u JGSP-u Novi Sad se ozbiljno kuva blokada, već se razmatra ukoliko dodje do promene kolektivnog ugovora.
To preduzeće je potpuno izgubilo svako dostojanstvo, bukvalno je poslednjih godina, a pogotovo poslednjih nekoliko meseci na stubu srama.
Na čelu preduzeća je do nedavno bio narko-diler u nekom klanu koji je uhapšen u Interpolovoj akciji, stanje voznog parka je očajno i pored kupovine 100+ vozila poslednjih par godina, tehnički sektor je ocenio da je preko 100 autobusa za momentalno povlačenje iz saobraćaja i da će njihovo dalje saobraćanje ugroziti bezbednost putnika, a za 2025. PONOVO nije predvidjena kupovina jednog jedinog novog busa, a umesto toga se prvi put u istoriji te firme uvoze polovni punoletni autobusi sa otpada. Sada je najavljeno smanjenje plata, i izgleda da će to biti kap koja je prelila času. Preduzeće ima 1600 zaposlenih, od toga je njih 600 po kancelarijama za izmišljenim funkcijama.
Bukvalno dno dna, a ništa bolji nije ni GSP Beograd koji je pred stečajem zbog znatno smanjenog obima posla a viškom broja zaposlenih, otimanjem linijama i ogromnim dugovanjima firme.
GSP i JGSP treba da se ujedine, i naprave zajednički štrajk i potpunu obustavu rada.
Ja mislim da ova država nije doživela ovakvo degradiranje u svojoj istoriji, ova godina je za javni prevoz po našim gradovima jeziva, bukvalno j e z i v a.