak su ostavili život u toj Hrvatskoj, braneći granicu ove zemlje, u kojoj ti te proterane ljude nazivaš divljacima, jer šta si ti , ti si Beograđanin. Znaš šta si ti? Ti si jedna obična jajara, jedna jajara koja gleda samo svoju zadnjicu, jedna 0 od čoveka, jedna osoba koja ne zaslužuje ništa drugo nego da je pljuneš u lice zbog svojih ljudski i moralnih karakteristikaTi kao Beograđanin koji živiš u tri lepe materine od bilo koje civilizacije si našao da pričaš kako se ljudi dele na izbeglice i vas "beograđane" iz tri lepe. TI si našao da pričaš nekome nešto, juče se ispileo i ti si našao da pričaš o ratu i izbeglicama i nečem drugom, ti znaš ko šta uništava :bash: :bash: :bash: Koliko je ljudi izginulo u toj bivšoj jugoslaviji da bi ti "beograđanin" mogao da živiš u toj Srbiji i da ti nekog prozivaš, kako te nije sramota? Vi Beograđani ste poznati po velikoj kulturi, naročito vi iz prigradskih naselja :bash: :bash: :bash: :bash: :twisted: :twisted: :twisted:
Vratiću se temi da nebih dalje nastavio sa analizom tvojih stavova, jer se bojim da bi vrlo lako mogao da prekršim neka od osnovnih pravila ponašanja foruma, ako već nisam.
Šomi 303":154ytcns je napisao(la):
Класичан мозак за ГСП форума. Не треба прилагођавати аутобусе фирми и обрнуто већ прилагодити оба путницима. Видиш, мене не занима да ли у ГСП-у ради неки маторац који не уме да поправи дисплеј на модерном аутобусу. Ј хоћу исправан дисплеј, а не ону таблу коју сваки клинац може да измени и све то само зато што ГСП има неспособне раднике. Маторог отераш у пензију и запослиш младог човека који хоће и уме да поправи дисплеј (пример).
Sve si smešniji, pošto sam ti dokazao da si glup za ovu tematiku, onda ćemo da vređamo mozak za GSP forum, to beše onaj forum gde se čepiš adminu i modovima? Šta tebe zanima, što ti nebi recimo naučio da popraviš displej, što ti recimo nebi otišao i naučio tog mehaničara, kog ćeš mladog da zaposliš, takve indijance kao ti, sa 2 grama mozga i sa mišljenjem ja sam "Beograđanin" ja sam najpametniji? Hvataš se za mehaničare, a pojma nemaš. Sa čim da poprave nego sa čekićem, šta imaju od alata? Znaš li, pametnice? Znaš li šta od delova ima u pogonu? Ali ti znaš ko uništava, znaš da su mehaničari i vozači krivi za sve, samo se molim da nađem tog ko te tako laže, da ga priupitam za mozak, ti si mlad , nisi ti kriv što još nisi naučio da ga koristiš! Ali, ono što vrlo dobro znaš, kako zameniti pamet, digni dreku, vadi se na patriotizam, traži krivce u izbeglicama, traži krivce u mehaničarima, traži krivce u svemircima... Krivi su ti svi što se voziš kosmajem, pa šta ja da ti radim, što ti nešto ne promeniš, sem što sediš po ceo dan za kompom tražeći odgovarajuće mesto za ispoljavanje svog neznanja i kompleksa? Pokušavao sam da sa tobom pričam ljudski da ti ukažem da grešiš, ali ti očigledno nisi dostigao taj nivo razvitka svog mozga da bi mogao da razgovaraš sa ljudima na takvom nivou da samo razmenjujete mišljenja bez ubacivanja uvreda. Nastavio si sa lupetanjem glupost, pošto ne znaš, nemoj da pišeš. Bik je naziv modela koji se radi u Vuloviću u Kragujevcu, pod oznakom 203.06901 BIk CNG, taj model je izmenjen model Maz 203.069. Kao što sam ti rekao menjaju se tabla, dodaje se kabina, dodaju se boce i ugrađuje se CNG sistem, sa EURO6 standardom. Firma Vulović transport je generalni zastupnik Maza u Srbiji, ona dopremljuje vozila, sa dozvolom firme ih takođe prerađuje u svoje modele odnosno Maz BIK 203.06901 CNG, takođe u istoj firmi možeš kupiti originalni autobus Maz 203.069. Dakle, nemoj da lupetaš o nekakvim tablama, i o našem tržištu kad pojma nemaš!
Za sam kraj preporučio bih ti da odmoriš od foruma jedno par dana, za to vreme poseti sajtove kao što su Vikipedija, kao što je Phototrans, Autobusi.net, BHbus.net i edukuj se malo, nemoj više da lupetaš i da iz tog lupetanja proizilaze uvrede.
Uostalom, ja bih ti i sada kao i ranije izašao u susret i vrlo rado objasnio neke pojmove koji ti nisu jasni, pobogu pa nisam se ni ja naučen rodio, međutim ti pošto si "Beograđanin" tebi ne treba znanje, bitno je da umeš da vređaš. Samo ti mogu reći da se stidiš svojih reči, istima si uvredio veliki broj srpskog stanovništva. Za sam kraj bih ti rekao da je tvoja sreća što si mi daleko, imao si sreće danas, jer nisi svestan koliko si me iznervirao ovom "konstatacijom", zamolio bih te ako imaš neki problem, forum nije mesto za njega, rešićemo na neki drugi, prijatan ili manje prijatan način, ali neka ti ovo bude poslednji put da javno vređaš bilo koga, bio on izbeglica, Beograđanin, Pinosavljanin, Azerbejdžanac ili bilo ko drugi, svi smo mi isti ljudi, ako to do sada nisi shvatio potraži pomoć on nekog stručnog lica!
 
Somi303":2crwr06t je napisao(la):
Пошто се МАЗ на нашем тржишту продаје као БИК у случају куповине добија нову таблу ;)
Prodaje se i kao MAZ. Dakle, nisi u pravu.
Somi303":2crwr06t je napisao(la):
Некада сам те ценио и она овом и на сваком другом форуму, више не..
Bas si mu rekao, bravo! :violina: Da li ti mislis da je njemu stalo do necijeg cenjenja ako ga ta osoba vredja i napada?
Šomi 303":2crwr06t je napisao(la):
Ми који нисмо избеглице из бивше југославије којима су аутобуси за све криви па их ломе, каменују и шврљају заслужујемо нове аутобусе. Апсолутно ме не занима иза којих речи ти одговорно стојиш ( :lool: ) Да се стално возиш Космајевим аутобусима не би тако нешто "одговорно" тврдио.
Ovo vec nije u redu, otkud ti znas da su te izbeglice najvise krivi? Da li si ti uvek bio prisutan u svakom autobusu koji je bio polomljen, kamenovan i isvrljan? Naravno da ne, ne vidim poentu da tvrdis tako nesto.
Šomi 303":2crwr06t je napisao(la):
Видиш, мене не занима да ли у ГСП-у ради неки маторац који не уме да поправи дисплеј на модерном аутобусу. Ј хоћу исправан дисплеј, а не ону таблу коју сваки клинац може да измени и све то само зато што ГСП има неспособне раднике. Маторог отераш у пензију и запослиш младог човека који хоће и уме да поправи дисплеј (пример).
I opet gresis. Kao sto je Becks rekao, mehanicari su najmanje krivi u celoj prici. Taj "matori" mehanicar ima vise znanja i iskustva od tebe. Da li bi ti mogao da napises neki sastav a da nemas olovku? Tako ni mehanicari ne mogu da poprave displej ako nemaju alat. Ne mogu oni da bajaju i magijom poprave nesto. Na kraju krajeva, kriv je GSP sto trazi Novatronic uredjaje koji su se uvek kvarili.
 
Fora sa displejima što ovi u GSPu neće da zovu Novatronic da ih popravi, silom prilika sam stupio u kontakt sa tom firmom, jer sam tražio program za kodiranje. Tu sam se ispričao sa njima, a saznao sam i stvari kao što su da GSP kodira naše displeje, jer su otkupili preko 150 licenci (programa) :o , tako da sve ono što nema nije do Novatronica nego do GSP-a, takođe reče mi čovek da displeji imaju valjda 3 godine garancije, i da GSP kaže samo prva 2 meseca zove, posle nigde ništa. On kaže jedino rešenje je prijavljivati inspekciji, onda su ovi u obavezi da reše problem u roku od 14 dana, ali tu pojede vuk magarca i onda se ništa ne desi. Inače, dobro si me podsetio Mare, očigledno je da bi naši mehaničari trebali da idu na kurseve za Mađioničare, a ne za mehaničare...
 
Drugari Becks i Somi ajd plz odmorite sa licnim stvarima nije ok a sjajni ste sto se poznavanja i entuzijazma tice ;)

Taki it easy
 
Evo, vratimo se temi.
Ali, opet mućke, eto šta uradiše sa letnjim redom vožnje, ovo je sada postala normalna situacija, solo vozila na 16,83,95 :bash: :fijasko:
4ow9.jpg

n02z.jpg
 
marrecar":2rym7dbk je napisao(la):
Bas si mu rekao, bravo! :violina: Da li ti mislis da je njemu stalo do necijeg cenjenja ako ga ta osoba vredja i napada?
Да ли ти мислиш да мене занима твоје мишљење?
 
Ok rekao sam iznad da se smire strasti nema razloga za takvim postovima i ophodjenju medjusobnom ;)
 
Stvarno nema potrebe tako agresivno da komunicirate jer teško da ijedan standardan model autobusa bilo kog proizvođača odgovara specifičnim uslovima eksploatacije u BG.

Za BG je potreban specifičan i jedinstven model i nadam se da će Solaris biti na nivou zadatka. Ikar se godinama vežbao i i dalje ne može da isporuči optimalno vozilo.
 
Somi303":1sdfdg5i je napisao(la):
marrecar":1sdfdg5i je napisao(la):
Bas si mu rekao, bravo! :violina: Da li ti mislis da je njemu stalo do necijeg cenjenja ako ga ta osoba vredja i napada?
Да ли ти мислиш да мене занима твоје мишљење?
Naravno da ne, to odavno znam jer ti nikad ne postujes tudja misljenja, ma koliko ona bila pogresna.
Ja se izvinjavam, bilo je jace od mene.
Meni se cini da bi svaki autobus savrsen za Beograd, ali tek onda kada se potpuno ili delimicno izmene linije, odnosno poboljsaju i kada se saobracajna infrastfuktura renovira u toj meri da vise nema kratera i slicno.Upravo zbog toga, sigurno ima neki procenat ucesca, su nam autobusi u takvom stanju.
 
Ikarbusu treba penale naplaćivati, treba za svaku sitnicu, za svaki nedotegnut šraf vraćati vozilo. A ne, pa dobr, šta ako nije zategnuta tabla,panel, šta ako otpadne točak, sve se to vrati... Problem je i u kupcu, da je kupac strog i bus bi bio dobrog kvaliteta.
 
Ovog puta su morali da budu "strogi" jer nisu njihove pare, barem ne najveci deo.
 
stf":3q9dn6ii je napisao(la):
Stvarno nema potrebe tako agresivno da komunicirate jer teško da ijedan standardan model autobusa bilo kog proizvođača odgovara specifičnim uslovima eksploatacije u BG.

Za BG je potreban specifičan i jedinstven model i nadam se da će Solaris biti na nivou zadatka. Ikar se godinama vežbao i i dalje ne može da isporuči optimalno vozilo.


Mozda ne specifican i jedinstven, ali...
Sa mojim skromnim znanjem, odgovorno tvrdim da niskopodna vozila nisu pravo resenje za Beograd.
Tvrdim takodje da broj udarnih rupa, udubljenja, sahtova, slivnika, izbocina, zakrpa i slicnih ``prepreka`` na kolovozu, koje nas autobus u javnom gradskom prevozu Beograda mora da savlada u jednoj svojoj turi, prevazilazi mesecni prosek u drugim gradovima Evrope.
U takvim uslovima eksploatacije, sasvim je suludo akcenat stavljati na niskopodnost vozila. Nama definitivno trebaju izuzetno robusna vozila da bi se nosila sa ovakvim saobracajnicama.
Kupovina niskopodnih vozila koja saobracaju na beogradskim ulicama jednaka je ludost kao kupovina sportskog automobila ili limuzine kojom planirate da se vozite bespucima Tare ili Golije.
To jednostavno ne ide!

Stim u vezi, plasim se da Solaris iako bez sumnje u njegov solidan kvalitet (bar po onome sto mozemo videti kod drugih korisnika), jednostavno nije dorastao zadatku kakav ga ocekuje u Beogradu.
 
Pa to ti je ista fora kao što smo kupili 10 CNG Buseva, a da nemamo pumpu. Tako i kupujemo niskopodne autobuse, da ih vozimo po kraterima i rupama. Primera radi, niskopodno vozilo na liniji 78, pređe za jedan krug preko toliko neravnina,rupa, kratera koliko u nekim gradovima neka vozila ne pređu za 2 dana. Plus, ne vozi se taj bus prazan, tako da on i da bude od armiranog betona i sa gusenicama, on bi se uz "održavanje" kakvo imamo vrlo brzo raspao. Daleko od toga da je problem samo u proizvodnji, Ikarbus je neozbiljan, jer mu je to dozvoljeno!
 
Vrh