lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.802
- Pohvaljen
- 2.588
Bile juce jos dve, isto kao i pre par dana. Samo vise ne objavljuju.
Pa ti misliš da prosečan glasač SNS-a zna išta o avio saobraćaju i samoj organizaciji istog.A i idu izbori...
A Vucic onomad rece kako "ima on taktiku" i kako ce MUP povatati sve koji salju dojave.
I sve sto treba da uradi je da naredi svim svojim medijima da cute o tim letovima do 3.4. i glupe mase koje prate te medije ce ziveti ubedjene kako je Otac nacije, eto, resio cak i taj problem.
Не разумем ту процедуру, шта је циљ таквог враћања, овако може бесконачно,I evo upravo se opet A332 vraća na Beograd, nije dobacio ni do Zrenjanina.Pogledajte prilog 132452
Bukvalno sam predložio nešto slično još pre dve nedelje:Sta se moze uraditi? Po ugledu na El-Al, Air Serbia u saradnji sa nasom i ruskom policijom może zahtevati konstantan nadzor aviona. Putnici El-Ala prolaze kroz rigorozne provere kakve se ne srecu kod drugih kompanija, dok njihove avione u inostranstvu obezbedjuje policija. Takodje, dok je u srpskom vazdusnom prostoru MiG-ovi bi mogli da prate avion. Opet, na ovaj nacin ne mogu izbeci preusmeravanje zbog pretnje, ali verujem da moze uticati da se pretnja proglasi za GREEN.
Jedino nisam predlagao dizanje lovačke pare, pošto stvarno ne vidim šta bi piloti lovaca tu mogli da urade niti kako bi iko mogao da ''kači'' bombu na avion u letu. No ne sumnjam da u opičenim međuanarodnim protokolima i propisima se podrazumeva i ta lovačka pratnja, iz nekog razloga...Ja sam mislio da je možda moguće napraviti pravno-tehnički sistem gde bi avion koji leti ka i iz Rusije (u Beograd) bio pod stalnim nadzorom naših i Ruskih snaga bezbednosti. Tako da dok je na stajanci, i u Moskvi i ovde, je stalno pod budnim nadzorom kako aerodromskog osoblja tako i snaga reda. Te da jednom kad se utvrdi da bombe u avionu nema, ne preostaje više prostora i prilika da se postavi druga, jer je avion stalno ili u vazduhu, ili pod nadzorom Ruske policije, ili pod nadzorom Srpske. Znači non stop je ili nedostupan ili pod nadzorom snaga reda. Koje bi, naravno, dodatno proveravale sve što se izvršava tokom boravka na aerodromu. Ukrcavanje putnika, utovar prtljaga i osoblje koje opslužuje avion, i na zemlji i u letu.
Jedino nisam predlagao dizanje lovačke pare, pošto stvarno ne vidim šta bi piloti lovaca tu mogli da urade niti kako bi iko mogao da ''kači'' bombu na avion u letu.
не би им било лоше, да мало и они лете
A i to sto kazete. Always look on the bright side of life.Apsolutno nije na odmet da i lovci lete, pritom vezbaju pracenje aviona uz krila. Nemaju tu priliku svaki dan.