[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433335#p433335:12g38ze2 je napisao(la):loyola » 13 Feb 2017 05:37 pm[/url]":12g38ze2]Da li ce Malisa da leti iz airserbie ako ga sutra vodja pusti niz vodu??
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433426#p433426:1ohjl3km je napisao(la):laki72 » 13 Феб 2017, 23:43[/url]":1ohjl3km]A sto ste sigurni da ce Mali da 'leti'?
Oklevetala ga 'bivsa' koja eto slucajno dozivljava 'prociscenje' pa resila da progovori o periodu od 2013-2016. godine.
Inace, doticni je (kao) do tada bio bez afera i sl, pa je zato postao vodjina desna ruka...
Ono u bugarskoj da zanemarimo jer nema konkretne potvrde, ali u agenciji za privatizaciju i poslici sa ocem se naravno ne vaze. To je bilo dok su 'zuti vladali'...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433643#p433643:f6tdrfed je napisao(la):belgrey » Sre Feb 15, 2017 9:37 am[/url]":f6tdrfed]:!: Tehnički problem
1. ATR, YU-ALT, poleteo juče (14.februar) za Prag pa je divertovan nazad na Teslu malo posle poletanja. Avion je imao neki problem ubrzo ponovo poleteo za Prag i tamo stigao sa oko sat i po zakašnjenja.
2. Airbus A319 YU-APC (Novak Đoković) je juče (14. feb) preusmeren nazad na polazni aerodrom malo posle poletanja. Avion je bio na letu za Bejrut. Avion je izgleda isključen iz saobraćaja jer je za Bejrut kasnije poslat YU-API. Novak je danas ponovo u saobraćaju, vidim da leti za Diseldorf. "Đoković" je imao gotovo identičnu situaciju krajem septembra 2016. na letu za Štutgart, a osim tog ispadanja još je samo jednom bio isključen vanredno iz saobraćaja zbog nekog tehničkog problema koji je uočen pre prvog jutarnjeg leta. To je bilo u julu 2016.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433660#p433660:8qj28owx je napisao(la):DjoleJastrebOpet » Wed Feb 15, 2017 12:34 pm[/url]":8qj28owx][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433643#p433643:8qj28owx je napisao(la):belgrey » Sre Feb 15, 2017 9:37 am[/url]":8qj28owx]:!: Tehnički problem
1. ATR, YU-ALT, poleteo juče (14.februar) za Prag pa je divertovan nazad na Teslu malo posle poletanja. Avion je imao neki problem ubrzo ponovo poleteo za Prag i tamo stigao sa oko sat i po zakašnjenja.
2. Airbus A319 YU-APC (Novak Đoković) je juče (14. feb) preusmeren nazad na polazni aerodrom malo posle poletanja. Avion je bio na letu za Bejrut. Avion je izgleda isključen iz saobraćaja jer je za Bejrut kasnije poslat YU-API. Novak je danas ponovo u saobraćaju, vidim da leti za Diseldorf. "Đoković" je imao gotovo identičnu situaciju krajem septembra 2016. na letu za Štutgart, a osim tog ispadanja još je samo jednom bio isključen vanredno iz saobraćaja zbog nekog tehničkog problema koji je uočen pre prvog jutarnjeg leta. To je bilo u julu 2016.
Jesi ti 100% siguran da svi ti avioni zaista postoje?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433750#p433750:141h2psd je napisao(la):loyola » 15 Феб 2017, 22:58[/url]":141h2psd]Kakvi dokazi, prosli put je lik otvorio profil i prvi post mu je bio prozivanje belgreya kao i ovaj sad. Znaci nije neko eto napravio profil pa je naleteo na ovu temu, nego je upucen u pricu koja je bila ovde na forumu.
The parent company of the Russian Sukhoi plane manufacturer, United Aircraft Corporation (UAC), has held talks with Air Serbia and "a Slovenian carrier" over the sale of the Sukhoi Superjet 100 aircraft. UAC Vice President for Civil Aviation, Vladislav Masalov, told media at the Aero India 2017 Airshow in Bangalore on Tuesday that the company was focusing on talks with Air Serbia, a Slovenian airline and the Hungarian government, which have all expressed interest in the 108-seater aircraft. Mr Masalov noted that the company's sales program for 2017 is almost complete and added that an order for twenty of the jets would soon be concluded with Aeroflot. The first European carrier outside of Russia to operate the SSJ100 on revenue flights is the Irish regional airline CityJet, while Brussels Airlines will wet-lease some of the aircraft for a two-year period from April....