Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 299 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    316
Za Lastu ok, imaju šta da traže konkretno. Koji su zahtevi JGSP-a i GSP-a, tj koji bi bili naši zahtevi. Niko to ni da pomene u firmi, pa mi stvarno neverovatno da se tako nešto sprema bukvalno za sutra.
Pored unutrašnjih pitanja u koja nisam upućen, zahtevi bi mogli da budu vraćanje otetih linija (glavni) i da se obustavi ovo sa logom GSP-a kako ne bi izgubili identitet (dodatni).
 
Pored unutrašnjih pitanja u koja nisam upućen, zahtevi bi mogli da budu vraćanje otetih linija (glavni) i da se obustavi ovo sa logom GSP-a kako ne bi izgubili identitet (dodatni).
Mnogo što šta bi mogli biti zahtevi, samo ne znam da je to iko do sad definisao, pa zato i pitam. Štrajk, odnosno obustava rada firme od oko 5500 ljudi se ne organizuje danas za sutra, pogotovo za nešto što se već odigralo.
 
Pored unutrašnjih pitanja u koja nisam upućen, zahtevi bi mogli da budu vraćanje otetih linija (glavni) i da se obustavi ovo sa logom GSP-a kako ne bi izgubili identitet (dodatni).
Da se odustane od bezumnog ukidanja trolejbuskog podsistema i da se momentalno krene u postupak nabavke novih vozila, dodao bih još jedan zahtev.
 
Stup Vršac stupa u štrajk, a navodno im se pridružuju i GSP Beograd i JGSP Novi Sad. Lasta će isterati svoja vozila ispred skupštine ako im do prekosutra ne ispune zahteve. Ovo postaje ozbiljno.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
ako, i treba. mada me zanima kako će Beograd funkcionisati ako se to sprovede
 
Jel se niko nije setio ventila za nasilno otvaranje vrata?
IMG_9254.png
 
Za Lastu ok, imaju šta da traže konkretno. Koji su zahtevi JGSP-a i GSP-a, tj koji bi bili naši zahtevi. Niko to ni da pomene u firmi, pa mi stvarno neverovatno da se tako nešto sprema bukvalno za sutra.
da se kupi nešto normalno na sledećem tenderu, da se povećaju turaže i da se povećaju zarade u javnom prevozu.
 
mada me zanima kako će Beograd funkcionisati ako se to sprovede
nastao bi totalni haos. Narodu bi prekipelo. Lasti su njeni putnici zadnja rupa na svirali, i boli ih uvo kako će neko bez kola da ode na posao ili u školu.Razumem nezadovoljstvo i sve, ali putnici najviše ispaštaju. Sreća pa su uleteli Strela, Lastra i GSP.
 
A inače čisto sumnjam da će i jedan svakodnevni korisnik Lastinih linija žaliti za njom. Zamislite da se probudite ujutru, i da kada dođete na stanicu shvatite da se autobus neće ni pojaviti (pukom srećom su uskočili ostali) i da ne možete na posao/u školu. Mislite da je Lastu jutros bilo briga da li će neko stići na svoje odredište. Koliko sam puta osetio na svojoj koži kada se u 6 ujutru pokvari 560 u Lipovici ili kad 491 preskoči stanicu. Možda je ovo samo moj stav, i možda se neko neće složiti sa mnom, ali ja samo iznosim ono što stvarno mislim. Neću je previše žaliti, nego samo želim da je pamtim onakvu kakvu je volim, u svojoj plavoj boji i u punoj snazi. I kad ovi padnu, neka je Strela, pod uslovom da se svaka oteta linija, vrati svom prevozniku i da streli ostane ono u čemu je bila besprekorna, a to su slovne 860-tice. A GSP je preživeo mnoga s***a, pa će preživeti i ove. Nadam se da će im se vratiti duplo jače. Lasto uz tebe smo!:cry:
 
Nažalost ovo je uvod u kraj Laste, za početak uzeće im prigrad, naravno Obrenovačka mafija, dalje sledi gašenje pogona, npr grad Smederevo raspiše tender za javno privatno partnerstvo i dobije neko drugi i Lasta ćao iz Smedereva, pa onda redom tako u S. Palanci, Valjevu,Indjiji...
 
Stup Vršac nije dezinformacija. JGSP NS, kad se pojavi strela i u tom gradu, štrajk će se verovatno desiti, nisu naivni. A za Beograd možda jedan do dva pogona obustave rad na koji dan ili pošalju zahteve šta da se zaustavi ili šta da se preduzme u interesu grada.
Beograd gledam kao scenario, ne mogu reći da je dezinformacija, a ne mogu reći ni da će se odista to desiti.
 
u JGSP-u Novi Sad se ozbiljno kuva blokada, već se razmatra ukoliko dodje do promene kolektivnog ugovora.
To preduzeće je potpuno izgubilo svako dostojanstvo, bukvalno je poslednjih godina, a pogotovo poslednjih nekoliko meseci na stubu srama.
Na čelu preduzeća je do nedavno bio narko-diler u nekom klanu koji je uhapšen u Interpolovoj akciji, stanje voznog parka je očajno i pored kupovine 100+ vozila poslednjih par godina, tehnički sektor je ocenio da je preko 100 autobusa za momentalno povlačenje iz saobraćaja i da će njihovo dalje saobraćanje ugroziti bezbednost putnika, a za 2025. PONOVO nije predvidjena kupovina jednog jedinog novog busa, a umesto toga se prvi put u istoriji te firme uvoze polovni punoletni autobusi sa otpada. Sada je najavljeno smanjenje plata, i izgleda da će to biti kap koja je prelila času. Preduzeće ima 1600 zaposlenih, od toga je njih 600 po kancelarijama za izmišljenim funkcijama.
Bukvalno dno dna, a ništa bolji nije ni GSP Beograd koji je pred stečajem zbog znatno smanjenog obima posla a viškom broja zaposlenih, otimanjem linijama i ogromnim dugovanjima firme.
GSP i JGSP treba da se ujedine, i naprave zajednički štrajk i potpunu obustavu rada.

Ja mislim da ova država nije doživela ovakvo degradiranje u svojoj istoriji, ova godina je za javni prevoz po našim gradovima jeziva, bukvalno j e z i v a.
 
kako je na 15 i 18? nema leševa od jutros, rade li kako treba?
Ako sam dobro video, crklo je par zglobova na Medakovicu i posle su pusteni solo na 18. Trenutno rade 2 Solarisa, 2 Higera, stari lesevi gb. 1380 i 1388, i jedna Emara iz 2017.
 
Poslednja izmena:
Vrh