rekoh vam da kreće asimilacija...Novi plavi BMC stigli za GSP. Sad i na njima počinju garažni brojevi sa P9XXXX
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
rekoh vam da kreće asimilacija...Novi plavi BMC stigli za GSP. Sad i na njima počinju garažni brojevi sa P9XXXX
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
P kao prevoznikKakva glupost Sve i da razumem ovu devetku na početku, čemu ovo P? Šta uopšte znači?
Mozda su kvalitetom sranje, ali moje misljenje lepo izgledaju ovako plaviNovi plavi BMC stigli za GSP. Sad i na njima počinju garažni brojevi sa P9XXXX
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Pa za koliko i da ih oglase? Nisu te serije uopšte loše tako. 2015 su valjda, kola tog godišta idu i za tih 10000 evra. Realno, nikakve pare za autobus danas. Ako je ispravan, u kako tako korektnom stanju, za siću se može imati funkcionalno vozilo za narednih nekoliko godina.Ikarbusi IK-112N iz Arrive na oglasima polovni automobili, u pozadini jednog se moze videti 103P koji stoji na placu.
Polovni Ikarbus Ik 112 2015. god. Polovni Automobili Srbija, Požarevac
Ikarbus Ik 112, 2015. godište, Dizel 6871 cm3, vozilo prešlo 650000 km, Požarevac. Cena 9.900 € - Autobusi - Polovni Automobiliwww.polovniautomobili.comNiskopodni Ikarbus, sa cenom od 10000E, pritom polovan, imam osecaj da su to stavili namerno da ga ne bi prodali.Polovni Ikarbus Ik 112 2015. god. Polovni Automobili Srbija, Požarevac
Ikarbus Ik 112, 2015. godište, Dizel 6871 cm3, vozilo prešlo 624287 km, Požarevac. Cena 9.900 € - Autobusi - Polovni Automobiliwww.polovniautomobili.com
Pa neće jer će dolaskom novih zglobova na 18 i linija 15 biti full zglobna, nevezano da li će sve dati na 18 ili ne. Takođe postoji šansa da sad neke zglobove daju i na 78.Neka ostane 18 u Zemunu, ali nadam se ne na uštrb linija 15 i 78.
I sam govorim da se o povratku 18-ice priča još od kada je preuzeo Zemun, a slabe su šanse da bude predata sad kad Zemun dobija nova vozila.
Biće zaista nefer ako sva nova vozila završe na 18, a nijedno na ove druge dve. 15 i 78 svakako već nose teret održavanja 18-ice. Na 15 ima dosta solo i starijih vozila u poređenju sa 18-icom i nijednog redovnog Solarisa, a 78 nema niti jedno jedino zglobno vozilo.
Od tih 14-15 BMC-a, ravnomerno ih treba rasporediti na ove tri linije.
Postoji šansa da pre vremena povuku stare Ikarbuse (2012. i 2013.) iz redovnog saobraćaja.Pa neće jer će dolaskom novih zglobova na 18 i linija 15 biti full zglobna, nevezano da li će sve dati na 18 ili ne. Takođe postoji šansa da sad neke zglobove daju i na 78.