belgrey
Higher intermediate
:!: Tehnički i operativni problem
YU-ALT (ATR) koji juče nije mogao da sleti u Prag zbog magle preusmeren je na Tegel (Berlin). Čudno je veoma zašto se nije vratio ka BEG, ili bar bio preusmeren na neko bliže mesto u smeru ka svom domaćem aerodromu. U Berlinu mu je uočen neki tehnički problem zbog koga ne može da se vrati nazad kući već više od 24 sata. U isto vreme samo dva ATR-a su operativna te je nastao problem sa organizacijom letova u regionu.
Danas, pošto nije bilo ATR-ova spremnih za saobraćaj letove za Sofiju, Skoplje i Bukurešt obavljaju 2 Boeinga i jedan A319. Na letu za Sofiju koji je odradio B737 sa 144 putnička sedišta bilo je 6 putnika, na letu za Skoplje koji takođe obavlja B737 je bilo 16 putnika i na letu za Bukurešt koji obavlja A319 je bilo 15 putnika. Šta mislite koliko to sve košta?
Edit: Ovo je inače deseti tehnički problem ovog aviona u periodu od devet i po meseci - dakle više od jednog mesečno. To je ujedno i avion sa možda najviše povrataka na aerodrom polaska malo posle poletanja (15-20 minuta). Poletao je pa se vraćao bar četiri puta. A tri puta je skinut iz saobraćaja pred samo poletanje.
YU-ALT (ATR) koji juče nije mogao da sleti u Prag zbog magle preusmeren je na Tegel (Berlin). Čudno je veoma zašto se nije vratio ka BEG, ili bar bio preusmeren na neko bliže mesto u smeru ka svom domaćem aerodromu. U Berlinu mu je uočen neki tehnički problem zbog koga ne može da se vrati nazad kući već više od 24 sata. U isto vreme samo dva ATR-a su operativna te je nastao problem sa organizacijom letova u regionu.
Danas, pošto nije bilo ATR-ova spremnih za saobraćaj letove za Sofiju, Skoplje i Bukurešt obavljaju 2 Boeinga i jedan A319. Na letu za Sofiju koji je odradio B737 sa 144 putnička sedišta bilo je 6 putnika, na letu za Skoplje koji takođe obavlja B737 je bilo 16 putnika i na letu za Bukurešt koji obavlja A319 je bilo 15 putnika. Šta mislite koliko to sve košta?
Edit: Ovo je inače deseti tehnički problem ovog aviona u periodu od devet i po meseci - dakle više od jednog mesečno. To je ujedno i avion sa možda najviše povrataka na aerodrom polaska malo posle poletanja (15-20 minuta). Poletao je pa se vraćao bar četiri puta. A tri puta je skinut iz saobraćaja pred samo poletanje.