Šta je novo?

Air Serbia

A330-200 polako izlazi iz upotrebe i do 2030. godine ce i JU morati da razmislja o zameni. Airbus od sirokotrupaca ima A330-800, A330-900, A350-900 i A350-1000.

A330-800 je mrtav, niko ga ne kupuje. Svega 7 ih je napravljeno.

A330-900 je najrealnija opcija. Po kapacitetu je malo veci od A330-200, slicno kao A330-300. U proseku ima nesto ispod 300 sedista u konfiguraciji od dve klase.

A350-900 i A350-1000 su preveliki avioni za JU. Oni imaju oko 330, odnosno oko 400 sedista u dve klase.
Ja sam neki tekst na Wikipediji gledao sa specifikacijama, gde su izgleda pogrešan range stavili za A330-900 (dosta manji). Sad vidim da je prilično sličan sa A330-200, tako da je to stvarno logičnija zamena. Opet, pitanje da li bi mogao za LA da leti, s obzirom da je 200 bio problematičan sa isplativošću na toj ruti.
 
Vrh