Šta je novo?

Air Serbia

Tbilisi je celogodisnja linija od starta, cele godine se leti 3 leta nedeljno.

Нисам био свестан тога. Кад су отворили продају гледао сам цене на сајту и у том тренутку није било летова после летње сезоне, тако да сам мислио да је само сезонски лет.
 
Хахахаха Ер Балтик ће летети на одређеним летовима Ер Србије до Цириха као што то чини сада за Свис, што значи коју год карту купили - Ер Балтик вас лети између Клотена и Тесле 🤣
 
Хахахаха Ер Балтик ће летети на одређеним летовима Ер Србије до Цириха као што то чини сада за Свис, што значи коју год карту купили - Ер Балтик вас лети између Клотена и Тесле 🤣

Ne baš, danas npr. oba leta Swissa leti Swiss (jedan A321, drugi A220-100 odnosno BCS1)

Dok za Air Serbiu jedan let leti Air Bulgaria, a drugi Air Serbia Embraerom
 
Malo upozorenje: više ne puštaju u biznis čekaonicu s Economy Comfort tarifom.
I ja sam to primetio, samo je odjednom nestalo, više nemam razloga da kupujem tu tarifu. Našao sam alternativu sa Unicredit MasterCard karticom, neograničen broj ulazaka u salone širom sveta. Air Serbia već par godina najavljuje novi salon, i nisu se makli od najava.

A već neko vreme ne dozovljavaju ni upis milja kada letite.
 
Stiže danas popodne novi avion u zakupu za Air Serbia u bojama Air Baltic-a: YL-CSI

Da li ima neki nagoveštaj kada će YU-ATC konačno prestati da leti u beloj boji? Vreme je već da ponese boje Air Serbia.
 
vazdusni putevi.jpg
 
Nedavno sam imao priliku da po prvi put letim na Airbus 220-300 sa SWISS-om. Kabina je fantastična, prostor za noge idealan, zvuk motora neuporedivo tiši. Zato će Air Baltikovi avioni ponuditi značajno bolji komfor putnicima u odnosu na standardnu flotu koju Air Serbia ima, što je retkost da wet lease partner ozbiljno nadmaši kompaniju za koju obavlja posao, ali će joj i ujedno popraviti imidž nakon GetJet-a, Maratona i ostalih.

Air Serbia treba dobro da razmisli da li je i dalje pametno uzimati istrošene avione i bivše A320 od Wizza gde verovatno ni naslon za sedište ne može da se spusti, ili da konačno naruči neku novu generaciju aviona, bilo E2 ili A320neo.

Evo malo fotki iz kabine.
IMG_3933.jpeg

IMG_3930.jpeg

IMG_3934.jpeg
IMG_3929.jpeg
IMG_3931.jpeg
 
Četiri miliona prevezenih putnika za deset meseci
05 November 2025

Er Srbija je 2. novembra postigla izuzetan rezultat – prevezla je četiri miliona putnika od početka 2025. godine, što je gotovo dve nedelje ranije nego prošle godine, kada je četirimilioniti putnik zabeležen tek 15. novembra. Ovaj uspeh potvrđuje kontinuirani rast i stabilnost srpske nacionalne avio-kompanije, ali i sve veće poverenje putnika.

Rekordni oktobar 2025. godine bio je doprinos ovom značajnom rezultatu. U tom mesecu, Er Srbija je prevezla 389.582 putnika i realizovala 4.117 letova, što je povećanje od 2 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine.

„Dostići četiri miliona prevezenih putnika već početkom novembra je snažan pokazatelj da se naš kontinuitet rasta nastavlja. Ponosni smo što sve veći broj putnika prepoznaje kvalitet naših usluga i posvećenost svakom detalju putničkog iskustva. Ovaj uspeh dugujemo svim našim zaposlenima, čija predanost i energija svakodnevno doprinose tome da Er Srbija bude prepoznata kao pouzdan avio-prevoznik. Nastavićemo da širimo mrežu destinacija, modernizujemo flotu i unapređujemo usluge, kako bismo i dalje bili prvi izbor putnika iz regiona a i šire“, izjavio je generalni direktor Er Srbije, Jirži Marek.

Tokom oktobra je najveći broj putnika leteo za Tivat i Podgoricu u regionu, dok su u Zapadnoj Evropi najtraženije destinacije bile Pariz, Cirih, Frankfurt i Rim. U široj evromediteranskoj zoni, putnici su najčešće birali letove za Larnaku, Istanbul, Atinu i Barselonu.

Izvor: https://www.airserbia.com/sr_latin/novosti/Cetiri-miliona-prevezenih-putnika-za-deset-meseci~1919018
 
Jel to znači da definitivno AirSerbia ne postaje deo neke grupacije kao što je Star Alliance koji po meni ima najbolji loyality program ?
 
Jel to znači da definitivno AirSerbia ne postaje deo neke grupacije kao što je Star Alliance koji po meni ima najbolji loyality program ?

Марек је одавно говорио и више пута понављао да неће бити придруживања никаквим алијансама. Бар не у догледно време.
 
Ja bih voleo da Air Serbia konačno osposobi svoj sistem registracije putnika putem interneta. Bukvalno svaki drugi let je nemoguće registrovati se. Nekada je moguće prijaviti se na računaru, a nekada ne. Taj isti let koji ne može da se prijavi na računaru, možda može na telefonu, a ponekad ne. Ponekad ti letovi koji ne mogu da se prijave ni na računaru, ni na telefonu, mogu da se prijave putem aplikacije. A ponekad ni tamo.

Baš im neverovtno baguje taj sistem. I potpuno se različiti podaci traže. Na aplikaciji se traže i podaci o kontaktima za hitne slučaje (pretpostavljam da je to ako se sruši avion ili dođe do neke nesreće). To nikada nisam video ni jednu aviokompaniju na svetu (ili barem desetine kojima sam ja leteo) da traže. I to pod obavezno, pa ne možete ni da nastavite registraciju u aplikaciji (kada jedino ona radi od svih opcija) ako odbijete da date tu informaciju.

Broj čestog putnika (koji je i dalje zvanično njihvo), i dalje nije moguće registrovati, tj sada su vratili to polje, ali sistem ne prihvata broj, i prijavljuje grešku.

Nadam se da je barem neko u kompaniji svestan da to ne radi, i da planira da to reši.

air serbia internet prijavljivanje na let radi pa ne radi.png
 
Ma, svaka čast na ostvarenim rezultatima, ali ima tu još mnogo posla kojeg se konstantno ne dotiču. Dve godine sam dominantno koristio JU, i stavio sam tačku pre dve nedelje kad je avion bio toliko štrokav i razvaljen da mi se zgadilo. Za dve godine produkt se nije pomerio s mrtve tačke. Tako da sam se vratio na prokletu LH/OS, pa dok mi opet ne dosadi maltretman presedanja držaću se pretežno njih.
 
Ja bih voleo da Air Serbia konačno osposobi svoj sistem registracije putnika putem interneta. Bukvalno svaki drugi let je nemoguće registrovati se. Nekada je moguće prijaviti se na računaru, a nekada ne. Taj isti let koji ne može da se prijavi na računaru, možda može na telefonu, a ponekad ne. Ponekad ti letovi koji ne mogu da se prijave ni na računaru, ni na telefonu, mogu da se prijave putem aplikacije. A ponekad ni tamo.

Baš im neverovtno baguje taj sistem. I potpuno se različiti podaci traže. Na aplikaciji se traže i podaci o kontaktima za hitne slučaje (pretpostavljam da je to ako se sruši avion ili dođe do neke nesreće). To nikada nisam video ni jednu aviokompaniju na svetu (ili barem desetine kojima sam ja leteo) da traže. I to pod obavezno, pa ne možete ni da nastavite registraciju u aplikaciji (kada jedino ona radi od svih opcija) ako odbijete da date tu informaciju.

Broj čestog putnika (koji je i dalje zvanično njihvo), i dalje nije moguće registrovati, tj sada su vratili to polje, ali sistem ne prihvata broj, i prijavljuje grešku.

Nadam se da je barem neko u kompaniji svestan da to ne radi, i da planira da to reši.

Pogledajte prilog 259789
Ja koristim aplikaciju za prijavu na let i do sada nisam imao problema.

Ipak, čini li se da ni aplikaciju nisu unapredjivali skorije.

Recimo, u ćiriličnoj verziji input field očekuje da se ime grada upisuje isključivo ćirilicom, ali u isto vreme prihvata i latinični unos za kod aerodroma.

Dalje, taj kontakt u hitnim slučajevima sam i ja samo video kod njih, i ako ga već imaju, neka onoguće da se unese jednom.

I posebno zamarajuće, recent search opcija ne postoji. Ako sam gledao BEG-BER za odredjene datume a onda ptišao da vidim BEG-BCN, zašto mi nije omogućeno da klikom na jedno dugme pokrenem ponovo pretragu za BEG-BER za izabrane datume.

UI aplikacije i prodaja dodatnih usluga su takodje zastareli.
Imam let za vikend i neku ikonicu kofera pored imena putnika. Treba da nagadjam šta ta ikonica znači jer nemam nikakvog dodatnog objašnjenja.

Aplikacija nije native te je opšti utisak osrednji.
 
sve je to osrednje, al nije toliko presudno za odabir aviokompanije za let kod srpskog kupca. on ne zna za bolje, i bitno mu je da

A) leti direkt
B) leti jeftino

idealno za LCC :)
 
Vrh