Šta je novo?

Air Serbia

Prošli put je bar do Crnog mora stigao, a večeras ni do Jagodine...
Ovo po meni postaje vrlo neozbiljno do putnika.
 
Sram vas bilo, kako mozete tako protiv naseg prevoznika da pisete?!? :D
 
много већ смарате

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431258#p431258:h8l3ii28 je napisao(la):
dr strangelove » 01 Феб 2017, 00:38[/url]":h8l3ii28]sad je YU-APD krenuo za abu dhabi ali ni on nije daleko stigo, vratio se za beograd :shock:

реци ми, јеси ли био на том лету? је л' неко твој био на том лету? ако су оба одговора не, онда нађи другу занимацију, а не да јуриш који је авион докле стигао, пре него што се вратио :roll: Џисус :roll:
 
Mozda covek radi na aerodromu? :) Naravno da se desavaju kvarovi, ali ovo u poslednjih 20ak dana se bas cesto vracaju.
 
Neobično je da je u januaru od pet tehničkih problema četiri na A319, a samo jedan na ATR. Inače sinoć je definitivno tehnika bila razlog. Ja sam pomislio da je medical možda, ali je avion po povratku isključen iz saobraćaja i zamenio ga je YU-APJ. Kašnjenje je bilo skoro dva i po sata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431277#p431277:1gyuof10 je napisao(la):
JohnnyLee » 01 Feb 2017 06:45[/url]":1gyuof10]много већ смарате

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431258#p431258:1gyuof10 je napisao(la):
dr strangelove » 01 Феб 2017, 00:38[/url]":1gyuof10]sad je YU-APD krenuo za abu dhabi ali ni on nije daleko stigo, vratio se za beograd :shock:

реци ми, јеси ли био на том лету? је л' неко твој био на том лету? ако су оба одговора не, онда нађи другу занимацију, а не да јуриш који је авион докле стигао, пре него што се вратио :roll: Џисус :roll:

pa ako te smaramo, napusti forum... :)
 
aha, znaci da se avioni raspadaju nije bitna vest, ali si ti zato u temi o autobusima postovao da je "данас је 3046 коначно дошао опран", pretpostavljam da je to bitna vest ??

i svih tvojih 7000+ postova su samo bitne vesti jel?
 
Meni je u redu da se ponekad iznose statistike kao što je belgrey uradio, pa da ukrstimo argumente oko opštih trendova, ali je totalno besmisleno da na ovom forumu beležimo pojedinačne incidente.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431306#p431306:2f99af4i je napisao(la):
dr strangelove » 01 Феб 2017, 09:54[/url]":2f99af4i]aha, znaci da se avioni raspadaju nije bitna vest, ali si ti zato u temi o autobusima postovao da je "данас је 3046 коначно дошао опран", pretpostavljam da je to bitna vest ??

i svih tvojih 7000+ postova su samo bitne vesti jel?

па с обзиром да се на теми о аутобусима причало о томе да се не перу (а и да далеко се више распадају од авиона) и да сам раније напоменуо да на 18ици све долазе прљави, навео сам пример да су коначно кренули са прањем и у погону НБГ (један једини мој пост на ту тему). ово што си ти написао је други или трећи пост на ту тему, што само може да значи да улазиш у infinite loop. ја барем не вртим једну те исту плочу. ок, примљено је к знању да се авион вратио први пут, али нема потребе то понављати сваки пут када се опет деси
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431311#p431311:287kl2xc je napisao(la):
GOJE » Sre Feb 01, 2017 11:06 am[/url]":287kl2xc]Meni je u redu da se ponekad iznose statistike kao što je belgrey uradio, pa da ukrstimo argumente oko opštih trendova, ali je totalno besmisleno da na ovom forumu beležimo pojedinačne incidente.

Ukratko, sve sto je Belgrey nabrojao se ne racuna kao incident ili akcident. Postoji vrlo jasno definisano sta se smatra vazduhoplovnim incidentom.
Ukratko, tehnicki problemi na letelicama usled kojih nisu nastala veca ostecenja na letelicama usled kojih su mogli biti ugrozeni putnici i posada se ne zovu incidenti.
Informisite se drugari:
http://avherald.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Aviation_ ... _incidents
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431178#p431178:1aj5kyxs je napisao(la):
JohnnyLee » 31 Jan 2017 06:01 pm[/url]":1aj5kyxs]врло вероватно 738 за потребе Авиолета. већ се дуже то спомиње

Sad je samo pitanje da li se radi o redovnim potrebama (neki piloti otišli pa ih treba zameniti) ili će Aviolet imati povećane potrebe tokom letnje sezone u smislu da će još neki 733 biti osposobljen i vraćen u saobraćaj (ako se ne varam mislim da jedan od onih parkiranih može da se reaktivira).
 
Veliki broj reklamacija za odlaganje i otkazivanje letova Air Serbie u i iz SAD. Zna li neko koji je razlog za to?
Putnici tvrde da su u pitanju tehnički kvarovi koji su lažno prikazivani kao nevreme to jest viša sila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431337#p431337:27l81mk5 je napisao(la):
beowl » 01 Feb 2017 01:16 pm[/url]":27l81mk5]Sad je samo pitanje da li se radi o redovnim potrebama (neki piloti otišli pa ih treba zameniti) ili će Aviolet imati povećane potrebe tokom letnje sezone u smislu da će još neki 733 biti osposobljen i vraćen u saobraćaj (ako se ne varam mislim da jedan od onih parkiranih može da se reaktivira).

Može li neki detalj na tu temu, koji su to Jatovi parkirani Boinzi i kada su deaktivirani?
Ja sam mislio da su od imovine Jat Airwaysa ostala samo 4 Boinga 737, da su sva četiri u bojama Avioleta i da su u saobraćaju?
 
у употреби су 3: AND, ANI и ANK. ANJ се води да је на стању, али је он релативно скоро повучен из употребе, тако да можда њега врате. ANL, ANV и ANW су повучени 2013. (ANW у септембру и ANL у децембру) и 2014 (ANV у априлу). питање који је од та три у "летном" стању, јер су се углавном канибализовали за резервне делове. ако је неки од њих остао цео, онда га можда и врате у упоребу. још два (ANF и ANH) су повучена из употребе још у време ЈАТ-а, ANF 2012. и ANH 2007.

едит: да допуним пост, ако некога занима шта је са осталим авионима са префиксом AN. нису ЈАТ-ови, већ:
  • ANA, ANB, ANC, ANG и ANO Адријини MD-82
    ANE Авиогенексов Ту-134
    ANM Адријин ROMBAC 1-11
    ANN, ANQ, ANR, ANS и ANT нису регистровани авиони
    ANP, ANU, ANX, ANY и ANZ Авиогенексови 732
 
Hvala, sad sam nešto potpuno novo naučio. Da pored aviona u bojama Avioleta (AND, ANI, ANK) i ANJ (koji je možda beo?) fizički postoji još 3-5 B737-300 od Jat Airwaysa. To bi onda značilo da je Jat Airways lizovao tuđe B737-300 dok su oni koje je imao u vlasništvu ležali neispravni! Ako je to tada bila racionalna odluka, onda zbilja ne znam koliko je realno da se sada vrate mašina koje su 3 ipo godine ležale u rashodu.

Mada, ako Etihad reši da je bilo dosta Air Serbie, onda vratiće ove letelice kao bele lale...
 
укупно 9. 3 која лете, 1 који би могао да лети и 5 који не лете. е сад, 2 дефинитивно више неће летети (ANF и ANH). остали су МОЖДА у летном стању, што не верујем, јер да јесу, остали би у употреби. мислим да је ANJ у бојама Авиолета

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431719#p431719:2g2dhoz8 je napisao(la):
stanislaw » 03 Феб 2017, 13:32[/url]":2g2dhoz8]Mada, ako Etihad reši da je bilo dosta Air Serbie, onda vratiće ove letelice kao bele lale...

не верујем. летеће са оним што имају, и можда изнајме још неки
 
Johny,
сва 4 наведена Боинга (ND, NI, NJ & NK) лете и потпуно су оперативни. Крајем фебруара и почетком марта ND и NI иду на по 7 дана на прегледе и припрему за летњу сезону. NJ ће на прегледе крајем априла (20-ак дана) када ће се радити и редовни антикорозивни преглед. NK је слободан од прегледа до позне јесени.
Од приземљених би могли да се релативно лако оспособе NV и NW обзиром да су то најмлађи авиони и са убедљиво најмањим налетом. Како за те авионе тако и за оперативне, проблем су МОТОРИ! Како сада стоји стање Ер Србија има 8 употребљивих мотора од којих 2 имају само још неколико десетина сати до "генералке" што значи да ако се не уложи одмах у моторе сезону ће дочекати са 3 авиона!
Наставља се суманута политика одржавања као и у ЈАТ-у.
Да илуструјем. За разлику од клипних мотора млазни мотори су у принципу вечити, ако се одређени делови замењују након одређеног времена. То су делови са радним веком LLP (Life Limited Part). Од квалитета LLP-а зависи и цена делова али и радни век. Тако комплет LLP-а за радни век од 8000 сати кошта око 1М5$, а за 15000 сати око 2М5 долара. Расклапање мотора, замена делова и поновно склапање и све оно што иде уз то кошта око 1М5 долара (руке).
Генијалци у руководсту (они који одлучују) увек су цинцулирали са трошковима па су куповани LLP-ови за 500-600К долара што је једва било за пола године. Вечито је била логика да ће се нешто десити (забрана летења или удес) па ће новац уложен у куповину бољих делова пропасти, при чему је сваки пут плаћано по 1М5$ за руке.!?!?!?
NV и NW су приземљени само зато што им је истекао ресур моторима, а не зато што им је нешто фалило. Нико се није сетио да са најстаријих авиона премести моторе на њих?
Генералка мотора траје око 30-40 дана, па ако се сада код неког сервисера не стане у ред бојим се да неће бити мотора за лето.
 
Zato je Jat Tehnika primila 350+ botova u stalni radni odnos a mehaničara i ineženjera je sve manje, što u penziju što u inostranstvo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431762#p431762:wr4y3ab1 je napisao(la):
Čika Brana » 03 Feb 2017 05:09 pm[/url]":wr4y3ab1]
NV и NW су приземљени само зато што им је истекао ресур моторима, а не зато што им је нешто фалило. Нико се није сетио да са најстаријих авиона премести моторе на њих?

Znači, praktično je Air Serbia od Jata nasledila 4 Boinga što su leteli i još 2-3 dobra sa istrčalim resursima motora? Da bi tri godine kasnije motori još uvek bili neremontovani, a u međuvremenu ko zna šta je sve kanibalizovano?
 
Ne bih da komentarisem, ispasce da mracim i sirim negativnu energiju...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh