За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?Štrajk bilo kog preduzeća (Lasta ili GSP) samo pokazuje koliko radnici gledaju svoja dupeta, a to što će neko ostati bez prevoza njih zabole. Slažem se da SNS treba oterati tamo gde im je mesto, ali da li je ovo način. Da neko ne može da ode kod lekara, na posao samo zato što se nekom ko daj bože da ima srednju školu, ne sviđaju uslovi rada. Kad padne SNS (svi se nadamo ubrzo) da će GSP digne kao feniks iz pepela, i da se strelina gradska vozila prebace u GSP. A svojim štrajkovima, SNS-ovce neće ni okrznuti. Streli samo ostaviti 860 slovarnik. Toliko.
U Pragu prigrad drže isključivo privatnici, a linije su u rasponu od 300-400, plus drže nekoliko gradskih. Ko god bio iza Strele, meni je nevažno. Linija 711 je procvetala dolaskom Strele i više ne moram da razmišljam da li će se GSP-ov IK218M pokvariti negde ili da li će uopšte doći. A privatnici ne postoje od juče.Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.
Aman druže ja ti 50 puta navodim da će im oduzeti skoro sve linije, a ti po starom pišeš da je u Gsp-u nikad bolje. Po ovom odoše linije 19,21,22,28,29,40 i 41 privatniku, a uz to će biti još linija naredne godine. Malo po malo će ostati bez linija i onda neće imati gde da rade. Svako ima pravo da se bori za svoje linije i posao.За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?
Ласта има своје проблема у пословању већ дужи низ година.
Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.
Пребацивање приватних возила у гсп није могуће. Могу само да их продају, ако изгубе линије, а то се неће десити макар дошла и друга власт. Направиће договор и са њима и идемо опет у круг или ће да се промени други приватник који ће имати опет масовни број линија.
E, pa kad ti gradjani sto cekaju bus ukljuce malo vijuge zasto cekaju i zasto se sve raspada, mozda im i bude jasnije sto neko strajkuje. Zive u letecem automobilu u televizoru, a onda izadju u stvarnost i krive vozaca sto nema nekog raspadnutog autobusa.Sta je sledece, zabrinuti roditelji prvaka sto im deca nece nauciti koliko je 8x7 zbog strajka prosvetnih radnika? Ljudi nisu svesni koliko sve u ovom gradu funkcionise na ad-hoc principu i po nekoj inerciji. Tvrdim da sutra raspuste ministarstvo saobracaja da u praksi na ulicama niko ne bi primetio jedno mesec dana da oni ne postoje uopsteŠtrajk bilo kog preduzeća (Lasta ili GSP) samo pokazuje koliko radnici gledaju svoja dupeta, a to što će neko ostati bez prevoza njih zabole. Slažem se da SNS treba oterati tamo gde im je mesto, ali da li je ovo način. Da neko ne može da ode kod lekara, na posao samo zato što se nekom ko daj bože da ima srednju školu, ne sviđaju uslovi rada. Kad padne SNS (svi se nadamo ubrzo) da će GSP digne kao feniks iz pepela, i da se strelina gradska vozila prebace u GSP. A svojim štrajkovima, SNS-ovce neće ni okrznuti. Streli samo ostaviti 860 slovarnik. Toliko.
Nije upućen kao KoštunicaMeni izgleda da on nema predstavu šta je na dnevnom redu, tako je za JPP za trolejbuse rekao da nije na dnevnom redu. Izgleda da neko drugi umesto njega upravlja gradom, a on je tu u prolazu i da se slika.
Модел је Procity+ 18 CNG, разликује се од обичног по инструмент табли, 3 седишта уместо 2 позади и одређене компоненте су пребачене на кров.Neka me ispravi neko ako grešim, ali koliko manje tastera i opreme imaju ovi novi plavi zglobni bmc-ovi za razliku od ovih sto su vec u saobraćaju
Nije ti to trend privatizacije, već smo mi imali jedan potpuno drugačiji sistem i uređenje u odnosu na zapadnu Evropu. Javni prevoz se baš i ne privatizuje ni po toj Evropi, učestvuju privatnici, al neće dobiti priliku svuda da dominiraju kao u Beogradu. Razlog je prost. Javni prevoz ni u jednom većem gradu nije profitabilna delatnost.За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?
Ласта има своје проблема у пословању већ дужи низ година.
Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.
Пребацивање приватних возила у гсп није могуће. Могу само да их продају, ако изгубе линије, а то се неће десити макар дошла и друга власт. Направиће договор и са њима и идемо опет у круг или ће да се промени други приватник који ће имати опет масовни број линија.
Ne treba, al ne treba da bude ni subvencionisan 100%. Koliko god mi punili budžet, moramo razlučiti za šta bi taj novac prevashodno trebalo koristiti. Po mom skromnom mišljenju, davati tipa 30% ili koliko već od budžeta samo za izdržavanje javnog prevoza, već spada u teži oblik rasipanja novca. Punimo budžet davanjima kroz poreze i plaćanje usluga, pa tako i plaćanjem javnog prevoza.Niti javni prevoz treba da bude profitabilna delatnost. Budzet punimo svi mi...
na NBG-u je.Jel Solaris #3119 u Zemunu?
Не треба да буде профитабилан, али продаја карата треба да покрива неких 70% трошкова. То би било могуће да су цене карата остале као за време бус плуса, а контрола била побољшана, а наравно да се ови неквалитетни приватници мање плаћају, јер и да су најквалитетнији превише су плаћени.Niti javni prevoz treba da bude profitabilna delatnost. Budzet punimo svi mi...
fali mi slika ovdeproširila se "kuga displeja" na QRC...pao je i prvi GSPov...
Нека се бори свако за шта жели ја то не спорим, ал мислим да грешиш кад кажеш да ће бити одузете све линије. Не знам које линије још спомињеш.Aman druže ja ti 50 puta navodim da će im oduzeti skoro sve linije, a ti po starom pišeš da je u Gsp-u nikad bolje. Po ovom odoše linije 19,21,22,28,29,40 i 41 privatniku, a uz to će biti još linija naredne godine. Malo po malo će ostati bez linija i onda neće imati gde da rade. Svako ima pravo da se bori za svoje linije i posao.
Ако није профитабилан, откуд толико приватника у нашем јавном превозу и њихове ширење је све веће?Nije ti to trend privatizacije, već smo mi imali jedan potpuno drugačiji sistem i uređenje u odnosu na zapadnu Evropu. Javni prevoz se baš i ne privatizuje ni po toj Evropi, učestvuju privatnici, al neće dobiti priliku svuda da dominiraju kao u Beogradu. Razlog je prost. Javni prevoz ni u jednom većem gradu nije profitabilna delatnost.
23, 17, 18, 95, 31 ja mislim da su bile u priči, ali nek me ispraveНека се бори свако за шта жели ја то не спорим, ал мислим да грешиш кад кажеш да ће бити одузете све линије. Не знам које линије још спомињеш.
Наравно да има корпуције и наравно да има договора, то не спорим. Како може бити непрофитабилно за превозника који је ангажован (небитно сада на који начин и по којим условима) и вози плаћено по километру за град? Још плус град учетсвује и у куповини возила.zbog korupcije, dogovora "ispod ruke", nameštanja poslova rodbini...treba li dalje da navodim ili će ti konačno biti jasno?
u celoj ovoj priči nema Č od čistog posla.
Шта ће гсп-у тренутно 200 нових дуплих бмц, а биће још нових дуплих и соло возила. Ако се планирла да се разделе овако јаке линије? Ово су приче које по мени немају смисла.23, 17, 18, 95, 31 ja mislim da su bile u priči, ali nek me isprave
Ако није профитабилан, откуд толико приватника у нашем јавном превозу и њихове ширење је све веће?