Ево на Екс Ју пише да је имао проблем са мотором па су узели Вамосов А330 на пар дана да ускочи.
Peglanje sezonalnosti nije samo u rukama avioprevoznika.Siguran sam da Toronto krece onog trenutka kad budu imali dovoljno opcija za peglanje sezonalnosti ili toliko long-haul kapaciteta da ta leto-zima razlika koju ce Toronto praviti ne bude kriticna
Ne znam zasto sad furaju ovo crno oko soferke,to mi je bas
Можда је то заштита стакла приликом фарбањаNe znam zasto sad furaju ovo crno oko soferke,to mi je bas
Slažem se, ali ti ovde imaš na umu samo O&D putnike i to samo u jednom smeru (ka Srbiji). Gde su transferni putnici, gde su turisti iz Srbije ka charter destinacijama... ?Peglanje sezonalnosti nije samo u rukama avioprevoznika.
Ko putuje van sezone? Poslovni ljudi.
Trebalo bi stoga privlačiti više investicija, te organizovati više i češće globalne događaje: kongrese, simpozijuma, stručne skupove, sportska takmičenja, ali najvažnije privući multinac. korporacije da ovde otvore što više dobro plaćenih poslova. To ipak nije posao aviokompanije.
Lepota je u oku posmatrača.Ne znam zasto sad furaju ovo crno oko soferke,to mi je bas
Ovo fabricki mi je i OK,cini mi se da su to poceli da furaju na neo seriji i kada se pojavio A 350. Taj 'Zoro mask' fazon sam video prvi put kod Air Canade na svim avionima,ne mozes da razlikujes Boeing od Busa.I meni je lepše od kad je Airbus krenuo taj fazon da fura . Pogledajte prilog 209305
Avion je prelep samo wingleti odskacu
Ne znam zasto sad furaju ovo crno oko soferke,to mi je bas
Ima logike neke. Ali stvarno.Pa mogao bi da pitaš npr. Toma Brejdija.