Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 331 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    349
Za Lastu ok, imaju šta da traže konkretno. Koji su zahtevi JGSP-a i GSP-a, tj koji bi bili naši zahtevi. Niko to ni da pomene u firmi, pa mi stvarno neverovatno da se tako nešto sprema bukvalno za sutra.
Pored unutrašnjih pitanja u koja nisam upućen, zahtevi bi mogli da budu vraćanje otetih linija (glavni) i da se obustavi ovo sa logom GSP-a kako ne bi izgubili identitet (dodatni).
 
Pored unutrašnjih pitanja u koja nisam upućen, zahtevi bi mogli da budu vraćanje otetih linija (glavni) i da se obustavi ovo sa logom GSP-a kako ne bi izgubili identitet (dodatni).
Mnogo što šta bi mogli biti zahtevi, samo ne znam da je to iko do sad definisao, pa zato i pitam. Štrajk, odnosno obustava rada firme od oko 5500 ljudi se ne organizuje danas za sutra, pogotovo za nešto što se već odigralo.
 
Pored unutrašnjih pitanja u koja nisam upućen, zahtevi bi mogli da budu vraćanje otetih linija (glavni) i da se obustavi ovo sa logom GSP-a kako ne bi izgubili identitet (dodatni).
Da se odustane od bezumnog ukidanja trolejbuskog podsistema i da se momentalno krene u postupak nabavke novih vozila, dodao bih još jedan zahtev.
 
Stup Vršac stupa u štrajk, a navodno im se pridružuju i GSP Beograd i JGSP Novi Sad. Lasta će isterati svoja vozila ispred skupštine ako im do prekosutra ne ispune zahteve. Ovo postaje ozbiljno.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
ako, i treba. mada me zanima kako će Beograd funkcionisati ako se to sprovede
 
Jel se niko nije setio ventila za nasilno otvaranje vrata?
IMG_9254.png
 
Za Lastu ok, imaju šta da traže konkretno. Koji su zahtevi JGSP-a i GSP-a, tj koji bi bili naši zahtevi. Niko to ni da pomene u firmi, pa mi stvarno neverovatno da se tako nešto sprema bukvalno za sutra.
da se kupi nešto normalno na sledećem tenderu, da se povećaju turaže i da se povećaju zarade u javnom prevozu.
 
mada me zanima kako će Beograd funkcionisati ako se to sprovede
nastao bi totalni haos. Narodu bi prekipelo. Lasti su njeni putnici zadnja rupa na svirali, i boli ih uvo kako će neko bez kola da ode na posao ili u školu.Razumem nezadovoljstvo i sve, ali putnici najviše ispaštaju. Sreća pa su uleteli Strela, Lastra i GSP.
 
A inače čisto sumnjam da će i jedan svakodnevni korisnik Lastinih linija žaliti za njom. Zamislite da se probudite ujutru, i da kada dođete na stanicu shvatite da se autobus neće ni pojaviti (pukom srećom su uskočili ostali) i da ne možete na posao/u školu. Mislite da je Lastu jutros bilo briga da li će neko stići na svoje odredište. Koliko sam puta osetio na svojoj koži kada se u 6 ujutru pokvari 560 u Lipovici ili kad 491 preskoči stanicu. Možda je ovo samo moj stav, i možda se neko neće složiti sa mnom, ali ja samo iznosim ono što stvarno mislim. Neću je previše žaliti, nego samo želim da je pamtim onakvu kakvu je volim, u svojoj plavoj boji i u punoj snazi. I kad ovi padnu, neka je Strela, pod uslovom da se svaka oteta linija, vrati svom prevozniku i da streli ostane ono u čemu je bila besprekorna, a to su slovne 860-tice. A GSP je preživeo mnoga s***a, pa će preživeti i ove. Nadam se da će im se vratiti duplo jače. Lasto uz tebe smo!:cry:
 
Nažalost ovo je uvod u kraj Laste, za početak uzeće im prigrad, naravno Obrenovačka mafija, dalje sledi gašenje pogona, npr grad Smederevo raspiše tender za javno privatno partnerstvo i dobije neko drugi i Lasta ćao iz Smedereva, pa onda redom tako u S. Palanci, Valjevu,Indjiji...
 
Stup Vršac stupa u štrajk, a navodno im se pridružuju i GSP Beograd i JGSP Novi Sad. Lasta će isterati svoja vozila ispred skupštine ako im do prekosutra ne ispune zahteve. Ovo postaje ozbiljno.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Не ширите дезинформације.
 
Stup Vršac nije dezinformacija. JGSP NS, kad se pojavi strela i u tom gradu, štrajk će se verovatno desiti, nisu naivni. A za Beograd možda jedan do dva pogona obustave rad na koji dan ili pošalju zahteve šta da se zaustavi ili šta da se preduzme u interesu grada.
Beograd gledam kao scenario, ne mogu reći da je dezinformacija, a ne mogu reći ni da će se odista to desiti.
 
u JGSP-u Novi Sad se ozbiljno kuva blokada, već se razmatra ukoliko dodje do promene kolektivnog ugovora.
To preduzeće je potpuno izgubilo svako dostojanstvo, bukvalno je poslednjih godina, a pogotovo poslednjih nekoliko meseci na stubu srama.
Na čelu preduzeća je do nedavno bio narko-diler u nekom klanu koji je uhapšen u Interpolovoj akciji, stanje voznog parka je očajno i pored kupovine 100+ vozila poslednjih par godina, tehnički sektor je ocenio da je preko 100 autobusa za momentalno povlačenje iz saobraćaja i da će njihovo dalje saobraćanje ugroziti bezbednost putnika, a za 2025. PONOVO nije predvidjena kupovina jednog jedinog novog busa, a umesto toga se prvi put u istoriji te firme uvoze polovni punoletni autobusi sa otpada. Sada je najavljeno smanjenje plata, i izgleda da će to biti kap koja je prelila času. Preduzeće ima 1600 zaposlenih, od toga je njih 600 po kancelarijama za izmišljenim funkcijama.
Bukvalno dno dna, a ništa bolji nije ni GSP Beograd koji je pred stečajem zbog znatno smanjenog obima posla a viškom broja zaposlenih, otimanjem linijama i ogromnim dugovanjima firme.
GSP i JGSP treba da se ujedine, i naprave zajednički štrajk i potpunu obustavu rada.

Ja mislim da ova država nije doživela ovakvo degradiranje u svojoj istoriji, ova godina je za javni prevoz po našim gradovima jeziva, bukvalno j e z i v a.
 
Sinoću su rekli da neće raskidati ugovor.



 
Vrh