Radnim danima ih ima, ali to u periodu od 7 ujutru do 4 popodne. Pre jeste bilo 7.Zar ih je sad 8? Znam da je bilo 7.
Radnim danima ih ima, ali to u periodu od 7 ujutru do 4 popodne. Pre jeste bilo 7.Zar ih je sad 8? Znam da je bilo 7.
Nisam znao. Uvek sam izbrojao najviše 7 u bilo koje doba danaRadnim danima ih ima, ali to u periodu od 7 ujutru do 4 popodne. Pre jeste bilo 7.
Има нешто што се зове идентитет предузећа.Чим су ГСП возила плавр боје одмах је лепше и не видим проблем са гаражним бројем сем што тако стоји и код привантика?
Џабе кад скоро нико не разликује тај идентитет па макар писало преко целог аутобуса ГСП или ПРИВАТНИК...Има нешто што се зове идентитет предузећа.
Лого ГСП је јасан идентитет. То што су приватници сељачке фирме са сељачким брендингом је проблем њиховог руководства.Џабе кад скоро нико не разликује тај идентитет па макар писало преко целог аутобуса ГСП или ПРИВАТНИК...
Колико ја знам требало би да дође до измена тог члана.Ima jasan član u Odluci o javnom prevozu koji kaže da mora biti istaknut naziv prevozinika i gde sve treba da stoji garažni broj. Tako da je ovo protivzakonito.
Meni je bitno i želim da znam ko me prevozi,baš me briga za njihove odredbe samo žele da se ne zna koliko su linija dali privatnicima i eto...Укинута је обавеза држање ознака превозника, баш зато како би сва возила била иста. А не свако стављао ознаке где стигне и како жели и по целом аутобусу. Свакако обични људи не разликује приватника/гсп. Такође што се тиче пријаве то се ништа не ремети, јер је ту главни гаржни број, а не назив превозника.
Чим си на форму то знаш, такође свако ко жели да зна може лако да научи за кратак период. Ја причам да већини није битно ко је превозникMeni je bitno i želim da znam ko me prevozi,baš me briga za njihove odredbe samo žele da se ne zna koliko su linija dali privatnicima i eto...
Malo prevelika fama oko dobrovoljnog socijalnog programa, inače to ne postoji već je prepakovani tehnološki višak, a nikako nije prvi po redu. Bilo ih je nekoliko u poslednjih dvadeset i kusur godina. Čak šta više to dosta ljudi u firmi i čeka, kažem pošto ga nije bilo desetak godina, ne bi li još koju godinu prevukli do penzije. Velika većina je takvih. Više me brine gde će sa zaposlenima u službi prodaje. Da ovo sve ne miriše na dobro ne miriše, al isto tako se često preuveličavaju stvari, a u konkretnom slučaju individua koja piše o socijalnom programu, kao da ga nikada do sada nije bilo, a prinudnih otkaza bilo samo u vreme velikog Đilasa, kad su uzeli kontrolu iz GSP-a. Nije tad oteran mali broj ljudi mimo svoje volje, pa nikom ništa. Samo volim da se bude objektivan, a ne da izvrće priču svako kako kome odgovara u datom trenutku.
Za sad nema ništa konkretno o tome. To je dosta krupna stvar, pa bi se to brzo raširilo po firmi.Da li ce vozacima biti ponudjen aneks ugovora? Obavezujuci ih da predju pod "vozaci grada beograda (namerno malim slovom)", te ce isti biti angazovani kod privatnih prevoznika po potrebi? Odnosno, grad ce im biti agencija.
Tako je, siguran sam da ima bar 300 njih koji to jedva čekaju jer izađe bar 10-15 hiljada evra što bi nekom mnogo značilo i kad uzme te pare, samo će preći kod privatnika. Ali budimo realni, taj program se pravi iskljucivo zbog Strele, jer njima fali mnogo vozača i nadaju se da će tako popuniti mesta.Malo prevelika fama oko dobrovoljnog socijalnog programa, inače to ne postoji već je prepakovani tehnološki višak, a nikako nije prvi po redu. Bilo ih je nekoliko u poslednjih dvadeset i kusur godina. Čak šta više to dosta ljudi u firmi i čeka, kažem pošto ga nije bilo desetak godina, ne bi li još koju godinu prevukli do penzije. Velika većina je takvih. Više me brine gde će sa zaposlenima u službi prodaje. Da ovo sve ne miriše na dobro ne miriše, al isto tako se često preuveličavaju stvari, a u konkretnom slučaju individua koja piše o socijalnom programu, kao da ga nikada do sada nije bilo, a prinudnih otkaza bilo samo u vreme velikog Đilasa, kad su uzeli kontrolu iz GSP-a. Nije tad oteran mali broj ljudi mimo svoje volje, pa nikom ništa. Samo volim da se bude objektivan, a ne da izvrće priču svako kako kome odgovara u datom trenutku.
Najbolje da svaki mogući prevoznik u Srbiji stupi u štrajk, da ljudi ne mogu na posao. Ovo za GSP čisto sumnjam. To bi bio potpuni haos.Stup Vršac stupa u štrajk, a navodno im se pridružuju i GSP Beograd i JGSP Novi Sad. Lasta će isterati svoja vozila ispred skupštine ako im do prekosutra ne ispune zahteve. Ovo postaje ozbiljno.
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Vozači su od toga izuzeti i ne mogu konkurisati za socijalni program. Oko 400 evra po godini staža osiguranja i nisu neke pare, a važi za sve kao minimalan iznos otpremnine, ako se nema bruto preko 150000, u čijem slučaju ide trećina po godini. Tako da nema tu prelaska kod privatnika, al ima i mlađih ljudi koji će prosto tražiti neki drugi posao.Tako je, siguran sam da ima bar 300 njih koji to jedva čekaju jer izađe bar 10-15 hiljada evra što bi nekom mnogo značilo i kad uzme te pare, samo će preći kod privatnika. Ali budimo realni, taj program se pravi iskljucivo zbog Strele, jer njima fali mnogo vozača i nadaju se da će tako popuniti mesta.
Za Lastu ok, imaju šta da traže konkretno. Koji su zahtevi JGSP-a i GSP-a, tj koji bi bili naši zahtevi. Niko to ni da pomene u firmi, pa mi stvarno neverovatno da se tako nešto sprema bukvalno za sutra.Stup Vršac stupa u štrajk, a navodno im se pridružuju i GSP Beograd i JGSP Novi Sad. Lasta će isterati svoja vozila ispred skupštine ako im do prekosutra ne ispune zahteve. Ovo postaje ozbiljno.
Sent from my RMX3710 using Tapatalk