Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Neka me ispravi neko ako grešim, ali koliko manje tastera i opreme imaju ovi novi plavi zglobni bmc-ovi za razliku od ovih sto su vec u saobraćaju
 
Štrajk bilo kog preduzeća (Lasta ili GSP) samo pokazuje koliko radnici gledaju svoja dupeta, a to što će neko ostati bez prevoza njih zabole. Slažem se da SNS treba oterati tamo gde im je mesto, ali da li je ovo način. Da neko ne može da ode kod lekara, na posao samo zato što se nekom ko daj bože da ima srednju školu, ne sviđaju uslovi rada. Kad padne SNS (svi se nadamo ubrzo) da će GSP digne kao feniks iz pepela, i da se strelina gradska vozila prebace u GSP. A svojim štrajkovima, SNS-ovce neće ni okrznuti. Streli samo ostaviti 860 slovarnik. Toliko.
 
Štrajk bilo kog preduzeća (Lasta ili GSP) samo pokazuje koliko radnici gledaju svoja dupeta, a to što će neko ostati bez prevoza njih zabole. Slažem se da SNS treba oterati tamo gde im je mesto, ali da li je ovo način. Da neko ne može da ode kod lekara, na posao samo zato što se nekom ko daj bože da ima srednju školu, ne sviđaju uslovi rada. Kad padne SNS (svi se nadamo ubrzo) da će GSP digne kao feniks iz pepela, i da se strelina gradska vozila prebace u GSP. A svojim štrajkovima, SNS-ovce neće ni okrznuti. Streli samo ostaviti 860 slovarnik. Toliko.
За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?
Ласта има своје проблема у пословању већ дужи низ година.

Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.

Пребацивање приватних возила у гсп није могуће. Могу само да их продају, ако изгубе линије, а то се неће десити макар дошла и друга власт. Направиће договор и са њима и идемо опет у круг или ће да се промени други приватник који ће имати опет масовни број линија.
 
Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.
U Pragu prigrad drže isključivo privatnici, a linije su u rasponu od 300-400, plus drže nekoliko gradskih. Ko god bio iza Strele, meni je nevažno. Linija 711 je procvetala dolaskom Strele i više ne moram da razmišljam da li će se GSP-ov IK218M pokvariti negde ili da li će uopšte doći. A privatnici ne postoje od juče.
 
За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?
Ласта има своје проблема у пословању већ дужи низ година.

Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.

Пребацивање приватних возила у гсп није могуће. Могу само да их продају, ако изгубе линије, а то се неће десити макар дошла и друга власт. Направиће договор и са њима и идемо опет у круг или ће да се промени други приватник који ће имати опет масовни број линија.
Aman druže ja ti 50 puta navodim da će im oduzeti skoro sve linije, a ti po starom pišeš da je u Gsp-u nikad bolje. Po ovom odoše linije 19,21,22,28,29,40 i 41 privatniku, a uz to će biti još linija naredne godine. Malo po malo će ostati bez linija i onda neće imati gde da rade. Svako ima pravo da se bori za svoje linije i posao.
 
Štrajk bilo kog preduzeća (Lasta ili GSP) samo pokazuje koliko radnici gledaju svoja dupeta, a to što će neko ostati bez prevoza njih zabole. Slažem se da SNS treba oterati tamo gde im je mesto, ali da li je ovo način. Da neko ne može da ode kod lekara, na posao samo zato što se nekom ko daj bože da ima srednju školu, ne sviđaju uslovi rada. Kad padne SNS (svi se nadamo ubrzo) da će GSP digne kao feniks iz pepela, i da se strelina gradska vozila prebace u GSP. A svojim štrajkovima, SNS-ovce neće ni okrznuti. Streli samo ostaviti 860 slovarnik. Toliko.
E, pa kad ti gradjani sto cekaju bus ukljuce malo vijuge zasto cekaju i zasto se sve raspada, mozda im i bude jasnije sto neko strajkuje. Zive u letecem automobilu u televizoru, a onda izadju u stvarnost i krive vozaca sto nema nekog raspadnutog autobusa.Sta je sledece, zabrinuti roditelji prvaka sto im deca nece nauciti koliko je 8x7 zbog strajka prosvetnih radnika? Ljudi nisu svesni koliko sve u ovom gradu funkcionise na ad-hoc principu i po nekoj inerciji. Tvrdim da sutra raspuste ministarstvo saobracaja da u praksi na ulicama niko ne bi primetio jedno mesec dana da oni ne postoje uopste
 
Bilo kakav štrajk je besmislen ako se već nakon prvih pregovora pristane na prekid štrajka, a ono što je dobijeno je samo obećanje da će se ispuniti zahtevi. Na istu foru prevareni i prosvetari i poštari i poljoprivrednici. Dakle, kao studenti, ništa se ne menja dok se svaki zahtev ne ispuni, bez kompromisa.
 
Neka me ispravi neko ako grešim, ali koliko manje tastera i opreme imaju ovi novi plavi zglobni bmc-ovi za razliku od ovih sto su vec u saobraćaju
Модел је Procity+ 18 CNG, разликује се од обичног по инструмент табли, 3 седишта уместо 2 позади и одређене компоненте су пребачене на кров.
 
За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?
Ласта има своје проблема у пословању већ дужи низ година.

Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.

Пребацивање приватних возила у гсп није могуће. Могу само да их продају, ако изгубе линије, а то се неће десити макар дошла и друга власт. Направиће договор и са њима и идемо опет у круг или ће да се промени други приватник који ће имати опет масовни број линија.
Nije ti to trend privatizacije, već smo mi imali jedan potpuno drugačiji sistem i uređenje u odnosu na zapadnu Evropu. Javni prevoz se baš i ne privatizuje ni po toj Evropi, učestvuju privatnici, al neće dobiti priliku svuda da dominiraju kao u Beogradu. Razlog je prost. Javni prevoz ni u jednom većem gradu nije profitabilna delatnost.
 
Niti javni prevoz treba da bude profitabilna delatnost. Budzet punimo svi mi...
Ne treba, al ne treba da bude ni subvencionisan 100%. Koliko god mi punili budžet, moramo razlučiti za šta bi taj novac prevashodno trebalo koristiti. Po mom skromnom mišljenju, davati tipa 30% ili koliko već od budžeta samo za izdržavanje javnog prevoza, već spada u teži oblik rasipanja novca. Punimo budžet davanjima kroz poreze i plaćanje usluga, pa tako i plaćanjem javnog prevoza.
 
Niti javni prevoz treba da bude profitabilna delatnost. Budzet punimo svi mi...
Не треба да буде профитабилан, али продаја карата треба да покрива неких 70% трошкова. То би било могуће да су цене карата остале као за време бус плуса, а контрола била побољшана, а наравно да се ови неквалитетни приватници мање плаћају, јер и да су најквалитетнији превише су плаћени.
 
proširila se "kuga displeja" na QRC...pao je i prvi GSPov...
fali mi slika ovde
IMG_20241224_201709.jpg
 
Aman druže ja ti 50 puta navodim da će im oduzeti skoro sve linije, a ti po starom pišeš da je u Gsp-u nikad bolje. Po ovom odoše linije 19,21,22,28,29,40 i 41 privatniku, a uz to će biti još linija naredne godine. Malo po malo će ostati bez linija i onda neće imati gde da rade. Svako ima pravo da se bori za svoje linije i posao.
Нека се бори свако за шта жели ја то не спорим, ал мислим да грешиш кад кажеш да ће бити одузете све линије. Не знам које линије још спомињеш.
Nije ti to trend privatizacije, već smo mi imali jedan potpuno drugačiji sistem i uređenje u odnosu na zapadnu Evropu. Javni prevoz se baš i ne privatizuje ni po toj Evropi, učestvuju privatnici, al neće dobiti priliku svuda da dominiraju kao u Beogradu. Razlog je prost. Javni prevoz ni u jednom većem gradu nije profitabilna delatnost.
Ако није профитабилан, откуд толико приватника у нашем јавном превозу и њихове ширење је све веће?
 
zbog korupcije, dogovora "ispod ruke", nameštanja poslova rodbini...treba li dalje da navodim ili će ti konačno biti jasno?

u celoj ovoj priči nema Č od čistog posla.
 
Нека се бори свако за шта жели ја то не спорим, ал мислим да грешиш кад кажеш да ће бити одузете све линије. Не знам које линије још спомињеш.
23, 17, 18, 95, 31 ja mislim da su bile u priči, ali nek me isprave
 
zbog korupcije, dogovora "ispod ruke", nameštanja poslova rodbini...treba li dalje da navodim ili će ti konačno biti jasno?

u celoj ovoj priči nema Č od čistog posla.
Наравно да има корпуције и наравно да има договора, то не спорим. Како може бити непрофитабилно за превозника који је ангажован (небитно сада на који начин и по којим условима) и вози плаћено по километру за град? Још плус град учетсвује и у куповини возила.
 
23, 17, 18, 95, 31 ja mislim da su bile u priči, ali nek me isprave
Шта ће гсп-у тренутно 200 нових дуплих бмц, а биће још нових дуплих и соло возила. Ако се планирла да се разделе овако јаке линије? Ово су приче које по мени немају смисла.
 
Ако није профитабилан, откуд толико приватника у нашем јавном превозу и њихове ширење је све веће?

Nije profitabilan za naručioca (Grad), ali jeste za prevoznike koji imaju sigurne prihode kojima Grad mora uvek isplatiti voženo po kilometraži, nebitno da li su prevezli 5 ili 500 putnika. Grad svoje prihode stiče praktično samo od naplate koja nikada (pa ni u najboljem sistemu) nije dovoljna da se pokriju 100% troškovi. Bitan je taj odnos naplate i subvencije, jer gledaš da naplata ima što veći udeo u pokrivanju troškova uz naravno racionalnu cenu prema korisnicima.

Vidi, ja lično ne mislim da si bot niti da svojim pisanjem stičeš neku materijalnu korist. Ali, večito upadaš u polemike što znači da ti je pristup loš i da bi trebalo da filtriraš šta ćeš pisati na temama, ovako sebe izlažeš neprilikama i to iskreno sopstvenom krivicom. Ne znači da trebaš da se iščlaniš ili promeniš glavne stavove, al batali to um na drum pisanje, nekada su se za takve stvari na forumima dobijali banovi.
Postao si Vradovic na temam o JGP, a taj Vradovic makar ima neku beneficiju zbog pisanja, ti apsolutno ništa osim što sam sebe ponižavaš.
Shvati ovo kao prijateljski savet.
 
Vrh