Šta je novo?

Air Serbia

"Sekunda je trajala večno, mislila sam da je kraj!" Dramatična ispovest putnice aviona Er Srbije pred kamerom Kurir televizije
https://www.kurir.rs/v/4437293?utm_...dium=app_ios&utm_campaign=kurir_share_counterPogledajte prilog 211433
Uz dužno poštovanje prema tebi, ali šta ti je trebalo pa ovo da prenosiš? Ljudski odron i ološ koji ustane da šeta po avionu dok avion sleće i kada su turbulencije inače normalne, a onda pogoršane zbog loših vremenskih uslova, oni prenose kao dramu i borbu za život i prave senzaciju od najnormalnijih procedura.
 
Па пише да јесте
1726216946276.png
 
Upravo sam kupio kartu oniine ali nisam odabrao sediste jer se placa dodatno a avion je skoro prazan (90% sedista dostupno). Pretpostavljam da cu dobiti random sediste ali se pitam dal ce dodatno da mi naplate na aerodromu?
 
Седиште ће ти бити додељено приликом онлајн чекина, бесплатно.
Исто је и ако радиш чекин на аеродрому.
 
Dolazak trećeg A330 Er Srbija je najavila u prvoj ili drugoj sedmici septembra ali je to još jedna neispunjena najava. Znam da mnogo toga zavisi od popravki, delova, neplaniranih problema, izvođača itd ali takva kašnjenja treba ugraditi u procene, a ne praviti istu grešku nebrojeno puta i najavljivati neispunjivo. Ovo je već drugo propušteno leto bez trećeg A330. Treći A330 je trebao da leti tokom udarne sezone i prošle i ove godine, tako da je manjak trećeg A330 ogroman gubitak. Govorili su i da će najaviti letove tek kad A330 stigne u Beograd, što je opet pregaženo obećanje jer su već najavili Guangdžou pre dolaska trećeg A330. Da su jednom promašli obećanje pa ajde, ali ovo je čitav niz. Evo skraćene verzije lažnih obećanja o isporuci trećeg A330, sve izjave prenesene sa exyuaviation.com

2 jan: In the summer [of 2023] we were expecting our third wide-body delivery
3 jan: Air Serbia to take delivery of two A330s by May
19 mar: CEO said that initially the first incoming A330-200 was expected in May, but this has been pushed back until July
23 apr: Once it is in Belgrade [A330], we will be announcing flights and opening sales, most likely Shanghai, and potentially also Guangzhou
17 jun: Air Serbia will take delivery of its third wide-body jet in late July or early August
2 avg: All procedures are expected to be completed during the month, with the airline hopeful to take delivery of the jet by the end of August
29 avg: the jet is expected to arrive in the Serbian capital either during the first or second week of September

Da rezimiramo kad je sve najavljen treći A330: leto 2023, maj 2024, pa juli, pa rani avgust, pa kraj avgusta, pa prve 2 nedelje septembra. Sad je očigledno i to prošlo. Halo Marek da li se čujemo?
 
Hvala puno, zentao sam se da ce mi naplatiti 5.000 po pravcu na aerodromu😂

Ako biraš (bilo koje) sedište tada plaćaš. To je praksa kod dosta avio kompanija. Sećam se "zlatnih vremena" avio-saobraćaja - biraš sedište koje hoćeš - besplatno. Tada se malo koristio online check-in, pa poraniš i uzmeš sedište kod security izlaza besplatno.

Ovih dana: Leteo Olimpikom pre nekog vremena, nekako sam kupio kartu koja ima free samo onaj kofer do 8kg, ali nema uključeno ništa drugo. Pa me drndali tamo zbog ranca sa laptopom, ne može taj mali kabinski kofer i ranac. Na kraju su me nekako pustili.
 
Sredinom jula sam zatražio telefonskim putem refundaciju aerodromskih taksi u dinarima zbog nemogućnosti da putujem, rekli su mi da se čeka do 30 radnih dana da legne na tekući račun. Prošlo je dosta vremena, zovem, šaljem prigovor preko kontakt forme (i to na njihov zahtev, jer samo tako mogu da proslede finansijama), ne dobijam nikakav odgovor, osim da su provere u toku. Danas zovem ponovo i govore mi kako su sredstva puštena tek pre 2 nedelje i da moram da čekam do novih 30 radnih dana, njihov je previd u pitanju i izvinjavaju se. Na zahtev da mi odgovore na mejl kažu da oni to mogu samo da zamole i da ne mogu na utiču na odgovore jer to radi druga služba, kao da sam ja dužan da znam njihovu strukturu. Poslao sam pre dve nedelje prigovor Direktoratu civilnog vazduhoplovstva putem kontakt forme na njihovom sajtu, jer su ukinuli mejl adresu - nisam dobio nikakav mejl potvrde da je uložen prigovor osim na sajtu da je form poslat. Ispada da ovde postoji zakon iznad zakona i niko nije odgovoran ni za šta?

Da ne govorim o tome ko im sve radi u kol centru, daju oprečne informacije, neki čak i lažu da su videli u sistemu nešto što drugi kolega nije video, a jedna životno nezadovoljna operaterka je odlučila da me izmaltretira security check-om gorem nego na meksičkoj granici jer sam joj ja sam davao informacije o putovanju, pa je to njoj bilo sumnjivo da li sam to zaista ja, iako sam zvao već 4-5 puta i vide istorijat poziva. Čini mi se da im je baza u Nišu jer nepogrešivo svi imaju identičan akcenat, uz poneki izuzetak (ovde mi nije namera da zvučim elitistički jer odakle god da dolaze, podjednako su neobučeni i beskorisni).
 
Sredinom jula sam zatražio telefonskim putem refundaciju aerodromskih taksi u dinarima zbog nemogućnosti da putujem, rekli su mi da se čeka do 30 radnih dana da legne na tekući račun. Prošlo je dosta vremena, zovem, šaljem prigovor preko kontakt forme (i to na njihov zahtev, jer samo tako mogu da proslede finansijama), ne dobijam nikakav odgovor, osim da su provere u toku. Danas zovem ponovo i govore mi kako su sredstva puštena tek pre 2 nedelje i da moram da čekam do novih 30 radnih dana, njihov je previd u pitanju i izvinjavaju se. Na zahtev da mi odgovore na mejl kažu da oni to mogu samo da zamole i da ne mogu na utiču na odgovore jer to radi druga služba, kao da sam ja dužan da znam njihovu strukturu. Poslao sam pre dve nedelje prigovor Direktoratu civilnog vazduhoplovstva putem kontakt forme na njihovom sajtu, jer su ukinuli mejl adresu - nisam dobio nikakav mejl potvrde da je uložen prigovor osim na sajtu da je form poslat. Ispada da ovde postoji zakon iznad zakona i niko nije odgovoran ni za šta?

Da ne govorim o tome ko im sve radi u kol centru, daju oprečne informacije, neki čak i lažu da su videli u sistemu nešto što drugi kolega nije video, a jedna životno nezadovoljna operaterka je odlučila da me izmaltretira security check-om gorem nego na meksičkoj granici jer sam joj ja sam davao informacije o putovanju, pa je to njoj bilo sumnjivo da li sam to zaista ja, iako sam zvao već 4-5 puta i vide istorijat poziva. Čini mi se da im je baza u Nišu jer nepogrešivo svi imaju identičan akcenat, uz poneki izuzetak (ovde mi nije namera da zvučim elitistički jer odakle god da dolaze, podjednako su neobučeni i beskorisni).

To se resava tako sto u naslov od emaila napises... Opomena pred tuzbu.
3 magicne reci koje sve ubrzavaju i resavaju. Ne samo u slucaju AirSerbia.
 
Upadam na temu kao padobranac, rezervisem i platim 2 povratne karte za Napulj u toku avgusta za putovanje za novembar, pre neki dan stigne obaveštenje da je linija ukinuta. Sad kreće pakao sa refundacijom.
 
Ovo je sad stvarno prevrsilo sve mere... 100x vec odlazu pocetak letova E195.
Najjace mi je kad se neke domace sluzbe prave jako pametne, pa se ceka njihovo "amin". Ipak su oni prestrucni za sve, sve sami genijalci.

Isto kao kad se kupi nov automobil, pa mora tehnicki da prodje.
EEEJ, Mercedes ga napravio, uvezen po svim propisima i postujuci sve pravilnike, ALIII NEEE, mora neki Srbin da ga natera na kanal, da pogleda da li su kocnice dobre i da li mu rade stop svetla.
 
Da li je neko imao iskustvo da mu prihvate žalbu za kasno pomeranje leta i pošalju mejl da će isplatiti pare (sa sve tačnim iznosom), a onda se prave ludi skoro godinu dana? Drug ima tu situaciju, dok je meni ranije leglo u roku od par nedelja. Da li random biraju kome će isplatiti pare ili neko malo stavlja u džep, a u sistemu piše kako su isplatili?
 
Ovo je sad stvarno prevrsilo sve mere... 100x vec odlazu pocetak letova E195.
Najjace mi je kad se neke domace sluzbe prave jako pametne, pa se ceka njihovo "amin". Ipak su oni prestrucni za sve, sve sami genijalci.

Isto kao kad se kupi nov automobil, pa mora tehnicki da prodje.
EEEJ, Mercedes ga napravio, uvezen po svim propisima i postujuci sve pravilnike, ALIII NEEE, mora neki Srbin da ga natera na kanal, da pogleda da li su kocnice dobre i da li mu rade stop svetla.
Za službe jesi u pravu. Svi smo mislili da je to komunjarsko nasleđe, ali ispade da su to doktorirali ovi iz korporativnog kapitalizma.

Za tehnički nisi u pravu. Bolje da ide i nov auto na tehnički, dešavaju se fabričke greške.
Možda mogu da ga odrade pre ulaska auta u salon, da bi mogao odmah da ga voziš.
 
Za službe jesi u pravu. Svi smo mislili da je to komunjarsko nasleđe, ali ispade da su to doktorirali ovi iz korporativnog kapitalizma.

Za tehnički nisi u pravu. Bolje da ide i nov auto na tehnički, dešavaju se fabričke greške.
Možda mogu da ga odrade pre ulaska auta u salon, da bi mogao odmah da ga voziš.
A npr u Nemackoj nov auto ne ide na tehnicki. A kod nas je do skoro isao, izvinjavam se ,ne kupujem nove automobile :D
Ali poenta jeste da su nam sluzbe mnogo spore.
 
Zato je pre par meseci Air Help tražio partnere u Srbiji (i hrvatskoj).
Treba im neko ko će tvrdoglave slučajeve da zastupa pred sudom.

Ja sam bio u nekom poslu i nisam mogao da preuzmem tu obavezu, ali su prilično brzo napunili kvotu.
Sa ovakvim brljotinama, dođe mi da pokrenem biznis sa tim predmetima.
 
Isto kao kad se kupi nov automobil, pa mora tehnicki da prodje.
EEEJ, Mercedes ga napravio, uvezen po svim propisima i postujuci sve pravilnike, ALIII NEEE, mora neki Srbin da ga natera na kanal, da pogleda da li su kocnice dobre i da li mu rade stop svetla.
Ne radi se tehnički za nov auto. Ne radi se ni sledeće godine.
 
Vrh