Ovo je generalno dugoročno neodrživo.
I treba se povući sa te linije relativno brzo, kao što napisah pre par dana, "uhvatiti što se može i kraj".
Stalno vraćanje aviona košta, stalne ponovne kontrole koštaju, poremećaji reda letenja mogu postati pravilo, a zbog stalnih dojava nije nemoguće da to počne da utiče na percipiranje kompanije i da se pojave problemi sa bookingom ili da recimo Ameri kažu da oni smatraju da je linija ka njima rizična jer su terorističke dojave postale pravilo za kompaniju. Lako se može desiti da samo zbog ovih stalnih dojava cena osiguranja koju plaćamo za avione drastično poraste.
Interesuje me koji model su za prevazilaženje ovoga koristili Izraelci, koji su svojevremeno imali vrlo česte pretnje.
Ako hoćemo da imamo sertifikat za letenje ne možemo, kako neki predlažu, da ignorišemo obaveznu proceduru u ovakvim slučajevima, a ona podrazumeva obavezno hitno sletanje i pregled, a to možda, u kombinaciji sa povećanim cenama osiguranja počne da košta više nego što vrede prihodi od leta.