Šta je novo?

Air Serbia

Nesto se ne secam da su ukrajinci 99. Prekinuli avio saobracaj za zemljama koje su nas bombardovale, kao i ostale privredne aktivnosti. Ili da je onaj bokser vojnik pekar apotekar, odustao od borbe za titulu u agresorskoj nemackoj te godine. A da, to je drugo, zaboravih cuveni demokratski odgovor na svaku nelogicnost.
 
Ne samo kosova_crypto, nego ima i nesto Ilyria, to sve Shiponsi nemaju pametnija posla. Misle da ce Ukrajina da ih prizna ako im se dovoljno uvuku.

Edit: izvalio sam da je to u stvari isti profil. Sry.
 
NE MOŽETE VI PROTIV SRBIJE DA DOBIJETE OBAVEŠTAJNI RAT! Spasić poslao snažnu poruku: Lažna prijava o bombama je NAPAD NA DRŽAVU
https://www.kurir.rs/v/3895773?utm_...dium=app_ios&utm_campaign=kurir_share_counter
1647906564918.png


šta ovaj baljezga? kakvo pomeranje i skrivanje rute?!
 
NE MOŽETE VI PROTIV SRBIJE DA DOBIJETE OBAVEŠTAJNI RAT! Spasić poslao snažnu poruku: Lažna prijava o bombama je NAPAD NA DRŽAVU
https://www.kurir.rs/v/3895773?utm_...dium=app_ios&utm_campaign=kurir_share_counter
Pogledajte prilog 131381

šta ovaj baljezga? kakvo pomeranje i skrivanje rute?!
Ваљда мисли на ово што је Вучић причао пре неки дан

 
зато што то тако не функционише. не може тек тако да авион касни пола сата па полети а да га нико не види. у авио саобраћају постоје тачно дефинисане руте и времена полетања и слетања
 
Jasno. Ali moze ako se naredi kontradiverzioni pregled pred svaki let. :D A u ovom slucaju Srbija ima, ne samo pravo, nego konkretnu osnovu za tako nesto. Bar na svim letovima za RF.

A u deo o "ne vidi se" nisam nikad ni verovao. Naravno da se vidi. Nego podrzavam ovu praksu da se uradi KD pregled, i dok avion stoji, stigne dojava (jer su Ukri ocigledno glupi koliko su i bezobrazni) i onda ne mora posle da polece pa da se vraca zbog dojave.
 
Poslednja izmena:
Nisam upucen, tako da necu nista da tvrdim, ali verujem da bi i Er Srbiji i nasoj vladi i putnicima u avionu bilo draze da do daljnjeg svaki let za RF ima KD pregled i to je to. Posle, kad se malo smire strasti i usijane bezobrazne ukrajinske tikve, prorediti KD preglede ili ih raditi nasumicno. Pa ako tikve bezobrazne nastave i tada, vratiti KD preglede. Ako ne, obustaviti ih. Verujem da je i putnicima draze da na aerodromu cekaju 30 min duze nego da gube po 2-3 sata dok avion se okrene, sleti, pregleda, opet poleti... Isto vazi i za Er Srbiju, koja mora da trosi vise goriva a i masine joj se trose vise i brze od viska predjenih razdaljina.

Mislim kazem, necu nista da tvrdim. Ali gledam siru sliku, i kroz prizmu prakticnosti i kroz prizmu gradjanina koji placa porez i smatra da ima pravo reci o drustvenim temama i dogadjajima. Ako se mi sada nalazimo u vanrednoj situaciji, onda se primene vanredne mere za konkretan slucaj.

Najvise me nerviraju oni ljudi koji, kad se pojavi neki problem i svest u javnosti o njemu, kazu "pa ne moze, zakon/propisi/ sporazumi kazu drugacije". Pa... jbno promeni zakon/ propis onda. Zato i postoje zakonodavne vlasti, da prilagodjavaju pravila u skladu sa okolnostima i potrebama drustva. A ne da zakon postoji radi samog sebe. Ideja "ne moze ' se menja zakon/propis" je kao kada bi neko 1960ih rekao "ne mozemo da uvrstimo taj neki takozvani heroin u zabranjene supstance jer nasi zakoni ga ne prepoznaju kao opijata". Pa... tebra... jbno promeni zakon pa ga prepoznaj. Ionako ces pre ili kasnije morati, kao sto je na kraju i bilo. A sto pre to uradis, bice ti posle lakse.

Odoh na pricu o zakonima iako se ovde radi i o domacim i o medjunarodnim propisima, ali sustina je ista. Vanredna situacija => vanredna resenja. Ako ti neko svaki let sabotira dojavom o bombi, a koju ne smes da ignorises, onda lepo stavis KD pregled kao rutinu i cao zdravo. Ako neko iz medjunarodnih organizacija uputi neko serendanje, das im emailove ovih smradova sto prijavljuju bombe i kazes im "evo, vi popricajte s njima". Pojednostavljujem i karikiram naravno. Ali hocu da kazem da ne treba sedeti skrstenih ruku ili slepo pratiti budjavu birokratiju, nego uzeti stvari u svoje ruke. Birokratija, price i mrtva slova na papiru nikad nista ne resavaju. Samo praksa i akcija.

KD pregled pred svaki let do daljnjeg, pa neka licemeri prijavljuju do mile volje.
 
Poslednja izmena:
El Al je razvio sistem zastite svojih aviona, kao i zastite na stranim aerodromima. JU bi trebalo da uradi isto sa putnicima i avionima koji lete za Rusiju.
 
Otvoriš FR i vidiš u realnom vremenu poletanje, to je sada javni podatak.
 
Ali se verovatno vidi na adsbexchange-u :) Blokiranje na FR-u se placa (ima i opcija za selective unblock, kao i na FlightAware-u), osim za N-registar koji dolazi od FAA LADD.
 
Definition of bolest mozga:
Doing the exact same thing over and over and always expecting different results.
 
Inace, ne branim Zvaldemorta i smatram ga pacijentom, ali mislim da sve i da se on nije izlajao oko odlaganja poletanja aviona, pre ili kasnije, neko iz Er Srbije, BEG, MUPa, ili pak neko od putnika...bi prosirio vest o sablonu tj. taktici.

Ovaj pacenik je samo to obelodanio ranije.
 
Zna li neko...koliko % rute treba da se pređe da bi se KD pregled radio u Moskvi? Ima li definisana granica ili je to 50%?
 
Vrh