DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.016
- Pohvaljen
- 7.662
Moje prvo iskustvo sa JAT-om je bilo takvo da smo izašli na gejt, videli ATR pored izlaza, i onda su nas obavestili da je let otkazan.
Na prvu loptu nam nisu nudili povraćaj novca, već samo jutarnji let koji je kasnio. Na kraju sam morao da pomeram povratak, pretio sam u Beču predstavnicima JAT-a da ću ih tužiti, jer mi je propao posao zbog njih. Dobio sam besplatnu prerezervaciju.
Još par puta sam imao neprijatna ili relativno neugodna iskustva sa starim JAT-om.
Sa "Er Srbijom", iako mi je jednom let kasnio (čekali smo sat vremena u samom avionu zbog magle), moram da priznam da nisam. Način rešavanja ovih situacija je ipak znatno savremeniji, ako ništa drugo, mada moram da kritikujem što sam jednom kupio kartu uz najavu da će se leteti B737 (kontao sam da je prebačen sa čarter saobraćaja), a naravno, tutnuli su nas u ATR.
Isto tako mi nije poznato da je "A.S." ikada prebacivala letelice na vanredne čartere političkog vrha (kada vladine letelice nisu dostupne), nauštrb putnika, a sa JAT-om je to vrlo često bio slučaj.
Isto tako mogu da posvedočim kako je komfor u "Austrian"-ovim letovima, koje sam ranije često koristio, BEZOBRAZNO opao u poređenju sa "A.S.", a "Aeroflot" da ne spominjem (pritom im je osoblje krajnje neuko u komunikaciji sa putnicima).
"A.S." je daleko od vrhunske kompanije, ali trenutno nudi kakvu/takvu pristojnu uslugu.
EDIT: Primer - U "A.S." još uvek dobiješ sendvič, vodu, kafu/sok i neki slatkiš. Na "Austrian"-ovom letu, pre nešto više od godinu dana, iako sam uzeo klasičnu ekonomsku klasu, dobio sam jednu bombonu, i malecko pakovanje kikirikija. Kasnije su mi dali i neku kafu.
Na prvu loptu nam nisu nudili povraćaj novca, već samo jutarnji let koji je kasnio. Na kraju sam morao da pomeram povratak, pretio sam u Beču predstavnicima JAT-a da ću ih tužiti, jer mi je propao posao zbog njih. Dobio sam besplatnu prerezervaciju.
Još par puta sam imao neprijatna ili relativno neugodna iskustva sa starim JAT-om.
Sa "Er Srbijom", iako mi je jednom let kasnio (čekali smo sat vremena u samom avionu zbog magle), moram da priznam da nisam. Način rešavanja ovih situacija je ipak znatno savremeniji, ako ništa drugo, mada moram da kritikujem što sam jednom kupio kartu uz najavu da će se leteti B737 (kontao sam da je prebačen sa čarter saobraćaja), a naravno, tutnuli su nas u ATR.
Isto tako mi nije poznato da je "A.S." ikada prebacivala letelice na vanredne čartere političkog vrha (kada vladine letelice nisu dostupne), nauštrb putnika, a sa JAT-om je to vrlo često bio slučaj.
Isto tako mogu da posvedočim kako je komfor u "Austrian"-ovim letovima, koje sam ranije često koristio, BEZOBRAZNO opao u poređenju sa "A.S.", a "Aeroflot" da ne spominjem (pritom im je osoblje krajnje neuko u komunikaciji sa putnicima).
"A.S." je daleko od vrhunske kompanije, ali trenutno nudi kakvu/takvu pristojnu uslugu.
EDIT: Primer - U "A.S." još uvek dobiješ sendvič, vodu, kafu/sok i neki slatkiš. Na "Austrian"-ovom letu, pre nešto više od godinu dana, iako sam uzeo klasičnu ekonomsku klasu, dobio sam jednu bombonu, i malecko pakovanje kikirikija. Kasnije su mi dali i neku kafu.